abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 19 oktober 2025 @ 10:06:26 #276
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_219050342
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 13:43 schreef Isdatzo het volgende:
TS klinkt als een red flag op pootjes. Waarschijnlijk een hoop gezeik.

Zou niet daten.
Had ik dat toch maar even mooi goed in de smiezen.
Huilen dan.
  zondag 19 oktober 2025 @ 10:07:34 #277
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_219050350
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2025 09:58 schreef Ansa het volgende:

[..]
Ik volg je niet?
Dat het ene buitenkansje de ander niet is. Die meid die toen bij La Vie werkte waar ik de naam van ben vergeten, dat was wel echt een buitenkansje. We zaten allebei in een relatie, dus het zou toch niets zijn geworden, maar dat was echt een buitenkansje. Er zijn weinig buitenkansjes daarna geweest en als je om een antibuitenkansje de naam van een winkel gaat veranderen is er echt maar één reactie mogelijk:

:')___!
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_219050364
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2025 10:02 schreef Ansa het volgende:

[..]
Nee, dat is wie hij is. Overal kritiek op leveren maar nooit bij zichzeld fouten zien.
Ik ken hem niet hoor, maar na een paar dates iemand al heel goed kennen? of is dit een gevolg ergens anders van?

Wat dat betreft ben je wel zeer zeker van je eigen waarheid...
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  zondag 19 oktober 2025 @ 10:10:10 #279
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_219050370
Voornamelijk als tijdverspilling.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_219050375
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2025 09:25 schreef Ansa het volgende:

[..]
Im de overgang kom je na je 50e😂
Nee hoor, sommige vrouwen komen eind 30 al in de overgang. Vergis je niet, vanaf 35 kun je in de overgang raken.
pi_219050396
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2025 10:08 schreef Chandler het volgende:

[..]
Ik ken hem niet hoor, maar na een paar dates iemand al heel goed kennen? of is dit een gevolg ergens anders van?

Wat dat betreft ben je wel zeer zeker van je eigen waarheid...
Ik kan niet veel in detail gaan maar hij begeeft zich in dezelfde kringen en staat bekend als zuur en kritisch op alles. Kwam ik achteraf achter.
pi_219050401
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2025 10:13 schreef Ansa het volgende:

[..]
Ik kan niet veel in detail gaan maar hij begeeft zich in dezelfde kringen en staat bekend als zuur en kritisch op alles. Kwam ik achteraf achter.
Kritisch zijn is toch niet erg? zuur... tja... ik ken geen zure mensen maar ervaar wel dat wanneer ik niet leuk ben mensen zo kunnen worden....

Maar goed, hij is niet meer in jou leven dus let it go...

kut reageer ik toch weer in dit topic....
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_219050406
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2025 10:14 schreef Chandler het volgende:

[..]
Kritisch zijn is toch niet erg? zuur... tja... ik ken geen zure mensen maar ervaar wel dat wanneer ik niet leuk ben mensen zo kunnen worden....

Maar goed, hij is niet meer in jou leven dus let it go...
Wel als je álles kut vindt en jaloers bent op andermans succes. Heeft niks met mij te maken. Zo is hij. Dus moest hij bij mij ook hyperfocussen op de kleinste foutjes.
pi_219050431
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2025 07:52 schreef Hexagon het volgende:
Wat vind je nu eigenlijk wel leuk?
Dat vraag ik me ook af als ik haar topics lees.
Bordspellen vindt ze ook al niet leuk.
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 18:44 schreef Ansa het volgende:
Geen idee meer. Ik vind bordspellen sowieso niks.
pi_219050437
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 14:14 schreef Ansa het volgende:

[..]
36.

Hij moet hoogopgeleid, monogaam, kindvrij, en mijn type zijn. Daar gaat het al mis.
De combo die je hier noemt is vrij lastig. Want dan zit je in de groep 35-50 te vissen en mannen van die leeftijd die wat te bieden hebben, hebben dan doorgaans al kinderen. Uitzondering: mannen die geen kinderen willen en vooral mannen die helemaal niet zo zitten te wachten op een relatie en/of daar de skills niet voor hebben.

Verder heb ik daten ook altijd wel serieus genomen, maar duidelijk minder berekenend. Een date is om te beginnen een leuk tijdverdrijf. Verder was ik ook niet van de regels. Je spreekt af en ziet wel hoe het loopt. Een koffiedate kan ook gewoon in een overnachting eindigen. Nadeel van een diner is dat wanneer het niet klikt je een lange zit hebt.

Voor mij is het dus altijd go with the flow geweest. En ja, dat eindigde bijzonder vaak fysiek.

Wat dat betref geloof ik ook niet zo in ‘serieus daten’ vs ‘voor seks daten’. Als je uit bent op een avontuurtje en de persoon die je treft is uitzonderlijk leuk, dan blijf je daar wel aan plakken en als je graag een relatie wil, maar de ander is niet leuk genoeg, het klikt niet in bed, whatever, dan blijf je toch niet puur dat je zonodig een relatie wil.

Kortom: ik denk dat een wat minder strikte houding zomaar eens kan helpen.
  Moderator / Colorchick zondag 19 oktober 2025 @ 10:26:06 #286
382129 crew  Donna
pi_219050465
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2025 10:13 schreef Ansa het volgende:

[..]
Topmatch zou je zeggen. :)
pi_219050470
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 23:33 schreef Ansa het volgende:

[..]
Ik heb totaal geen behoefte aan seks tegenwoordig. De enige keer dat ik seks wil is als ik verliefd ben. Verder heb ik geen zin.
Rode vlag. Verliefdheid gaat voorbij. Dat wordt dus bij een langere relatie een seksloos verhaal…
pi_219050528
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2025 10:27 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Rode vlag. Verliefdheid gaat voorbij. Dat wordt dus bij een langere relatie een seksloos verhaal…
Dit hele topic is een rode vlag
Een vrouwelijke Andrew tate
Een echo kamer
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_219050533
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2025 10:20 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Dat vraag ik me ook af als ik haar topics lees.
Bordspellen vindt ze ook al niet leuk.
[..]

Ze vindt alleen zichzelf leuk deze arrogante egoistische kakmadam
pi_219050659
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2025 10:21 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
De combo die je hier noemt is vrij lastig. Want dan zit je in de groep 35-50 te vissen en mannen van die leeftijd die wat te bieden hebben, hebben dan doorgaans al kinderen. Uitzondering: mannen die geen kinderen willen en vooral mannen die helemaal niet zo zitten te wachten op een relatie en/of daar de skills niet voor hebben.

Verder heb ik daten ook altijd wel serieus genomen, maar duidelijk minder berekenend. Een date is om te beginnen een leuk tijdverdrijf. Verder was ik ook niet van de regels. Je spreekt af en ziet wel hoe het loopt. Een koffiedate kan ook gewoon in een overnachting eindigen. Nadeel van een diner is dat wanneer het niet klikt je een lange zit hebt.

Voor mij is het dus altijd go with the flow geweest. En ja, dat eindigde bijzonder vaak fysiek.

Wat dat betref geloof ik ook niet zo in ‘serieus daten’ vs ‘voor seks daten’. Als je uit bent op een avontuurtje en de persoon die je treft is uitzonderlijk leuk, dan blijf je daar wel aan plakken en als je graag een relatie wil, maar de ander is niet leuk genoeg, het klikt niet in bed, whatever, dan blijf je toch niet puur dat je zonodig een relatie wil.

Kortom: ik denk dat een wat minder strikte houding zomaar eens kan helpen.
Ik wil geen man met kinderen. Zijn ex bepaalt dan alles: wanneer we elkaar zien, op vakantie kunnen, etc. Wellicht heeft hij ook seks met haar. Daarnaast vind ik veel kinderen zeer slecht opgevoed en is dat een bron van frustratie.

In een heel specifiek geval zou ik kinderen willen met een man,maar waarschijnlijk niet.

Ik ben ook bij etentjes gewoon opgestaan en weggelopen. Zelfs een keer hem laten verwijderen uit een restaurant. Ik vind koffie beledigend als " date". Alsof ik 40 min ga treinen voor 15 minuten Starbucks.
pi_219050665
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2025 10:27 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ik heb uit principe dagelijks seks omdat het voor bindingshormonen zorgt. Helaas ging mijn ex ondanks 2x per dag toch vreemd.
pi_219050678
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2025 11:00 schreef Ansa het volgende:
Ik ben ook bij etentjes gewoon opgestaan en weggelopen. Zelfs een keer hem laten verwijderen uit een restaurant.
Wat was daar toen de aanleiding voor?
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2025 11:00 schreef Ansa het volgende:
Ik vind koffie beledigend als " date". Alsof ik 40 min ga treinen voor 15 minuten Starbucks.
Een date van 15 minuten is wel erg kort.
Maar als je een date een beetje slim aanpakt, dan spreek je af in jouw stad en laat je hem reizen.
pi_219050689
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2025 11:02 schreef Ansa het volgende:
Ik heb uit principe dagelijks seks omdat het voor bindingshormonen zorgt. Helaas ging mijn ex ondanks 2x per dag toch vreemd.
Deed je het in de relaties die je hebt gehad alleen voor de bindingshormonen of had je er ook plezier aan?
pi_219050707
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2025 11:03 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Wat was daar toen de aanleiding voor?
[..]
Een date van 15 minuten is wel erg kort.
Maar als je een date een beetje slim aanpakt, dan spreek je af in jouw stad en laat je hem reizen.
Hij maakte ruzie met de tafel naast ons omdat ze hem uitlachten.

En ja ik vind dat de man de eerste reis moet maken. En betalen als hij een tweede date wil. Ik betaal zodra hij commited is.
pi_219050718
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2025 11:05 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Deed je het in de relaties die je hebt gehad alleen voor de bindingshormonen of had je er ook plezier aan?
Soms wel, soms niet. De meeste mannen bakken er niks van.
pi_219050726
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2025 11:09 schreef Ansa het volgende:
Soms wel, soms niet. De meeste mannen bakken er niks van.
Had je er wel altijd zin in als je het deed?
Of deed je het soms ook omdat het er nou eenmaal bij hoort?
  zondag 19 oktober 2025 @ 11:11:13 #297
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_219050733
Ts is een meestertrol.
Chef's kiss van een troll naar een ander.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_219050827
quote:
10s.gif Op zondag 19 oktober 2025 10:06 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Had ik dat toch maar even mooi goed in de smiezen.
Jeetje, wat een ongekende mensenkennis moet jij wel hebben om dat te kunnen destilleren aan de hand van deze volkomen redelijke helemaal normale posts.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_219050897
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2025 11:10 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Had je er wel altijd zin in als je het deed?
Of deed je het soms ook omdat het er nou eenmaal bij hoort?
Ern man heeft dagelijks seks nodig. Net als de afwas moet het soms gewoon geveuren.
pi_219050901
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2025 10:39 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ze vindt alleen zichzelf leuk deze arrogante egoistische kakmadam
Klopt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')