abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219035793
Voor mij is daten vrij serieus. Ik ga uit van een sociaal contract waarbij men eerlijk en respectvol is. Ghosten, liegen, spelletjes vind ik ordinair gedrag.

Ik date maar een man tegelijk. De meerderheid unmatch ik vaak al omdat ze dat niet willen. Prima, maar dan niet met mij. De rest unmatch ik omdat ze geen moeite doen, niet consistent zijn, of te seksueel zijn. Redpill is voor mij een instant block,en ook contact met exen. Ik date geen mannen met kinderen, dat contact is dus onnodig.

Vooraf aan een date videobel ik, geen zin in catfishes. De date is eten of een activiteit ( tentoonstelling, film). Koffiedates vind ik te vrijblijvend. Ik heb weinig tijd en ga niet 40 minuten reizen voor een wandeling.

Zoenen doe ik alleen nog bij commitment. Seks twijfel ik nog over, ik heb geen zin meer in seks en dat een man het daarna afkapt.
Wellicht dat ik enkele weken wacht.
En jullie?
pi_219035806
Ik ga en dan zie ik het wel
pi_219035828
Een date heeft voor mij als doel elkaar beter te leren kennen, ik wil ook eerst graag videobellen omdat ik geen zin heb 100 km te reizen voor iemand die niet bestaat.
Wat te gaan doen op de eerste date is afhankelijk wat zij ook leuk vindt, ik vind lunchen of een drankje ergens doen wel leuk of een wandeling.
Intieme dingen is voor mij niet echt iets wat perse nodig is dat lijkt me fijner als je elkaar al een paar gezien hebt en er meer sprake is van een relatie
pi_219035829
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 13:29 schreef Aberkullie het volgende:
Ik ga en dan zie ik het wel
Jij hebt of teveel vrije tijd of weinig eisen.
pi_219035833
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 13:34 schreef Cupfighter het volgende:
Een date heeft voor mij als doel elkaar beter te leren kennen, ik wil ook eerst graag videobellen omdat ik geen zin heb 100 km te reizen voor iemand die niet bestaat.
Wat te gaan doen op de eerste date is afhankelijk wat zij ook leuk vindt, ik vind lunchen of een drankje ergens doen wel leuk of een wandeling.
Intieme dingen is voor mij niet echt iets wat perse nodig is dat lijkt me fijner als je elkaar al een paar gezien hebt en er meer sprake is van een relatie
Eens, maar 100 km reizen om te wandelen is toch niks? Ga dan wat eten.

Ik betaal mijn eigen deel als er geen 2e date in zit.
  vrijdag 17 oktober 2025 @ 13:36:02 #6
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_219035835
Je bent nogal geobsedeerd over daten?
R&P / Multidaters
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_219035851
je hebt het nu al een paar topics over redpillen en ik heb nog steeds geen idee waar je het over hebt
pi_219035853
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 13:34 schreef Ansa het volgende:

[..]
Jij hebt of teveel vrije tijd of weinig eisen.
Dat zal het vast zijn
pi_219035856
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 13:35 schreef Ansa het volgende:

[..]
Eens, maar 100 km reizen om te wandelen is toch niks? Ga dan wat eten.

Ik betaal mijn eigen deel als er geen 2e date in zit.
Gaan eten heeft ook mijn voorkeur maar ik wil ook best reizen voor een wandeling, over het betalen van eten maak ik me niet zo druk dat wil ik die eerste keer best doen voor iemand
  vrijdag 17 oktober 2025 @ 13:43:07 #10
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_219035875
TS klinkt als een red flag op pootjes. Waarschijnlijk een hoop gezeik.

Zou niet daten.
Huilen dan.
pi_219035885
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 13:38 schreef gianni61 het volgende:
je hebt het nu al een paar topics over redpillen en ik heb nog steeds geen idee waar je het over hebt
Komt dit niet uit The Matrix? Als je een blauwe pil slikt dan blijf je onwetend, en kies je voor een rode pil dan kom je achter de waarheid.
  vrijdag 17 oktober 2025 @ 13:45:17 #12
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_219035886
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 13:27 schreef Ansa het volgende:
Ik ga uit van een sociaal contract
Omtzigt bellen meid.
Huilen dan.
pi_219035902
Ik weet niet hoe het is om te daten in het internet-dating tijdperk dus dit soort topics komen op mij nogal dystopisch over.

Ik vroeg meisjes altijd uit als ik ze al één of een paar keer heb ontmoet en we hadden geflirt of in elk geval reageerde ze oke als ik probeerde te flirten met haar waardoor ik dacht dat er een kans was dat een date leuk zou zijn.

Dan ging ik eten ergens of iets leuks doen en wat drinken ofzo en gewoon samen rondhangen ergens in de stad.

Dit zou nog steeds het datingleven kunnen zijn want mensen ontmoeten nog steeds vreemden op werk of school of ergens anders die potentieel de liefde van het leven kunnen zijn maar toch doet het meerendeel van mensen de start van een ontmoeting tegenwoordig via hun telefoon en een app en dan moet er inderdaad eerst gevideobelt worden en dat lijkt me ontzettend kut en ongemakkelijk en sollicitatie-achtig en dat zou ik echt nooit doen.

Ga eens naar buiten joh
-nee-
  vrijdag 17 oktober 2025 @ 13:52:52 #14
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_219035928
Ik doe helemaal niet aan daten, het hele concept vind ik één grote poppenkast.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_219035930
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 13:38 schreef Aberkullie het volgende:

[..]
Dat zal het vast zijn
Heerlijk toch, zulke aannames :+

Voor mij overigens hetzelfde hoe jij erover denkt. Natuurlijjk wel elkaar beetje leren kennen via berichten maar daarna afspreken en gewoon zien hoe het loopt. Er is een klik of niet en ik kwam daar over het algemeen vrij snel achter.

Ik heb mijn huidige parter echter op een hele andere manier gevonden dan via dating sites en daar ben ik inmiddels al 7 jaar mee samen. Bij dates via sites waar een soort van klik was, was dat over het algemeen ook vrij snel weer voorbij.
pi_219035932
quote:
81s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 13:36 schreef golfer het volgende:
Je bent nogal geobsedeerd over daten?
R&P / Multidaters
Is iets anders.
pi_219035935
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 13:45 schreef GoldRushFrog het volgende:

[..]
Komt dit niet uit The Matrix? Als je een blauwe pil slikt dan blijf je onwetend, en kies je voor een rode pil dan kom je achter de waarheid.
Redpill is Andrew Tategedachten
pi_219035939
Voor mij is daten ook iets serieus en ik vind het ook belangrijk dat je eerlijk en respectvol met elkaar omgaat.
Ik krijg maar weinig matches op dating sites, dus helaas heb ik maar zelden een date.

Een date is inderdaad bedoeld om elkaar beter te leren kennen. De kans dat een date uiteindelijk uitgroeit tot een relatie is niet zo heel groot, dus in principe zou ik wel met meerdere vrouwen tegelijk daten omdat ik anders mogelijk een kans op een relatie zou laten lopen. Omdat ik zo weinig matches op dating sites krijg, is de kans dat ik ooit in de situatie kom dat ik meerdere vrouwen zou kunnen daten ook maar heel klein.

Met sex kan ik in principe wachten. Ik vind op een bepaalde manier dat het aan de vrouw is om te bepalen waneer er gesext wordt.
pi_219035942
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 13:48 schreef Marsenal het volgende:
Ik weet niet hoe het is om te daten in het internet-dating tijdperk dus dit soort topics komen op mij nogal dystopisch over.

Ik vroeg meisjes altijd uit als ik ze al één of een paar keer heb ontmoet en we hadden geflirt of in elk geval reageerde ze oke als ik probeerde te flirten met haar waardoor ik dacht dat er een kans was dat een date leuk zou zijn.

Dan ging ik eten ergens of iets leuks doen en wat drinken ofzo en gewoon samen rondhangen ergens in de stad.

Dit zou nog steeds het datingleven kunnen zijn want mensen ontmoeten nog steeds vreemden op werk of school of ergens anders die potentieel de liefde van het leven kunnen zijn maar toch doet het meerendeel van mensen de start van een ontmoeting tegenwoordig via hun telefoon en een app en dan moet er inderdaad eerst gevideobelt worden en dat lijkt me ontzettend kut en ongemakkelijk en sollicitatie-achtig en dat zou ik echt nooit doen.

Ga eens naar buiten joh
Op mijn leeftijd is 90% bezet of heeft kinderen.
pi_219035943
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 13:43 schreef Isdatzo het volgende:
TS klinkt als een red flag op pootjes. Waarschijnlijk een hoop gezeik.

Zou niet daten.
Liever een naief meisje dat alles pikt?
pi_219035953
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 13:55 schreef Ansa het volgende:

[..]
Redpill is Andrew Tategedachten
Ja, terecht dat je die mannen insta blokt. Als je met die gedachten rondloopt is er iets niet helemaal goed.

Overigens ben ik het verder redelijk eens met je openingspost.
  vrijdag 17 oktober 2025 @ 13:58:48 #22
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_219035958
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 13:56 schreef Ansa het volgende:

[..]
Liever een naief meisje dat alles pikt?
Liever geen meisjes die valse dilemmas verzinnen.
Huilen dan.
pi_219035988
quote:
Voor mij is daten vrij serieus.
quote:
De date is eten of een activiteit ( tentoonstelling, film). Koffiedates vind ik te vrijblijvend. Ik heb weinig tijd en ga niet 40 minuten reizen voor een wandeling.
Geen wonder dat het nooit iets wordt als je blijkbaar niet met je dates wilt praten.
pi_219036013
quote:
Zoenen doe ik alleen nog bij commitment. Seks twijfel ik nog over, ik heb geen zin meer in seks en dat een man het daarna afkapt.
Wellicht dat ik enkele weken wacht.
En jullie?
Wat bedoel je hier precies met commitment?
Verder is het absoluut geen schande om een tijdje te wachten met sex totdat je toch wat meer zekerheid hebt over de relatie. Ik kan me de tijd nog herinneren dat het vrij normaal was dat het wel maanden duurde voordat je met elkaar sex ging hebben.
  vrijdag 17 oktober 2025 @ 14:09:34 #25
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_219036017
ik hoef geen date met TS
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')