Hij werd nog veel suffer, ik sliep al om half 11quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 00:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind dit wel een beetje een suffe afterparty tot zover.
Jij ook een fijne coming out day gewenst.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 08:56 schreef BillDauterive het volgende:
Happy Coming Out Day allemaal.
Behalve voor Strani. Blijf jij maar lekker binnen met dat slechte weer bij jou in de buurt.
Hehe.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 09:08 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hij werd nog veel suffer, ik sliep al om half 11
Er is altijd ruimte voor verbeteringquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 10:10 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Zeker, ik wacht nog met spanning hoeveel sterren onze b&b krijgt.
Jaa, er was geen bacon bij het ontbijt.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 10:16 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Er is altijd ruimte voor verbetering
Nemen jullie @NailQueen vandaag ook mee op sleeptouw naar Phantasialand?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 10:10 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Zeker, ik wacht nog met spanning hoeveel sterren onze b&b krijgt.
En de suiker voor de thee kwam veel te laatquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 10:58 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Jaa, er was geen bacon bij het ontbijt.
Bijna, maar toch maar afgezet bij het station. Maar dank je, het weer is best goed ook dus zin in.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 10:58 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nemen jullie @:nailqueen vandaag ook mee op sleeptouw naar Phantasialand?![]()
Veel plezier!
Ik werd zonder pardon gedropt bij het station. Ik mocht niet meequote:Op zaterdag 11 oktober 2025 10:58 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nemen jullie @:nailqueen vandaag ook mee op sleeptouw naar Phantasialand?![]()
Veel plezier!
Duidelijk minpunten weer voor b&b de egel, dat ze de animatie overdag niet voor iedereen openstellen!quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 11:04 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik werd zonder pardon gedropt bij het station. Ik mocht niet mee
Ik probeer nog een indruk te wekken dat wij ondanks Radio 5 nog niet bejaard zijn maar dit helpt niet hèquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 09:08 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hij werd nog veel suffer, ik sliep al om half 11
Vannacht ging het inderdaad enorm te keerquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 08:56 schreef BillDauterive het volgende:
Happy Coming Out Day allemaal.
Behalve voor Strani. Blijf jij maar lekker binnen met dat slechte weer bij jou in de buurt.
Eigenlijk niet neequote:Op zaterdag 11 oktober 2025 09:57 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Of geloof je gewoon niet dat ik een spelletje kan winnen?
Ik weet hetquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 12:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik probeer nog een indruk te wekken dat wij ondanks Radio 5 nog niet bejaard zijn maar dit helpt niet hè
Dat is wel bemoedigend. Het wordt pas echt zorgelijk als je om 6:30 opstaat op zaterdagquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 12:05 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik weet hetMaar ik heb vandaag wel als een luie puber tot 10 uur in bed gelegen, ter compensatie!
Dat is vroeg. Als puber lag ik gerust tot een uur of 1 in bedquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 12:05 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik weet hetMaar ik heb vandaag wel als een luie puber tot 10 uur in bed gelegen, ter compensatie!
Als ik daar de tijd voor had gehad, had ik dat vandaag ook gedaan!quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 12:17 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dat is vroeg. Als puber lag ik gerust tot een uur of 1 in bed
Zij was top. Geweldige entertainer. Ze heeft een nieuw lied speciaal over haar Kont. En dat mag iedereen weten.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 12:00 schreef Arizona het volgende:
[..]
Duidelijk minpunten weer voor b&b de egel, dat ze de animatie overdag niet voor iedereen openstellen!![]()
Hoe was Erika?
Het klaverjassen begon om 11 uur?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 12:18 schreef Arizona het volgende:
[..]
Als ik daar de tijd voor had gehad, had ik dat vandaag ook gedaan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |