D66 en GL-PvdA hebben beiden het schrappen van het stikstofplafond voor woningbouw in hun programma staan.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:14 schreef matthijst het volgende:
Ja hoor Rob, hoe ga je bouwen?
Stikstof wegzuigen?
Oh wow, dus natuur boeit niet meer?quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:16 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
D66 en GL-PvdA hebben beiden het schrappen van het stikstofplafond voor woningbouw in hun programma staan.
Wat heeft dat te maken met waar we het over hadden?quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:15 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Ja maar hee ik heb niets te verbergen.....Totdat het te laat is
Of doet ie straks de nabeschouwing bij rtl tonight?quote:
nee hoor hij heeft gewoon een goed punt, we hebben niks aan de zoveelste niet nagekomen beloftequote:Op zondag 12 oktober 2025 22:16 schreef Bugno3 het volgende:
Frans wil geen beloftes, geen visie. Geen garanties,
Ambitieus, maar zeker wel mogelijk.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:16 schreef cosmosis het volgende:
10 nieuwe steden is wel een beetje een kansloos idee, waar trek je die zo uit de klei? (Hopelijk niet van het niveau Lelystad)
Hij bedoelt t denk ik goed, en echt zo. Maar hij snapt toch ook wel dat dit in campagnetijd niet zo lekker scoort?quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:16 schreef Mikeytt het volgende:
Timmermans zegt de hele tijd dat dingen niet mogelijk zijn.
Dat is ook zo, hij zegt er niet bij dat dit door zijn capaciteiten komt dat het voor hem niet mogelijk is.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:16 schreef Mikeytt het volgende:
Stikstofemissies uit bouw zijn echt kleinquote:Op zondag 12 oktober 2025 22:17 schreef matthijst het volgende:
[..]
Oh wow, dus natuur boeit niet meer?
Dat is het ook. Of het wenselijk is, is een tweede.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:16 schreef Zorro het volgende:
Jetten vindt een huis verdeeld in 4 kamers 4 woningen
Ik wou PvdA/gl stemmen, maar nu wordt de sp .quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:16 schreef Mikeytt het volgende:
prima partijquote:Op zondag 12 oktober 2025 22:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik wou PvdA/gl stemmen, maar nu wordt de sp .
Omdat hij een realistisch verhaal houdt?quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Mwah, als hij andersom allemaal beloftes had gemaakt die hij niet waar kon maken was het hem in een later stadia afgerekend. Wat dat betreft zit hij wel een beetje in een spagaat. Dan kan je beter eerlijk zijn.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:18 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Hij bedoelt t denk ik goed, en echt zo. Maar hij snapt toch ook wel dat dit in campagnetijd niet zo lekker scoort?
CDA is een voorstander van digitale controle, wat de eerste stap is in het controleren van het internet onder de noemer wees vroom....Dat is helaas een grote smet in de digitale vrijheidquote:Op zondag 12 oktober 2025 22:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wat heeft dat te maken met waar we het over hadden?Niks met de CDA plannen op het internet in ieder geval
De stikstofcrisis legt de bouw (tijdelijk) stil doordat bouwactiviteiten veel stikstof uitstoten, wat leidt tot stilgelegde projecten en vergunningsstops. Dit komt doordat bouwwerkzaamheden, vooral door zwaar materieel, stikstofoxiden uitstoten die zich in omliggende Natura 2000-gebieden kunnen vestigen.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:18 schreef Momo het volgende:
[..]
Stikstofemissies uit bouw zijn echt klein
Dat is toch ook een heel raar idee als het om huizen bouwen gaat?quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:17 schreef Aberkullie het volgende:
WAT BOEREN UITKOPEN DOE EVEN NORMAAL MAN
Maak je de kans op linkscentrum kabinet wel kleiner want SP komt nooit in een kabinet.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
enige vrouw ook misschien is dat het?quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:19 schreef Momo het volgende:
Dilan is wel echt matig hoor, en dat is niet om die verder politiek van mij af zou staan
quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ze wordt nu ook echt boos, ze heeft dezelfde valkuil als Timmermansquote:Op zondag 12 oktober 2025 22:19 schreef Bugno3 het volgende:
Dilan haalt er weer van alles bij. Lekker coherent weer
Beetje de PVV van links. Onconstructieve proteststem.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:20 schreef Momo het volgende:
[..]
Maak je de kans op linkscentrum kabinet wel kleiner want SP komt nooit in een kabinet.
Lekker 100 nieuwe skyscrapers bouwen in Rotterdam, heeft de rest van NL er tenminste geen last van, goed ideequote:Op zondag 12 oktober 2025 22:19 schreef Mikeytt het volgende:
Er staat geen enkele Nederlandse stad in de top 30 meest dichtbevolkte steden in Europa... We komen niet in de top 100 op internationale schaal.
Er kunnen echt veel meer wonen bij in de steden. Heb je geen nieuwe steden voor nodig en bespaart je een gigantische hoeveelheid geld aan alle voorzieningen die erbij moeten.
Nee, ik ben redelijk feministisch ingesteld juist.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:20 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
enige vrouw ook misschien is dat het?
Gaat vooral om stikstofquote:Op zondag 12 oktober 2025 22:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat is toch ook een heel raar idee als het om huizen bouwen gaat?Boer uitkopen, daar een straat bouwen. Is dat het idee? Lijkt me enorm ineffectief.
Al ben ik wel 100% antiboer
quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:20 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Welkom broederquote:Op zondag 12 oktober 2025 22:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik vind Jetten ook echt goed. Zet dit eens af tegen robot Jetten van een paar jaar geleden. Die is erg gegroeid, Timmermans al voorbij.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:18 schreef RotatoR het volgende:
Bontenbal heeft tot nu toe wel het beste verhaal.
Mag ik zeggen dat dat de enige reden (nou, voornaamste dan) is dat ze de lijsttrekker daar is?quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:20 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Valt mee. CDA en GL-PvdA staan ervoor open.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:20 schreef Momo het volgende:
[..]
Maak je de kans op linkscentrum kabinet wel kleiner want SP komt nooit in een kabinet.
quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:21 schreef Momo het volgende:
[..]
Nee, ik ben redelijk feministisch ingesteld juist.
Ik heb weinig zin om het over jouw waanbeelden te hebben, zullen we het bij de CDA-plannen houden?quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:19 schreef cosmosis het volgende:
[..]
CDA is een voorstander van digitale controle, wat de eerste stap is in het controleren van het internet onder de noemer wees vroom....Dat is helaas een grote smet in de digitale vrijheid
Het is zo onoprecht inderdaadquote:Op zondag 12 oktober 2025 22:22 schreef Bugno3 het volgende:
Dit is prima voorbereid door de spin doctor van de VVD.
iedereen krijgt wel wat geld van de overheidquote:Op zondag 12 oktober 2025 22:22 schreef Hexagon het volgende:
Ah allemaal mensen die hun hand ophouden met de HRA
Mja winnen. Hij had het hardst geroepen en wat kansloze beloftes/leugens verteld. Inhoud is niet echt z'n sterkste kant.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:21 schreef RotatoR het volgende:
Wilders had dit makkelijk kunnen winnen. Domme keuze om af te zeggen.
Rotterdam is een goed voorbeeld van wat er kan. Er worden nu tegelijk 8 wolkenkrabbers gebouwd.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:21 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Lekker 100 nieuwe skyscrapers bouwen in Rotterdam, heeft de rest van NL er tenminste geen last van, goed idee
Dit. Totaal niet authentiek. Vreselijk.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:23 schreef TheVulture het volgende:
Dilan kom in alles zo gemaakt en geprogrammeerd over...
quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:23 schreef Cupfighter het volgende:
De vvd over hardwerkende gezinnen waar ze geen reet om geven
quote:Opnieuw tegenslag voor VVD: partij moet meedoen aan RTL-verkiezingsdebat
Komt iequote:Op zondag 12 oktober 2025 22:23 schreef Tomatenboer het volgende:
Ben benieuwd hoe dit ingestudeerde riedeltje backfired bij Yesilgoz.
Alleen die met een koophuisquote:Op zondag 12 oktober 2025 22:23 schreef Cupfighter het volgende:
De vvd over hardwerkende gezinnen waar ze geen reet om geven
In Rotterdam past een wolkenkrabber extra er beter bij dan in Hoorn of zoquote:Op zondag 12 oktober 2025 22:23 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Rotterdam is een goed voorbeeld van wat er kan. Er worden nu tegelijk 8 wolkenkrabbers gebouwd.
Dan halen ze minder dan 0 zetels.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:24 schreef Nexum het volgende:
‘PvdA in 2017 was de grootste afgang ever in de politiek’
VVD op 29 oktober: Hold my beer
Ze doen allemaal of ze er voor de middenklasse zijnquote:Op zondag 12 oktober 2025 22:24 schreef Zorro het volgende:
Altijd arm dit rijk dat .
Maar de grootste groep wordt nooit benoemd en wel uitgeknepen.
In Hoorn kunnen er veel meer laagbouw woningen bij.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:24 schreef H_T het volgende:
[..]
In Rotterdam past een wolkenkrabber extra er beter bij dan in Hoorn of zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |