1 op de 3 huishoudens belegt.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:26 schreef Mikeytt het volgende:
Wel een beetje semantiek hier. Bij de VVD behoren CEO's en beleggers onder de hardwerkende Nederlanders.
`quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:27 schreef cosmosis het volgende:
Verbazingwekkend dat politiek Nederland een stuk minder is geworden na Rutte
Economische rampspoed helpt ook.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:27 schreef FlippingCoin het volgende:
de enige 2 manieren om huizenprijzen te drukken
minder mensen
meer huizen
Volgens het CPB gaan de modalen er op vooruit onder GL-PvdA.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:27 schreef Zorro het volgende:
[..]
En bij de GLPvdA iedereen die modaal is bij de rijken.
Met afstand. Wat een gebrabbel komt eruit.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:27 schreef Nattekat het volgende:
Ok, ik neem m'n woorden terug. Dilan is de zwakste.
In Zweden hebben ze de HRA grotendeels afgeschaft en ook daar zijn de huizen onbetaalbaar.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:27 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Werkelijk iedere econoom ooit zegt van wel. Misschien niet meteen goedkoper, maar het remt de huidige stijgingen.
quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:27 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ze worden wel duurder door er niks aan te doen.
HRA = banksubsidie
400 netto als een voldongen feit is kansloos, iedereen heeft een ander bedrag, en 400 is erg hoogquote:
In de middle of nowhere heb je wel een leuk huisje voor een ton.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:28 schreef RotatoR het volgende:
[..]
In Zweden hebben ze de HRA grotendeels afgeschaft en ook daar zijn de huizen onbetaalbaar.
Ik heb nog nooit zo'n berekening gezien die later ook uitkwamquote:Op zondag 12 oktober 2025 22:28 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Volgens het CPB gaan de modalen er op vooruit onder GL-PvdA.
quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:28 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Volgens het CPB gaan de modalen er op vooruit onder GL-PvdA.
Het is wel zo, hypotheekrenteaftrek heb je. Als je dat vervangt door een belastingverlaging, die verlaging kan makkelijker teruggedraaid worden dan HRA.quote:
Ja, zo kan je alles plat slaan natuurlijk.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:28 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zo'n berekening gezien die later ook uitkwam
Ik heb het niet over Jan Modaal die een paar duizend heeft liggen, maar de mensen die hun brood er mee verdienen. En die worden letterlijk ontlast volgens de doorberekening.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |