Als jij daar graag op wilt werken, prima.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb mijn privé laptop geopend.
Werken, gamen. Ik zie geen verschil.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als jij daar graag op wilt werken, prima.
Je speelt Accountant Tycoon?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Werken, gamen. Ik zie geen verschil.
Ik denk dat dat tot 14 uur duurt. Meestal met die lunchshows.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Is Lunch Lekker Met Daniel Dekker al afgelopen op Radio 5?
Gewoon een trage leerling, die pas op zijn 23e de basisschool verliet.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee joh, hij is gewoon oud. Jij niet
Noem je @Strani nu traagquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:38 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Gewoon een trage leerling, die pas op zijn 23e de basisschool verliet.
Ik luister veel naar Joe, doelgroep 30-60, dus dan val ik mooi in het middenquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Radio 2 richt zich op 35-55 dus het wordt tijd dat jij ook eens volwassen radio gaat luisteren in plaats van 3FM of waar de gemiddelde K3-fan tegenwoordig naar luistert
Wéér antiSpanje-sentiment hierquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij kunt beter aangeven wanneer je wel moet werken. Dat is makkelijker.
Radio 5 is ook niks mis mee af en toequote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Is Lunch Lekker Met Daniel Dekker al afgelopen op Radio 5?
Wel goed dat jullie geswitcht zijn. Als ik elke ochtend naar Gordon had moeten luisteren dan had ik ontslag genomen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:43 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik luister veel naar Joe, doelgroep 30-60, dus dan val ik mooi in het midden![]()
Radio 2 vind ik ook leuk.
Eerder luisterden we op het werk altijd naar radio 10, maar sinds daar Gordon en Froukje in de ochtend zetten, zijn we geswitcht en wisselt het. En het is dan ook niet zo dat je na 9:00 uur alsnog weer teruggaat naar radio 10, hij blijft gewoon de hele dag op de andere zender (Q, radio 2 of Joe)
Kloptquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Radio 5 is ook niks mis mee af en toe
Nee want Spanjaarden werken harder dan jijquote:
Precies, ik vrees ik of mijn teamgenoten ook. En dat moest ik natuurlijk voorkomen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Wel goed dat jullie geswitcht zijn. Als ik elke ochtend naar Gordon had moeten luisteren dan had ik ontslag genomen.
Dat zou ik inderdaad ook doen als wij radio 10 op zouden hebben staan. Maar bij ons ben ik de beheerder van de radio, dus dan staat die sowieso niet op een zender waar de dj's veel aan het woord zijn.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:56 schreef Arizona het volgende:
[..]
Precies, ik vrees ik of mijn teamgenoten ook. En dat moest ik natuurlijk voorkomen.
Ik ben beheerder van de radio. Dus ik heb hard ingegrepen toen Gordon uitzendrechten kreeg.
Wat zijn wij toch belangrijke pilaren op kantoor hequote:Op vrijdag 10 oktober 2025 14:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat zou ik inderdaad ook doen als wij radio 10 op zouden hebben staan. Maar bij ons ben ik de beheerder van de radio, dus dan staat die sowieso niet op een zender waar de dj's veel aan het woord zijn.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 14:07 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wat zijn wij toch belangrijke pilaren op kantoor he
Doet Brian May?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 15:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik denk dat dit Guus Meeuwis.
Ik vraag me echt af of Radio 10 dit veel luisteraars heeft gekost.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Wel goed dat jullie geswitcht zijn. Als ik elke ochtend naar Gordon had moeten luisteren dan had ik ontslag genomen.
Ik hoop het wel.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 15:44 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af of Radio 10 dit veel luisteraars heeft gekost.
Ik vrees helaas van niet. Gordon heeft toch nog vrij veel fans...quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 15:44 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af of Radio 10 dit veel luisteraars heeft gekost.
Het luisteraandeel in de ochtend was in ieder geval wel teruggelopen, las ik laatst ergensquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 15:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik vrees helaas van niet. Gordon heeft toch nog vrij veel fans...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |