abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219044918
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 18:00 schreef Sweet_Jane het volgende:

[..]
Ik vond het grappig dat jij een paar posts geleden iemand anders een neoliberale dater noemde, terwijl ik dat neoliberale maakbaarheidsdenken vooral bij jou zelf zien. Helaas (?) is daten niet zoals een nieuwe telefoon uitzoeken waarbij je vantevoren alle specs goed kan uitzoeken en je na even proefkijken in de winkel je nieuwe exemplaar meeneemt.
Ik vergelijk een man niet met 50 anderen, naar heb een checklist met wat mij veilig, stabiel en ontspannen laat voelen. Multidaters willen almaar jonger, knapper, beter.
  zaterdag 18 oktober 2025 @ 18:21:36 #152
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_219044963
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 18:07 schreef Ansa het volgende:

[..]
Ik heb het niet over voor de eerste date. Ik heb het over na een succesvolle date waarin gezoend wordt.

Ik krijg gevoelens na meerdere lange dates waar intimiteit is. Als ik 2x 8 uur afspreek en hij denkt dan nog dat hij beter kan krijgen is het ook rot.

Wellicht 2x een uur afspreken? Ik vind het lastig.
Ik zou de datetijd per date verkorten en vaker inderdaad. Zeker de eerste date niet te lang, want dan heb je voldoende een eerste indruk van elkaar en weet je al snel of er een tweede volgt. Als je na die tweede date een derde in het verschiet hebt, zou ik het pas hebben over eventuele exclusiviteit. Weet je gelijk of de derde date verspilde tijd gaat zijn of niet. Zo krijg je wat meer de kans iemand te leren kennen en schrik je iemand ook niet gelijk af.

Want na een eerste date/beetje intimiteit gelijk exclusiviteit verwachten schrikt mannen af, alsof je ze wil claimen. Dat benauwd ze (correct me if I'm wrong mannen). Daar krijgen ze de "overly attached girlfriend" vibes van.
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
  zaterdag 18 oktober 2025 @ 18:26:23 #153
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_219044994
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 18:11 schreef Ansa het volgende:

[..]
Ik heb het over alle mannen die ik match/spreek op apps.
Maar hoe kan het dan dat je net alleen die mannen tegenkomt? En welke invloed kan je daar zelf op uitoefenen?
|| justdiggit.org ||
pi_219045104
quote:
17s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 18:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]
Maar hoe kan het dan dat je net alleen die mannen tegenkomt? En welke invloed kan je daar zelf op uitoefenen?
Omdat ik al uit een kleine, hoogopgeleide, kindvrije vijver vis. En veel single 30ers hebben bindingsangst of exdrama.
pi_219045130
quote:
17s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 18:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]
Ik zou de datetijd per date verkorten en vaker inderdaad. Zeker de eerste date niet te lang, want dan heb je voldoende een eerste indruk van elkaar en weet je al snel of er een tweede volgt. Als je na die tweede date een derde in het verschiet hebt, zou ik het pas hebben over eventuele exclusiviteit. Weet je gelijk of de derde date verspilde tijd gaat zijn of niet. Zo krijg je wat meer de kans iemand te leren kennen en schrik je iemand ook niet gelijk af.

Want na een eerste date/beetje intimiteit gelijk exclusiviteit verwachten schrikt mannen af, alsof je ze wil claimen. Dat benauwd ze (correct me if I'm wrong mannen). Daar krijgen ze de "overly attached girlfriend" vibes van.
Ik kan niet intiem zijn zonder emotie. Hoe positioneer ik dat? Bij die laatste voelde ik een enorme klik, ook omdat ik hem moest troosten in het begin. Wellicht was dat traumadumping.

Maargoed, eerste date drankjes en wellicht wat eten, tweede date een activiteit? Ik houd altijd avonden vrij.

Maar ik match nu vooral mannen in scheiding of met ex-drama dat niet in hun profiel staat, dus die unmatch ik weer. En ik krijg wek onbeschofte antwoorden op "hoe zie jij monogamie".

Daarnaast denk ik dat veel mannen niet 8 uur zullen zoenen met iemand die ze niet echt willen toch? Daarom was het een mindfuck.
pi_219045142
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 18:45 schreef Ansa het volgende:

[..]
Omdat ik al uit een kleine, hoogopgeleide, kindvrije vijver vis. En veel single 30ers hebben bindingsangst of exdrama.
Dan moet je maar eens tot de conclusie komen dat die doelgroep jou niet kan bieden wat jij zoekt. Of blijven klagen en single blijven, dat kan ook, als je daar gelukkig van wordt.
pi_219045150
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 18:49 schreef Ansa het volgende:
Daarnaast denk ik dat veel mannen niet 8 uur zullen zoenen met iemand die ze niet echt willen toch? Daarom was het een mindfuck.
Heb je hem toen werkelijk urenlang achter elkaar gezoend?
pi_219045206
@Ansa Waarom wil jij eigenlijk een relatie? Wat verwacht jij van een relatie?
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_219045427
De TT kan beter veranderd worden in Hoe zie ik daten
  zaterdag 18 oktober 2025 @ 19:18:34 #160
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_219045550
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 19:11 schreef Cupfighter het volgende:
De TT kan beter veranderd worden in Hoe zie ik daten
Toen TS begon over een sociaal contract toen schoot mijn gezicht in een :') Ze lijkt over te komen als iemand die weet wat ze wil, maar zich onbewust diskwalificeert op de datingmarkt vanwege haar gewauwel over protocollen die daar zouden moeten gelden
Le Diable
  zaterdag 18 oktober 2025 @ 19:19:28 #161
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_219045565
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 18:45 schreef Ansa het volgende:

[..]
Dan misschien je vijver toch wat verbreden. En exdrama hoeft niet voor altijd te zijn, zeker als er geen kinderen in het spel zijn. Als hij helemaal voor jou wil gaan, waarom zou je hem daar dan op afschieten?

quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 18:49 schreef Ansa het volgende:

[..]
Ik kan niet intiem zijn zonder emotie. Hoe positioneer ik dat? Bij die laatste voelde ik een enorme klik, ook omdat ik hem moest troosten in het begin. Wellicht was dat traumadumping.

Maargoed, eerste date drankjes en wellicht wat eten, tweede date een activiteit? Ik houd altijd avonden vrij.

Maar ik match nu vooral mannen in scheiding of met ex-drama dat niet in hun profiel staat, dus die unmatch ik weer. En ik krijg wek onbeschofte antwoorden op "hoe zie jij monogamie".

Ik denk dat jouw enige opties zijn:
1. Accepteren dat er in de kleine vijver waar je in vist nagenoeg perfecte mannen met een kink in de kabel zijn (en dan is het ook aan jou welke kink in de kabel je accepteert tov al het andere dat deze man je te bieden heeft)
2. Zoals eerder al gezegt; lekker doorgaan zoals je nu doet, maar ga dan niet klagen dat het zo dramatisch is met "de mannen van nu".

Optie 2 is makkelijker, lekker blijven schoppen. Word je dus een verbitterd iemand van. Ik zou je dus optie 1 adviseren. Maar het is jouw leven, dus doe vooral waar jij je goed bij voelt.
|| justdiggit.org ||
  zaterdag 18 oktober 2025 @ 19:21:46 #162
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_219045598
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 17:36 schreef Ansa het volgende:

[..]
Ik date niet ontspannen. Ik werk meer dan fulltime en een avond vergooien vind ik erg zonde, zeker als hij dan ook nog eens vervelend is.

Ik videobel en investeer al een week tot 2 voor de date. Kom je tot het datestadium dan is dat al de 2e ronde.
Tja als je niet ontspannen kan daten schrikt dat juist de leukere kerels af, die geen zin hebben in door allerlei hoepeltjes te moeten springen om met jou maar op date te mogen. Die kiezen dan iemand die minder moeilijk doet over een keer wat drinken.

Daten is nou eenmaal risico nemen dat het op niks uitloopt. En als je blijkbaar te weinig tijd hebt om te daten, heb je ook te weinig tijd voor een relatie.
pi_219045647
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 18:52 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Heb je hem toen werkelijk urenlang achter elkaar gezoend?
Ja. Hij wilde niet een stap verder. Dat was waarom het zo'n mindfuck was dat hij nog anderen wilde zien. Het voelde al als een relatie door ook een intense chatfase.
pi_219045663
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 19:21 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Tja als je niet ontspannen kan daten schrikt dat juist de leukere kerels af, die geen zin hebben in door allerlei hoepeltjes te moeten springen om met jou maar op date te mogen. Die kiezen dan iemand die minder moeilijk doet over een keer wat drinken.

Daten is nou eenmaal risico nemen dat het op niks uitloopt. En als je blijkbaar te weinig tijd hebt om te daten, heb je ook te weinig tijd voor een relatie.
Voor relaties/vrienden maak ik tijd. Ik wil geen dates met mensen die mij zien als een van de honderd.
  zaterdag 18 oktober 2025 @ 19:26:49 #165
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_219045676
quote:
17s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 19:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

Optie 2 is makkelijker, lekker blijven schoppen. Word je dus een verbitterd iemand van. Ik zou je dus optie 1 adviseren. Maar het is jouw leven, dus doe vooral waar jij je goed bij voelt.
Ik denk dat het dan optie 2 wordt want TS klinkt als een ietwat overspannen meisje dat ergens overuren draait op de Zuidas en dit allemaal moet time managen in haar overbezette schema waarin allemaal mannen moeten worden gescheduled die allemaal wel iets hebben dat mevrouw niet kan handelen temeer daar ze zichzelf grondig overestimated op de datingmarkt

Dus ja
Le Diable
pi_219045691
quote:
17s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 19:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]
Dan misschien je vijver toch wat verbreden. En exdrama hoeft niet voor altijd te zijn, zeker als er geen kinderen in het spel zijn. Als hij helemaal voor jou wil gaan, waarom zou je hem daar dan op afschieten?
[..]
Ik denk dat jouw enige opties zijn:
1. Accepteren dat er in de kleine vijver waar je in vist nagenoeg perfecte mannen met een kink in de kabel zijn (en dan is het ook aan jou welke kink in de kabel je accepteert tov al het andere dat deze man je te bieden heeft)
2. Zoals eerder al gezegt; lekker doorgaan zoals je nu doet, maar ga dan niet klagen dat het zo dramatisch is met "de mannen van nu".

Als er geen kinderen zijn zie ik niet in waarom hij nog contact heeft met zijn ex?

Maar mijn probleem is dat ik altijd leuke respectvolle dates had voor 2020 en er nu alleen pis in het zwembad is. Ik weet niet waar die mannen nu zijn. Bij activiteiten word ik niet aangesproken. Terwijl ik vroeger nummers kreeg in de trein.
pi_219045703
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 19:18 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]
Toen TS begon over een sociaal contract toen schoot mijn gezicht in een :') Ze lijkt over te komen als iemand die weet wat ze wil, maar zich onbewust diskwalificeert op de datingmarkt vanwege haar gewauwel over protocollen die daar zouden moeten gelden
Basisrespect als eerlijkheid lijkt me niet extreem.
pi_219045706
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 19:24 schreef Ansa het volgende:
Ja. Hij wilde niet een stap verder.
Hoe moet ik dit begrijpen dat hij niet een stap verder wilde?
Wilde jij sex met hem maar wilde hij niet?
  zaterdag 18 oktober 2025 @ 19:30:31 #169
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_219045724
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 19:29 schreef Ansa het volgende:

[..]
Basisrespect als eerlijkheid lijkt me niet extreem.
Wat? :?
Le Diable
pi_219045734
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 19:26 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]
Ik denk dat het dan optie 2 wordt want TS klinkt als een ietwat overspannen meisje dat ergens overuren draait op de Zuidas en dit allemaal moet time managen in haar overbezette schema waarin allemaal mannen moeten worden gescheduled die allemaal wel iets hebben dat mevrouw niet kan handelen temeer daar ze zichzelf grondig overestimated op de datingmarkt

Dus ja
Iets hebben is bijvoorbeeld een irritante gewoonte om ramen open te laten of een voorliefde voor schlager.

Zware schulden hebben stort iemand in een depressie en neemt de omgeving mee.

Een vechtscheiding met kinderen stort mij in gezinsdrama.

En vrouwen haten/redpill spreekt voor zich.

Die laatste 3 kom ik nu steeds tegen.
  zaterdag 18 oktober 2025 @ 19:31:38 #171
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_219045743
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 19:28 schreef Ansa het volgende:

[..]
Als er geen kinderen zijn zie ik niet in waarom hij nog contact heeft met zijn ex?

Maar mijn probleem is dat ik altijd leuke respectvolle dates had voor 2020 en er nu alleen pis in het zwembad is. Ik weet niet waar die mannen nu zijn. Bij activiteiten word ik niet aangesproken. Terwijl ik vroeger nummers kreeg in de trein.
Dan heb je ofwel een verzuurd aura om je heen of je bent op je retour, dat zijn mogelijkheden
Le Diable
pi_219045753
quote:
Terwijl ik vroeger nummers kreeg in de trein.
Ik neem aan dat je telefoonnummers bedoelt.
Als je het al bij voorbaat vervelend vindt als een man in de trein tegenover je gaat zitten, dan krijg je natuurlijk ook geen nummers in de trein.
pi_219045757
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 19:30 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]
Wat? :?
Je bent toch ook opgevoed? Ik verwacht van iedereen eerlijkheid, beleefdheid, en dat ze dingen netjes afkappen ipv te liegen of beledigen.
pi_219045770
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 19:32 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Ik neem aan dat je telefoonnummers bedoelt.
Als je het al bij voorbaat vervelend vindt als een man in de trein tegenover je gaat zitten, dan krijg je natuurlijk ook geen nummers in de trein.
Ik flirtte eerst met zo'n man voor hij op me af stapte. Op iemand afstappen zonder oogcontact is raar.
  zaterdag 18 oktober 2025 @ 19:33:39 #175
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_219045773
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 19:32 schreef Ansa het volgende:

[..]
Je bent toch ook opgevoed? Ik verwacht van iedereen eerlijkheid, beleefdheid, en dat ze dingen netjes afkappen ipv te liegen of beledigen.
Ik krijg echt het idee dat je jezelf als een soort moreel verheven ziet. Mensen hebben nu eenmaal shit en hoe ouder hoe meer het rugzakje is gevuld met shit
Le Diable
pi_219045791
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 19:29 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Hoe moet ik dit begrijpen dat hij niet een stap verder wilde?
Wilde jij sex met hem maar wilde hij niet?
Seks niet perse, maar niet 8 uur buiten rondhangen.
pi_219045818
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 19:31 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]
Dan heb je ofwel een verzuurd aura om je heen of je bent op je retour, dat zijn mogelijkheden
Iedereen is nu minder knap dan toen ze 20 waren, zeker kalende mannen.
pi_219045838
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 19:33 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]
Ik krijg echt het idee dat je jezelf als een soort moreel verheven ziet. Mensen hebben nu eenmaal shit en hoe ouder hoe meer het rugzakje is gevuld met shit
Ik ben inderdaad verheven boven vreemdgangers en leugenaars en abusers.

Mijn rugzakje zit daar niet vol mee.
  zaterdag 18 oktober 2025 @ 19:36:28 #179
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_219045840
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 19:35 schreef Ansa het volgende:

[..]
Iedereen is nu minder knap dan toen ze 20 waren, zeker kalende mannen.
En jij bent het toonbeeld van uitmuntende schoonheid en onbedorven moraal gebleven?
Le Diable
  zaterdag 18 oktober 2025 @ 19:41:36 #180
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_219045906
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 19:25 schreef Ansa het volgende:

[..]
Voor relaties/vrienden maak ik tijd. Ik wil geen dates met mensen die mij zien als een van de honderd.
Ja en leuke mannen willen geen dates met vrouwen die hen door allerlei hoepeltjes laten springen.
pi_219045928
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 19:34 schreef Ansa het volgende:
Seks niet perse, maar niet 8 uur buiten rondhangen.
Heb je dan acht uur lang buiten met hem rondgehangen? En al die tijd nergens binnen geweest, bijvoorbeeld om iets te drinken?
Wilde je toen met hem naar zijn huis, of hem uitnodigen bij jou thuis, en wilde hij dat toen niet?
Je wilde niet per se sex, maar ik proef een beetje uit je antwoord dat je daar wel voor open had gestaan. Misschien moet je blij zijn dat hij het niet zo ver heeft laten komen, want dan had je je nog veel meer genaaid gevoeld.
pi_219045931
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 19:41 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Ja en leuke mannen willen geen dates met vrouwen die hen door allerlei hoepeltjes laten springen.
Jij vind niet liegen en iemand niet afdanken teveel moeite?
pi_219045936
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 19:36 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]
En jij bent het toonbeeld van uitmuntende schoonheid en onbedorven moraal gebleven?
Geen van mijn zonden is van dat kaliber, nee.
pi_219045945
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 19:43 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Heb je dan acht uur lang buiten met hem rondgehangen? En al die tijd nergens binnen geweest, bijvoorbeeld om iets te drinken?
Wilde je toen met hem naar zijn huis, of hem uitnodigen bij jou thuis, en wilde hij dat toen niet?
Je wilde niet per se sex, maar ik proef een beetje uit je antwoord dat je daar wel voor open had gestaan. Misschien moet je blij zijn dat hij het niet zo ver heeft laten komen, want dan had je je nog veel meer genaaid gevoeld.
Huh, nee, wel in enkele bars/restaurant. Maar ik vind en plein public zoenen ordinair.

Ik heb alleen seks na bewezen langdurigere commitment.
  zaterdag 18 oktober 2025 @ 19:47:34 #185
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_219045982
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 19:44 schreef Ansa het volgende:

[..]
Geen van mijn zonden is van dat kaliber, nee.
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 19:45 schreef Ansa het volgende:

[..]
Maar ik vind en plein public zoenen ordinair.

Sorry hoor maar ik krijg hier heel sterke zeester-vibes bij :')
Le Diable
pi_219046004
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 19:47 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]
[..]
Dat mag je denken. Seks hoort m.i in een relatie.
pi_219046048
quote:
Huh, nee, wel in enkele bars/restaurant. Maar ik vind en plein public zoenen ordinair.
Zoenen is toch iets intiems, ik kan me voorstellen dat je dat liever niet en plein public doet.
In een bar, café of restaurant zoenen is misschien wat minder ordinair, maar daar zijn er ook andere gasten en personeel die er dan van mee kunnen genieten.
Je kan dan natuurlijk gaan zoenen in een beschut plekje in een park of zo, waar niemand het ziet.
quote:
Dat zeg je nu veilig achter je computerscherm, maar als je samen bent met iemand waar je een sterke klik mee voelt en al het gevoel hebt dat je een relatie met die persoon hebt, ook al is het de eerste of tweede date, dan denk je daar misschien anders over.

[ Bericht 2% gewijzigd door Kip_Frites_Appelmoes op 18-10-2025 20:00:47 ]
  zaterdag 18 oktober 2025 @ 20:01:26 #188
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_219046099
quote:

[..]

Sommige mensen hebben 'gewoon' nog wat tijd nodig om de ex helemaal te vergeten. Het enige wat jij daarin kan doen is ze helpen, zorgen dat die ex vergeten wordt.
|| justdiggit.org ||
  zaterdag 18 oktober 2025 @ 20:02:18 #189
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_219046103
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 19:43 schreef Ansa het volgende:

[..]
Jij vind niet liegen en iemand niet afdanken teveel moeite?
Tja niemand gaat zich bij daten in hun kaarten laten kijken. Dus het heeft weinig zin allerlei regeltjes op te leggen.

Zorg dat het leuk en ontspannen is. En je hebt een keer mazzel.

quote:

[..]

Wellicht zit een ex nog steeds in hetzelfde sociale cirkeltje en/of hebben ze gezamenlijke vrienden?
pi_219046294
quote:
17s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 20:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]
Sommige mensen hebben 'gewoon' nog wat tijd nodig om de ex helemaal te vergeten. Het enige wat jij daarin kan doen is ze helpen, zorgen dat die ex vergeten wordt.
Dan gaan ze maar in therapie. Niet mijn taak.
pi_219046302
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 20:02 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Tja niemand gaat zich bij daten in hun kaarten laten kijken. Dus het heeft weinig zin allerlei regeltjes op te leggen.

Zorg dat het leuk en ontspannen is. En je hebt een keer mazzel.
[..]
Wellicht zit een ex nog steeds in hetzelfde sociale cirkeltje en/of hebben ze gezamenlijke vrienden?
Alle kaarten betekent dus dat ze inherent ombetrouwbaar zijn. Ik ben wel eerlijk.
pi_219046309
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 19:53 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Zoenen is toch iets intiems, ik kan me voorstellen dat je dat liever niet en plein public doet.
In een bar, café of restaurant zoenen is misschien wat minder ordinair, maar daar zijn er ook andere gasten en personeel die er dan van mee kunnen genieten.
Je kan dan natuurlijk gaan zoenen in een beschut plekje in een park of zo, waar niemand het ziet.
[..]
Dat zeg je nu veilig achter je computerscherm, maar als je samen bent met iemand waar je een sterke klik mee voelt en al het gevoel hebt dat je een relatie met die persoon hebt, ook al is het de eerste of tweede date, dan denk je daar misschien anders over.
Nee, ik weet wat er van komt.
pi_219046340
Ik heb vanmiddag een tweede date gehad, gezellig samen door het centrum van Nijmegen geslenterd, 2 keer ergens wat gaan drinken en veel gekletst en ook samen gelachen, lekker ontspannen zonder ergens druk op te leggen en een pakket eisen naar elkaar te schuiven
  zaterdag 18 oktober 2025 @ 20:45:30 #194
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_219046407
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 20:30 schreef Ansa het volgende:

[..]
Maar van die wijven die iedere man gelijk in therapie willen duwen na de eerste gedraging die niet in haar straatje past, daar zit eigenlijk geen enkele vent op te wachten :{
Le Diable
  zaterdag 18 oktober 2025 @ 20:46:39 #195
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_219046413
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 19:49 schreef Ansa het volgende:

[..]
Dat mag je denken. Seks hoort m.i in een relatie.
Ja ok, maar als een man eerst door duizend hoepeltjes moet springen om een keer te kunnen neuken dat is ook niet erg opwindend lijkt me
Le Diable
pi_219046510
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 13:27 schreef Ansa het volgende:
Zoenen doe ik alleen nog bij commitment. Seks twijfel ik nog over, ik heb geen zin meer in seks en dat een man het daarna afkapt.
Wellicht dat ik enkele weken wacht.
En jullie?
Is het je vroeger dan vaak overkomen dat je wel in een vroege fase van het daten al sex had en dat je daarna gedumpt werd?
En enkele weken wachten met sex lijkt me nog steeds vrij vroeg. Ik kan me een tijd herinneren dat het wel maanden duurde voordat mensen die een relatie met elkaar aangingen, sex hadden.
  zaterdag 18 oktober 2025 @ 21:00:23 #197
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_219046521
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 20:31 schreef Ansa het volgende:

[..]
Alle kaarten betekent dus dat ze inherent ombetrouwbaar zijn. Ik ben wel eerlijk.
Wat is onbetrouwbaar? Dat je niet meteen tijdens de date laat weten of je nog meer opties hebt lopen? Daar ga je toch nooit achter komen. Bovendien ben je nog niks van elkaar.

Maar als je dat meteen als dictaten voor iemands voeten werpt, dan ga je de leuke mannen afschrikken.

Zelfs als mannen helemaal aan jouw dictaten voldoen werkt het afschrikwekkend. Iemand die meteen voor een date een zuur pakket regels gaat opdreunen komt immers niet erg gezellig en aantrekkelijk over.

[ Bericht 11% gewijzigd door Hexagon op 18-10-2025 21:42:12 ]
  zaterdag 18 oktober 2025 @ 21:00:42 #198
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_219046523
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 20:30 schreef Ansa het volgende:

[..]
Nee, prima. Maar probeer je cirkel van invloed te beseffen en je vooral niet druk te maken over dat wat daar buiten valt. Wat ik eerder al zei: you attract what you are. Momenteel kom je precies zo over als de mannen die je omschrijft die je tegen komt. Probeer dus vooral aan dat te werken waar je wel invloed op hebt, en te accepteren waar je geen invloed op hebt.
|| justdiggit.org ||
pi_219047066
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 19:47 schreef SemperLibertas het volgende:
Er is niets mis mee om met sex te wachten totdat je echt een stabiele relatie hebt. Er was ooit een tijd waarin jonge mensen, als ze verkering kregen, er maanden over deden voordat ze sex gingen hebben. Eerst gingen ze, op het moment dat de relatie echt serieus werd, bij elkaars familie op bezoek, als teken dat je de relatie serieus nam, en daarna werd er pas gesext.
pi_219047164
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 20:45 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]
Maar van die wijven die iedere man gelijk in therapie willen duwen na de eerste gedraging die niet in haar straatje past, daar zit eigenlijk geen enkele vent op te wachten :{
Jij kan dus niet voldoen aan het minimum.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')