Wout in zak en as.quote:
Mezelf mailen met de punten waar ik over maalquote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wat werkt normaliter goed om jezelf af te leiden?
Door het huis wandelen helpt misschienquote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:30 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mezelf mailen met de punten waar ik over maal![]()
Of wandelen, maar ik lig al gedoucht en wel in mijn pyjama op de bank.
Rondjes om het kookeilandquote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Door het huis wandelen helpt misschien
Is weer eens wat anders dan rondom de kerk.quote:
Ja, Malta wordt vanzelf moe.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:32 schreef Redefine het volgende:
Het zal uiteindelijk wel 0 - 3 worden gok ik.
Malta kan er ook zomaar nog eentje inprikken als Virgil weer een goede voorzet geeft.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:35 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, Malta wordt vanzelf moe.
Maar speel je zo ook tegen Finland, dan kan het zomaar 2-2 ofzo worden.
Ja, die heeft ingezet op de “both teams to score” geloof ik.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:36 schreef Arizona het volgende:
[..]
Malta kan er ook zomaar nog eentje inprikken als Virgil weer een goede voorzet geeft.
Laat staan tegen Polen.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:35 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, Malta wordt vanzelf moe.
Maar speel je zo ook tegen Finland, dan kan het zomaar 2-2 ofzo worden.
Ik neem aan dat ze dan wel wat serieuzer spelen. Maar tegen al die kleine tegenstanders heb je hetzelfde beeld, van een Nederlands Elftal dat 20 minuten gas geeft en dan de tegenstander terug in de wedstrijd laat komen.quote:
De scheidsrechter heeft naar je geluisterd.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:56 schreef Strani het volgende:
Misschien moet ik een duidelijkere deadline geven. Ze krijgen tot en met de 55e minuut.
Hij geeft ze wel heel erg graag.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |