Ik ook niet. Maar het zoveel duurder maken omdat je niet wil dat mensen roken, vind ik veel erger. Laat mensen roken als ze dat willen. Of als je dat niet wil, verbied het.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:39 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ongeveer 3 miljard per jaar aan inkomsten zie ik. 3,4% uitgeven aan defensie i.p.v. 3,5% zou meer dan genoeg zijn.
Ik zie roken niet per se als iets wat verboden moet worden.
Ik stem op basis van mijn idealen, niet op de minste van een aantal kwaden omdat ze wel kans maken een regering te vormen. Zo zorg je voor een klimaat waar er niets veranderd.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:39 schreef Perrin het volgende:
[..]
Waarom zou je stemmen op een partij die geen enkele regeringsambitie heeft? Puur uit protest? Welk doel dien je ermee?
5 euroquote:Op zondag 12 oktober 2025 22:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar hoeveel betaal je voor een kameel?
Dan moeten ze wel meer zetrls halen.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:41 schreef Perrin het volgende:
[..]
Gaan ze voor het eerst als een volwassen partij de coalitiebesprekingen in?
En ook nog dat rookwaar uit de supermarkt verbieden zodat de rokers al kuchend 100meter verder moeten lopen voor hun broodnodige ademgenot, gewoon om die rokers nog eens extra te pesten!!!1!quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Helaas zijn de rokers de melkkoe van de overheid.
Schaf roken gewoon af. Verbied het. In plaats daarvan maken ze een verslavend middel zo duur dat de onderklasse eraan onderdoor gaat, omdat ze de accijns niet kunnen missen.
Bewust een hele groep verslaafden in de problemen brengen om het geld. Schandelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never allow waiting to become a habit.
Live your dreams and take risks.
Life is happening now.
Dat staat helemaal niet in het CDA programma, tenzij je FOK! als social media betitelt en dat doet niemand. Je kan anoniem geen mensen meer bedreigen op twitter en moet instagrammen op je eigen naam. Of nou ja, die moet bekend zijn.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Staat in het CDA programma. Ik was voornemens om CDA te stemmen tot ik daar achter kwam.
Geweldig topic was dat.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:42 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Niet sinds dat Ancilla weg is daar.
vrede voor onsquote:Op zondag 12 oktober 2025 22:42 schreef Nexum het volgende:
30 jaar vrede? 9/11 en IS noemt hij vredig?
Die zie ik nog eerder daar aansluiten.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:43 schreef Isdatzo het volgende:
Laat die defend netherlands debieltjes maar lekker tegen de russen vechten. Mij niet gezien.
Ben jij prepper?quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:43 schreef Isdatzo het volgende:
Laat die defend netherlands debieltjes maar lekker tegen de russen vechten. Mij niet gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |