D66 en GL-PvdA hebben beiden het schrappen van het stikstofplafond voor woningbouw in hun programma staan.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:14 schreef matthijst het volgende:
Ja hoor Rob, hoe ga je bouwen?
Stikstof wegzuigen?
Oh wow, dus natuur boeit niet meer?quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:16 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
D66 en GL-PvdA hebben beiden het schrappen van het stikstofplafond voor woningbouw in hun programma staan.
Wat heeft dat te maken met waar we het over hadden?quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:15 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Ja maar hee ik heb niets te verbergen.....Totdat het te laat is
Of doet ie straks de nabeschouwing bij rtl tonight?quote:
nee hoor hij heeft gewoon een goed punt, we hebben niks aan de zoveelste niet nagekomen beloftequote:Op zondag 12 oktober 2025 22:16 schreef Bugno3 het volgende:
Frans wil geen beloftes, geen visie. Geen garanties,
Ambitieus, maar zeker wel mogelijk.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:16 schreef cosmosis het volgende:
10 nieuwe steden is wel een beetje een kansloos idee, waar trek je die zo uit de klei? (Hopelijk niet van het niveau Lelystad)
Hij bedoelt t denk ik goed, en echt zo. Maar hij snapt toch ook wel dat dit in campagnetijd niet zo lekker scoort?quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:16 schreef Mikeytt het volgende:
Timmermans zegt de hele tijd dat dingen niet mogelijk zijn.
Dat is ook zo, hij zegt er niet bij dat dit door zijn capaciteiten komt dat het voor hem niet mogelijk is.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:16 schreef Mikeytt het volgende:
Stikstofemissies uit bouw zijn echt kleinquote:Op zondag 12 oktober 2025 22:17 schreef matthijst het volgende:
[..]
Oh wow, dus natuur boeit niet meer?
Dat is het ook. Of het wenselijk is, is een tweede.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:16 schreef Zorro het volgende:
Jetten vindt een huis verdeeld in 4 kamers 4 woningen
Ik wou PvdA/gl stemmen, maar nu wordt de sp .quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:16 schreef Mikeytt het volgende:
prima partijquote:Op zondag 12 oktober 2025 22:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik wou PvdA/gl stemmen, maar nu wordt de sp .
Omdat hij een realistisch verhaal houdt?quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Mwah, als hij andersom allemaal beloftes had gemaakt die hij niet waar kon maken was het hem in een later stadia afgerekend. Wat dat betreft zit hij wel een beetje in een spagaat. Dan kan je beter eerlijk zijn.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:18 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Hij bedoelt t denk ik goed, en echt zo. Maar hij snapt toch ook wel dat dit in campagnetijd niet zo lekker scoort?
CDA is een voorstander van digitale controle, wat de eerste stap is in het controleren van het internet onder de noemer wees vroom....Dat is helaas een grote smet in de digitale vrijheidquote:Op zondag 12 oktober 2025 22:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wat heeft dat te maken met waar we het over hadden?Niks met de CDA plannen op het internet in ieder geval
De stikstofcrisis legt de bouw (tijdelijk) stil doordat bouwactiviteiten veel stikstof uitstoten, wat leidt tot stilgelegde projecten en vergunningsstops. Dit komt doordat bouwwerkzaamheden, vooral door zwaar materieel, stikstofoxiden uitstoten die zich in omliggende Natura 2000-gebieden kunnen vestigen.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:18 schreef Momo het volgende:
[..]
Stikstofemissies uit bouw zijn echt klein
Dat is toch ook een heel raar idee als het om huizen bouwen gaat?quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:17 schreef Aberkullie het volgende:
WAT BOEREN UITKOPEN DOE EVEN NORMAAL MAN
Maak je de kans op linkscentrum kabinet wel kleiner want SP komt nooit in een kabinet.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
enige vrouw ook misschien is dat het?quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:19 schreef Momo het volgende:
Dilan is wel echt matig hoor, en dat is niet om die verder politiek van mij af zou staan
quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ze wordt nu ook echt boos, ze heeft dezelfde valkuil als Timmermansquote:Op zondag 12 oktober 2025 22:19 schreef Bugno3 het volgende:
Dilan haalt er weer van alles bij. Lekker coherent weer
Beetje de PVV van links. Onconstructieve proteststem.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:20 schreef Momo het volgende:
[..]
Maak je de kans op linkscentrum kabinet wel kleiner want SP komt nooit in een kabinet.
Lekker 100 nieuwe skyscrapers bouwen in Rotterdam, heeft de rest van NL er tenminste geen last van, goed ideequote:Op zondag 12 oktober 2025 22:19 schreef Mikeytt het volgende:
Er staat geen enkele Nederlandse stad in de top 30 meest dichtbevolkte steden in Europa... We komen niet in de top 100 op internationale schaal.
Er kunnen echt veel meer wonen bij in de steden. Heb je geen nieuwe steden voor nodig en bespaart je een gigantische hoeveelheid geld aan alle voorzieningen die erbij moeten.
Nee, ik ben redelijk feministisch ingesteld juist.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:20 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
enige vrouw ook misschien is dat het?
Gaat vooral om stikstofquote:Op zondag 12 oktober 2025 22:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat is toch ook een heel raar idee als het om huizen bouwen gaat?Boer uitkopen, daar een straat bouwen. Is dat het idee? Lijkt me enorm ineffectief.
Al ben ik wel 100% antiboer
quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:20 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Welkom broederquote:Op zondag 12 oktober 2025 22:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik vind Jetten ook echt goed. Zet dit eens af tegen robot Jetten van een paar jaar geleden. Die is erg gegroeid, Timmermans al voorbij.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:18 schreef RotatoR het volgende:
Bontenbal heeft tot nu toe wel het beste verhaal.
Mag ik zeggen dat dat de enige reden (nou, voornaamste dan) is dat ze de lijsttrekker daar is?quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:20 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Valt mee. CDA en GL-PvdA staan ervoor open.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:20 schreef Momo het volgende:
[..]
Maak je de kans op linkscentrum kabinet wel kleiner want SP komt nooit in een kabinet.
quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:21 schreef Momo het volgende:
[..]
Nee, ik ben redelijk feministisch ingesteld juist.
Ik heb weinig zin om het over jouw waanbeelden te hebben, zullen we het bij de CDA-plannen houden?quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:19 schreef cosmosis het volgende:
[..]
CDA is een voorstander van digitale controle, wat de eerste stap is in het controleren van het internet onder de noemer wees vroom....Dat is helaas een grote smet in de digitale vrijheid
Het is zo onoprecht inderdaadquote:Op zondag 12 oktober 2025 22:22 schreef Bugno3 het volgende:
Dit is prima voorbereid door de spin doctor van de VVD.
iedereen krijgt wel wat geld van de overheidquote:Op zondag 12 oktober 2025 22:22 schreef Hexagon het volgende:
Ah allemaal mensen die hun hand ophouden met de HRA
Mja winnen. Hij had het hardst geroepen en wat kansloze beloftes/leugens verteld. Inhoud is niet echt z'n sterkste kant.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:21 schreef RotatoR het volgende:
Wilders had dit makkelijk kunnen winnen. Domme keuze om af te zeggen.
Rotterdam is een goed voorbeeld van wat er kan. Er worden nu tegelijk 8 wolkenkrabbers gebouwd.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:21 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Lekker 100 nieuwe skyscrapers bouwen in Rotterdam, heeft de rest van NL er tenminste geen last van, goed idee
Dit. Totaal niet authentiek. Vreselijk.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:23 schreef TheVulture het volgende:
Dilan kom in alles zo gemaakt en geprogrammeerd over...
quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:23 schreef Cupfighter het volgende:
De vvd over hardwerkende gezinnen waar ze geen reet om geven
quote:Opnieuw tegenslag voor VVD: partij moet meedoen aan RTL-verkiezingsdebat
Komt iequote:Op zondag 12 oktober 2025 22:23 schreef Tomatenboer het volgende:
Ben benieuwd hoe dit ingestudeerde riedeltje backfired bij Yesilgoz.
Alleen die met een koophuisquote:Op zondag 12 oktober 2025 22:23 schreef Cupfighter het volgende:
De vvd over hardwerkende gezinnen waar ze geen reet om geven
In Rotterdam past een wolkenkrabber extra er beter bij dan in Hoorn of zoquote:Op zondag 12 oktober 2025 22:23 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Rotterdam is een goed voorbeeld van wat er kan. Er worden nu tegelijk 8 wolkenkrabbers gebouwd.
Dan halen ze minder dan 0 zetels.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:24 schreef Nexum het volgende:
‘PvdA in 2017 was de grootste afgang ever in de politiek’
VVD op 29 oktober: Hold my beer
Ze doen allemaal of ze er voor de middenklasse zijnquote:Op zondag 12 oktober 2025 22:24 schreef Zorro het volgende:
Altijd arm dit rijk dat .
Maar de grootste groep wordt nooit benoemd en wel uitgeknepen.
In Hoorn kunnen er veel meer laagbouw woningen bij.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:24 schreef H_T het volgende:
[..]
In Rotterdam past een wolkenkrabber extra er beter bij dan in Hoorn of zo
10 keer voor de spiegel geoefend.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:25 schreef RotatoR het volgende:
Je hoort aan de toon van Dilan wanneer ze een ingestudeerd stukje opdraaft.
Vond Jetten ook niet erg sterk met zijn garanties van 100 000 woningen in 1 jaarquote:Op zondag 12 oktober 2025 22:25 schreef Omoishiroi het volgende:
Vond Bontebal enorm slap in het debat met Timmermans. Hij leek wel slecht voorbereid terwijl hij het debat wou.
Timmermans heeft een makkelijke avond omdat hij lekker links kan lullen, hij heeft niet echt directe concurrentie in dit debat.
Jetten komt het beste eruit.
Had liever JA21 gezien zodat het meer in balans was over het politieke spectrum. Nu zijn er 3 partijen die dolgraag en links kabinet willen.
Dit dusquote:Op zondag 12 oktober 2025 22:25 schreef RotatoR het volgende:
Je hoort aan de toon van Dilan wanneer ze een ingestudeerd stukje opdraaft.
Ze worden wel duurder door er niks aan te doen.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:26 schreef matthijst het volgende:
Huizen worden echt niet goedkoper door HRA af te schaffen
En bij de GLPvdA iedereen die modaal is bij de rijken.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:26 schreef Mikeytt het volgende:
Wel een beetje semantiek hier. Bij de VVD behoren CEO's en beleggers onder de hardwerkende Nederlanders.
Werkelijk iedere econoom ooit zegt van wel. Misschien niet meteen goedkoper, maar het remt de huidige stijgingen.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:26 schreef matthijst het volgende:
Huizen worden echt niet goedkoper door HRA af te schaffen
1 op de 3 huishoudens belegt.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:26 schreef Mikeytt het volgende:
Wel een beetje semantiek hier. Bij de VVD behoren CEO's en beleggers onder de hardwerkende Nederlanders.
`quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:27 schreef cosmosis het volgende:
Verbazingwekkend dat politiek Nederland een stuk minder is geworden na Rutte
Economische rampspoed helpt ook.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:27 schreef FlippingCoin het volgende:
de enige 2 manieren om huizenprijzen te drukken
minder mensen
meer huizen
Volgens het CPB gaan de modalen er op vooruit onder GL-PvdA.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:27 schreef Zorro het volgende:
[..]
En bij de GLPvdA iedereen die modaal is bij de rijken.
Met afstand. Wat een gebrabbel komt eruit.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:27 schreef Nattekat het volgende:
Ok, ik neem m'n woorden terug. Dilan is de zwakste.
In Zweden hebben ze de HRA grotendeels afgeschaft en ook daar zijn de huizen onbetaalbaar.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:27 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Werkelijk iedere econoom ooit zegt van wel. Misschien niet meteen goedkoper, maar het remt de huidige stijgingen.
quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:27 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ze worden wel duurder door er niks aan te doen.
HRA = banksubsidie
400 netto als een voldongen feit is kansloos, iedereen heeft een ander bedrag, en 400 is erg hoogquote:
In de middle of nowhere heb je wel een leuk huisje voor een ton.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:28 schreef RotatoR het volgende:
[..]
In Zweden hebben ze de HRA grotendeels afgeschaft en ook daar zijn de huizen onbetaalbaar.
Ik heb nog nooit zo'n berekening gezien die later ook uitkwamquote:Op zondag 12 oktober 2025 22:28 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Volgens het CPB gaan de modalen er op vooruit onder GL-PvdA.
quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:28 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Volgens het CPB gaan de modalen er op vooruit onder GL-PvdA.
Het is wel zo, hypotheekrenteaftrek heb je. Als je dat vervangt door een belastingverlaging, die verlaging kan makkelijker teruggedraaid worden dan HRA.quote:
Ja, zo kan je alles plat slaan natuurlijk.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:28 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zo'n berekening gezien die later ook uitkwam
Ik heb het niet over Jan Modaal die een paar duizend heeft liggen, maar de mensen die hun brood er mee verdienen. En die worden letterlijk ontlast volgens de doorberekening.quote:
Dat zeg ik dus. Echt teringirritant man.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:29 schreef Momo het volgende:
Het klinkt alsof er lallende dronken mensen zijn in de achtergrond.
Nee.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:30 schreef TheVulture het volgende:
Weet Dilan zelf wel wat ze allemaal zegt
Welnee.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:29 schreef Newone82 het volgende:
Ik moet zeggen, ik vind Timmermans niks.
Maar hij doet het goed vanavond.
Blijkbaar. De jongerenpartij JOVD heeft zich al gedistantieerd van dit standpunt van de VVDquote:Op zondag 12 oktober 2025 22:29 schreef Nattekat het volgende:
Dilan denkt dat de huizenprijzen hetzelfde blijven zonder HRA?
Ze hebben FDF uitgenodigd om straks ook een stukje te zeggenquote:Op zondag 12 oktober 2025 22:29 schreef Momo het volgende:
Het klinkt alsof er lallende dronken mensen zijn in de achtergrond.
Zo is het nou eenmaal. Allerlei coalitie onderhandelingen en er komt niks terecht van die berekenngen.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:29 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ja, zo kan je alles plat slaan natuurlijk.
Is ook zijn politieke stijl, niet al te hoog van de toren blazen.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:29 schreef Faux. het volgende:
Mocht Bontebal van z’n campagneteam niet te veel zeggen of waarom is-ie zo afwachtend?
Die hebben de Balkenende-tactiek omarmt inderdaad, lekker veilig in het midden blijven. Met tegenstanders als Timmermans en Yesilgoz ook prima. Denk alleen dat het voor hem nadelig is dat Jetten hier nu ook bij staat.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:29 schreef Faux. het volgende:
Mocht Bontebal van z’n campagneteam niet te veel zeggen of waarom is-ie zo afwachtend?
Klopt.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Welnee.
Maar tegenover Dilan kom ik zelfs sterk over, en ik ben afschuwelijk in een debat voeren.
Hoog?quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:28 schreef cosmosis het volgende:
[..]
400 netto als een voldongen feit is kansloos, iedereen heeft een ander bedrag, en 400 is erg hoog
Die snap ik niet.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:30 schreef RotatoR het volgende:
Het zijn vooral starters die last krijgen van het afschaffen van de HRA.
Die zij al fucked. Als die afschaffing er is dan weet je waar je aan toe bent.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:30 schreef RotatoR het volgende:
Ik ben wel heel benieuwd hoe dat verdedigd wordt.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:30 schreef RotatoR het volgende:
Ik denk dat de kans dat ik op Nattekat of op Yesilgoz stem ongeveer even groot isquote:
Wat vind je er zo slecht aan?quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:32 schreef Mikeytt het volgende:
Ik zou bijna Bontenbal gaan stemmen als het CDA niet zo'n barslecht programma had.
Maar jou kennen we dan ook als een verstandige user.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik denk dat de kans dat ik op Nattekat of op Yesilgoz stem ongeveer even groot is
Doet ze toch nog iets goedquote:Op zondag 12 oktober 2025 22:32 schreef Middelpunt het volgende:
Dilan is goed dr best aan het doen om de vvd terug te brengen naar ongeveer 1 zetel.
Niet als daardoor de huizenprijzen dalen (of in ieder geval niet meer verder stijgen).quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:30 schreef RotatoR het volgende:
@bitterbalquote:Op zondag 12 oktober 2025 22:31 schreef spectrumanalyser het volgende:
Het zal aan mij liggen maar zei Dilan nou meneer Bitterbal over Bontebal?
Erg jammer weer dit, je boort FOK! staatssponsering door de neusquote:Op zondag 12 oktober 2025 22:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik denk dat de kans dat ik op Nattekat of op Yesilgoz stem ongeveer even groot is
Ik heb idd nog even overwogen om strategisch te stemmen op het CDA totdat ik dat programma las.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:32 schreef Mikeytt het volgende:
Ik zou bijna Bontenbal gaan stemmen als het CDA niet zo'n barslecht programma had.
Freudiaanse verspreking.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:31 schreef spectrumanalyser het volgende:
Het zal aan mij liggen maar zei Dilan nou meneer Bitterbal over Bontebal?
We hebben hier geen problemen toch.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:32 schreef Geschiedkundige het volgende:
Och god, dadelijk Gaza. Had gehoopt dat we het uitsluitend over onze eigen problemen zouden hebben.
Ik heb nog nooit een programma gelezen waarbij 90% het versterken van de al bestaande processen zijn. Een beetje een partij die niets echt wil aanpassen.quote:
Je wil niet met je voor- en achternaam posten op FOK!?quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:33 schreef Nexum het volgende:
[..]
Ik heb idd nog even overwogen om strategisch te stemmen op het CDA totdat ik dat programma las.
Nou…. Ik hoed me toch voor al die mensen die gevoelig zijn voor het argument “lagere belastingen”…. dat zijn er veel hoor.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:32 schreef Middelpunt het volgende:
Dilan is goed dr best aan het doen om de vvd terug te brengen naar ongeveer 1 zetel.
ho ho ho ik zeg juist dat je even goed bent als de leider van de nummer 4 van het landquote:Op zondag 12 oktober 2025 22:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Erg jammer weer dit, je boort FOK! staatssponsering door de neus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
Allemaal lui die zich laten opnaaien door filmpjes op tiktok. Bijzonder om te zien.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:33 schreef timmmmm het volgende:
Rot op met je Gaza, laat ze die ellende lekker daar uitzoeken.
Mensen gaan hier rellend door de straat om een probleem 2000 kilometer weg en voor de problemen hier gaat men nauwelijks de straat op, het is te bizar voor woorden.
En wat intersectionele transgenders.quote:
We zitten pas op de helft van de reclamesquote:
quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
ho ho ho ik zeg juist dat je even goed bent als de leider van de nummer 4 van het landHmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
Ik zou niet weten hoeveel belasting ik betaal eigenlijksquote:Op zondag 12 oktober 2025 22:34 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nou…. Ik hoed me toch voor al die mensen die gevoelig zijn voor het argument “lagere belastingen”…. dat zijn er veel hoor.
Mijn vader is er zo één.
Stukje massapsychose.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:34 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Allemaal lui die zich laten opnaaien door filmpjes op tiktok. Bijzonder om te zien.
Daar staat tegenover dat er wordt bezuinigd bestaanszekerheid.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:34 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nou…. Ik hoed me toch voor al die mensen die gevoelig zijn voor het argument “lagere belastingen”…. dat zijn er veel hoor.
Mijn vader is er zo één.
Dat stelt helemaal niemand voor, dit is weer de ongeinformeerde FvD-stemmer die ik hier lees. Yesilgoz staat weer op +1quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je wil niet met je voor- en achternaam posten op FOK!?
Zelf gehad?quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:34 schreef Mikeytt het volgende:
Die Baristina koffiemachine is echt barslecht. NIET KOPEN
Social media is het grootste probleem van deze tijd, heeft men het nauwelijks overquote:Op zondag 12 oktober 2025 22:34 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Allemaal lui die zich laten opnaaien door filmpjes op tiktok. Bijzonder om te zien.
Social media is grotendeels propaganda en advertenties. Zonde. Had meer in gezeten.quote:
Zou eigenlijk niet eens zo slecht zijn. gewoon normaal btw tarief op sigaretten zonder accijns.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:35 schreef Nexum het volgende:
Fuck migratie en wonen.
Welke partij gaat sigaretten terugbrengen naar 5 euro per pakje?
In Optimel gewoon meer, ik heb het geteldquote:Op zondag 12 oktober 2025 22:35 schreef Mikeytt het volgende:
Optimel probioticaAlsof er geen probiotica zit in letterlijk elke andere yoghurt.
Alleen in die Nutricia spul zit er eiwittenquote:Op zondag 12 oktober 2025 22:35 schreef Mikeytt het volgende:
Optimel probioticaAlsof er geen probiotica zit in letterlijk elke andere yoghurt.
sp, pvvquote:Op zondag 12 oktober 2025 22:35 schreef Nexum het volgende:
Fuck migratie en wonen.
Geen zetels voor Nattekat?quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat stelt helemaal niemand voor, dit is weer de ongeinformeerde FvD-stemmer die ik hier lees. Yesilgoz staat weer op +1
Gewoon Braniff roken, ¤3,80 voor een pakje omdat het onder de sigarenwet valt. Even wennen, maar prima te doenquote:Op zondag 12 oktober 2025 22:35 schreef Nexum het volgende:
Fuck migratie en wonen.
Longkanker lost ook het woningtekort op.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:36 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Zou eigenlijk niet eens zo slecht zijn. gewoon normaal btw tarief op sigaretten zonder accijns.
Er zijn wel een paar minst slechte.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:37 schreef cosmosis het volgende:
Nog nooit zo zwevend geweest als nu, er is daadwerkelijk geen enkel partij dat een beetje goed is....
stem je niet of blancoquote:Op zondag 12 oktober 2025 22:37 schreef cosmosis het volgende:
Nog nooit zo zwevend geweest als nu, er is daadwerkelijk geen enkel partij dat een beetje goed is....
Ik ook, ik zag er 6quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:36 schreef Elzaas het volgende:
[..]
In Optimel gewoon meer, ik heb het geteld
Fors minder AOW kosten ook door de lagere levensverwachting. Kan de pensioenleeftijd mooi naar 60quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:37 schreef matthijst het volgende:
[..]
Longkanker lost ook het woningtekort op.
D66quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:37 schreef cosmosis het volgende:
Klopt, maar heel veel (boven)modalen leven nog steeds met het beeld van volledige eigen verantwoordelijkheid, activerend vangnet enz.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Daar staat tegenover dat er wordt bezuinigd bestaanszekerheid.
Scherp.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:37 schreef matthijst het volgende:
[..]
Longkanker lost ook het woningtekort op.
Helaas zijn de rokers de melkkoe van de overheid.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:36 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Zou eigenlijk niet eens zo slecht zijn. gewoon normaal btw tarief op sigaretten zonder accijns.
die generatie hebben ze met de starterslening ook al eens keihard geneukt boeide ze toen ook nietquote:Op zondag 12 oktober 2025 22:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben wel heel benieuwd hoe dat verdedigd wordt.
Hier in Athene betaal ik 4,70 voor een pakje Camelquote:Op zondag 12 oktober 2025 22:35 schreef Nexum het volgende:
Fuck migratie en wonen.
Ook welkom aan jou broederquote:Op zondag 12 oktober 2025 22:38 schreef Mikeytt het volgende:
Hier ook nog (semi) zwevend nog. Momenteel denk ik voor het eerst op de SP te stemmen.
Waarom zou je stemmen op een partij die geen enkele regeringsambitie heeft? Puur uit protest? Welk doel dien je ermee?quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:38 schreef Mikeytt het volgende:
Hier ook nog (semi) zwevend nog. Momenteel denk ik voor het eerst op de SP te stemmen.
Voelt toch als een verantwoordelijkheid om te stemmenquote:
Maar hoeveel betaal je voor een kameel?quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:38 schreef BeriBeri het volgende:
[..]
Hier in Athene betaal ik 4,70 voor een pakje Camel
SP! (sp.nl <-- voor het verkiezingsprogramma).quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:37 schreef cosmosis het volgende:
omdat je het eens bent met de standpunten?quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:39 schreef Perrin het volgende:
[..]
Waarom zou je stemmen op een partij die geen enkele regeringsambitie heeft? Puur uit protest? Welk doel dien je ermee?
Moet minimaal ¤30 worden. Roken moet gewoon verboden worden. Overal. Stel nicotine junks.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:38 schreef BeriBeri het volgende:
[..]
Hier in Athene betaal ik 4,70 voor een pakje Camel
Jimmy wil regeren toch?quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:39 schreef Perrin het volgende:
[..]
Waarom zou je stemmen op een partij die geen enkele regeringsambitie heeft? Puur uit protest? Welk doel dien je ermee?
Maar als ze het nog hadden gehad was het nog duurder en even onbetaalbaar. Huisprijzen hangen simpelweg sterk samen met de maximale leencapaciteit van mensen... HRA = meer kunnen lenen = hogere huizenprijzen, maar even goede betaalbaarheid. Degenen die er beter van worden zijn de banken.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:28 schreef RotatoR het volgende:
[..]
In Zweden hebben ze de HRA grotendeels afgeschaft en ook daar zijn de huizen onbetaalbaar.
Ongeveer 3 miljard per jaar aan inkomsten zie ik. 3,4% uitgeven aan defensie i.p.v. 3,5% zou meer dan genoeg zijn.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Helaas zijn de rokers de melkkoe van de overheid.
Schaf roken gewoon af. Verbied het. In plaats daarvan maken ze een verslavend middel zo duur dat de onderklasse eraan onderdoor gaat, omdat ze de accijns niet kunnen missen.
Bewust een hele groep verslaafden in de problemen brengen om het geld. Schandelijk.
Die hebben ze wel.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:39 schreef Perrin het volgende:
[..]
Waar ze te bang waren om het programma door te laten rekenen. Terecht, want het is echt sprookjesland.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:38 schreef Mikeytt het volgende:
Staat in het CDA programma. Ik was voornemens om CDA te stemmen tot ik daar achter kwam.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat stelt helemaal niemand voor, dit is weer de ongeinformeerde FvD-stemmer die ik hier lees. Yesilgoz staat weer op +1
Piratenpartij is een optie.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Staat in het CDA programma. Ik was voornemens om CDA te stemmen tot ik daar achter kwam.
Gaan ze voor het eerst als een volwassen partij de coalitiebesprekingen in?quote:
ftfyquote:Op zondag 12 oktober 2025 22:41 schreef Aberkullie het volgende:
Ik wil een verbod op hongerige kinderen
waarom laten uitrekenen als ze toch maar een paar jaar verder kijkenquote:Op zondag 12 oktober 2025 22:40 schreef Faux. het volgende:
[..]
Waar ze te bang waren om het programma door te laten rekenen. Terecht, want het is echt sprookjesland.
waarom gaan ze niet in de kassen werken dan kunnen ze vast wel eens een tomaatje eten tussendoorquote:Op zondag 12 oktober 2025 22:41 schreef Aberkullie het volgende:
Ik wil een verbod op hongerige kinderen
Ik ook niet. Maar het zoveel duurder maken omdat je niet wil dat mensen roken, vind ik veel erger. Laat mensen roken als ze dat willen. Of als je dat niet wil, verbied het.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:39 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ongeveer 3 miljard per jaar aan inkomsten zie ik. 3,4% uitgeven aan defensie i.p.v. 3,5% zou meer dan genoeg zijn.
Ik zie roken niet per se als iets wat verboden moet worden.
Ik stem op basis van mijn idealen, niet op de minste van een aantal kwaden omdat ze wel kans maken een regering te vormen. Zo zorg je voor een klimaat waar er niets veranderd.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:39 schreef Perrin het volgende:
[..]
5 euroquote:Op zondag 12 oktober 2025 22:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar hoeveel betaal je voor een kameel?
Dan moeten ze wel meer zetrls halen.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:41 schreef Perrin het volgende:
[..]
Gaan ze voor het eerst als een volwassen partij de coalitiebesprekingen in?
En ook nog dat rookwaar uit de supermarkt verbieden zodat de rokers al kuchend 100meter verder moeten lopen voor hun broodnodige ademgenot, gewoon om die rokers nog eens extra te pesten!!!1!quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Helaas zijn de rokers de melkkoe van de overheid.
Schaf roken gewoon af. Verbied het. In plaats daarvan maken ze een verslavend middel zo duur dat de onderklasse eraan onderdoor gaat, omdat ze de accijns niet kunnen missen.
Bewust een hele groep verslaafden in de problemen brengen om het geld. Schandelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never allow waiting to become a habit.
Live your dreams and take risks.
Life is happening now.
Dat staat helemaal niet in het CDA programma, tenzij je FOK! als social media betitelt en dat doet niemand. Je kan anoniem geen mensen meer bedreigen op twitter en moet instagrammen op je eigen naam. Of nou ja, die moet bekend zijn.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Staat in het CDA programma. Ik was voornemens om CDA te stemmen tot ik daar achter kwam.
Geweldig topic was dat.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:42 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Niet sinds dat Ancilla weg is daar.
vrede voor onsquote:Op zondag 12 oktober 2025 22:42 schreef Nexum het volgende:
30 jaar vrede? 9/11 en IS noemt hij vredig?
Die zie ik nog eerder daar aansluiten.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:43 schreef Isdatzo het volgende:
Laat die defend netherlands debieltjes maar lekker tegen de russen vechten. Mij niet gezien.
Ben jij prepper?quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:43 schreef Isdatzo het volgende:
Laat die defend netherlands debieltjes maar lekker tegen de russen vechten. Mij niet gezien.
Eens. als het minder kinderen betekent, stik ik later als ik oud ben en zorg nodig heb graag in mijn eigen kots. Het is het waard.quote:
Eigenlijk weet ik weinig van het huidige SP beleid, maar als ik dan lees "De zorg is geen markt, het risico schaffen we af" "kosten omlaag, inkomens omhoog" Dan denk ik altijd waar betaal je het van, maar ik zal me er eens in verdiepenquote:Op zondag 12 oktober 2025 22:39 schreef Fokfluencer het volgende:
[..]
SP! (sp.nl <-- voor het verkiezingsprogramma).
Hangt af van het wetsontwerp af of een forum daar ook onde valt.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat staat helemaal niet in het CDA programma, tenzij je FOK! als social media betitelt en dat doet niemand. Je kan anoniem geen mensen meer bedreigen op twitter en moet instagrammen op je eigen naam. Of nou ja, die moet bekend zijn.
So what?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |