Volgens mij heeft ze ook een iPhone, snel onder de brug met deze verwende mutsquote:Op zondag 12 oktober 2025 22:11 schreef Aberkullie het volgende:
Ja maar volgens mij zag ik daar allemaal avocado’s op de keukentafel liggen
Dat ligt niet bij de inkomsten, die zijn hoger dan ooit. Het probleem ligt bij wat je ermee kan kopen. Lonen omhoog zijn kosten die de bedrijven weer doorrekenen, die dat ook weer doorrekenen.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:09 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Werken moest lonen, toch? Wat kan je nou met ¤2400 p/m anno 2025. Helemaal niks.
Zonder de PVV mogen we de komende 2 weken op het nieuws horen over hoe onveilig het is voor Wilders en dat zijn stem nu wordt ontnomen.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het is een debat en geen comedy show
ze had ook een iphonequote:Op zondag 12 oktober 2025 22:11 schreef Aberkullie het volgende:
Ja maar volgens mij zag ik daar allemaal avocado’s op de keukentafel liggen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:13 schreef monkyyy het volgende:
[..]Zo hallo heeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]Natte vloer hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
Dat vindt de gewone man ook heel interessant, daarom heeft de Piratenpartij altijd zoveel zetels.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:10 schreef cosmosis het volgende:
Als Bontebal de massale internet surveillance zou laten varen, zou hij de nieuwe premier worden
Ik mis Frits Westerquote:Op zondag 12 oktober 2025 22:13 schreef Mikeytt het volgende:
Die presentator lijkt 12 jaar en 35 jaar tegelijkertijd.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
[..]golden showerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
Stapeling van regels die ieder kabinet er weer bij doet zonder oude regels te schrappen.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:14 schreef Nexum het volgende:
Heeft iemand een beetje kennis van bouwprocedures? Hoe kan het dat het zo lang duurt voordat er daadwerkelijk gebouwd wordt? Vraag me dat altijd af want ben er totaal niet in thuis
Zoals?quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:14 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Stapeling van regels die ieder kabinet er weer bij doet zonder oude regels te schrappen.
Ja maar hee ik heb niets te verbergen.....Totdat het te laat isquote:Op zondag 12 oktober 2025 22:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat vindt de gewone man ook heel interessant, daarom heeft de Piratenpartij altijd zoveel zetels.
En massale internetsurveillance valt ook wel weer mee he, dramaqueen. Je mag niet meer anoniem op twitter mensen bedreigen, twitter en instagram moet op je eigen naam. Als je in het echte leven iemand bedreigt, doe je het ook met je eigen kop.
Poe poe, wat een gestapostaat
Me 2 en het vliegveld van defensie. Ik woon veilig.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:14 schreef monkyyy het volgende:
Gelukkig woon ik tegen een natuurgebied, geen brutalistische woningbouw in mijn achtertuin. NIMBY
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |