SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
De Sahara is zonder meer erg droog.
Ik denk dat hij heeft gewed op het aantal penalties.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hij geeft ze wel heel erg graag.
Ronaldquote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:57 schreef Strani het volgende:
Dit doet denken aan hoe Frank de Boer ooit een penalty versierde op het EK 2000.
Zijn vrouw heeft zeker geklaagd dat hij nou nooit eens cadeautjes geeft.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik denk dat hij heeft gewed op het aantal penalties.
Ja, al stond Pierluigi Collina toch iets hoger aangeschreven als scheidsrechter dan deze gast.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:57 schreef Strani het volgende:
Dit doet denken aan hoe Frank de Boer ooit een penalty versierde op het EK 2000.
Ronald is wel logischer qua positie ja. Maar inderdaad, dat was heel bijzonder.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
RonaldEn die was nog erger, want die presteerde het om omhoog te vallen
Volgens mij was het toen vijf minuten daarvoor wel een echte penalty die niet werd gegeven.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
RonaldEn die was nog erger, want die presteerde het om omhoog te vallen
Dat denk ik ook niet. Tegelijkertijd zou je deze scheidsrechter dan weer niet tegen Spanje, Argentinië of Frankrijk willen hebben, want dan krijg je er drie tegen.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:58 schreef Fred_B het volgende:
Ik heb zo het idee dat als het andersom was, dat de bal dan niet drie keer op de stip was gegaan
Zou kunnen, maar dat staat mij niet meer bij. Wat komt door het slechte niveau van de hele wedstrijd.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:59 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Volgens mij was het toen vijf minuten daarvoor wel een echte penalty die niet werd gegeven.
Toen nog niet met zijn ogen dicht blind in een hoekquote:
Hmm, dan gaat het inderdaad niet goed met jequote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:00 schreef Arizona het volgende:
De Stemwijzer ingevuld zojuist.
Ik kwam uit op 50+![]()
Zo’n jong bloempje als ik![]()
De dag wordt beter en beter.
Is ook niet eerlijk. Een beetje zonnescherm dekt bijna een heel doel af.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Een 'toldo' is in het Spaans trouwens een zonnescherm. Die laat als het goed is ook niks door
Je mist nu net de zevende penalty voor Nederlandquote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:07 schreef Arizona het volgende:
[..]
[..]
Jullie lopen wel een minuut voor op mij
Lijn 5?quote:
Kijk jij via een kastje?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:07 schreef Arizona het volgende:
[..]
[..]
Jullie lopen wel een minuut voor op mij
4-0 zelfsquote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:13 schreef Fred_B het volgende:
Faeroer Eilanden - Montenegro staat 3-0 trouwens
Ik zag het, grote verrassing ja.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:13 schreef Fred_B het volgende:
Faeroer Eilanden - Montenegro staat 3-0 trouwens
Caiway Delta via de app. We kunnen niet meer anders.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kijk jij via een kastje?
Ik kijk Delta via de kabel.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:14 schreef Arizona het volgende:
[..]
Caiway Delta via de app. We kunnen niet meer anders.
Gelukkig kan je in Zeeland goed met Delta werken.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik kijk Delta via de kabel.
Pats boemquote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Gelukkig kan je in Zeeland goed met Delta werken.
Hij werd wel tegengewerkt door een Sloveen, dus zou kunnen.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:16 schreef Momo het volgende:
[..]
Is Wout de Evenepoel van het voetbal?
quote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hij werd wel tegengewerkt door een Sloveen, dus zou kunnen.
Vast wel.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:21 schreef Momo het volgende:
[..]
[ [url=https://r.testifier.nl/Acbs8526SDKI/resizing_type:fit/width:3840/height:2560/plain/https://s3-newsifier.ams3(...).jpg@webp]afbeelding[/url] ]
Nog waterflesjes bij het veld?
Jawel. Die van jou zijn leukquote:Op donderdag 9 oktober 2025 20:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Jij vindt deze sweeties niet leuk![]()
[ afbeelding ]
Geeft niets.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:30 schreef Strani het volgende:
Ik ben ook opgegroeid met (veel) honden en sommige honden vind ik oprecht leuk, maar katten hebben toch echt m'n voorkeur. Ze zijn veel rustiger (ik word erg onrustig van blaffende honden) en doen gewoon lekker hun ding. Ik hou van dat onafhankelijke. Dat eigenwijze vind ik ook heerlijk aan katten.
quote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:33 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ze speelden songfestivalmuziek!
J'aime la vie?quote:
Die komt niet uit 1986quote:
Het kan bij Polen tegen Malta ook gewoon 12-1 worden hè.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:43 schreef Fred_B het volgende:
Dan hebben we dus een doelsaldo dat +11 beter is dan Polen (dat nog tegen Malta speelt). Als we gewoon winnen van Finland zijn we er wel.
Onzin, Malta verliest nooit met 12-1.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Het kan bij Polen tegen Malta ook gewoon 12-1 worden hè.
Precies net zoals Dickie het toen wel goed zag dat Zweden nooit met 8 - 0 van Luxemburg zou winnen.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Onzin, Malta verliest nooit met 12-1.
Dat klinkt net zo ongeloofwaardig als dat Lyon met 7-1 van Dinamo Zagreb wint.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Precies net zoals Dickie het toen wel goed zag dat Zweden nooit met 8 - 0 van Luxemburg zou winnen.
quote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:57 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat klinkt net zo ongeloofwaardig als dat Lyon met 7-1 van Dinamo Zagreb wint.
We verwachten wel wat solidariteit van je.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben morgen ook weer vrij dus wederom blijf ik wat langer op
Ik zit hier in een rampgebied ja!! Nou ja morgen dan. Misschien.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
We verwachten wel wat solidariteit van je.
Precies, vandaag dus nog nietquote:Op donderdag 9 oktober 2025 23:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zit hier in een rampgebied ja!! Nou ja morgen dan. Misschien.
Dat lijkt me vanzelfsprekend. Wat leuk. Dat is toch die danscoach en jurylid van alles?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 23:00 schreef Strani het volgende:
@:billdauterive - Dan Brown zei vanavond bij Eva dat hij en z'n Nederlandse verloofde een huis zoeken op de Veluwe. Ik neem aan dat hun ogen zullen vallen op het prachtige Ermelo. Misschien Harderwijk... zolang het maar niet Putten is.
Dat klinkt als iets waarnaar ik nooit zou kijken. Maar ik heb het over de schrijver (Da Vinci Code).quote:Op donderdag 9 oktober 2025 23:02 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat lijkt me vanzelfsprekend. Wat leuk. Dat is toch die danscoach en jurylid van alles?
Dat is Dan Karatyquote:Op donderdag 9 oktober 2025 23:02 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat lijkt me vanzelfsprekend. Wat leuk. Dat is toch die danscoach en jurylid van alles?
quote:Op donderdag 9 oktober 2025 23:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat klinkt als iets waarnaar ik nooit zou kijken. Maar ik heb het over de schrijver (Da Vinci Code).
Ow! Ow!quote:Op donderdag 9 oktober 2025 23:05 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Dat is Dan Karaty
Dan Brown is de schrijver van o.a de Da Vinci Code en het Bernini Mysterie
Bijna hetzelfdequote:Op donderdag 9 oktober 2025 23:05 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Dat is Dan Karaty
Dan Brown is de schrijver van o.a de Da Vinci Code en het Bernini Mysterie
Nederland is gedoemdquote:Op donderdag 9 oktober 2025 23:07 schreef Redefine het volgende:
Bijzonder avond. Cody Gakpo die Rensenbrink niet kent en Billie die denkt dat Dan Brown de coach van So You Think You Can Dance is
Ja met achtervolgingen in het Kröller Möllerquote:Op donderdag 9 oktober 2025 23:06 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
[..]
Ow! Ow!
Nou, zeker welkom. Wie weet kan hij een mooi boek schrijven over de mooie omgeving
De defensie van Oost-Duitsland in 1978?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 23:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja met achtervolgingen in het Kröller Möller
En met een verborgen code in het Caféterras bij nachtquote:Op donderdag 9 oktober 2025 23:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja met achtervolgingen in het Kröller Möller
Ik snap dat je het gesprek alsnog richting Rensenbrink probeert te trekken om de jongeren hier te onderwijzen, maar dit is zinloos Fred.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 23:09 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De defensie van Oost-Duitsland in 1978?
Alsof Dan Brown ooit tegen de paal geschoten heeftquote:Op donderdag 9 oktober 2025 23:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik snap dat je het gesprek alsnog richting Rensenbrink probeert te trekken om de jongeren hier te onderwijzen, maar dit is zinloos Fred.
Nee, die scoorde juist wel tegen Vaticaanstad.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 23:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Alsof Dan Brown ooit tegen de paal geschoten heeft
Ja! Dat was hijquote:Op donderdag 9 oktober 2025 23:21 schreef BillDauterive het volgende:
Dan Brown, heeft hij ook niets iets met The Blues Brothers?
Het spoor van Guus Meeuwis?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 23:30 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Thanks. Dan zit ik nu op het juiste spoor.
Dat lijkt mij persoonlijk nooit het juiste spoor.quote:
Veel plezier.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 08:37 schreef egeltje1985 het volgende:
Zo, vrije dag vandaag. En vanavond naar Erika. En morgen naar Phantasialand. #zinin
Oh Phantasialandquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 08:37 schreef egeltje1985 het volgende:
Zo, vrije dag vandaag. En vanavond naar Erika. En morgen naar Phantasialand. #zinin
Jij neemt er zeker weer een pilletje bij?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 12:47 schreef Strani het volgende:
Zometeen Wonderfull Days van Charly Lownoise en Mental Theo op Radio 2, voor degenen die vast wat energie willen tanken voor het weekend
Hahaha ééntje maar??quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 12:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij neemt er zeker weer een pilletje bij?
Één hele grote.quote:
Nee nog niet.quote:
Nee maar sommige mensen van onze leeftijd lijken ook echt veel ouder dan de anderen. Of ze hebben gewoon pech, of ze hebben zich flink laten gaan of ze kleden zich verschrikkelijk of hebben een oud aandoend kapsel.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:17 schreef Arizona het volgende:
Overigens begon mijn weekend ook om te janken. Ik liep net in de supermarkt. Stapt er zo'n oude man op mij af: he Ari, hoe is het met jou! Ik dacht hoe weet hij mijn naam, wie is die oude kerel en wat moet hij van mij. En ik kijk nog eens, en nog eens goed naar hem. Blijkt het een oud-klasgenoot van de basisschool te zijn![]()
En nu voel ik mezelf dus ook vreselijk oud
Ik weet het. Hij droeg echt zo'n geruit oude mannen overhemd (met van die witte strepen en rood en blauw als hoofdkleuren, hij had een bierbuik, flink grijzend haar.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee maar sommige mensen van onze leeftijd lijken ook echt veel ouder dan de anderen. Of ze hebben gewoon pech, of ze hebben zich flink laten gaan of ze kleden zich verschrikkelijk of hebben een oud aandoend kapsel.
Dat is zo ongeveer hoe ik de cliché Radio 2-luisteraar voor me zie, maar daar zijn er hier blijkbaar ook genoeg vanquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:21 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik weet het. Hij droeg echt zo'n geruit oude mannen overhemd (met van die witte strepen en rood en blauw als hoofdkleuren, hij had een bierbuik, flink grijzend haar.
En toch was het behoorlijk confronterend
Snap ikquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:21 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik weet het. Hij droeg echt zo'n geruit oude mannen overhemd (met van die witte strepen en rood en blauw als hoofdkleuren, hij had een bierbuik, flink grijzend haar.
En toch was het behoorlijk confronterend
Radio 2 richt zich op 35-55 dus het wordt tijd dat jij ook eens volwassen radio gaat luisteren in plaats van 3FM of waar de gemiddelde K3-fan tegenwoordig naar luistertquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:24 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat is zo ongeveer hoe ik de cliché Radio 2-luisteraar voor me zie, maar daar zijn er hier blijkbaar ook genoeg van
Ja jammer. Open je laptop maar weer.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh, maar ik heb al afgesloten.
quote:
Jij kunt beter aangeven wanneer je wel moet werken. Dat is makkelijker.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:17 schreef Strani het volgende:
Ik steun ook #teamweekend hier. Hoewel het voor mij gisteren al weekend was.
Is Lunch Lekker Met Daniel Dekker al afgelopen op Radio 5?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Radio 2 richt zich op 35-55 dus het wordt tijd dat jij ook eens volwassen radio gaat luisteren in plaats van 3FM of waar de gemiddelde K3-fan tegenwoordig naar luistert
Ik heb mijn privé laptop geopend.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja jammer. Open je laptop maar weer.
Nee joh, hij is gewoon oud. Jij nietquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:17 schreef Arizona het volgende:
Overigens begon mijn weekend ook om te janken. Ik liep net in de supermarkt. Stapt er zo'n oude man op mij af: he Ari, hoe is het met jou! Ik dacht hoe weet hij mijn naam, wie is die oude kerel en wat moet hij van mij. En ik kijk nog eens, en nog eens goed naar hem. Blijkt het een oud-klasgenoot van de basisschool te zijn![]()
En nu voel ik mezelf dus ook vreselijk oud
Als jij daar graag op wilt werken, prima.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb mijn privé laptop geopend.
Werken, gamen. Ik zie geen verschil.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als jij daar graag op wilt werken, prima.
Je speelt Accountant Tycoon?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Werken, gamen. Ik zie geen verschil.
Ik denk dat dat tot 14 uur duurt. Meestal met die lunchshows.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Is Lunch Lekker Met Daniel Dekker al afgelopen op Radio 5?
Gewoon een trage leerling, die pas op zijn 23e de basisschool verliet.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee joh, hij is gewoon oud. Jij niet
Noem je @Strani nu traagquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:38 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Gewoon een trage leerling, die pas op zijn 23e de basisschool verliet.
Ik luister veel naar Joe, doelgroep 30-60, dus dan val ik mooi in het middenquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Radio 2 richt zich op 35-55 dus het wordt tijd dat jij ook eens volwassen radio gaat luisteren in plaats van 3FM of waar de gemiddelde K3-fan tegenwoordig naar luistert
Wéér antiSpanje-sentiment hierquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij kunt beter aangeven wanneer je wel moet werken. Dat is makkelijker.
Radio 5 is ook niks mis mee af en toequote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Is Lunch Lekker Met Daniel Dekker al afgelopen op Radio 5?
Wel goed dat jullie geswitcht zijn. Als ik elke ochtend naar Gordon had moeten luisteren dan had ik ontslag genomen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:43 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik luister veel naar Joe, doelgroep 30-60, dus dan val ik mooi in het midden![]()
Radio 2 vind ik ook leuk.
Eerder luisterden we op het werk altijd naar radio 10, maar sinds daar Gordon en Froukje in de ochtend zetten, zijn we geswitcht en wisselt het. En het is dan ook niet zo dat je na 9:00 uur alsnog weer teruggaat naar radio 10, hij blijft gewoon de hele dag op de andere zender (Q, radio 2 of Joe)
Kloptquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Radio 5 is ook niks mis mee af en toe
Nee want Spanjaarden werken harder dan jijquote:
Precies, ik vrees ik of mijn teamgenoten ook. En dat moest ik natuurlijk voorkomen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Wel goed dat jullie geswitcht zijn. Als ik elke ochtend naar Gordon had moeten luisteren dan had ik ontslag genomen.
Dat zou ik inderdaad ook doen als wij radio 10 op zouden hebben staan. Maar bij ons ben ik de beheerder van de radio, dus dan staat die sowieso niet op een zender waar de dj's veel aan het woord zijn.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:56 schreef Arizona het volgende:
[..]
Precies, ik vrees ik of mijn teamgenoten ook. En dat moest ik natuurlijk voorkomen.
Ik ben beheerder van de radio. Dus ik heb hard ingegrepen toen Gordon uitzendrechten kreeg.
Wat zijn wij toch belangrijke pilaren op kantoor hequote:Op vrijdag 10 oktober 2025 14:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat zou ik inderdaad ook doen als wij radio 10 op zouden hebben staan. Maar bij ons ben ik de beheerder van de radio, dus dan staat die sowieso niet op een zender waar de dj's veel aan het woord zijn.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 14:07 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wat zijn wij toch belangrijke pilaren op kantoor he
Doet Brian May?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 15:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik denk dat dit Guus Meeuwis.
Ik vraag me echt af of Radio 10 dit veel luisteraars heeft gekost.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Wel goed dat jullie geswitcht zijn. Als ik elke ochtend naar Gordon had moeten luisteren dan had ik ontslag genomen.
Ik hoop het wel.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 15:44 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af of Radio 10 dit veel luisteraars heeft gekost.
Ik vrees helaas van niet. Gordon heeft toch nog vrij veel fans...quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 15:44 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af of Radio 10 dit veel luisteraars heeft gekost.
Het luisteraandeel in de ochtend was in ieder geval wel teruggelopen, las ik laatst ergensquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 15:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik vrees helaas van niet. Gordon heeft toch nog vrij veel fans...
Op de één of andere manier trekken BN’ers publiek. Dat is op TV ook altijd een probleem.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 15:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik vrees helaas van niet. Gordon heeft toch nog vrij veel fans...
Je hebt ons als entertainment team natuurlijk. Misschien kan @Strani wat kaarttrucjes streamen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 17:36 schreef Arizona het volgende:
Ik ben gewoon he-le-maal alleen tot morgen 14:00 uur
Uiteraard heb ik de katten nog
Wel stil. Maar ook wel lekker hoor, even helemaal niemand waar ik rekening mee hoef te houden
Yeah vanavond (after)party bij Arizona mensen!!quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 17:36 schreef Arizona het volgende:
Ik ben gewoon he-le-maal alleen tot morgen 14:00 uur
Uiteraard heb ik de katten nog
Wel stil. Maar ook wel lekker hoor, even helemaal niemand waar ik rekening mee hoef te houden
Hmm ik weet het niet, dan moet ik alsnog met mensen rekening houden. Moet ik beleefd gaan klappen enzo ookal is het een matige grap. We weten allemaal hoe gevoelig @Strani is.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 17:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Je hebt ons als entertainment team natuurlijk. Misschien kan @:strani wat kaarttrucjes streamen.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 17:49 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Yeah vanavond (after)party bij Arizona mensen!!
Hmm, waar is dat?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 17:49 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Daar kan ik mee levenquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 17:50 schreef Strani het volgende:
November Rain is dus de nummer 1 van de 90's geworden.
Ik heb eigenlijk best een hekel aan mensen die kaarttrucjes doenquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 17:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Je hebt ons als entertainment team natuurlijk. Misschien kan @:strani wat kaarttrucjes streamen.
Het is alweer bijna zover.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 17:50 schreef Strani het volgende:
Maar het is nog oktoberquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 17:50 schreef Strani het volgende:
Voor mijn gevoel veel gevarieerder dan tegenwoordig ja.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 17:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, sowieso is de hele top 10 wel een mooie afspiegeling van hoe gevarieerd de 90s waren
Zelfde, maar ik denk dat de conclusie dat het tegenwoordig véél minder gevarieerd is ook wel gewoon terecht is.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 17:56 schreef Arizona het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel veel gevarieerder dan tegenwoordig ja.
Maar ik moet ook eerlijk bekennen dat ik weinig luister naar hedendaagse muziek. Ik héb met veel muziekstijlen van nu er gewoon niet zoveel mee.
Overschat wat mij betreftquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 17:50 schreef Strani het volgende:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 17:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk best een hekel aan mensen die kaarttrucjes doen
Het is nog steeds wel afwisselend, maar wel afhankelijk van wat je luistert of waar je naartoe gaat. Op radio 538 komen telkens dezelfde nummers voorbij, maar er zijn nog tig andere genres met leuke bands en artiesten.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 17:56 schreef Arizona het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel veel gevarieerder dan tegenwoordig ja.
Maar ik moet ook eerlijk bekennen dat ik weinig luister naar hedendaagse muziek. Ik héb met veel muziekstijlen van nu er gewoon niet zoveel mee.
Nee maar het gaat dan ook puur om de charts hoor.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 17:58 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Het is nog steeds wel afwisselend, maar wel afhankelijk van wat je luistert of waar je naartoe gaat. Op radio 538 komen telkens dezelfde nummers voorbij, maar er zijn nog tig andere genres met leuke bands en artiesten.
Oow ja, dat is meuk.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 18:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee maar het gaat dan ook puur om de charts hoor.
En dat was voor mijn gevoel in de 90's minder meukigquote:
Daar is Qmusic ook maar al te goed in.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 18:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee maar het gaat dan ook puur om de charts hoor.
Altijd goed voor de geestquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 18:07 schreef Arizona het volgende:
[..]
En dat was voor mijn gevoel in de 90's minder meukig![]()
Ik ga nog even een stukje wandelen, ik heb veel te weinig bewogen deze week.
In de jaren 90 was je jong en keek je er anders naar. Je dochter zal over 30 jaar zeggen dat de 20's minder meuk waren dan de huidige tijdquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 18:07 schreef Arizona het volgende:
[..]
En dat was voor mijn gevoel in de 90's minder meukig![]()
Ik ga nog even een stukje wandelen, ik heb veel te weinig bewogen deze week.
Nee er zat toen ook genoeg meuk tussen, maar het was wel gevarieerder qua genres.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 18:12 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
In de jaren 90 was je jong en keek je er anders naar. Je dochter zal over 30 jaar zeggen dat de 20's minder meuk waren dan de huidige tijd
De 90's waren heerlijk, maar ook toen vonden genoeg mensen het meuk. Het is wel schrikken dat Blue (Da Ba Dee) onder November Rain staat. Dat lied is dan vast tweede geworden?
Oh, dat zou mooi zijn.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 17:30 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het luisteraandeel in de ochtend was in ieder geval wel teruggelopen, las ik laatst ergens
quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 17:49 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dat ja. De muziek die nu gemaakt wordt is niet heel veel minder gevarieerd dan voorheen, maar wat je op een gemiddelde zender hoort dan weer wel.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 17:58 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Het is nog steeds wel afwisselend, maar wel afhankelijk van wat je luistert of waar je naartoe gaat. Op radio 538 komen telkens dezelfde nummers voorbij, maar er zijn nog tig andere genres met leuke bands en artiesten.
Eens.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 19:40 schreef Strani het volgende:
Natuurlijk erg kwalijk dat er dreiging is richting Wilders maar het komt 'm ook weer niet al te slecht uit, laten we maar zeggen, dat dit precies in campagnetijd is. Ben benieuwd of hij een andere PVV-er naar de debatten stuurt of dat dat geen optie is. Ik gok het laatste.
Ik zou er ook geen geld opzetten dat de nummer 2 van de lijst, Sebastiaan Stöteler, nu de debatten gaat doen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 19:40 schreef Strani het volgende:
Natuurlijk erg kwalijk dat er dreiging is richting Wilders maar het komt 'm ook weer niet al te slecht uit, laten we maar zeggen, dat dit precies in campagnetijd is. Ben benieuwd of hij een andere PVV-er naar de debatten stuurt of dat dat geen optie is. Ik gok het laatste.
Mwah, Wilders pakt toch eerder stemmen bij die debatten dan dat hij ze door gestuntel kwijtraakt? Het lijkt me geen complot ofzo in elk geval.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 19:40 schreef Strani het volgende:
Is Dion Graus ook verhinderd?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 19:51 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik zou er ook geen geld opzetten dat de nummer 2 van de lijst, Sebastiaan Stöteler, nu de debatten gaat doen.
Complot denk ik ook niet maar als hij slechter had gestaan in de peilingen vraag ik me af of hij zo snel hetzelfde besluit had genomen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 19:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Mwah, Wilders pakt toch eerder stemmen bij die debatten dan dat hij ze door gestuntel kwijtraakt? Het lijkt me geen complot ofzo in elk geval.
Dion Graus staat pas 18de op de lijst.quote:
Ik denk eigenlijk niet dat hij nog veel debatten gaat laten schieten. Dilan, Joost of Frans zijn toch geen concurrenten. Hooguit kan Bontenbal als underdog de JP Balkenende positie innemen, om zo een vergelijkbaar debat, en hopelijk voor hem vergelijkbare uitkomst, te krijgen als in de debatten voor de verkiezingen in 2002, met Fortuyn (en Melkert en Dijkstal).quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 19:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Complot denk ik ook niet maar als hij slechter had gestaan in de peilingen vraag ik me af of hij zo snel hetzelfde besluit had genomen.
Kwaliteit wordt weer eens niet erkendquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 19:58 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Dion Graus staat pas 18de op de lijst.
Ik ga nu My 600 lb life kijken. Dát is pas kwaliteitquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 20:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Kwaliteit wordt weer eens niet erkend
Zo, echt vet!quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 20:31 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ga nu My 600 lb life kijken. Dát is pas kwaliteit
Veel plezier!quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 20:31 schreef Arizona het volgende:
[..]
Is dit nu de afterparty?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 20:31 schreef Arizona het volgende:
[..]
Of het voorgerecht?quote:
We hebben wijn gedronken en spelletjes gespeeld. @NailQueen heeft het eerste spel gewonnen, m'n man het tweede. En ik was er bij voor de gezelligheid.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 00:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind dit wel een beetje een suffe afterparty tot zover.
Oh is dit echt?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 01:23 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
We hebben wijn gedronken en spelletjes gespeeld. @:NailQueen heeft het eerste spel gewonnen, m'n man het tweede. En ik was er bij voor de gezelligheid.
Hij werd nog veel suffer, ik sliep al om half 11quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 00:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind dit wel een beetje een suffe afterparty tot zover.
Jij ook een fijne coming out day gewenst.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 08:56 schreef BillDauterive het volgende:
Happy Coming Out Day allemaal.
Behalve voor Strani. Blijf jij maar lekker binnen met dat slechte weer bij jou in de buurt.
Hehe.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 09:08 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hij werd nog veel suffer, ik sliep al om half 11
Er is altijd ruimte voor verbeteringquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 10:10 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Zeker, ik wacht nog met spanning hoeveel sterren onze b&b krijgt.
Jaa, er was geen bacon bij het ontbijt.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 10:16 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Er is altijd ruimte voor verbetering
Nemen jullie @NailQueen vandaag ook mee op sleeptouw naar Phantasialand?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 10:10 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Zeker, ik wacht nog met spanning hoeveel sterren onze b&b krijgt.
En de suiker voor de thee kwam veel te laatquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 10:58 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Jaa, er was geen bacon bij het ontbijt.
Bijna, maar toch maar afgezet bij het station. Maar dank je, het weer is best goed ook dus zin in.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 10:58 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nemen jullie @:nailqueen vandaag ook mee op sleeptouw naar Phantasialand?![]()
Veel plezier!
Ik werd zonder pardon gedropt bij het station. Ik mocht niet meequote:Op zaterdag 11 oktober 2025 10:58 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nemen jullie @:nailqueen vandaag ook mee op sleeptouw naar Phantasialand?![]()
Veel plezier!
Duidelijk minpunten weer voor b&b de egel, dat ze de animatie overdag niet voor iedereen openstellen!quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 11:04 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik werd zonder pardon gedropt bij het station. Ik mocht niet mee
Ik probeer nog een indruk te wekken dat wij ondanks Radio 5 nog niet bejaard zijn maar dit helpt niet hèquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 09:08 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hij werd nog veel suffer, ik sliep al om half 11
Vannacht ging het inderdaad enorm te keerquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 08:56 schreef BillDauterive het volgende:
Happy Coming Out Day allemaal.
Behalve voor Strani. Blijf jij maar lekker binnen met dat slechte weer bij jou in de buurt.
Eigenlijk niet neequote:Op zaterdag 11 oktober 2025 09:57 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Of geloof je gewoon niet dat ik een spelletje kan winnen?
Ik weet hetquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 12:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik probeer nog een indruk te wekken dat wij ondanks Radio 5 nog niet bejaard zijn maar dit helpt niet hè
Dat is wel bemoedigend. Het wordt pas echt zorgelijk als je om 6:30 opstaat op zaterdagquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 12:05 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik weet hetMaar ik heb vandaag wel als een luie puber tot 10 uur in bed gelegen, ter compensatie!
Dat is vroeg. Als puber lag ik gerust tot een uur of 1 in bedquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 12:05 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik weet hetMaar ik heb vandaag wel als een luie puber tot 10 uur in bed gelegen, ter compensatie!
Als ik daar de tijd voor had gehad, had ik dat vandaag ook gedaan!quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 12:17 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dat is vroeg. Als puber lag ik gerust tot een uur of 1 in bed
Zij was top. Geweldige entertainer. Ze heeft een nieuw lied speciaal over haar Kont. En dat mag iedereen weten.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 12:00 schreef Arizona het volgende:
[..]
Duidelijk minpunten weer voor b&b de egel, dat ze de animatie overdag niet voor iedereen openstellen!![]()
Hoe was Erika?
Het klaverjassen begon om 11 uur?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 12:18 schreef Arizona het volgende:
[..]
Als ik daar de tijd voor had gehad, had ik dat vandaag ook gedaan!
hehe.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 17:28 schreef egeltje1985 het volgende:
Zo, we dachten, we doen een leuke waterattractie. Zeiknat.
Dit is zeker nepnieuws van links.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 16:44 schreef Redefine het volgende:
In de categorie 'hoe walgelijk is de PVV' scoort deze wel vrij hoog:
PVV kamerleden beheren Facebook pagina waarin ze nepnieuws verspreiden met AI filmpjes
Haha ja, maar we dacht dat valt vast mee.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 17:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
hehe.
In Phantasialand?
Staat toch bij de attractie "sie soll sehr nass werden".
Duitsers maken geen grappen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 17:38 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Haha ja, maar we dacht dat valt vast mee.
Ja dat krijg je ervan als ik niet mee mag. Karmaquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 17:28 schreef egeltje1985 het volgende:
Batman?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 17:28 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik weet weinig van Phantasialand na één bezoek, maar uit de voorbereiding van toen kan ik me wel herinneren dat je er, hoe koud het ook is, zeiknat kan wordenquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 17:28 schreef egeltje1985 het volgende:
Wat is er met Italië dan?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 18:35 schreef Fred_B het volgende:
De kans dat Israël wel aan het WK voetbal meedoet is in elk geval een stuk kleiner aan het worden. Noorwegen-Israël is 3-0 na een half uur (met een gemiste penalty van Haaland en twee Israëlische eigen doelpunten een opmerkelijke wedstrijd).
Italië heeft daardoor overigens wel een Groot Probleem.
Die worden dan waarschijnlijk tweede in de poule, waardoor ze naar de playoffs moeten. Dat ging de vorige twee WK’s mis doordat ze uitgeschakeld werden door Zweden en Noord-Macedonië.quote:
Chiapas of River Quest?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 17:28 schreef egeltje1985 het volgende:
Dan hebben we straks misschien geen Italië op het WK maar als het een beetje meezit wel Suriname en Curaçaoquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 18:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die worden dan waarschijnlijk tweede in de poule, waardoor ze naar de playoffs moeten. Dat ging de vorige twee WK’s mis doordat ze uitgeschakeld werden door Zweden en Noord-Macedonië.
Nederlandquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 18:55 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Dan hebben we straks misschien geen Italië op het WK maar als het een beetje meezit wel Suriname en Curaçao
Net zoals honden zullen vissen ook wel ruiken dat er iemand bang voor ze is.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:29 schreef Arizona het volgende:
Ik heb vandaag iets gedaan wat vér buiten mijn comfort zone ligt! Op verzoek van neefje ben ik een keer met hem mee geweest vissen. Het was best rustgevend, 1,5 uur bij een vijver rondlummelen
. Helaas heeft hij niks gevangen. Net deze keer niet, normaal vangt hij altijd wat. Maar ja ik ben bang voor vissen (dat glibberige, die schubben, die ogen
) en ik denk dat die vissen onbewust mijn afkeer hebben waargenomen
Eventueel nog één inruilen voor Indonesië.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:00 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nederland
België
Suriname
Curacao
Zou wel een mooie poule zijn
Had je daarna net zo goed alsnog in Chiapas kunnen gaanquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 18:58 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
River Quest, met die vleermuizen.
Nederland dan derde in de poule.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:00 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nederland
België
Suriname
Curacao
Zou wel een mooie poule zijn
Wel winnen morgen hè!quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Tijd voor bed. Morgen wedstrijd.
Welterusten
Ga je drankspelletjes met jezelf spelen?quote:Op zondag 12 oktober 2025 00:40 schreef NailQueen het volgende:
Nee nee nee mensen. De nacht is nog jong. Alleen Luctor mag slapen.
* legt wat flessen drank op tafel
Taron gisteren gedaan, de rest staat vandaag op de planning. Ik weet nog niet welke ik toffer vind, Fly of Taron.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 21:09 schreef H_T het volgende:
[..]
Had je daarna net zo goed alsnog in Chiapas kunnen gaan. En daarna droogwaaien in Taron, Black Mamba of Talocan
Ik zal mijn best doen. En als dat niet genoeg is, nog een stapje extra.quote:
Met zulke landgenoten heb je geen vijanden nodig.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 15:05 schreef Redefine het volgende:
Nou dit zal nog even een fittie worden tussen twee Nederlandse rensters![]()
Alsnog wel een en twee
Black mamba, check. Ook heel vet.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 21:09 schreef H_T het volgende:
[..]
Had je daarna net zo goed alsnog in Chiapas kunnen gaan. En daarna droogwaaien in Taron, Black Mamba of Talocan
Ik heb me dat ook afgevraagd en besloten dat Taron voor mij de winnaar isquote:Op zondag 12 oktober 2025 06:47 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Taron gisteren gedaan, de rest staat vandaag op de planning. Ik weet nog niet welke ik toffer vind, Fly of Taron.
Minder vet maar wel leuk: Maus au Chocolat en Hotel Tartuff (mits je een cakewalk of lunapark waardeert). Zitten vlakbij elkaarquote:Op zondag 12 oktober 2025 09:33 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Black mamba, check. Ook heel vet.
Ja. Ik vraag mij echt af waarom Kastelijn dat deed. Ze rijdt niet bij SD Worx zoals die Tsjechische en had voor haarzelf ook niks te winnen. Plus dat ze er ook nog eens voor zorgde dat het geen volledig Nederlands podium werd.quote:Op zondag 12 oktober 2025 08:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Met zulke landgenoten heb je geen vijanden nodig.
Feng ju gisteren ook gedaan, maar deed me vooral verlangen naar Villa Volta.quote:Op zondag 12 oktober 2025 10:12 schreef H_T het volgende:
[..]
Minder vet maar wel leuk: Maus au Chocolat en Hotel Tartuff (mits je een cakewalk of lunapark waardeert). Zitten vlakbij elkaar
Geister Rikscha is eigenlijk totaal niet boeiend maar die doe ik meestal toch als ik er benStaat eigenlijk toch nooit een rij en die krakkemikkigheid heeft ook wel wat. En als je uiteindelijk Feng Ju Palace niet hebt gedaan mis je daar niet heel veel aan
Preciesquote:Op zondag 12 oktober 2025 10:19 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Feng ju gisteren ook gedaan, maar deed me vooral verlangen naar Villa Volta.
Zo, en Talocan gedaan, dat voelde ik wel in m'n maag.quote:Op zondag 12 oktober 2025 10:27 schreef H_T het volgende:
[..]
PreciesHet verhaal is niet echt boeiend als je het al kan volgen waardoor de voorshow vooral lang aanvoelt, en daarna mist de epische muziek van Villa Volta
Nee dan win ik en dat gelooft Strani niet.quote:Op zondag 12 oktober 2025 01:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ga je drankspelletjes met jezelf spelen?
Hoe ging jouw eigen wedstrijd?quote:Op zondag 12 oktober 2025 13:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weer thuis van wedstrijd. 4-4 geworden.
Dubbel en mix verloren. Enkel gewonnen.quote:Op zondag 12 oktober 2025 13:35 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hoe ging jouw eigen wedstrijd?
Oftewel, jij was in bloedvorm maar je medespelers verzaaktenquote:Op zondag 12 oktober 2025 13:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dubbel en mix verloren. Enkel gewonnen.
Ja, precies. 3 van de 4 enkels hebben we gewonnen en 3 van 4 dubbels verloren.quote:Op zondag 12 oktober 2025 13:46 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oftewel, jij was in bloedvorm maar je medespelers verzaakten![]()
Hmm. Zonde, goed dat je het goedgemaakt hebt met de enkel!quote:Op zondag 12 oktober 2025 13:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dubbel en mix verloren. Enkel gewonnen.
Had ik niet verwacht dat ik van hem zou winnen. Twee jaar terug had ie al zijn wedstrijden in de divisie gewonnen.quote:Op zondag 12 oktober 2025 14:08 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hmm. Zonde, goed dat je het goedgemaakt hebt met de enkel!
Loopt weer uit dit topic weg.quote:Op zondag 12 oktober 2025 17:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Straks weer genieten van ons aller Oranje
Dit gaat weer een ongekend genot wordenquote:Op zondag 12 oktober 2025 17:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Heerlijk hoe jij kan genieten.quote:Op zondag 12 oktober 2025 17:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben naar GC gewandeld.quote:Op zondag 12 oktober 2025 17:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ga je naar VBL?![]()
![]()
Europese Sport Fans.
Slechter dan donderdag kan het niet worden.quote:Op zondag 12 oktober 2025 17:38 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Heerlijk hoe jij kan genieten.
[ afbeelding ]
Ja, ik kan niet wachten.quote:Op zondag 12 oktober 2025 17:38 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dit gaat weer een ongekend genot worden
De Finnen hebben er blijbaar ook niet veel vertrouwen in.quote:Op zondag 12 oktober 2025 17:58 schreef Fred_B het volgende:
Veel Nederlandse vlaggen wel. Hopelijk zijn de Finnen net zo makkelijk geïntimideerd als inwoners van Uithoorn.
Hmmm, doe maar op zijn minst een gelijkspelletje hoorquote:Op zondag 12 oktober 2025 18:01 schreef usagi414 het volgende:
[..]
De Finnen hebben er blijbaar ook niet veel vertrouwen in.
Toch zeg ik 1-2
Is het mirakel van Nederland mogelijk? De Finnen geloven er eigenlijk niet in
klachten mogen alleen in KSC hoor.quote:Op zondag 12 oktober 2025 18:12 schreef Nattekat het volgende:
Vinden jullie overigens ook niet dat het verschrikkelijk vroeg donker wordt?
Dat gaat over twee weken niet beter worden.quote:Op zondag 12 oktober 2025 18:12 schreef Nattekat het volgende:
Vinden jullie overigens ook niet dat het verschrikkelijk vroeg donker wordt?
Dit is geen klacht maar een discussieonderwerp om de koers van het topic de goede kant op te laten gaanquote:Op zondag 12 oktober 2025 18:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
klachten mogen alleen in KSC hoor.
Maar ja. En ik ben er nog niet aan gewend.
De Finse keeper was hierover niet gebrieft.quote:Op zondag 12 oktober 2025 18:09 schreef Fred_B het volgende:
Malen schiet tegen de keeper en toch in de goal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |