Klinkt goed. Wanneer begint het?quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 15:44 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ja en dat kan respectvol een tegelijk.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 14:14 schreef Ansa het volgende:
[..]
36.
Hij moet hoogopgeleid, monogaam, kindvrij, en mijn type zijn. Daar gaat het al mis.
Wandelen vind ik geen date. Maar ik heb ook geen seks met dates.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 16:46 schreef DJKoster het volgende:
Maar goed, om de TT vraag te beantwoorden:
Hapje eten, als het gezellig is daarna wat drinken en als het heeel gezellig is dan samen naar huis.
Maar het kan ook gewoon een korte koffie-date of wandeling zijn.
Maar vooral gewoon gaan en zien hoe het loopt, na 5 minuten afkappen is ook helemaal prima.
Prima, dat wisten we al 100x. Mag je helemaal zelf weten.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 17:15 schreef Ansa het volgende:
[..]
Wandelen vind ik geen date. Maar ik heb ook geen seks met dates.
Waarom investeer je niet in een date? Moet ze je " verdienen"?quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 17:16 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Prima, dat wisten we al 100x. Mag je helemaal zelf weten.
Je vraag was wat de doorsnee Fok!ker doet op een date en daar antwoord ik op.
Hij investeert toch?quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 17:36 schreef Ansa het volgende:
[..]
Waarom investeer je niet in een date? Moet ze je " verdienen"?
Een wandeldate, daar kan je er 50 van op een dag hebben.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 17:39 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Hij investeert toch?
En niemand hoort het te verdienen.
Het klikt of het klikt niet.
Eens, maar dat krijg je wel met multidaten. Een soort love island waar de vent achterover zit en vrouwen hem moeten overwinnen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 17:39 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Hij investeert toch?
En niemand hoort het te verdienen.
Het klikt of het klikt niet.
Tegenwoordig zou het eerder andersom zijn, want het aantal mannen dat op zoek is naar een vrouw is wel een stuk groter dan het aantal vrouwen dat op zoek is naar een man.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 17:54 schreef Ansa het volgende:
Eens, maar dat krijg je wel met multidaten. Een soort love island waar de vent achterover zit en vrouwen hem moeten overwinnen.
Dit kan ik me maar moeilijk voorstellen, in mijn kennissenkring is het juist andersom.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 17:54 schreef Ansa het volgende:
[..]
Eens, maar dat krijg je wel met multidaten. Een soort love island waar de vent achterover zit en vrouwen hem moeten overwinnen.
Wel een flinke wandeling door het bos dan he.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 17:50 schreef Ansa het volgende:
[..]
Een wandeldate, daar kan je er 50 van op een dag hebben.
Zie mijn multidate topic en het lelijke man topic. Twee mannen die zich al zo opstelden.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 17:55 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Tegenwoordig zou het eerder andersom zijn, want het aantal mannen dat op zoek is naar een vrouw is wel een stuk groter dan het aantal vrouwen dat op zoek is naar een man.
15 tot 16 uur wandelen is mij nog te casual. Ik ga het liefst 24 uur speedhiken in de Dolomieten, dan heb je echt even aandacht voor elkaar.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 18:12 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Wel een flinke wandeling door het bos dan he.
Ik investeer in zoverre dat de date op dat moment alle aandacht heeft. En mijn voorkeur heeft het dat het ook geen 'agenda-punt' is: 15-16u wandelen en daarna weer verder met andere dingen.
Maar als het zo spontaan loopt kan het ook een lunchdate tussendoor zijn, ook prima.
Ik zou never nooit op een afgelegen plek afspreken...quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 18:12 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Wel een flinke wandeling door het bos dan he.
Ik investeer in zoverre dat de date op dat moment alle aandacht heeft. En mijn voorkeur heeft het dat het ook geen 'agenda-punt' is: 15-16u wandelen en daarna weer verder met andere dingen.
Maar als het zo spontaan loopt kan het ook een lunchdate tussendoor zijn, ook prima.
Eens maar dat verwachten zulke mannen wel.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 17:57 schreef Aberkullie het volgende:
Daarbij is niemand zo leuk als je hem/haar moet overwinnen
Zou ik eens kijken naar een ander typequote:Op vrijdag 17 oktober 2025 18:15 schreef Ansa het volgende:
[..]
Eens maar dat verwachten zulke mannen wel.
Ik begrijp ook niet waar je die vandaan gehaald hebt. Ik denk dat verreweg de meeste mannen absoluut niet zo zijn, want het hele dating gebeuren is voor de meeste mannen gewoon afzien.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 18:14 schreef Ansa het volgende:
Zie mijn multidate topic en het lelijke man topic. Twee mannen die zich al zo opstelden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |