Jij neemt er zeker weer een pilletje bij?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 12:47 schreef Strani het volgende:
Zometeen Wonderfull Days van Charly Lownoise en Mental Theo op Radio 2, voor degenen die vast wat energie willen tanken voor het weekend
Hahaha ééntje maar??quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 12:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij neemt er zeker weer een pilletje bij?
Één hele grote.quote:
Nee nog niet.quote:
Nee maar sommige mensen van onze leeftijd lijken ook echt veel ouder dan de anderen. Of ze hebben gewoon pech, of ze hebben zich flink laten gaan of ze kleden zich verschrikkelijk of hebben een oud aandoend kapsel.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:17 schreef Arizona het volgende:
Overigens begon mijn weekend ook om te janken. Ik liep net in de supermarkt. Stapt er zo'n oude man op mij af: he Ari, hoe is het met jou! Ik dacht hoe weet hij mijn naam, wie is die oude kerel en wat moet hij van mij. En ik kijk nog eens, en nog eens goed naar hem. Blijkt het een oud-klasgenoot van de basisschool te zijn![]()
En nu voel ik mezelf dus ook vreselijk oud
Ik weet het. Hij droeg echt zo'n geruit oude mannen overhemd (met van die witte strepen en rood en blauw als hoofdkleuren, hij had een bierbuik, flink grijzend haar.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee maar sommige mensen van onze leeftijd lijken ook echt veel ouder dan de anderen. Of ze hebben gewoon pech, of ze hebben zich flink laten gaan of ze kleden zich verschrikkelijk of hebben een oud aandoend kapsel.
Dat is zo ongeveer hoe ik de cliché Radio 2-luisteraar voor me zie, maar daar zijn er hier blijkbaar ook genoeg vanquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:21 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik weet het. Hij droeg echt zo'n geruit oude mannen overhemd (met van die witte strepen en rood en blauw als hoofdkleuren, hij had een bierbuik, flink grijzend haar.
En toch was het behoorlijk confronterend
Snap ikquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:21 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik weet het. Hij droeg echt zo'n geruit oude mannen overhemd (met van die witte strepen en rood en blauw als hoofdkleuren, hij had een bierbuik, flink grijzend haar.
En toch was het behoorlijk confronterend
Radio 2 richt zich op 35-55 dus het wordt tijd dat jij ook eens volwassen radio gaat luisteren in plaats van 3FM of waar de gemiddelde K3-fan tegenwoordig naar luistertquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:24 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat is zo ongeveer hoe ik de cliché Radio 2-luisteraar voor me zie, maar daar zijn er hier blijkbaar ook genoeg van
Ja jammer. Open je laptop maar weer.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh, maar ik heb al afgesloten.
quote:
Jij kunt beter aangeven wanneer je wel moet werken. Dat is makkelijker.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:17 schreef Strani het volgende:
Ik steun ook #teamweekend hier. Hoewel het voor mij gisteren al weekend was.
Is Lunch Lekker Met Daniel Dekker al afgelopen op Radio 5?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Radio 2 richt zich op 35-55 dus het wordt tijd dat jij ook eens volwassen radio gaat luisteren in plaats van 3FM of waar de gemiddelde K3-fan tegenwoordig naar luistert
Ik heb mijn privé laptop geopend.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja jammer. Open je laptop maar weer.
Nee joh, hij is gewoon oud. Jij nietquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:17 schreef Arizona het volgende:
Overigens begon mijn weekend ook om te janken. Ik liep net in de supermarkt. Stapt er zo'n oude man op mij af: he Ari, hoe is het met jou! Ik dacht hoe weet hij mijn naam, wie is die oude kerel en wat moet hij van mij. En ik kijk nog eens, en nog eens goed naar hem. Blijkt het een oud-klasgenoot van de basisschool te zijn![]()
En nu voel ik mezelf dus ook vreselijk oud
Als jij daar graag op wilt werken, prima.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb mijn privé laptop geopend.
Werken, gamen. Ik zie geen verschil.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als jij daar graag op wilt werken, prima.
Je speelt Accountant Tycoon?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Werken, gamen. Ik zie geen verschil.
Ik denk dat dat tot 14 uur duurt. Meestal met die lunchshows.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Is Lunch Lekker Met Daniel Dekker al afgelopen op Radio 5?
Gewoon een trage leerling, die pas op zijn 23e de basisschool verliet.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee joh, hij is gewoon oud. Jij niet
Noem je @Strani nu traagquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:38 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Gewoon een trage leerling, die pas op zijn 23e de basisschool verliet.
Ik luister veel naar Joe, doelgroep 30-60, dus dan val ik mooi in het middenquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Radio 2 richt zich op 35-55 dus het wordt tijd dat jij ook eens volwassen radio gaat luisteren in plaats van 3FM of waar de gemiddelde K3-fan tegenwoordig naar luistert
Wéér antiSpanje-sentiment hierquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij kunt beter aangeven wanneer je wel moet werken. Dat is makkelijker.
Radio 5 is ook niks mis mee af en toequote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Is Lunch Lekker Met Daniel Dekker al afgelopen op Radio 5?
Wel goed dat jullie geswitcht zijn. Als ik elke ochtend naar Gordon had moeten luisteren dan had ik ontslag genomen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:43 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik luister veel naar Joe, doelgroep 30-60, dus dan val ik mooi in het midden![]()
Radio 2 vind ik ook leuk.
Eerder luisterden we op het werk altijd naar radio 10, maar sinds daar Gordon en Froukje in de ochtend zetten, zijn we geswitcht en wisselt het. En het is dan ook niet zo dat je na 9:00 uur alsnog weer teruggaat naar radio 10, hij blijft gewoon de hele dag op de andere zender (Q, radio 2 of Joe)
Kloptquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Radio 5 is ook niks mis mee af en toe
Nee want Spanjaarden werken harder dan jijquote:
Precies, ik vrees ik of mijn teamgenoten ook. En dat moest ik natuurlijk voorkomen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Wel goed dat jullie geswitcht zijn. Als ik elke ochtend naar Gordon had moeten luisteren dan had ik ontslag genomen.
Dat zou ik inderdaad ook doen als wij radio 10 op zouden hebben staan. Maar bij ons ben ik de beheerder van de radio, dus dan staat die sowieso niet op een zender waar de dj's veel aan het woord zijn.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:56 schreef Arizona het volgende:
[..]
Precies, ik vrees ik of mijn teamgenoten ook. En dat moest ik natuurlijk voorkomen.
Ik ben beheerder van de radio. Dus ik heb hard ingegrepen toen Gordon uitzendrechten kreeg.
Wat zijn wij toch belangrijke pilaren op kantoor hequote:Op vrijdag 10 oktober 2025 14:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat zou ik inderdaad ook doen als wij radio 10 op zouden hebben staan. Maar bij ons ben ik de beheerder van de radio, dus dan staat die sowieso niet op een zender waar de dj's veel aan het woord zijn.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 14:07 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wat zijn wij toch belangrijke pilaren op kantoor he
Doet Brian May?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 15:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik denk dat dit Guus Meeuwis.
Ik vraag me echt af of Radio 10 dit veel luisteraars heeft gekost.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Wel goed dat jullie geswitcht zijn. Als ik elke ochtend naar Gordon had moeten luisteren dan had ik ontslag genomen.
Ik hoop het wel.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 15:44 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af of Radio 10 dit veel luisteraars heeft gekost.
Ik vrees helaas van niet. Gordon heeft toch nog vrij veel fans...quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 15:44 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af of Radio 10 dit veel luisteraars heeft gekost.
Het luisteraandeel in de ochtend was in ieder geval wel teruggelopen, las ik laatst ergensquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 15:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik vrees helaas van niet. Gordon heeft toch nog vrij veel fans...
Op de één of andere manier trekken BN’ers publiek. Dat is op TV ook altijd een probleem.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 15:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik vrees helaas van niet. Gordon heeft toch nog vrij veel fans...
Je hebt ons als entertainment team natuurlijk. Misschien kan @Strani wat kaarttrucjes streamen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 17:36 schreef Arizona het volgende:
Ik ben gewoon he-le-maal alleen tot morgen 14:00 uur
Uiteraard heb ik de katten nog
Wel stil. Maar ook wel lekker hoor, even helemaal niemand waar ik rekening mee hoef te houden
Yeah vanavond (after)party bij Arizona mensen!!quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 17:36 schreef Arizona het volgende:
Ik ben gewoon he-le-maal alleen tot morgen 14:00 uur
Uiteraard heb ik de katten nog
Wel stil. Maar ook wel lekker hoor, even helemaal niemand waar ik rekening mee hoef te houden
Hmm ik weet het niet, dan moet ik alsnog met mensen rekening houden. Moet ik beleefd gaan klappen enzo ookal is het een matige grap. We weten allemaal hoe gevoelig @Strani is.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 17:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Je hebt ons als entertainment team natuurlijk. Misschien kan @:strani wat kaarttrucjes streamen.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 17:49 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Yeah vanavond (after)party bij Arizona mensen!!
Hmm, waar is dat?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 17:49 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Daar kan ik mee levenquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 17:50 schreef Strani het volgende:
November Rain is dus de nummer 1 van de 90's geworden.
Ik heb eigenlijk best een hekel aan mensen die kaarttrucjes doenquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 17:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Je hebt ons als entertainment team natuurlijk. Misschien kan @:strani wat kaarttrucjes streamen.
Het is alweer bijna zover.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 17:50 schreef Strani het volgende:
Maar het is nog oktoberquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 17:50 schreef Strani het volgende:
Voor mijn gevoel veel gevarieerder dan tegenwoordig ja.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 17:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, sowieso is de hele top 10 wel een mooie afspiegeling van hoe gevarieerd de 90s waren
Zelfde, maar ik denk dat de conclusie dat het tegenwoordig véél minder gevarieerd is ook wel gewoon terecht is.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 17:56 schreef Arizona het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel veel gevarieerder dan tegenwoordig ja.
Maar ik moet ook eerlijk bekennen dat ik weinig luister naar hedendaagse muziek. Ik héb met veel muziekstijlen van nu er gewoon niet zoveel mee.
Overschat wat mij betreftquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 17:50 schreef Strani het volgende:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 17:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk best een hekel aan mensen die kaarttrucjes doen
Het is nog steeds wel afwisselend, maar wel afhankelijk van wat je luistert of waar je naartoe gaat. Op radio 538 komen telkens dezelfde nummers voorbij, maar er zijn nog tig andere genres met leuke bands en artiesten.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 17:56 schreef Arizona het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel veel gevarieerder dan tegenwoordig ja.
Maar ik moet ook eerlijk bekennen dat ik weinig luister naar hedendaagse muziek. Ik héb met veel muziekstijlen van nu er gewoon niet zoveel mee.
Nee maar het gaat dan ook puur om de charts hoor.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 17:58 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Het is nog steeds wel afwisselend, maar wel afhankelijk van wat je luistert of waar je naartoe gaat. Op radio 538 komen telkens dezelfde nummers voorbij, maar er zijn nog tig andere genres met leuke bands en artiesten.
Oow ja, dat is meuk.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 18:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee maar het gaat dan ook puur om de charts hoor.
En dat was voor mijn gevoel in de 90's minder meukigquote:
Daar is Qmusic ook maar al te goed in.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 18:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee maar het gaat dan ook puur om de charts hoor.
Altijd goed voor de geestquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 18:07 schreef Arizona het volgende:
[..]
En dat was voor mijn gevoel in de 90's minder meukig![]()
Ik ga nog even een stukje wandelen, ik heb veel te weinig bewogen deze week.
In de jaren 90 was je jong en keek je er anders naar. Je dochter zal over 30 jaar zeggen dat de 20's minder meuk waren dan de huidige tijdquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 18:07 schreef Arizona het volgende:
[..]
En dat was voor mijn gevoel in de 90's minder meukig![]()
Ik ga nog even een stukje wandelen, ik heb veel te weinig bewogen deze week.
Nee er zat toen ook genoeg meuk tussen, maar het was wel gevarieerder qua genres.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 18:12 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
In de jaren 90 was je jong en keek je er anders naar. Je dochter zal over 30 jaar zeggen dat de 20's minder meuk waren dan de huidige tijd
De 90's waren heerlijk, maar ook toen vonden genoeg mensen het meuk. Het is wel schrikken dat Blue (Da Ba Dee) onder November Rain staat. Dat lied is dan vast tweede geworden?
Oh, dat zou mooi zijn.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 17:30 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het luisteraandeel in de ochtend was in ieder geval wel teruggelopen, las ik laatst ergens
quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 17:49 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dat ja. De muziek die nu gemaakt wordt is niet heel veel minder gevarieerd dan voorheen, maar wat je op een gemiddelde zender hoort dan weer wel.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 17:58 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Het is nog steeds wel afwisselend, maar wel afhankelijk van wat je luistert of waar je naartoe gaat. Op radio 538 komen telkens dezelfde nummers voorbij, maar er zijn nog tig andere genres met leuke bands en artiesten.
Eens.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 19:40 schreef Strani het volgende:
Natuurlijk erg kwalijk dat er dreiging is richting Wilders maar het komt 'm ook weer niet al te slecht uit, laten we maar zeggen, dat dit precies in campagnetijd is. Ben benieuwd of hij een andere PVV-er naar de debatten stuurt of dat dat geen optie is. Ik gok het laatste.
Ik zou er ook geen geld opzetten dat de nummer 2 van de lijst, Sebastiaan Stöteler, nu de debatten gaat doen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 19:40 schreef Strani het volgende:
Natuurlijk erg kwalijk dat er dreiging is richting Wilders maar het komt 'm ook weer niet al te slecht uit, laten we maar zeggen, dat dit precies in campagnetijd is. Ben benieuwd of hij een andere PVV-er naar de debatten stuurt of dat dat geen optie is. Ik gok het laatste.
Mwah, Wilders pakt toch eerder stemmen bij die debatten dan dat hij ze door gestuntel kwijtraakt? Het lijkt me geen complot ofzo in elk geval.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 19:40 schreef Strani het volgende:
Is Dion Graus ook verhinderd?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 19:51 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik zou er ook geen geld opzetten dat de nummer 2 van de lijst, Sebastiaan Stöteler, nu de debatten gaat doen.
Complot denk ik ook niet maar als hij slechter had gestaan in de peilingen vraag ik me af of hij zo snel hetzelfde besluit had genomen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 19:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Mwah, Wilders pakt toch eerder stemmen bij die debatten dan dat hij ze door gestuntel kwijtraakt? Het lijkt me geen complot ofzo in elk geval.
Dion Graus staat pas 18de op de lijst.quote:
Ik denk eigenlijk niet dat hij nog veel debatten gaat laten schieten. Dilan, Joost of Frans zijn toch geen concurrenten. Hooguit kan Bontenbal als underdog de JP Balkenende positie innemen, om zo een vergelijkbaar debat, en hopelijk voor hem vergelijkbare uitkomst, te krijgen als in de debatten voor de verkiezingen in 2002, met Fortuyn (en Melkert en Dijkstal).quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 19:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Complot denk ik ook niet maar als hij slechter had gestaan in de peilingen vraag ik me af of hij zo snel hetzelfde besluit had genomen.
Kwaliteit wordt weer eens niet erkendquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 19:58 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Dion Graus staat pas 18de op de lijst.
Ik ga nu My 600 lb life kijken. Dát is pas kwaliteitquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 20:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Kwaliteit wordt weer eens niet erkend
Zo, echt vet!quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 20:31 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ga nu My 600 lb life kijken. Dát is pas kwaliteit
Veel plezier!quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 20:31 schreef Arizona het volgende:
[..]
Is dit nu de afterparty?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 20:31 schreef Arizona het volgende:
[..]
Of het voorgerecht?quote:
We hebben wijn gedronken en spelletjes gespeeld. @NailQueen heeft het eerste spel gewonnen, m'n man het tweede. En ik was er bij voor de gezelligheid.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 00:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind dit wel een beetje een suffe afterparty tot zover.
Oh is dit echt?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 01:23 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
We hebben wijn gedronken en spelletjes gespeeld. @:NailQueen heeft het eerste spel gewonnen, m'n man het tweede. En ik was er bij voor de gezelligheid.
Hij werd nog veel suffer, ik sliep al om half 11quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 00:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind dit wel een beetje een suffe afterparty tot zover.
Jij ook een fijne coming out day gewenst.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 08:56 schreef BillDauterive het volgende:
Happy Coming Out Day allemaal.
Behalve voor Strani. Blijf jij maar lekker binnen met dat slechte weer bij jou in de buurt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |