Dit gaat weer een ongekend genot wordenquote:Op zondag 12 oktober 2025 17:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Straks weer genieten van ons aller Oranje
Heerlijk hoe jij kan genieten.quote:Op zondag 12 oktober 2025 17:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Straks weer genieten van ons aller Oranje
Ik ben naar GC gewandeld.quote:Op zondag 12 oktober 2025 17:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ga je naar VBL?![]()
![]()
Europese Sport Fans.
Slechter dan donderdag kan het niet worden.quote:Op zondag 12 oktober 2025 17:38 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Heerlijk hoe jij kan genieten.
[ afbeelding ]
Ja, ik kan niet wachten.quote:Op zondag 12 oktober 2025 17:38 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dit gaat weer een ongekend genot worden
De Finnen hebben er blijbaar ook niet veel vertrouwen in.quote:Op zondag 12 oktober 2025 17:58 schreef Fred_B het volgende:
Veel Nederlandse vlaggen wel. Hopelijk zijn de Finnen net zo makkelijk geïntimideerd als inwoners van Uithoorn.
Hmmm, doe maar op zijn minst een gelijkspelletje hoorquote:Op zondag 12 oktober 2025 18:01 schreef usagi414 het volgende:
[..]
De Finnen hebben er blijbaar ook niet veel vertrouwen in.
Toch zeg ik 1-2
Is het mirakel van Nederland mogelijk? De Finnen geloven er eigenlijk niet in
klachten mogen alleen in KSC hoor.quote:Op zondag 12 oktober 2025 18:12 schreef Nattekat het volgende:
Vinden jullie overigens ook niet dat het verschrikkelijk vroeg donker wordt?
Dat gaat over twee weken niet beter worden.quote:Op zondag 12 oktober 2025 18:12 schreef Nattekat het volgende:
Vinden jullie overigens ook niet dat het verschrikkelijk vroeg donker wordt?
Dit is geen klacht maar een discussieonderwerp om de koers van het topic de goede kant op te laten gaanquote:Op zondag 12 oktober 2025 18:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
klachten mogen alleen in KSC hoor.
Maar ja. En ik ben er nog niet aan gewend.
De Finse keeper was hierover niet gebrieft.quote:Op zondag 12 oktober 2025 18:09 schreef Fred_B het volgende:
Malen schiet tegen de keeper en toch in de goal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |