Eens, maar 100 km reizen om te wandelen is toch niks? Ga dan wat eten.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 13:34 schreef Cupfighter het volgende:
Een date heeft voor mij als doel elkaar beter te leren kennen, ik wil ook eerst graag videobellen omdat ik geen zin heb 100 km te reizen voor iemand die niet bestaat.
Wat te gaan doen op de eerste date is afhankelijk wat zij ook leuk vindt, ik vind lunchen of een drankje ergens doen wel leuk of een wandeling.
Intieme dingen is voor mij niet echt iets wat perse nodig is dat lijkt me fijner als je elkaar al een paar gezien hebt en er meer sprake is van een relatie
Dat zal het vast zijnquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 13:34 schreef Ansa het volgende:
[..]
Jij hebt of teveel vrije tijd of weinig eisen.
Gaan eten heeft ook mijn voorkeur maar ik wil ook best reizen voor een wandeling, over het betalen van eten maak ik me niet zo druk dat wil ik die eerste keer best doen voor iemandquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 13:35 schreef Ansa het volgende:
[..]
Eens, maar 100 km reizen om te wandelen is toch niks? Ga dan wat eten.
Ik betaal mijn eigen deel als er geen 2e date in zit.
Komt dit niet uit The Matrix? Als je een blauwe pil slikt dan blijf je onwetend, en kies je voor een rode pil dan kom je achter de waarheid.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 13:38 schreef gianni61 het volgende:
je hebt het nu al een paar topics over redpillen en ik heb nog steeds geen idee waar je het over hebt
Heerlijk toch, zulke aannamesquote:
Is iets anders.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 13:36 schreef golfer het volgende:
Je bent nogal geobsedeerd over daten?
R&P / Multidaters
Redpill is Andrew Tategedachtenquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 13:45 schreef GoldRushFrog het volgende:
[..]
Komt dit niet uit The Matrix? Als je een blauwe pil slikt dan blijf je onwetend, en kies je voor een rode pil dan kom je achter de waarheid.
Op mijn leeftijd is 90% bezet of heeft kinderen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 13:48 schreef Marsenal het volgende:
Ik weet niet hoe het is om te daten in het internet-dating tijdperk dus dit soort topics komen op mij nogal dystopisch over.
Ik vroeg meisjes altijd uit als ik ze al één of een paar keer heb ontmoet en we hadden geflirt of in elk geval reageerde ze oke als ik probeerde te flirten met haar waardoor ik dacht dat er een kans was dat een date leuk zou zijn.
Dan ging ik eten ergens of iets leuks doen en wat drinken ofzo en gewoon samen rondhangen ergens in de stad.
Dit zou nog steeds het datingleven kunnen zijn want mensen ontmoeten nog steeds vreemden op werk of school of ergens anders die potentieel de liefde van het leven kunnen zijn maar toch doet het meerendeel van mensen de start van een ontmoeting tegenwoordig via hun telefoon en een app en dan moet er inderdaad eerst gevideobelt worden en dat lijkt me ontzettend kut en ongemakkelijk en sollicitatie-achtig en dat zou ik echt nooit doen.
Ga eens naar buiten joh
Liever een naief meisje dat alles pikt?quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 13:43 schreef Isdatzo het volgende:
TS klinkt als een red flag op pootjes. Waarschijnlijk een hoop gezeik.
Zou niet daten.
Ja, terecht dat je die mannen insta blokt. Als je met die gedachten rondloopt is er iets niet helemaal goed.quote:
Liever geen meisjes die valse dilemmas verzinnen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 13:56 schreef Ansa het volgende:
[..]
Liever een naief meisje dat alles pikt?
quote:
Geen wonder dat het nooit iets wordt als je blijkbaar niet met je dates wilt praten.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 13:27 schreef Ansa het volgende:
De date is eten of een activiteit ( tentoonstelling, film). Koffiedates vind ik te vrijblijvend. Ik heb weinig tijd en ga niet 40 minuten reizen voor een wandeling.
Wat bedoel je hier precies met commitment?quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 13:27 schreef Ansa het volgende:
Zoenen doe ik alleen nog bij commitment. Seks twijfel ik nog over, ik heb geen zin meer in seks en dat een man het daarna afkapt.
Wellicht dat ik enkele weken wacht.
En jullie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |