Ga je drankspelletjes met jezelf spelen?quote:Op zondag 12 oktober 2025 00:40 schreef NailQueen het volgende:
Nee nee nee mensen. De nacht is nog jong. Alleen Luctor mag slapen.
* legt wat flessen drank op tafel
Taron gisteren gedaan, de rest staat vandaag op de planning. Ik weet nog niet welke ik toffer vind, Fly of Taron.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 21:09 schreef H_T het volgende:
[..]
Had je daarna net zo goed alsnog in Chiapas kunnen gaan. En daarna droogwaaien in Taron, Black Mamba of Talocan
Ik zal mijn best doen. En als dat niet genoeg is, nog een stapje extra.quote:
Met zulke landgenoten heb je geen vijanden nodig.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 15:05 schreef Redefine het volgende:
Nou dit zal nog even een fittie worden tussen twee Nederlandse rensters![]()
Alsnog wel een en twee
Black mamba, check. Ook heel vet.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 21:09 schreef H_T het volgende:
[..]
Had je daarna net zo goed alsnog in Chiapas kunnen gaan. En daarna droogwaaien in Taron, Black Mamba of Talocan
Ik heb me dat ook afgevraagd en besloten dat Taron voor mij de winnaar isquote:Op zondag 12 oktober 2025 06:47 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Taron gisteren gedaan, de rest staat vandaag op de planning. Ik weet nog niet welke ik toffer vind, Fly of Taron.
Minder vet maar wel leuk: Maus au Chocolat en Hotel Tartuff (mits je een cakewalk of lunapark waardeert). Zitten vlakbij elkaarquote:Op zondag 12 oktober 2025 09:33 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Black mamba, check. Ook heel vet.
Ja. Ik vraag mij echt af waarom Kastelijn dat deed. Ze rijdt niet bij SD Worx zoals die Tsjechische en had voor haarzelf ook niks te winnen. Plus dat ze er ook nog eens voor zorgde dat het geen volledig Nederlands podium werd.quote:Op zondag 12 oktober 2025 08:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Met zulke landgenoten heb je geen vijanden nodig.
Feng ju gisteren ook gedaan, maar deed me vooral verlangen naar Villa Volta.quote:Op zondag 12 oktober 2025 10:12 schreef H_T het volgende:
[..]
Minder vet maar wel leuk: Maus au Chocolat en Hotel Tartuff (mits je een cakewalk of lunapark waardeert). Zitten vlakbij elkaar
Geister Rikscha is eigenlijk totaal niet boeiend maar die doe ik meestal toch als ik er benStaat eigenlijk toch nooit een rij en die krakkemikkigheid heeft ook wel wat. En als je uiteindelijk Feng Ju Palace niet hebt gedaan mis je daar niet heel veel aan
Preciesquote:Op zondag 12 oktober 2025 10:19 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Feng ju gisteren ook gedaan, maar deed me vooral verlangen naar Villa Volta.
Zo, en Talocan gedaan, dat voelde ik wel in m'n maag.quote:Op zondag 12 oktober 2025 10:27 schreef H_T het volgende:
[..]
PreciesHet verhaal is niet echt boeiend als je het al kan volgen waardoor de voorshow vooral lang aanvoelt, en daarna mist de epische muziek van Villa Volta
Nee dan win ik en dat gelooft Strani niet.quote:Op zondag 12 oktober 2025 01:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ga je drankspelletjes met jezelf spelen?
Hoe ging jouw eigen wedstrijd?quote:Op zondag 12 oktober 2025 13:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weer thuis van wedstrijd. 4-4 geworden.
Dubbel en mix verloren. Enkel gewonnen.quote:Op zondag 12 oktober 2025 13:35 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hoe ging jouw eigen wedstrijd?
Oftewel, jij was in bloedvorm maar je medespelers verzaaktenquote:Op zondag 12 oktober 2025 13:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dubbel en mix verloren. Enkel gewonnen.
Ja, precies. 3 van de 4 enkels hebben we gewonnen en 3 van 4 dubbels verloren.quote:Op zondag 12 oktober 2025 13:46 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oftewel, jij was in bloedvorm maar je medespelers verzaakten![]()
Hmm. Zonde, goed dat je het goedgemaakt hebt met de enkel!quote:Op zondag 12 oktober 2025 13:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dubbel en mix verloren. Enkel gewonnen.
Had ik niet verwacht dat ik van hem zou winnen. Twee jaar terug had ie al zijn wedstrijden in de divisie gewonnen.quote:Op zondag 12 oktober 2025 14:08 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hmm. Zonde, goed dat je het goedgemaakt hebt met de enkel!
Loopt weer uit dit topic weg.quote:Op zondag 12 oktober 2025 17:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Straks weer genieten van ons aller Oranje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |