10 keer voor de spiegel geoefend.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:25 schreef RotatoR het volgende:
Je hoort aan de toon van Dilan wanneer ze een ingestudeerd stukje opdraaft.
Vond Jetten ook niet erg sterk met zijn garanties van 100 000 woningen in 1 jaarquote:Op zondag 12 oktober 2025 22:25 schreef Omoishiroi het volgende:
Vond Bontebal enorm slap in het debat met Timmermans. Hij leek wel slecht voorbereid terwijl hij het debat wou.
Timmermans heeft een makkelijke avond omdat hij lekker links kan lullen, hij heeft niet echt directe concurrentie in dit debat.
Jetten komt het beste eruit.
Had liever JA21 gezien zodat het meer in balans was over het politieke spectrum. Nu zijn er 3 partijen die dolgraag en links kabinet willen.
Dit dusquote:Op zondag 12 oktober 2025 22:25 schreef RotatoR het volgende:
Je hoort aan de toon van Dilan wanneer ze een ingestudeerd stukje opdraaft.
Ze worden wel duurder door er niks aan te doen.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:26 schreef matthijst het volgende:
Huizen worden echt niet goedkoper door HRA af te schaffen
En bij de GLPvdA iedereen die modaal is bij de rijken.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:26 schreef Mikeytt het volgende:
Wel een beetje semantiek hier. Bij de VVD behoren CEO's en beleggers onder de hardwerkende Nederlanders.
Werkelijk iedere econoom ooit zegt van wel. Misschien niet meteen goedkoper, maar het remt de huidige stijgingen.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:26 schreef matthijst het volgende:
Huizen worden echt niet goedkoper door HRA af te schaffen
1 op de 3 huishoudens belegt.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:26 schreef Mikeytt het volgende:
Wel een beetje semantiek hier. Bij de VVD behoren CEO's en beleggers onder de hardwerkende Nederlanders.
`quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:27 schreef cosmosis het volgende:
Verbazingwekkend dat politiek Nederland een stuk minder is geworden na Rutte
Economische rampspoed helpt ook.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:27 schreef FlippingCoin het volgende:
de enige 2 manieren om huizenprijzen te drukken
minder mensen
meer huizen
Volgens het CPB gaan de modalen er op vooruit onder GL-PvdA.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:27 schreef Zorro het volgende:
[..]
En bij de GLPvdA iedereen die modaal is bij de rijken.
Met afstand. Wat een gebrabbel komt eruit.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:27 schreef Nattekat het volgende:
Ok, ik neem m'n woorden terug. Dilan is de zwakste.
In Zweden hebben ze de HRA grotendeels afgeschaft en ook daar zijn de huizen onbetaalbaar.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:27 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Werkelijk iedere econoom ooit zegt van wel. Misschien niet meteen goedkoper, maar het remt de huidige stijgingen.
quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:27 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ze worden wel duurder door er niks aan te doen.
HRA = banksubsidie
400 netto als een voldongen feit is kansloos, iedereen heeft een ander bedrag, en 400 is erg hoogquote:
In de middle of nowhere heb je wel een leuk huisje voor een ton.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:28 schreef RotatoR het volgende:
[..]
In Zweden hebben ze de HRA grotendeels afgeschaft en ook daar zijn de huizen onbetaalbaar.
Ik heb nog nooit zo'n berekening gezien die later ook uitkwamquote:Op zondag 12 oktober 2025 22:28 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Volgens het CPB gaan de modalen er op vooruit onder GL-PvdA.
quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:28 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Volgens het CPB gaan de modalen er op vooruit onder GL-PvdA.
Het is wel zo, hypotheekrenteaftrek heb je. Als je dat vervangt door een belastingverlaging, die verlaging kan makkelijker teruggedraaid worden dan HRA.quote:
Ja, zo kan je alles plat slaan natuurlijk.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:28 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zo'n berekening gezien die later ook uitkwam
Ik heb het niet over Jan Modaal die een paar duizend heeft liggen, maar de mensen die hun brood er mee verdienen. En die worden letterlijk ontlast volgens de doorberekening.quote:
Dat zeg ik dus. Echt teringirritant man.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:29 schreef Momo het volgende:
Het klinkt alsof er lallende dronken mensen zijn in de achtergrond.
Nee.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:30 schreef TheVulture het volgende:
Weet Dilan zelf wel wat ze allemaal zegt
Welnee.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:29 schreef Newone82 het volgende:
Ik moet zeggen, ik vind Timmermans niks.
Maar hij doet het goed vanavond.
Blijkbaar. De jongerenpartij JOVD heeft zich al gedistantieerd van dit standpunt van de VVDquote:Op zondag 12 oktober 2025 22:29 schreef Nattekat het volgende:
Dilan denkt dat de huizenprijzen hetzelfde blijven zonder HRA?
Ze hebben FDF uitgenodigd om straks ook een stukje te zeggenquote:Op zondag 12 oktober 2025 22:29 schreef Momo het volgende:
Het klinkt alsof er lallende dronken mensen zijn in de achtergrond.
Zo is het nou eenmaal. Allerlei coalitie onderhandelingen en er komt niks terecht van die berekenngen.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:29 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ja, zo kan je alles plat slaan natuurlijk.
Is ook zijn politieke stijl, niet al te hoog van de toren blazen.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:29 schreef Faux. het volgende:
Mocht Bontebal van z’n campagneteam niet te veel zeggen of waarom is-ie zo afwachtend?
Die hebben de Balkenende-tactiek omarmt inderdaad, lekker veilig in het midden blijven. Met tegenstanders als Timmermans en Yesilgoz ook prima. Denk alleen dat het voor hem nadelig is dat Jetten hier nu ook bij staat.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:29 schreef Faux. het volgende:
Mocht Bontebal van z’n campagneteam niet te veel zeggen of waarom is-ie zo afwachtend?
Klopt.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Welnee.
Maar tegenover Dilan kom ik zelfs sterk over, en ik ben afschuwelijk in een debat voeren.
Hoog?quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:28 schreef cosmosis het volgende:
[..]
400 netto als een voldongen feit is kansloos, iedereen heeft een ander bedrag, en 400 is erg hoog
Die snap ik niet.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:30 schreef RotatoR het volgende:
Het zijn vooral starters die last krijgen van het afschaffen van de HRA.
Die zij al fucked. Als die afschaffing er is dan weet je waar je aan toe bent.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:30 schreef RotatoR het volgende:
Ik ben wel heel benieuwd hoe dat verdedigd wordt.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:30 schreef RotatoR het volgende:
Ik denk dat de kans dat ik op Nattekat of op Yesilgoz stem ongeveer even groot isquote:
Wat vind je er zo slecht aan?quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:32 schreef Mikeytt het volgende:
Ik zou bijna Bontenbal gaan stemmen als het CDA niet zo'n barslecht programma had.
Maar jou kennen we dan ook als een verstandige user.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik denk dat de kans dat ik op Nattekat of op Yesilgoz stem ongeveer even groot is
Doet ze toch nog iets goedquote:Op zondag 12 oktober 2025 22:32 schreef Middelpunt het volgende:
Dilan is goed dr best aan het doen om de vvd terug te brengen naar ongeveer 1 zetel.
Niet als daardoor de huizenprijzen dalen (of in ieder geval niet meer verder stijgen).quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:30 schreef RotatoR het volgende:
@bitterbalquote:Op zondag 12 oktober 2025 22:31 schreef spectrumanalyser het volgende:
Het zal aan mij liggen maar zei Dilan nou meneer Bitterbal over Bontebal?
Erg jammer weer dit, je boort FOK! staatssponsering door de neusquote:Op zondag 12 oktober 2025 22:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik denk dat de kans dat ik op Nattekat of op Yesilgoz stem ongeveer even groot is
Ik heb idd nog even overwogen om strategisch te stemmen op het CDA totdat ik dat programma las.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:32 schreef Mikeytt het volgende:
Ik zou bijna Bontenbal gaan stemmen als het CDA niet zo'n barslecht programma had.
Freudiaanse verspreking.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:31 schreef spectrumanalyser het volgende:
Het zal aan mij liggen maar zei Dilan nou meneer Bitterbal over Bontebal?
We hebben hier geen problemen toch.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:32 schreef Geschiedkundige het volgende:
Och god, dadelijk Gaza. Had gehoopt dat we het uitsluitend over onze eigen problemen zouden hebben.
Ik heb nog nooit een programma gelezen waarbij 90% het versterken van de al bestaande processen zijn. Een beetje een partij die niets echt wil aanpassen.quote:
Je wil niet met je voor- en achternaam posten op FOK!?quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:33 schreef Nexum het volgende:
[..]
Ik heb idd nog even overwogen om strategisch te stemmen op het CDA totdat ik dat programma las.
Nou…. Ik hoed me toch voor al die mensen die gevoelig zijn voor het argument “lagere belastingen”…. dat zijn er veel hoor.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:32 schreef Middelpunt het volgende:
Dilan is goed dr best aan het doen om de vvd terug te brengen naar ongeveer 1 zetel.
ho ho ho ik zeg juist dat je even goed bent als de leider van de nummer 4 van het landquote:Op zondag 12 oktober 2025 22:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Erg jammer weer dit, je boort FOK! staatssponsering door de neus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |