Allemaal lui die zich laten opnaaien door filmpjes op tiktok. Bijzonder om te zien.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:33 schreef timmmmm het volgende:
Rot op met je Gaza, laat ze die ellende lekker daar uitzoeken.
Mensen gaan hier rellend door de straat om een probleem 2000 kilometer weg en voor de problemen hier gaat men nauwelijks de straat op, het is te bizar voor woorden.
En wat intersectionele transgenders.quote:
We zitten pas op de helft van de reclamesquote:
quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
ho ho ho ik zeg juist dat je even goed bent als de leider van de nummer 4 van het landHmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
Ik zou niet weten hoeveel belasting ik betaal eigenlijksquote:Op zondag 12 oktober 2025 22:34 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nou…. Ik hoed me toch voor al die mensen die gevoelig zijn voor het argument “lagere belastingen”…. dat zijn er veel hoor.
Mijn vader is er zo één.
Stukje massapsychose.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:34 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Allemaal lui die zich laten opnaaien door filmpjes op tiktok. Bijzonder om te zien.
Daar staat tegenover dat er wordt bezuinigd bestaanszekerheid.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:34 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nou…. Ik hoed me toch voor al die mensen die gevoelig zijn voor het argument “lagere belastingen”…. dat zijn er veel hoor.
Mijn vader is er zo één.
Dat stelt helemaal niemand voor, dit is weer de ongeinformeerde FvD-stemmer die ik hier lees. Yesilgoz staat weer op +1quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je wil niet met je voor- en achternaam posten op FOK!?
Zelf gehad?quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:34 schreef Mikeytt het volgende:
Die Baristina koffiemachine is echt barslecht. NIET KOPEN
Social media is het grootste probleem van deze tijd, heeft men het nauwelijks overquote:Op zondag 12 oktober 2025 22:34 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Allemaal lui die zich laten opnaaien door filmpjes op tiktok. Bijzonder om te zien.
Social media is grotendeels propaganda en advertenties. Zonde. Had meer in gezeten.quote:
Zou eigenlijk niet eens zo slecht zijn. gewoon normaal btw tarief op sigaretten zonder accijns.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:35 schreef Nexum het volgende:
Fuck migratie en wonen.
Welke partij gaat sigaretten terugbrengen naar 5 euro per pakje?
In Optimel gewoon meer, ik heb het geteldquote:Op zondag 12 oktober 2025 22:35 schreef Mikeytt het volgende:
Optimel probioticaAlsof er geen probiotica zit in letterlijk elke andere yoghurt.
Alleen in die Nutricia spul zit er eiwittenquote:Op zondag 12 oktober 2025 22:35 schreef Mikeytt het volgende:
Optimel probioticaAlsof er geen probiotica zit in letterlijk elke andere yoghurt.
sp, pvvquote:Op zondag 12 oktober 2025 22:35 schreef Nexum het volgende:
Fuck migratie en wonen.
Geen zetels voor Nattekat?quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat stelt helemaal niemand voor, dit is weer de ongeinformeerde FvD-stemmer die ik hier lees. Yesilgoz staat weer op +1
Gewoon Braniff roken, ¤3,80 voor een pakje omdat het onder de sigarenwet valt. Even wennen, maar prima te doenquote:Op zondag 12 oktober 2025 22:35 schreef Nexum het volgende:
Fuck migratie en wonen.
Longkanker lost ook het woningtekort op.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:36 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Zou eigenlijk niet eens zo slecht zijn. gewoon normaal btw tarief op sigaretten zonder accijns.
Er zijn wel een paar minst slechte.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:37 schreef cosmosis het volgende:
Nog nooit zo zwevend geweest als nu, er is daadwerkelijk geen enkel partij dat een beetje goed is....
stem je niet of blancoquote:Op zondag 12 oktober 2025 22:37 schreef cosmosis het volgende:
Nog nooit zo zwevend geweest als nu, er is daadwerkelijk geen enkel partij dat een beetje goed is....
Ik ook, ik zag er 6quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:36 schreef Elzaas het volgende:
[..]
In Optimel gewoon meer, ik heb het geteld
Fors minder AOW kosten ook door de lagere levensverwachting. Kan de pensioenleeftijd mooi naar 60quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:37 schreef matthijst het volgende:
[..]
Longkanker lost ook het woningtekort op.
D66quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:37 schreef cosmosis het volgende:
Klopt, maar heel veel (boven)modalen leven nog steeds met het beeld van volledige eigen verantwoordelijkheid, activerend vangnet enz.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Daar staat tegenover dat er wordt bezuinigd bestaanszekerheid.
Scherp.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:37 schreef matthijst het volgende:
[..]
Longkanker lost ook het woningtekort op.
Helaas zijn de rokers de melkkoe van de overheid.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:36 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Zou eigenlijk niet eens zo slecht zijn. gewoon normaal btw tarief op sigaretten zonder accijns.
die generatie hebben ze met de starterslening ook al eens keihard geneukt boeide ze toen ook nietquote:Op zondag 12 oktober 2025 22:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben wel heel benieuwd hoe dat verdedigd wordt.
Hier in Athene betaal ik 4,70 voor een pakje Camelquote:Op zondag 12 oktober 2025 22:35 schreef Nexum het volgende:
Fuck migratie en wonen.
Ook welkom aan jou broederquote:Op zondag 12 oktober 2025 22:38 schreef Mikeytt het volgende:
Hier ook nog (semi) zwevend nog. Momenteel denk ik voor het eerst op de SP te stemmen.
Waarom zou je stemmen op een partij die geen enkele regeringsambitie heeft? Puur uit protest? Welk doel dien je ermee?quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:38 schreef Mikeytt het volgende:
Hier ook nog (semi) zwevend nog. Momenteel denk ik voor het eerst op de SP te stemmen.
Voelt toch als een verantwoordelijkheid om te stemmenquote:
Maar hoeveel betaal je voor een kameel?quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:38 schreef BeriBeri het volgende:
[..]
Hier in Athene betaal ik 4,70 voor een pakje Camel
SP! (sp.nl <-- voor het verkiezingsprogramma).quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:37 schreef cosmosis het volgende:
omdat je het eens bent met de standpunten?quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:39 schreef Perrin het volgende:
[..]
Waarom zou je stemmen op een partij die geen enkele regeringsambitie heeft? Puur uit protest? Welk doel dien je ermee?
Moet minimaal ¤30 worden. Roken moet gewoon verboden worden. Overal. Stel nicotine junks.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:38 schreef BeriBeri het volgende:
[..]
Hier in Athene betaal ik 4,70 voor een pakje Camel
Jimmy wil regeren toch?quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:39 schreef Perrin het volgende:
[..]
Waarom zou je stemmen op een partij die geen enkele regeringsambitie heeft? Puur uit protest? Welk doel dien je ermee?
Maar als ze het nog hadden gehad was het nog duurder en even onbetaalbaar. Huisprijzen hangen simpelweg sterk samen met de maximale leencapaciteit van mensen... HRA = meer kunnen lenen = hogere huizenprijzen, maar even goede betaalbaarheid. Degenen die er beter van worden zijn de banken.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:28 schreef RotatoR het volgende:
[..]
In Zweden hebben ze de HRA grotendeels afgeschaft en ook daar zijn de huizen onbetaalbaar.
Ongeveer 3 miljard per jaar aan inkomsten zie ik. 3,4% uitgeven aan defensie i.p.v. 3,5% zou meer dan genoeg zijn.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Helaas zijn de rokers de melkkoe van de overheid.
Schaf roken gewoon af. Verbied het. In plaats daarvan maken ze een verslavend middel zo duur dat de onderklasse eraan onderdoor gaat, omdat ze de accijns niet kunnen missen.
Bewust een hele groep verslaafden in de problemen brengen om het geld. Schandelijk.
Die hebben ze wel.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:39 schreef Perrin het volgende:
[..]
Waar ze te bang waren om het programma door te laten rekenen. Terecht, want het is echt sprookjesland.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:38 schreef Mikeytt het volgende:
Staat in het CDA programma. Ik was voornemens om CDA te stemmen tot ik daar achter kwam.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat stelt helemaal niemand voor, dit is weer de ongeinformeerde FvD-stemmer die ik hier lees. Yesilgoz staat weer op +1
Piratenpartij is een optie.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Staat in het CDA programma. Ik was voornemens om CDA te stemmen tot ik daar achter kwam.
Gaan ze voor het eerst als een volwassen partij de coalitiebesprekingen in?quote:
ftfyquote:Op zondag 12 oktober 2025 22:41 schreef Aberkullie het volgende:
Ik wil een verbod op hongerige kinderen
waarom laten uitrekenen als ze toch maar een paar jaar verder kijkenquote:Op zondag 12 oktober 2025 22:40 schreef Faux. het volgende:
[..]
Waar ze te bang waren om het programma door te laten rekenen. Terecht, want het is echt sprookjesland.
waarom gaan ze niet in de kassen werken dan kunnen ze vast wel eens een tomaatje eten tussendoorquote:Op zondag 12 oktober 2025 22:41 schreef Aberkullie het volgende:
Ik wil een verbod op hongerige kinderen
Ik ook niet. Maar het zoveel duurder maken omdat je niet wil dat mensen roken, vind ik veel erger. Laat mensen roken als ze dat willen. Of als je dat niet wil, verbied het.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:39 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ongeveer 3 miljard per jaar aan inkomsten zie ik. 3,4% uitgeven aan defensie i.p.v. 3,5% zou meer dan genoeg zijn.
Ik zie roken niet per se als iets wat verboden moet worden.
Ik stem op basis van mijn idealen, niet op de minste van een aantal kwaden omdat ze wel kans maken een regering te vormen. Zo zorg je voor een klimaat waar er niets veranderd.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:39 schreef Perrin het volgende:
[..]
5 euroquote:Op zondag 12 oktober 2025 22:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar hoeveel betaal je voor een kameel?
Dan moeten ze wel meer zetrls halen.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:41 schreef Perrin het volgende:
[..]
Gaan ze voor het eerst als een volwassen partij de coalitiebesprekingen in?
En ook nog dat rookwaar uit de supermarkt verbieden zodat de rokers al kuchend 100meter verder moeten lopen voor hun broodnodige ademgenot, gewoon om die rokers nog eens extra te pesten!!!1!quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Helaas zijn de rokers de melkkoe van de overheid.
Schaf roken gewoon af. Verbied het. In plaats daarvan maken ze een verslavend middel zo duur dat de onderklasse eraan onderdoor gaat, omdat ze de accijns niet kunnen missen.
Bewust een hele groep verslaafden in de problemen brengen om het geld. Schandelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never allow waiting to become a habit.
Live your dreams and take risks.
Life is happening now.
Dat staat helemaal niet in het CDA programma, tenzij je FOK! als social media betitelt en dat doet niemand. Je kan anoniem geen mensen meer bedreigen op twitter en moet instagrammen op je eigen naam. Of nou ja, die moet bekend zijn.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Staat in het CDA programma. Ik was voornemens om CDA te stemmen tot ik daar achter kwam.
Geweldig topic was dat.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:42 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Niet sinds dat Ancilla weg is daar.
vrede voor onsquote:Op zondag 12 oktober 2025 22:42 schreef Nexum het volgende:
30 jaar vrede? 9/11 en IS noemt hij vredig?
Die zie ik nog eerder daar aansluiten.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:43 schreef Isdatzo het volgende:
Laat die defend netherlands debieltjes maar lekker tegen de russen vechten. Mij niet gezien.
Ben jij prepper?quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:43 schreef Isdatzo het volgende:
Laat die defend netherlands debieltjes maar lekker tegen de russen vechten. Mij niet gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |