Gewoon Braniff roken, ¤3,80 voor een pakje omdat het onder de sigarenwet valt. Even wennen, maar prima te doenquote:Op zondag 12 oktober 2025 22:35 schreef Nexum het volgende:
Fuck migratie en wonen.
Welke partij gaat sigaretten terugbrengen naar 5 euro per pakje?
Longkanker lost ook het woningtekort op.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:36 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Zou eigenlijk niet eens zo slecht zijn. gewoon normaal btw tarief op sigaretten zonder accijns.
Er zijn wel een paar minst slechte.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:37 schreef cosmosis het volgende:
Nog nooit zo zwevend geweest als nu, er is daadwerkelijk geen enkel partij dat een beetje goed is....
stem je niet of blancoquote:Op zondag 12 oktober 2025 22:37 schreef cosmosis het volgende:
Nog nooit zo zwevend geweest als nu, er is daadwerkelijk geen enkel partij dat een beetje goed is....
Ik ook, ik zag er 6quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:36 schreef Elzaas het volgende:
[..]
In Optimel gewoon meer, ik heb het geteld
Fors minder AOW kosten ook door de lagere levensverwachting. Kan de pensioenleeftijd mooi naar 60quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:37 schreef matthijst het volgende:
[..]
Longkanker lost ook het woningtekort op.
D66quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:37 schreef cosmosis het volgende:
Klopt, maar heel veel (boven)modalen leven nog steeds met het beeld van volledige eigen verantwoordelijkheid, activerend vangnet enz.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Daar staat tegenover dat er wordt bezuinigd bestaanszekerheid.
Scherp.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:37 schreef matthijst het volgende:
[..]
Longkanker lost ook het woningtekort op.
Helaas zijn de rokers de melkkoe van de overheid.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:36 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Zou eigenlijk niet eens zo slecht zijn. gewoon normaal btw tarief op sigaretten zonder accijns.
die generatie hebben ze met de starterslening ook al eens keihard geneukt boeide ze toen ook nietquote:Op zondag 12 oktober 2025 22:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben wel heel benieuwd hoe dat verdedigd wordt.
Hier in Athene betaal ik 4,70 voor een pakje Camelquote:Op zondag 12 oktober 2025 22:35 schreef Nexum het volgende:
Fuck migratie en wonen.
Welke partij gaat sigaretten terugbrengen naar 5 euro per pakje?
Ook welkom aan jou broederquote:Op zondag 12 oktober 2025 22:38 schreef Mikeytt het volgende:
Hier ook nog (semi) zwevend nog. Momenteel denk ik voor het eerst op de SP te stemmen.
Waarom zou je stemmen op een partij die geen enkele regeringsambitie heeft? Puur uit protest? Welk doel dien je ermee?quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:38 schreef Mikeytt het volgende:
Hier ook nog (semi) zwevend nog. Momenteel denk ik voor het eerst op de SP te stemmen.
Voelt toch als een verantwoordelijkheid om te stemmenquote:
Maar hoeveel betaal je voor een kameel?quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:38 schreef BeriBeri het volgende:
[..]
Hier in Athene betaal ik 4,70 voor een pakje Camel
SP! (sp.nl <-- voor het verkiezingsprogramma).quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:37 schreef cosmosis het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |