Dat zeg ik dus. Echt teringirritant man.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:29 schreef Momo het volgende:
Het klinkt alsof er lallende dronken mensen zijn in de achtergrond.
Nee.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:30 schreef TheVulture het volgende:
Weet Dilan zelf wel wat ze allemaal zegt
Welnee.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:29 schreef Newone82 het volgende:
Ik moet zeggen, ik vind Timmermans niks.
Maar hij doet het goed vanavond.
Blijkbaar. De jongerenpartij JOVD heeft zich al gedistantieerd van dit standpunt van de VVDquote:Op zondag 12 oktober 2025 22:29 schreef Nattekat het volgende:
Dilan denkt dat de huizenprijzen hetzelfde blijven zonder HRA?
Ze hebben FDF uitgenodigd om straks ook een stukje te zeggenquote:Op zondag 12 oktober 2025 22:29 schreef Momo het volgende:
Het klinkt alsof er lallende dronken mensen zijn in de achtergrond.
Zo is het nou eenmaal. Allerlei coalitie onderhandelingen en er komt niks terecht van die berekenngen.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:29 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ja, zo kan je alles plat slaan natuurlijk.
Is ook zijn politieke stijl, niet al te hoog van de toren blazen.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:29 schreef Faux. het volgende:
Mocht Bontebal van z’n campagneteam niet te veel zeggen of waarom is-ie zo afwachtend?
Die hebben de Balkenende-tactiek omarmt inderdaad, lekker veilig in het midden blijven. Met tegenstanders als Timmermans en Yesilgoz ook prima. Denk alleen dat het voor hem nadelig is dat Jetten hier nu ook bij staat.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:29 schreef Faux. het volgende:
Mocht Bontebal van z’n campagneteam niet te veel zeggen of waarom is-ie zo afwachtend?
Klopt.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Welnee.
Maar tegenover Dilan kom ik zelfs sterk over, en ik ben afschuwelijk in een debat voeren.
Hoog?quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:28 schreef cosmosis het volgende:
[..]
400 netto als een voldongen feit is kansloos, iedereen heeft een ander bedrag, en 400 is erg hoog
Die snap ik niet.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:30 schreef RotatoR het volgende:
Het zijn vooral starters die last krijgen van het afschaffen van de HRA.
Die zij al fucked. Als die afschaffing er is dan weet je waar je aan toe bent.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:30 schreef RotatoR het volgende:
Ik ben wel heel benieuwd hoe dat verdedigd wordt.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:30 schreef RotatoR het volgende:
Ik denk dat de kans dat ik op Nattekat of op Yesilgoz stem ongeveer even groot isquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |