Op de één of andere manier trekken BN’ers publiek. Dat is op TV ook altijd een probleem.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 15:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik vrees helaas van niet. Gordon heeft toch nog vrij veel fans...
Je hebt ons als entertainment team natuurlijk. Misschien kan @Strani wat kaarttrucjes streamen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 17:36 schreef Arizona het volgende:
Ik ben gewoon he-le-maal alleen tot morgen 14:00 uur
Uiteraard heb ik de katten nog
Wel stil. Maar ook wel lekker hoor, even helemaal niemand waar ik rekening mee hoef te houden
Yeah vanavond (after)party bij Arizona mensen!!quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 17:36 schreef Arizona het volgende:
Ik ben gewoon he-le-maal alleen tot morgen 14:00 uur
Uiteraard heb ik de katten nog
Wel stil. Maar ook wel lekker hoor, even helemaal niemand waar ik rekening mee hoef te houden
Hmm ik weet het niet, dan moet ik alsnog met mensen rekening houden. Moet ik beleefd gaan klappen enzo ookal is het een matige grap. We weten allemaal hoe gevoelig @Strani is.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 17:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Je hebt ons als entertainment team natuurlijk. Misschien kan @:strani wat kaarttrucjes streamen.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 17:49 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Yeah vanavond (after)party bij Arizona mensen!!
Hmm, waar is dat?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 17:49 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Daar kan ik mee levenquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 17:50 schreef Strani het volgende:
November Rain is dus de nummer 1 van de 90's geworden.
Ik heb eigenlijk best een hekel aan mensen die kaarttrucjes doenquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 17:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Je hebt ons als entertainment team natuurlijk. Misschien kan @:strani wat kaarttrucjes streamen.
Het is alweer bijna zover.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 17:50 schreef Strani het volgende:
Maar het is nog oktoberquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 17:50 schreef Strani het volgende:
Voor mijn gevoel veel gevarieerder dan tegenwoordig ja.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 17:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, sowieso is de hele top 10 wel een mooie afspiegeling van hoe gevarieerd de 90s waren
Zelfde, maar ik denk dat de conclusie dat het tegenwoordig véél minder gevarieerd is ook wel gewoon terecht is.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 17:56 schreef Arizona het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel veel gevarieerder dan tegenwoordig ja.
Maar ik moet ook eerlijk bekennen dat ik weinig luister naar hedendaagse muziek. Ik héb met veel muziekstijlen van nu er gewoon niet zoveel mee.
Overschat wat mij betreftquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 17:50 schreef Strani het volgende:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 17:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk best een hekel aan mensen die kaarttrucjes doen
Het is nog steeds wel afwisselend, maar wel afhankelijk van wat je luistert of waar je naartoe gaat. Op radio 538 komen telkens dezelfde nummers voorbij, maar er zijn nog tig andere genres met leuke bands en artiesten.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 17:56 schreef Arizona het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel veel gevarieerder dan tegenwoordig ja.
Maar ik moet ook eerlijk bekennen dat ik weinig luister naar hedendaagse muziek. Ik héb met veel muziekstijlen van nu er gewoon niet zoveel mee.
Nee maar het gaat dan ook puur om de charts hoor.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 17:58 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Het is nog steeds wel afwisselend, maar wel afhankelijk van wat je luistert of waar je naartoe gaat. Op radio 538 komen telkens dezelfde nummers voorbij, maar er zijn nog tig andere genres met leuke bands en artiesten.
Oow ja, dat is meuk.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 18:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee maar het gaat dan ook puur om de charts hoor.
En dat was voor mijn gevoel in de 90's minder meukigquote:
Daar is Qmusic ook maar al te goed in.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 18:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee maar het gaat dan ook puur om de charts hoor.
Altijd goed voor de geestquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 18:07 schreef Arizona het volgende:
[..]
En dat was voor mijn gevoel in de 90's minder meukig![]()
Ik ga nog even een stukje wandelen, ik heb veel te weinig bewogen deze week.
In de jaren 90 was je jong en keek je er anders naar. Je dochter zal over 30 jaar zeggen dat de 20's minder meuk waren dan de huidige tijdquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 18:07 schreef Arizona het volgende:
[..]
En dat was voor mijn gevoel in de 90's minder meukig![]()
Ik ga nog even een stukje wandelen, ik heb veel te weinig bewogen deze week.
Nee er zat toen ook genoeg meuk tussen, maar het was wel gevarieerder qua genres.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 18:12 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
In de jaren 90 was je jong en keek je er anders naar. Je dochter zal over 30 jaar zeggen dat de 20's minder meuk waren dan de huidige tijd
De 90's waren heerlijk, maar ook toen vonden genoeg mensen het meuk. Het is wel schrikken dat Blue (Da Ba Dee) onder November Rain staat. Dat lied is dan vast tweede geworden?
Oh, dat zou mooi zijn.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 17:30 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het luisteraandeel in de ochtend was in ieder geval wel teruggelopen, las ik laatst ergens
quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 17:49 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dat ja. De muziek die nu gemaakt wordt is niet heel veel minder gevarieerd dan voorheen, maar wat je op een gemiddelde zender hoort dan weer wel.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 17:58 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Het is nog steeds wel afwisselend, maar wel afhankelijk van wat je luistert of waar je naartoe gaat. Op radio 538 komen telkens dezelfde nummers voorbij, maar er zijn nog tig andere genres met leuke bands en artiesten.
Eens.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 19:40 schreef Strani het volgende:
Natuurlijk erg kwalijk dat er dreiging is richting Wilders maar het komt 'm ook weer niet al te slecht uit, laten we maar zeggen, dat dit precies in campagnetijd is. Ben benieuwd of hij een andere PVV-er naar de debatten stuurt of dat dat geen optie is. Ik gok het laatste.
Ik zou er ook geen geld opzetten dat de nummer 2 van de lijst, Sebastiaan Stöteler, nu de debatten gaat doen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 19:40 schreef Strani het volgende:
Natuurlijk erg kwalijk dat er dreiging is richting Wilders maar het komt 'm ook weer niet al te slecht uit, laten we maar zeggen, dat dit precies in campagnetijd is. Ben benieuwd of hij een andere PVV-er naar de debatten stuurt of dat dat geen optie is. Ik gok het laatste.
Mwah, Wilders pakt toch eerder stemmen bij die debatten dan dat hij ze door gestuntel kwijtraakt? Het lijkt me geen complot ofzo in elk geval.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 19:40 schreef Strani het volgende:
Is Dion Graus ook verhinderd?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 19:51 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik zou er ook geen geld opzetten dat de nummer 2 van de lijst, Sebastiaan Stöteler, nu de debatten gaat doen.
Complot denk ik ook niet maar als hij slechter had gestaan in de peilingen vraag ik me af of hij zo snel hetzelfde besluit had genomen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 19:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Mwah, Wilders pakt toch eerder stemmen bij die debatten dan dat hij ze door gestuntel kwijtraakt? Het lijkt me geen complot ofzo in elk geval.
Dion Graus staat pas 18de op de lijst.quote:
Ik denk eigenlijk niet dat hij nog veel debatten gaat laten schieten. Dilan, Joost of Frans zijn toch geen concurrenten. Hooguit kan Bontenbal als underdog de JP Balkenende positie innemen, om zo een vergelijkbaar debat, en hopelijk voor hem vergelijkbare uitkomst, te krijgen als in de debatten voor de verkiezingen in 2002, met Fortuyn (en Melkert en Dijkstal).quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 19:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Complot denk ik ook niet maar als hij slechter had gestaan in de peilingen vraag ik me af of hij zo snel hetzelfde besluit had genomen.
Kwaliteit wordt weer eens niet erkendquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 19:58 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Dion Graus staat pas 18de op de lijst.
Ik ga nu My 600 lb life kijken. Dát is pas kwaliteitquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 20:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Kwaliteit wordt weer eens niet erkend
Zo, echt vet!quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 20:31 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ga nu My 600 lb life kijken. Dát is pas kwaliteit
Veel plezier!quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 20:31 schreef Arizona het volgende:
[..]
Is dit nu de afterparty?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 20:31 schreef Arizona het volgende:
[..]
Of het voorgerecht?quote:
We hebben wijn gedronken en spelletjes gespeeld. @NailQueen heeft het eerste spel gewonnen, m'n man het tweede. En ik was er bij voor de gezelligheid.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 00:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind dit wel een beetje een suffe afterparty tot zover.
Oh is dit echt?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 01:23 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
We hebben wijn gedronken en spelletjes gespeeld. @:NailQueen heeft het eerste spel gewonnen, m'n man het tweede. En ik was er bij voor de gezelligheid.
Hij werd nog veel suffer, ik sliep al om half 11quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 00:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind dit wel een beetje een suffe afterparty tot zover.
Jij ook een fijne coming out day gewenst.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 08:56 schreef BillDauterive het volgende:
Happy Coming Out Day allemaal.
Behalve voor Strani. Blijf jij maar lekker binnen met dat slechte weer bij jou in de buurt.
Hehe.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 09:08 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hij werd nog veel suffer, ik sliep al om half 11
Er is altijd ruimte voor verbeteringquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 10:10 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Zeker, ik wacht nog met spanning hoeveel sterren onze b&b krijgt.
Jaa, er was geen bacon bij het ontbijt.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 10:16 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Er is altijd ruimte voor verbetering
Nemen jullie @NailQueen vandaag ook mee op sleeptouw naar Phantasialand?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 10:10 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Zeker, ik wacht nog met spanning hoeveel sterren onze b&b krijgt.
En de suiker voor de thee kwam veel te laatquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 10:58 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Jaa, er was geen bacon bij het ontbijt.
Bijna, maar toch maar afgezet bij het station. Maar dank je, het weer is best goed ook dus zin in.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 10:58 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nemen jullie @:nailqueen vandaag ook mee op sleeptouw naar Phantasialand?![]()
Veel plezier!
Ik werd zonder pardon gedropt bij het station. Ik mocht niet meequote:Op zaterdag 11 oktober 2025 10:58 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nemen jullie @:nailqueen vandaag ook mee op sleeptouw naar Phantasialand?![]()
Veel plezier!
Duidelijk minpunten weer voor b&b de egel, dat ze de animatie overdag niet voor iedereen openstellen!quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 11:04 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik werd zonder pardon gedropt bij het station. Ik mocht niet mee
Ik probeer nog een indruk te wekken dat wij ondanks Radio 5 nog niet bejaard zijn maar dit helpt niet hèquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 09:08 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hij werd nog veel suffer, ik sliep al om half 11
Vannacht ging het inderdaad enorm te keerquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 08:56 schreef BillDauterive het volgende:
Happy Coming Out Day allemaal.
Behalve voor Strani. Blijf jij maar lekker binnen met dat slechte weer bij jou in de buurt.
Eigenlijk niet neequote:Op zaterdag 11 oktober 2025 09:57 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Of geloof je gewoon niet dat ik een spelletje kan winnen?
Ik weet hetquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 12:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik probeer nog een indruk te wekken dat wij ondanks Radio 5 nog niet bejaard zijn maar dit helpt niet hè
Dat is wel bemoedigend. Het wordt pas echt zorgelijk als je om 6:30 opstaat op zaterdagquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 12:05 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik weet hetMaar ik heb vandaag wel als een luie puber tot 10 uur in bed gelegen, ter compensatie!
Dat is vroeg. Als puber lag ik gerust tot een uur of 1 in bedquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 12:05 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik weet hetMaar ik heb vandaag wel als een luie puber tot 10 uur in bed gelegen, ter compensatie!
Als ik daar de tijd voor had gehad, had ik dat vandaag ook gedaan!quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 12:17 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dat is vroeg. Als puber lag ik gerust tot een uur of 1 in bed
Zij was top. Geweldige entertainer. Ze heeft een nieuw lied speciaal over haar Kont. En dat mag iedereen weten.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 12:00 schreef Arizona het volgende:
[..]
Duidelijk minpunten weer voor b&b de egel, dat ze de animatie overdag niet voor iedereen openstellen!![]()
Hoe was Erika?
Het klaverjassen begon om 11 uur?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 12:18 schreef Arizona het volgende:
[..]
Als ik daar de tijd voor had gehad, had ik dat vandaag ook gedaan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |