Op de één of andere manier trekken BN’ers publiek. Dat is op TV ook altijd een probleem.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 15:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik vrees helaas van niet. Gordon heeft toch nog vrij veel fans...
Je hebt ons als entertainment team natuurlijk. Misschien kan @Strani wat kaarttrucjes streamen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 17:36 schreef Arizona het volgende:
Ik ben gewoon he-le-maal alleen tot morgen 14:00 uur
Uiteraard heb ik de katten nog
Wel stil. Maar ook wel lekker hoor, even helemaal niemand waar ik rekening mee hoef te houden
Yeah vanavond (after)party bij Arizona mensen!!quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 17:36 schreef Arizona het volgende:
Ik ben gewoon he-le-maal alleen tot morgen 14:00 uur
Uiteraard heb ik de katten nog
Wel stil. Maar ook wel lekker hoor, even helemaal niemand waar ik rekening mee hoef te houden
Hmm ik weet het niet, dan moet ik alsnog met mensen rekening houden. Moet ik beleefd gaan klappen enzo ookal is het een matige grap. We weten allemaal hoe gevoelig @Strani is.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 17:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Je hebt ons als entertainment team natuurlijk. Misschien kan @:strani wat kaarttrucjes streamen.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 17:49 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Yeah vanavond (after)party bij Arizona mensen!!
Hmm, waar is dat?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 17:49 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Yeah vanavond (after)party bij Arizona mensen!!
Daar kan ik mee levenquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 17:50 schreef Strani het volgende:
November Rain is dus de nummer 1 van de 90's geworden.
Ik heb eigenlijk best een hekel aan mensen die kaarttrucjes doenquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 17:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Je hebt ons als entertainment team natuurlijk. Misschien kan @:strani wat kaarttrucjes streamen.
Het is alweer bijna zover.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 17:50 schreef Strani het volgende:
Maar het is nog oktoberquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 17:50 schreef Strani het volgende:
Voor mijn gevoel veel gevarieerder dan tegenwoordig ja.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 17:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, sowieso is de hele top 10 wel een mooie afspiegeling van hoe gevarieerd de 90s waren
Zelfde, maar ik denk dat de conclusie dat het tegenwoordig véél minder gevarieerd is ook wel gewoon terecht is.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 17:56 schreef Arizona het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel veel gevarieerder dan tegenwoordig ja.
Maar ik moet ook eerlijk bekennen dat ik weinig luister naar hedendaagse muziek. Ik héb met veel muziekstijlen van nu er gewoon niet zoveel mee.
Overschat wat mij betreftquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 17:50 schreef Strani het volgende:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 17:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk best een hekel aan mensen die kaarttrucjes doen
Het is nog steeds wel afwisselend, maar wel afhankelijk van wat je luistert of waar je naartoe gaat. Op radio 538 komen telkens dezelfde nummers voorbij, maar er zijn nog tig andere genres met leuke bands en artiesten.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 17:56 schreef Arizona het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel veel gevarieerder dan tegenwoordig ja.
Maar ik moet ook eerlijk bekennen dat ik weinig luister naar hedendaagse muziek. Ik héb met veel muziekstijlen van nu er gewoon niet zoveel mee.
Nee maar het gaat dan ook puur om de charts hoor.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 17:58 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Het is nog steeds wel afwisselend, maar wel afhankelijk van wat je luistert of waar je naartoe gaat. Op radio 538 komen telkens dezelfde nummers voorbij, maar er zijn nog tig andere genres met leuke bands en artiesten.
Oow ja, dat is meuk.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 18:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee maar het gaat dan ook puur om de charts hoor.
En dat was voor mijn gevoel in de 90's minder meukigquote:
Daar is Qmusic ook maar al te goed in.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 18:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee maar het gaat dan ook puur om de charts hoor.
Altijd goed voor de geestquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 18:07 schreef Arizona het volgende:
[..]
En dat was voor mijn gevoel in de 90's minder meukig![]()
Ik ga nog even een stukje wandelen, ik heb veel te weinig bewogen deze week.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |