Wat vind je er zo slecht aan?quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:32 schreef Mikeytt het volgende:
Ik zou bijna Bontenbal gaan stemmen als het CDA niet zo'n barslecht programma had.
Maar jou kennen we dan ook als een verstandige user.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik denk dat de kans dat ik op Nattekat of op Yesilgoz stem ongeveer even groot is
Doet ze toch nog iets goedquote:Op zondag 12 oktober 2025 22:32 schreef Middelpunt het volgende:
Dilan is goed dr best aan het doen om de vvd terug te brengen naar ongeveer 1 zetel.
Niet als daardoor de huizenprijzen dalen (of in ieder geval niet meer verder stijgen).quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:30 schreef RotatoR het volgende:
Het zijn vooral starters die last krijgen van het afschaffen van de HRA.
@bitterbalquote:Op zondag 12 oktober 2025 22:31 schreef spectrumanalyser het volgende:
Het zal aan mij liggen maar zei Dilan nou meneer Bitterbal over Bontebal?
Erg jammer weer dit, je boort FOK! staatssponsering door de neusquote:Op zondag 12 oktober 2025 22:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik denk dat de kans dat ik op Nattekat of op Yesilgoz stem ongeveer even groot is
Ik heb idd nog even overwogen om strategisch te stemmen op het CDA totdat ik dat programma las.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:32 schreef Mikeytt het volgende:
Ik zou bijna Bontenbal gaan stemmen als het CDA niet zo'n barslecht programma had.
Freudiaanse verspreking.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:31 schreef spectrumanalyser het volgende:
Het zal aan mij liggen maar zei Dilan nou meneer Bitterbal over Bontebal?
We hebben hier geen problemen toch.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:32 schreef Geschiedkundige het volgende:
Och god, dadelijk Gaza. Had gehoopt dat we het uitsluitend over onze eigen problemen zouden hebben.
Ik heb nog nooit een programma gelezen waarbij 90% het versterken van de al bestaande processen zijn. Een beetje een partij die niets echt wil aanpassen.quote:
Je wil niet met je voor- en achternaam posten op FOK!?quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:33 schreef Nexum het volgende:
[..]
Ik heb idd nog even overwogen om strategisch te stemmen op het CDA totdat ik dat programma las.
Nou…. Ik hoed me toch voor al die mensen die gevoelig zijn voor het argument “lagere belastingen”…. dat zijn er veel hoor.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:32 schreef Middelpunt het volgende:
Dilan is goed dr best aan het doen om de vvd terug te brengen naar ongeveer 1 zetel.
ho ho ho ik zeg juist dat je even goed bent als de leider van de nummer 4 van het landquote:Op zondag 12 oktober 2025 22:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Erg jammer weer dit, je boort FOK! staatssponsering door de neus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |