omdat je het eens bent met de standpunten?quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:39 schreef Perrin het volgende:
[..]
Waarom zou je stemmen op een partij die geen enkele regeringsambitie heeft? Puur uit protest? Welk doel dien je ermee?
Moet minimaal ¤30 worden. Roken moet gewoon verboden worden. Overal. Stel nicotine junks.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:38 schreef BeriBeri het volgende:
[..]
Hier in Athene betaal ik 4,70 voor een pakje Camel
Jimmy wil regeren toch?quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:39 schreef Perrin het volgende:
[..]
Waarom zou je stemmen op een partij die geen enkele regeringsambitie heeft? Puur uit protest? Welk doel dien je ermee?
Maar als ze het nog hadden gehad was het nog duurder en even onbetaalbaar. Huisprijzen hangen simpelweg sterk samen met de maximale leencapaciteit van mensen... HRA = meer kunnen lenen = hogere huizenprijzen, maar even goede betaalbaarheid. Degenen die er beter van worden zijn de banken.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:28 schreef RotatoR het volgende:
[..]
In Zweden hebben ze de HRA grotendeels afgeschaft en ook daar zijn de huizen onbetaalbaar.
Ongeveer 3 miljard per jaar aan inkomsten zie ik. 3,4% uitgeven aan defensie i.p.v. 3,5% zou meer dan genoeg zijn.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Helaas zijn de rokers de melkkoe van de overheid.
Schaf roken gewoon af. Verbied het. In plaats daarvan maken ze een verslavend middel zo duur dat de onderklasse eraan onderdoor gaat, omdat ze de accijns niet kunnen missen.
Bewust een hele groep verslaafden in de problemen brengen om het geld. Schandelijk.
Die hebben ze wel.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:39 schreef Perrin het volgende:
[..]
Waar ze te bang waren om het programma door te laten rekenen. Terecht, want het is echt sprookjesland.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:38 schreef Mikeytt het volgende:
Hier ook nog (semi) zwevend nog. Momenteel denk ik voor het eerst op de SP te stemmen.
Staat in het CDA programma. Ik was voornemens om CDA te stemmen tot ik daar achter kwam.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat stelt helemaal niemand voor, dit is weer de ongeinformeerde FvD-stemmer die ik hier lees. Yesilgoz staat weer op +1
Piratenpartij is een optie.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Staat in het CDA programma. Ik was voornemens om CDA te stemmen tot ik daar achter kwam.
Gaan ze voor het eerst als een volwassen partij de coalitiebesprekingen in?quote:
ftfyquote:Op zondag 12 oktober 2025 22:41 schreef Aberkullie het volgende:
Ik wil een verbod op hongerige kinderen
waarom laten uitrekenen als ze toch maar een paar jaar verder kijkenquote:Op zondag 12 oktober 2025 22:40 schreef Faux. het volgende:
[..]
Waar ze te bang waren om het programma door te laten rekenen. Terecht, want het is echt sprookjesland.
waarom gaan ze niet in de kassen werken dan kunnen ze vast wel eens een tomaatje eten tussendoorquote:Op zondag 12 oktober 2025 22:41 schreef Aberkullie het volgende:
Ik wil een verbod op hongerige kinderen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |