abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219041597
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 09:34 schreef Sweet_Jane het volgende:

[..]
Omdat het een nogal denigrerend voorbeeld van vrouwelijk succes is. Ik vind het nogal afstotelijk. Waarom niet een vrouw noemen die dokter, advocaat of zelf directeur is?
Nou ik bedoelde het niet denigrerend in ieder geval sorry als dat zo overgekomen is
pi_219041656
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 09:29 schreef Donna het volgende:

[..]
Niet tussen de studenten en hoog opgeleiden. ;)
Studenten zijn ook te jong en ik zoek iemand zoals ik zelf.
pi_219041663
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 09:34 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Wat bedoel je toch met redpill?
En ik geef een voorbeeld als dat al genoeg is voor een stempel snap ik wel dat je geen goede date treft
Je hebt internet, zoek het op.
pi_219041768
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 09:46 schreef Ansa het volgende:

[..]
Je hebt internet, zoek het op.
Dat bedoel ik dus, arrogant mens
  zaterdag 18 oktober 2025 @ 09:57:16 #130
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_219041769
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 13:56 schreef Ansa het volgende:

[..]
Liever een naief meisje dat alles pikt?
Ja, graag.
pi_219041800
quote:
5s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 09:57 schreef Kopiko het volgende:

[..]
Ja, graag.
Aan jezelf werken is teveel moeote he.
pi_219043111
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 09:37 schreef Cupfighter het volgende:
Nou ik bedoelde het niet denigrerend in ieder geval sorry als dat zo overgekomen is
Het voorbeeld van een directie secretaresse kwam bij sommigen misschien over als denigrerend omdat er een stereotyp beeld bestaat van directie secretaresses dat ze die baan hebben gekregen door met de directeur horizontaal te gaan.
pi_219043281
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 13:11 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Het voorbeeld van een directie secretaresse kwam bij sommigen misschien over als denigrerend omdat er een stereotyp beeld bestaat van directie secretaresses dat ze die baan hebben gekregen door met de directeur horizontaal te gaan.
Vooral omdat secretaresse blijkbaar het hoogst haalbare is voor een vrouw.
  Moderator zaterdag 18 oktober 2025 @ 13:43:37 #134
441859 crew  Lenny77
pi_219043363
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 13:33 schreef Aberkullie het volgende:

[..]
Dit...

En totaal niet met omhoog vozen..
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator zaterdag 18 oktober 2025 @ 13:44:52 #135
441859 crew  Lenny77
pi_219043369
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 01:03 schreef Ansa het volgende:

Multidaters willen uiterlijke en sociaal-economische perfectie en zullen iedereen blijven vergelijken en dumpen tot Jutta Leerdam voor ze staat.
Hè, precies hetzelfde wat jij ook zoekt!
Sociaal-economische en uiterlijke perfectie.

Hoe durven zij hetzelfde te doen :(
  zaterdag 18 oktober 2025 @ 13:51:35 #136
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_219043422
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 13:11 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Ja joh, maak het nog een stukje erger door dat cliché er bij te slepen. Een vrouw met ‘carrière’ die dat vooral niet te danken heeft aan haar eigen kwaliteiten.
The love you take is equal to the love you make.
  Moderator zaterdag 18 oktober 2025 @ 13:55:22 #137
441859 crew  Lenny77
pi_219043458
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 13:51 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Ja joh, maak het nog een stukje erger door dat cliché er bij te slepen. Een vrouw met ‘carrière’ die dat vooral niet te danken heeft aan haar eigen kwaliteiten.
Die bestaan toch niet?
:{
pi_219043482
De hoogste haalbare functie in Nederland voor een vrouw is serveerster in Taverne de Grenssteen of in Restaurant de Bokkerijder.
pi_219044106
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 13:33 schreef Aberkullie het volgende:

[..]
Nogmaals zo bedoelde ik het niet
pi_219044183
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 13:44 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Hè, precies hetzelfde wat jij ook zoekt!
Sociaal-economische en uiterlijke perfectie.

Hoe durven zij hetzelfde te doen :(
Ik ben niet op zoek naar Chris Hemsworth maar naar een man met een veelvoorkomende opleiding die zich scheert en doucht.
  zaterdag 18 oktober 2025 @ 16:43:47 #141
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_219044379
Met al je regeltjes, eisen, blokkades en frustraties lijkt het me welhaast een onmogelijke opgave om ontspannen en gezellig te daten.

Misschien moet je een date niet als iets heel groots zien en er luchtiger mee omgaan. Misschien heb je dan meer kans dat er een leuk iemand bij zit waarmee een klik is.
pi_219044409
-dat kan ze ook wel zelf beslissen zonder dat jij haar lokt-

[ Bericht 90% gewijzigd door Lenny77 op 18-10-2025 17:01:18 ]
pi_219044659
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 16:43 schreef Hexagon het volgende:
Met al je regeltjes, eisen, blokkades en frustraties lijkt het me welhaast een onmogelijke opgave om ontspannen en gezellig te daten.

Misschien moet je een date niet als iets heel groots zien en er luchtiger mee omgaan. Misschien heb je dan meer kans dat er een leuk iemand bij zit waarmee een klik is.
Ik date niet ontspannen. Ik werk meer dan fulltime en een avond vergooien vind ik erg zonde, zeker als hij dan ook nog eens vervelend is.

Ik videobel en investeer al een week tot 2 voor de date. Kom je tot het datestadium dan is dat al de 2e ronde.
  zaterdag 18 oktober 2025 @ 17:45:49 #144
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_219044716
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 17:36 schreef Ansa het volgende:

[..]
Ik date niet ontspannen. Ik werk meer dan fulltime en een avond vergooien vind ik erg zonde, zeker als hij dan ook nog eens vervelend is.

Ik videobel en investeer al een week tot 2 voor de date. Kom je tot het datestadium dan is dat al de 2e ronde.
Dat jij dat zo ziet betekent niet dat iedereen dat zo ziet/moet zien.

Het zijn allemaal keuzes die je zelf maakt, je kan prima eens een andere aanpak proberen. Wat heb je dan verloren? Een paar weken tijd misschien, maar wat is dat op een mensenleven als dat uiteindelijk die ene oplevert die niet 100% aan jouw eisen/plaatje voldoet maar wel net perfect genoeg is.

Maar momenteel schrijf je die al af voordat je ze uberhaupt een echte kans geeft (zoals de meeste mensen dat wel doen dus). Als dat is wat je wil, blijf dat vooral doen. Maar accepteer dan ook dat je een lange en moeilijke (zo niet onmogelijke) datetijd tegemoet gaat.

En dan kan je wel afgeven op "al die mannen", maar jij bent degene die de lat zo hoog legt en je hebt alleen invloed op de keuzes die jij maakt. Wat die mannen doen, moeten zij weten. Daar heb jij geen invloed op.
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
pi_219044739
quote:
17s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 17:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]

Het zijn allemaal keuzes die je zelf maakt, je kan prima eens een andere aanpak proberen. Wat heb je dan verloren? Een paar weken tijd misschien, maar wat is dat op een mensenleven als dat uiteindelijk die ene oplevert die niet 100% aan jouw eisen/plaatje voldoet maar wel net perfect genoeg is.

Maar momenteel schrijf je die al af voordat je ze uberhaupt een echte kans geeft (zoals de meeste mensen dat wel doen dus). Als dat is wat je wil, blijf dat vooral doen. Maar accepteer dan ook dat je een lange en moeilijke (zo niet onmogelijke) datetijd tegemoet gaat.

En dan kan je wel afgeven op "al die mannen", maar jij bent degene die de lat zo hoog legt en je hebt alleen invloed op de keuzes die jij maakt. Wat die mannen doen, moeten zij weten. Daar heb jij geen invloed op.
Ik communiceer het vooraf en ga er vanuit dat als een man zegt dat het ok is dat hij niet liegt. Ik snap sowieso niet dat een multidater een monogame vrouw achternaloopt en niet zijn 5000 andere opties.
pi_219044753
quote:
17s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 17:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]

Ik schrijf non-monogame mannen, redpillers, en mannen die close zijn met exen af. Voor mij dingen die mij zwaar ongelukkig zouden maken. Een niet-perfecte haarlijn of 1.76m is geen dealbreaker.
pi_219044836
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 17:36 schreef Ansa het volgende:

[..]

Ik vond het grappig dat jij een paar posts geleden iemand anders een neoliberale dater noemde, terwijl ik dat neoliberale maakbaarheidsdenken vooral bij jou zelf zien. Helaas (?) is daten niet zoals een nieuwe telefoon uitzoeken waarbij je vantevoren alle specs goed kan uitzoeken en je na even proefkijken in de winkel je nieuwe exemplaar meeneemt.
  zaterdag 18 oktober 2025 @ 18:01:38 #148
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_219044843
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 17:48 schreef Ansa het volgende:

[..]
Ik communiceer het vooraf en ga er vanuit dat als een man zegt dat het ok is dat hij niet liegt. Ik snap sowieso niet dat een multidater een monogame vrouw achternaloopt en niet zijn 5000 andere opties.
Maar je kan toch ook proberen te accepteren dat mannen doorgaans niet voor de eerste date al volledig exclusief zijn? Zeker niet in de kringen waar jij in zoekt.

Je zou je lat iets kunnen verlagen naar dat wanneer er een tweede date is geweest en er een derde date gaat volgen, je dan exclusiviteit van hem verwacht? Als hij dan volledig voor jou kiest, dan is dat top.

De meeste mannen hebben meer dan 1 date nodig om volledig voor 1 iemand te (willen) gaan. Dat is nou eenmaal wat het is. Daar kan je boos om worden, maar dat maakt je geen leuker persoon.

quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 17:50 schreef Ansa het volgende:

[..]
Ik schrijf non-monogame mannen, redpillers, en mannen die close zijn met exen af. Voor mij dingen die mij zwaar ongelukkig zouden maken. Een niet-perfecte haarlijn of 1.76m is geen dealbreaker.
Ik heb je meerdere keren "(bijna) alle mannen" zien gebruiken, maar met deze nuance maak je het al wat logischer. Toch meer dan alleen zwart en wit he? ;)
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
pi_219044881
quote:
17s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 18:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]
Maar je kan toch ook proberen te accepteren dat mannen doorgaans niet voor de eerste date al volledig exclusief zijn? Zeker niet in de kringen waar jij in zoekt.

Je zou je lat iets kunnen verlagen naar dat wanneer er een tweede date is geweest en er een derde date gaat volgen, je dan exclusiviteit van hem verwacht? Als hij dan volledig voor jou kiest, dan is dat top.

De meeste mannen hebben meer dan 1 date nodig om volledig voor 1 iemand te (willen) gaan. Dat is nou eenmaal wat het is. Daar kan je boos om worden, maar dat maakt je geen leuker persoon.
[..]
Ik heb je meerdere keren "(bijna) alle mannen" zien gebruiken, maar met deze nuance maak je het al wat logischer. Toch meer dan alleen zwart en wit he? ;)
Ik heb het niet over voor de eerste date. Ik heb het over na een succesvolle date waarin gezoend wordt.

Ik krijg gevoelens na meerdere lange dates waar intimiteit is. Als ik 2x 8 uur afspreek en hij denkt dan nog dat hij beter kan krijgen is het ook rot.

Wellicht 2x een uur afspreken? Ik vind het lastig.
pi_219044906
quote:
17s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 18:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]

[..]
Ik heb het over alle mannen die ik match/spreek op apps.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')