quote:Op woensdag 8 oktober 2025 18:08 schreef Noor_ het volgende:
[..]
@ henrike, Waar staat dat artikel? Bah dat vind ik wel wat eng idd.
Voor Debbie is dit natuurlijk wel weer iets wat in een # kan komen te staan.
https://www.msn.com/nl-nl(...)6c63b8fac70610&ei=25quote:
Het zal mij benieuwen of het goed blijft gaan.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 18:40 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Volgt iemand pascalvdhaas? Zij is na 3 weken in de eetstoorniskliniek te zijn geweest alweer thuis.. ze gaf eerder aan dat ze sowieso 5 weken zou blijven daar? 3 weken kan toch gewoon ook niet voldoende zijn?
k volgde haar anoniem maar dat lukt niet meer, staat op privé.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:08 schreef Moedervan4kids het volgende:
[..]
Het zal mij benieuwen of het goed blijft gaan.
Ik zie d'r account open staan anders?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:10 schreef Henrike het volgende:
I
[..]
k volgde haar anoniem maar dat lukt niet meer, staat op privé.
Hoeft ook niet, hoop alleen dat het goed met haar gaat.
Jengelen over juffen?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 18:10 schreef Noor_ het volgende:
Hopelijk heb ik het goed gedaan. Had even geen inspiratie voor een titel. Iemand anders?
Ik vind het echt zonde dat ze iedere keer zo snel alweer naar huis gaat.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 18:40 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Volgt iemand pascalvdhaas? Zij is na 3 weken in de eetstoorniskliniek te zijn geweest alweer thuis.. ze gaf eerder aan dat ze sowieso 5 weken zou blijven daar? 3 weken kan toch gewoon ook niet voldoende zijn?
Soms heb je niks te willen he, bvb bij een bepaalde bmi mag je naar huis. Of bij bepaald gewicht ben je niet meer in levensgevaar dus kun je alles op dagbehandeling volgen oid. Kan zoveel redenen hebben. Maar mogelijk dus ook zelf naar huis zijn gegaan.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:25 schreef Lodelie het volgende:
[..]
Ik vind het echt zonde dat ze iedere keer zo snel alweer naar huis gaat.
Heb je foto’s gezien? In mijn tijd zat je met zo’n bmi maandenlang op de high care met strenge beweegrestricties en controles, en werd je hoogstend weggestuurd als je niet behandelbaar was of je niet aan afspraken hield.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:36 schreef Nooomi het volgende:
[..]
Soms heb je niks te willen he, bvb bij een bepaalde bmi mag je naar huis. Of bij bepaald gewicht ben je niet meer in levensgevaar dus kun je alles op dagbehandeling volgen oid. Kan zoveel redenen hebben. Maar mogelijk dus ook zelf naar huis zijn gegaan.
Wat mij betreft mag ‘bijna’ weggelaten worden.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:46 schreef Moondance het volgende:
Wat een vreselijke ongemakkelijk en bijna ongepast kus filmpje heeft MB weer met haar oudste zoon in de auto.
Tssss hoezo cancel jij je plannen niet voor de bestsellerauteurquote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:16 schreef Danielle_ het volgende:
Annemarie 22 november in de regio, ach jammer nou zeg… Die dag heb ik al plannen! 🤣
Misschien dacht degene dat ze voor Onlyfans aan het filmen was 🫣quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:42 schreef JaNeeDan het volgende:
JvP had een oepsie moment. Ze was een ondergoed reclame aan het opnemen toen er iemand voor het raam langs liep. Meid, je hebt 100K volgers die je alles laat zien.
Met 4 kids waarvan 2 kleintjes lijkt me het wel verstandig om met meerdere te gaan, alleen al voor een paar extra ogen en de gezelligheid.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:44 schreef Annika2016 het volgende:
Benieuwd waar Mb naartoe gaat op vakantie en of het echt alleen met de kids is of dat daar ook een leger aan “vrienden” aanwezig is om haar te ondersteunen. Is ‘ver weg’ aldus MB.
Ik kan het mezelf ook moeilijk voorstellen, maar het zijn helaas allemaal speculaties. Ze komt met een up-date geeft ze aan. Ben benieuwd.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:45 schreef Saboo het volgende:
[..]
Heb je foto’s gezien? In mijn tijd zat je met zo’n bmi maandenlang op de high care met strenge beweegrestricties en controles, en werd je hoogstend weggestuurd als je niet behandelbaar was of je niet aan afspraken hield.
Wil niet zeggen dat dat gebeurd is, hoor (of dat dat nog steeds zo werkt, geen idee). Maar een behandelaar die voor dagbehandeling kiest bij deze ernst; ik kan het mij moeilijk voorstellen.
Is dat met ondergoed?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:59 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Misschien dacht degene dat ze voor Onlyfans aan het filmen was 🫣
Nee, denk het niet. En Jacqueline zat laatst heel gezellig met Koen op kantoor te werken (hij lachtte zelfs).quote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:05 schreef Tweetheelepels het volgende:
Mb. Je ziet jvp nog wel terug in de stories van mb; maar Koen is echt nergens te bekennen he. Tussen jac en haar ziet er ook echt nog heel gezellig uit ofzo, niet pijnlijk ongemakkelijk zoals je dat wel vaak hebt bij exen. Gaan zij niet nog met z’n 2en door? 🤭
Klopt, zo kwam het inderdaad over. Moet wel zeggen dat ik niet heel goed heb geluisterd. Ook bij deze haakte ik binnen een paar minuten af. Later, tijdens het schoonmaken, toch weer aangezet maar dus niet echt goed geluisterd. Wat mij ook opviel was dat Iris iets zei over Koen maar dat werd niet afgemaakt.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:10 schreef Iris2.0 het volgende:
Oke wat mij opviel aan de podcast, en correct me if i'am wrong, dat je bij Iris tussen de regels een beetje hoorde dat ze wat van JvP vond/vindt 🙈 Ben ik de enige die dat zo interpreteerde?
En wat was de mening van Iris dan? Ben nu wel nieuwsgierig maar trek het niet om zelf die podcast te beluisteren 😆quote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:10 schreef Iris2.0 het volgende:
Oke wat mij opviel aan de podcast, en correct me if i'am wrong, dat je bij Iris tussen de regels een beetje hoorde dat ze wat van JvP vond/vindt 🙈 Ben ik de enige die dat zo interpreteerde?
Dat laatste denk ik niet. Persoonlijk denk ik dat K niet zo zit te wachten op M.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:05 schreef Tweetheelepels het volgende:
Mb. Je ziet jvp nog wel terug in de stories van mb; maar Koen is echt nergens te bekennen he. Tussen jac en haar ziet er ook echt nog heel gezellig uit ofzo, niet pijnlijk ongemakkelijk zoals je dat wel vaak hebt bij exen. Gaan zij niet nog met z’n 2en door? 🤭
Dat is het nou juist, er wordt niks echt uitgesproken/besproken. Beetje vage voorzetjes en dan stopt het.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:21 schreef Gooischevrouw het volgende:
[..]
En wat was de mening van Iris dan? Ben nu wel nieuwsgierig maar trek het niet om zelf die podcast te beluisteren 😆
Nee bedoelde m en j. Denk zeker niet dat k nog zit te wachten op mb. Dat snap ik ergens ook wel, zij is zo niet meer ‘het meisje’ van 10-15 jaar geleden waar hij verliefd op werd. Dat je groeit a la maar zij is echt 180 graden gedraaid.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:21 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dat laatste denk ik niet. Persoonlijk denk ik dat K niet zo zit te wachten op M.
Gisteren zat hij naast mb op kantoor zag ik op een post van mbquote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:05 schreef Tweetheelepels het volgende:
b het niet geluisterd, maar in wat voor opzicht dan?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:10 schreef Iris2.0 het volgende:
Dan zal ze het misschien zakelijk bedoelen? Iris is al wel jaren een ervaren onderneemster.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:33 schreef Limburgsemeid het volgende:
Iris zei direct 3 kapiteinen op een schip is er 1 te veel.
En ze had ‘altijd een bepaald gevoel’ maar was altijd fan van Koen.
Ze was in ieder geval sceptisch en het er niet mee
Eens maar kon niet de vinger erop leggen waarom.
Werd weer snel overheen geluld hoe geweldig MB is dat ze zich overal zo vol passie in stort 🙄
Nog meer rust? Hoe dan??!! Ze slaapt 18 uur per dag en als ze wakker is heeft ze me-time of ligt ze te scrollen in bed met een thermometer in haar ****quote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:37 schreef Noor_ het volgende:
Zien jullie dat stuk wat Debbie gemarkeerd heeft in dat boek mer een dikke uitroep teken erbij.
Ze heeft meer rust nodig om te herstellen... 🤔🫣😅
Nou dan moet ze zich in slaap laten brengen, want nog meer rust kan niet, ze is nu al aan het vegeteren.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:37 schreef Noor_ het volgende:
Zien jullie dat stuk wat Debbie gemarkeerd heeft in dat boek mer een dikke uitroep teken erbij.
Echt deze vrouw is echt knetter hoor. Dit doen toch alleen pubers met aantekeningen in hun boeken?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:37 schreef Noor_ het volgende:
Net of was ze niet erg fan... Zo klonk hetquote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:21 schreef Gooischevrouw het volgende:
[..]
En wat was de mening van Iris dan? Ben nu wel nieuwsgierig maar trek het niet om zelf die podcast te beluisteren 😆
En tuurlijk markeert ze alleen de teksten die ze volledig in haar voordeel kan gebruiken of ter ondersteuning van de derde akte van haar toneelstuk. Je blijft je verbazen over onze Debbie 🫣quote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:37 schreef Noor_ het volgende:
Dat begreep ik hoor maar M en J zie ik niet samen. En ik bedoelde dat K er waarschijnlijk niet op zit te wachten om bij M in beeld te komen.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:31 schreef Tweetheelepels het volgende:
[..]
Nee bedoelde m en j. Denk zeker niet dat k nog zit te wachten op mb. Dat snap ik ergens ook wel, zij is zo niet meer ‘het meisje’ van 10-15 jaar geleden waar hij verliefd op werd. Dat je groeit a la maar zij is echt 180 graden gedraaid.
Nog meer rust? Buiten selfcare doet ze al niks.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:37 schreef Noor_ het volgende:
Dat was het niet. Het was anders, kan het niet goed uitleggen. En toen de poly begon was er zakelijk nog geen verbintenis.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:39 schreef Henrike het volgende:
[..]
Dan zal ze het misschien zakelijk bedoelen? Iris is al wel jaren een ervaren onderneemster.
En wanneer krijgt ze een aangepaste woning?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:30 schreef JaNeeDan het volgende:
Vandaag reed ik achter een rolstoelbus en in gedachten zag ik Debbie zitten. Bij het idee alleen al moest ik al lachen.
Zou ze voor nu eigenlijk een invalidenparkeerkaart hebben?
Met ondergoed is het spannender 😜. Als milf van alle kanten en die van kwartetten houdt maakt ze goeie kans 🤭quote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:49 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Geen idee, volgens mij kan er van alles, als er maar animo voor is
Maar waarom, waarom in godsnaam ga je dat filmen en plaatsen?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:45 schreef Maremare het volgende:
[..]
En tuurlijk markeert ze alleen de teksten die ze volledig in haar voordeel kan gebruiken of ter ondersteuning van de derde akte van haar toneelstuk. Je blijft je verbazen over onze Debbie 🫣
Misschien kunnen ze een aanbouw regelen, slaap- en badkamer beneden.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:51 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
En wanneer krijgt ze een aangepaste woning?
Aangepaste woning, verzorgingshuis, hospice?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:51 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
En wanneer krijgt ze een aangepaste woning?
Ze moet in een bejaardenhuis gaan wonen ofzoquote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:37 schreef Noor_ het volgende:
Lijkt mij juist heel verwarrend voor de kinderen om elkaar te blijven zien. Wel denk ik dat J het heel lastig vindt om het meisje niet meer te zien.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:37 schreef Henrike het volgende:
He
[..]
b het niet geluisterd, maar in wat voor opzicht dan?
Ik blijf het wel bijzonder vinden dat de kinderen elkaar en hun bonusmoeder niet meer zien.
Ze waren zo gek met elkaars kids, wat zou er dan zijn voorgevallen?
Te druk, moet ze naar de bingo enzo.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:54 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ze moet in een bejaardenhuis gaan wonen ofzo
Maximaal aandacht vragen. En legitimeren dat ze toch echt de hele dag in haar bed moet gaan liggen sudderen.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:53 schreef Henrike het volgende:
[..]
Maar waarom, waarom in godsnaam ga je dat filmen en plaatsen?
En een traplift, en een huiskraan om haar uit bed te tillenquote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:53 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze een aanbouw regelen, slaap- en badkamer beneden.
Dat telt als me-time. En zonder kinderen.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:56 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Te druk, moet ze naar de bingo enzo.
Maar dan kan ze wel zooi winnenquote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:56 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Te druk, moet ze naar de bingo enzo.
Zouden het niet teveel prikkels zijn? En met oordoppen in kan ze niet horen welke nummers er worden opgeroepen, dus oordoppen is geen optie.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:57 schreef Maremare het volgende:
[..]
Dat telt als me-time. En zonder kinderen.
Zonnebloemketting om, dan komen ze haar helpen met het afstrepen van de nummertjes.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 22:02 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Zouden het niet teveel prikkels zijn? En met oordoppen in kan ze niet horen welke nummers er worden opgeroepen, dus oordoppen is geen optie.
En dan als een dolle wheelies doen met haar rollie als ze wint en haar prijsje op kan halenquote:Op woensdag 8 oktober 2025 22:06 schreef Maremare het volgende:
[..]
Zonnebloemketting om, dan komen ze haar helpen met het afstrepen van de nummertjes.
et ergste is dat ze haar gelivenquote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:54 schreef Blossemtje_twente het volgende:
[..]
Aangepaste woning, verzorgingshuis, hospice?
Wanneer gaat ze stoppen met al dat overdrijven voor een uitkering 🤮
Dubbelquote:Op woensdag 8 oktober 2025 22:02 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Zouden het niet teveel prikkels zijn? En met oordoppen in kan ze niet horen welke nummers er worden opgeroepen, dus oordoppen is geen optie.
Waar wil je aanbouwen? 🤔 eventueel de mini tuin volbouwen? De pluktuin staat toch voor de deur onder de boom dus zou kunnen 🤔quote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:53 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze een aanbouw regelen, slaap- en badkamer beneden.
Ieder pondje gaat door het mondje behalve bij dbm daar zij allerlei randzaken waar het aan ligt🫠quote:Op woensdag 8 oktober 2025 22:59 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Late night snack gevulde eieren 👌 daar reken je ongeveer 150kcal per ei voor weet niet of dit haar bordje is of dat ze samen doen
Maar ligt 750 op dat bord dus de helft is al best veel 🤣 daarnaast moet je na een bepaald tijdstip sowieso niet meer eten als je af wilt vallen 🤦♂️
Ow ik ook hoor 👌 ben ook bewust bezig met eten 🤣 ik heb ook medicijnen waar in de bijsluiter staat bij bijwerkingen dat je gewichts toename kan krijgen 👍 en dat merken we 😅 dus extra oppassen (gelukkig ook methylfenidaat dus geregeld weinig trek)quote:Op woensdag 8 oktober 2025 23:03 schreef Lampje88 het volgende:
[..]
Ieder pondje gaat door het mondje behalve bij dbm daar zij allerlei randzaken waar het aan ligt🫠
Ik heb zelf trouwens ook wat pondjes te veel maar dat heb ik toch echt aan mezelf te danken🫣
Eiwitten hè😂dat gele telt ze nietquote:Op woensdag 8 oktober 2025 22:59 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Late night snack gevulde eieren 👌 daar reken je ongeveer 150kcal per ei voor weet niet of dit haar bordje is of dat ze samen doen
Maar ligt 750 op dat bord dus de helft is al best veel 🤣 daarnaast moet je na een bepaald tijdstip sowieso niet meer eten als je af wilt vallen 🤦♂️
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:57 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Tssss hoezo cancel jij je plannen niet voor de bestsellerauteur
In mijn geval wel.. maar niet dat ik er blij van werd. Eten stond mijn de eerste 2/3 weken écht tegen tot aan kokhalzend mijzelf dwingen om te gaan eten.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 23:29 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Helpt methylfenidaat echt tegen trek?
Want heb nog voor maanden liggen wel
over datum maar goed. 😊
(Ze vonden dat mijn zoon het nodig had. Gewoon opgehaald en gezegd dat hij het slikte) 🤫
Dat was de paaz afdeling en die waren er alleen om het fysieke stukje aan te pakken. Dus niets van het geestelijke stuk.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:01 schreef Noor_ het volgende:
Ik volg haar ook. Ze is natuurlijk voor die 3 weken in de kliniek ook al weken in het ziekenhuis bezig geweest met het werken aan een beter voedingspatroon etc.
Zo’n mooie meid. Hopelijk gaat het haar allemaal helpen.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 00:03 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Dat was de paaz afdeling en die waren er alleen om het fysieke stukje aan te pakken. Dus niets van het geestelijke stuk.
Geen fijne bijwerking.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 23:44 schreef Celess het volgende:
[..]
In mijn geval wel.. maar niet dat ik er blij van werd. Eten stond mijn de eerste 2/3 weken écht tegen tot aan kokhalzend mijzelf dwingen om te gaan eten.
Ik vrees met grote vrezen. Maar ik hoop het voor haar.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 00:07 schreef Blossemtje_twente het volgende:
[..]
Zo’n mooie meid. Hopelijk gaat het haar allemaal helpen.
Ik ben al een tijd geleden gestopt. Ik ben maar liefst 10 kilo aangekomen. Janken gewoon. Maar idd gewoon 0 trek als ik het gebruikte. Lisdex hetzelfde verhaal.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 23:44 schreef Celess het volgende:
[..]
In mijn geval wel.. maar niet dat ik er blij van werd. Eten stond mijn de eerste 2/3 weken écht tegen tot aan kokhalzend mijzelf dwingen om te gaan eten.
Tsja als je hele dagen in bed ligt ben je in de avond niet moe.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 00:39 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Over Debbie gesproken. Die ligt op dit moment nog altijd te scrollen.
MB: OMG de jongste heeft een felgekleurde trui aan? Wat is daar gebeurd? 😱
Dit is een fabeltje, je moet gewoon binnen je calorie inname blijven. En als dat lukt met een bord gevulde eieren is er niks aan de hand. Maar DBM eet toch zo weinig? 🙈quote:Op woensdag 8 oktober 2025 22:59 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Wat is haar account ?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:51 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Ik vind het knap hoe Tamara het doet met zoveel kinderen. Geen reclames etcetera maar dat kan natuurlijk ook niet met een bijstand uitkering.
Zal vast een hoop toeslagen binnenkomen naast de uitkering maar het zal geen vet pot zijn. Toch knap al die maaltijden.
Haar ex partner zal waarschijnlijk niet werken met z’n problematiek dus van alimentatie hoeft geen sprake te zijn
Geen idee verder.. dit is wat mij altijd verteld word door diverse diëtisten 🤷 wat ik wel weet is dat als ik een keer na 8 uur iets eet ik nog meer wakker lig van buik kramp... dus ik doe het sowieso zo min mogelijk (en zeker niet iets met een +300 waarde 😅)quote:Op donderdag 9 oktober 2025 06:34 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Dit is een fabeltje, je moet gewoon binnen je calorie inname blijven. En als dat lukt met een bord gevulde eieren is er niks aan de hand. Maar DBM eet toch zo weinig? 🙈
Ja het werkt... maar zou het niet zomaar slikken voor het afvallen 🤣 het heeft ook nog andere bijwerkingen en als je het slíkt terwijl je het niet nodig hebt kan je nogal bijzonder reageren 😉quote:Op woensdag 8 oktober 2025 23:29 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Helpt methylfenidaat echt tegen trek?
Want heb nog voor maanden liggen wel
over datum maar goed. 😊
(Ze vonden dat mijn zoon het nodig had. Gewoon opgehaald en gezegd dat hij het slikte) 🤫
Vreemd dat Roy daar niks van zegtquote:Op donderdag 9 oktober 2025 04:52 schreef Henrike het volgende:
[..]
Tsja als je hele dagen in bed ligt ben je in de avond niet moe.
👀quote:Op donderdag 9 oktober 2025 07:12 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ja het werkt... maar zou het niet zomaar slikken voor het afvallen 🤣 het heeft ook nog andere bijwerkingen en als je het slíkt terwijl je het niet nodig hebt kan je nogal bijzonder reageren 😉
(Manisch en hyper... 🤔 )
Ik denk dat hij nergens wat van zegt, alleen maar ja mag knikken.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 07:56 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Vreemd dat Roy daar niks van zegt
Misschien gaat ze op tournee, net als AM, het hele land door. Kan ze haar successvolle boekje uitprinten en bestempelenquote:Op donderdag 9 oktober 2025 07:58 schreef Henrike het volgende:
Ik lees toch nu wat moois: je kunt bij een zorgorganisatie een rolstoel bus huren, en hij heeft een zonnebloem bestickering.
Ik tel af...
Beknijpen. Powervrouw!quote:Op donderdag 9 oktober 2025 08:23 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Misschien gaat ze op tournee, net als AM, het hele land door. Kan ze haar successvolle boekje uitprinten en bestempelen
Die ligt dan waarschijnlijk wel gewoon te slapen 🙈quote:Op donderdag 9 oktober 2025 07:56 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Vreemd dat Roy daar niks van zegt
Ik ook. Het ziet er heel heftig uitquote:Op donderdag 9 oktober 2025 08:03 schreef Nooomi het volgende:
Ik ben benieuwd hoe kim haar ooglidcorrectie er dadelijk uit ziet als het genezen is.
Gekkie! 😂quote:Op donderdag 9 oktober 2025 09:04 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Blijf de boodschappen van AM wel enorm vinden.
Als jezelf zo goed verdiend en kan besteden, zou je toch ook iets terug willen doen voor mensen die het minder hebben?
Dat is altijd de eerste dagen het gaat vast heel mooi genezenquote:Op donderdag 9 oktober 2025 09:11 schreef Lovemykidsz het volgende:
I
[..]
Ik ook. Het ziet er heel heftig uit
Het was beter geweest als ze na Julia gestopt waren.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 09:32 schreef Missinglink24 het volgende:
AM doet nog maar eens uit de doeken dat zij telkens haar kinderwens heeft doorgedrukt tegen de zin van Maarten in.
Als je tegen je zin 8 kinderen krijgt ja dan snap ik ook wel dat hij niks in te brengen heeft over wat er online verschijnt.
Hier viel ik ook over. Dat het leuk is als je ouders trots op je zijn, dat snap ik. Maar hij staat als een kleuter te springen bij de deur in afwachting van zijn moeder en steekt dan van wal over de rekentoets (dat was eerder deze week denk ik) zonder een leuke 'hoi mam' of ander leeftijdsadequaat gedrag. Ik vind het heel bijzonder. Zij had op die leeftijd al haar eerste kind of was in verwachting en hij kan naar het schijnt niks zelf zonder goedkeuring of bejubeling van zijn moeder. het is een bijzondere symbiose.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:08 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
En dan die vieze hand ingezoomd voor de camera met een knutsel van Jim.
" Knap hoor Jim", zegt ze dan ook nog🙈
Echt, serieus! Je zoon is 25, dat is een volwassen MAN!!
Hoewel.....als je op die leeftijd nog zo ziekelijk aan papa en mama hangt is er in het proces naar volwassenheid misschien ook iets niet goed gegaan.
Dit vind ik ook schokkend, vooral omdat zij nu ervaart wat MG al 6 kinderen geleden ervaarde. En zij het toen niet wilde accepteren.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 09:32 schreef Missinglink24 het volgende:
AM doet nog maar eens uit de doeken dat zij telkens haar kinderwens heeft doorgedrukt tegen de zin van Maarten in.
Als je tegen je zin 8 kinderen krijgt ja dan snap ik ook wel dat hij niks in te brengen heeft over wat er online verschijnt.
Die natte tosti heeft daar dan zelf ook geen maatregelen voor genomen.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 09:32 schreef Missinglink24 het volgende:
Of in ieder geval na de tweeling, die haar leven Zo Zwaar hebben gemaakt. Nog steeds.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 09:36 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
Het was beter geweest als ze na Julia gestopt waren.
Maar dan ben je toch gewoon ook een heel rare man? Echt, ik zou het geen dag uithouden met een persoon die zo weinig inhoud herftmquote:Op donderdag 9 oktober 2025 09:32 schreef Missinglink24 het volgende:
Je bedoelt de PuBeRs🤪?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 09:48 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Of in ieder geval na de tweeling, die haar leven Zo Zwaar hebben gemaakt. Nog steeds.
Ook een hele simpele, domme er redenering van haar. Op het moment zelf dus maar een kind erbij om die leegte op te vullen.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 09:14 schreef Ballerina888 het volgende:
Bleghh dat gemekker van AM weer over een leeg huis (of niet). " en dan toch maar weer een kind".
Lekkere basis ook zien we nu wel weer.
En daarna nog de toevoeging dat ze op zoek was naar geluk maar dit uitbleef. Ze werd helemaal niet gelukkig van al die kinderen.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 09:45 schreef Ouder1980-3de het volgende:
[..]
Dit vind ik ook schokkend, vooral omdat zij nu ervaart wat MG al 6 kinderen geleden ervaarde. En zij het toen niet wilde accepteren.
Ze moesten pas ook de vaatwasser inruimen en dat was heeeelemaal verkeerd gegaan aldus AM, inclusief meerdere zuchten. Die vervloekte tweeling ook, die maken haar leven tot een hel en dat al vanaf hun geboorte!!!!quote:Op donderdag 9 oktober 2025 09:46 schreef Huisopdehoek het volgende:
De meiden bij HVK moeten sinds kort hun bed zelf opmaken. Dat is hun enige taak in huis.
Ik zou toch beginnen met ‘opruimen’ en af en toe helpen met de afwas, als eerste taak.
AM overdrijft graag, mee eens. Alleen ik denk wel dat het klopt dat Maarten geen kinderwens meer had na de eerste 3. En nr was ook ongepland trouwens. Want dit is een van de dingen die ze in de loop der jaren wel consequent is blijven herhalen.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 09:47 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Die natte tosti heeft daar dan zelf ook geen maatregelen voor genomen.
Maar ik denk dat het weer schromelijk overdreven is van de CEO.
Lekker even provoceren.
Ja die jongen....komt niet goed ben ik bang.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 09:39 schreef Ouder1980-3de het volgende:
[..]
Hier viel ik ook over. Dat het leuk is als je ouders trots op je zijn, dat snap ik. Maar hij staat als een kleuter te springen bij de deur in afwachting van zijn moeder en steekt dan van wal over de rekentoets (dat was eerder deze week denk ik) zonder een leuke 'hoi mam' of ander leeftijdsadequaat gedrag. Ik vind het heel bijzonder. Zij had op die leeftijd al haar eerste kind of was in verwachting en hij kan naar het schijnt niks zelf zonder goedkeuring of bejubeling van zijn moeder. het is een bijzondere symbiose.
Maak daar maar 70 van. Lot is pas 5, of zal die ook op haar 21e moeten vertrekken? Als Lot tot haar 25e thuis blijft is ze 70. (Ongeveer)quote:Op donderdag 9 oktober 2025 09:52 schreef Lodelie het volgende:
[..]
Ook een hele simpele, domme er redenering van haar. Op het moment zelf dus maar een kind erbij om die leegte op te vullen.
Gevolg is dus wel dat zij tot ongeveer haar 60e met kinderen thuis zit. Zij heeft nu al niet meer de energie en vitaliteit die zij bij haar oudste wel had.
Ze had beter kunnen gaan werken in de tijd dat de kinderen op school zaten.
Je merkt dat ze nu al in de knel komt, ze gaat alleen op vakantie, weekenden weg en dat terwijl ze gewoon nog kleine kinderen thuis heeft.
Oh ja, ik vergis me gewoon 10 jaar.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 10:02 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Maak daar maar 70 van. Lot is pas 5, of zal die ook op haar 21e moeten vertrekken? Als Lot tot haar 25e thuis blijft is ze 70. (Ongeveer)
Het ging over HVK, niet AM 😁quote:Op donderdag 9 oktober 2025 09:58 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Ze moesten pas ook de vaatwasser inruimen en dat was heeeelemaal verkeerd gegaan aldus AM, inclusief meerdere zuchten. Die vervloekte tweeling ook, die maken haar leven tot een hel en dat al vanaf hun geboorte!!!!
Terwijl Maarten thuis zit met de kinderen waar hij ongetwijfeld veel van houdt maar die wat hem betreft niet waren gekomen.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 09:52 schreef Lodelie het volgende:
Je merkt dat ze nu al in de knel komt, ze gaat alleen op vakantie, weekenden weg en dat terwijl ze gewoon nog kleine kinderen thuis heeft.
Plus mijn hartslag bleef tussen de 90 en 100, bloeddruk rondom 145/95.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 07:12 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ja het werkt... maar zou het niet zomaar slikken voor het afvallen 🤣 het heeft ook nog andere bijwerkingen en als je het slíkt terwijl je het niet nodig hebt kan je nogal bijzonder reageren 😉
(Manisch en hyper... 🤔 )
Ik zit een beetje in een boeken wereldje met mijn rechtervoet en ken best veel lezers... en ik ken maar 1 persoon die in 1 boek schrijft (gelovig persoon die in haar bijbel aantekeningen maakt)quote:Op donderdag 9 oktober 2025 10:01 schreef Kaatjepuk het volgende:
Wellicht ben ik mosterd want gisteren een hele drukke middag en avond gehad. Maar is het normaal om in leesboeken noties te maken? Debbie maakt overal aantekeningen van.
Gelukkig heeft ze wel nieuwe nagels.
Ach ja waarom zou je dat nog in stand houden? Wordt het alleen maar verdrietiger van en miss wil J haar ex dit ook wel niet he. Lijkt me niet geheel onterecht ookquote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:37 schreef Henrike het volgende:
He
[..]
b het niet geluisterd, maar in wat voor opzicht dan?
Ik blijf het wel bijzonder vinden dat de kinderen elkaar en hun bonusmoeder niet meer zien.
Ze waren zo gek met elkaars kids, wat zou er dan zijn voorgevallen?
Echt zo'n foute reden om nog meer kinderen te krijgen! Zij heeft zichzelf jarenlang in een isolement gezet, haar kinderen zijn haar hele sociale kring en identiteit. Jammer dat Maarten niet meer op zijn strepen is gaan staan, hij heeft waarschijnlijk ook niet naar de reden gezocht achter de drang voor kinderen. Nu probeert AM dwangmatig alle "verloren tijd" in te halen, wil ze rust om zich heen terwijl ze zelf deze "situatie" heeft gecreëerd. Jammer dat Maarten en de volwassen kinderen zich voor het karretje laten spannen zodat AM haar tweede jeugd kan beleven..quote:Op donderdag 9 oktober 2025 09:53 schreef Harper het volgende:
Wat zegt Anne nu allemaal? Steeds weer een kind willen om de leegte op te vullen. Doelen als tip aan de horizon voor geluk maar het geluk bleef uit. Dus de (laatste) kinderen gaven geen geluk/voldoening?
Zou ze zelf nog snappen wat ze schrijft?
Oohhhh lees er helemaal overheen. Bij HVK kijk ik nooit want dat vind ik kinderverwaarlozing daar.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 10:10 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Het ging over HVK, niet AM 😁
Weet je als ze aantekeningen wil maken in haar boeken moet ze natuurlijk helemaal zelf weten maar dat ze dan precies het stukje waarin staat dat je meer rust moet nemen markeert en dat online plaatst is dan weer typisch Debbie.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 10:22 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
Heel veel mensen maken aantekeningen in boeken. Voor sommigen niet te begrijpen, voor anderen onbegrijpelijk dat je dat niet doet😊
Als je niet aan fatsoenlijke anticonceptie doet, mag je wat mij betreft niet spreken over ongeplande kinderen. Die beslissing maak je alleen als je ergens nog een kind wilt (en dat wilde Annemarie, zelfs tot ver na L. nog). Maarten had gewoon beter kunnen doorpakken en een knoop er in kunnen leggen, maar ik denk dat hij dan dacht dat de relatie vrij onmogelijk werd.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 10:00 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
AM overdrijft graag, mee eens. Alleen ik denk wel dat het klopt dat Maarten geen kinderwens meer had na de eerste 3. En nr was ook ongepland trouwens. Want dit is een van de dingen die ze in de loop der jaren wel consequent is blijven herhalen.
T mens heet toch Annemarie, geen Anne?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 09:53 schreef Harper het volgende:
Wat zegt Anne nu allemaal? Steeds weer een kind willen om de leegte op te vullen. Doelen als tip aan de horizon voor geluk maar het geluk bleef uit. Dus de (laatste) kinderen gaven geen geluk/voldoening?
Zou ze zelf nog snappen wat ze schrijft?
‘t mens’ wordt regelmatig door haar man Anne genoemd.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 10:56 schreef mignonne het volgende:
[..]
T mens heet toch Annemarie, geen Anne?
Ik vind het wel bijzonder dat je het als man zo ver laat komen. Als je zelf echt geen kinderen meer wil en er komt er nog eentje dan lijkt me dat je begrijpt dat je dus voorzichtiger moet doen.
Hij gaat er zelf overheen, hij was erbij toen ze verwekt werdenWat iemand eerder al zei, hij had er ook een knoop in kunnen laten leggen.
Los daarvan vind ik het ziekelijk dat AM alles ook op zijn beloop heeft gelaten ondanks dat ze wist hoe hij er in stond.
"T mens" wordt door intimi Anne genoemd. Net als dat Suus eigenlijk Suzanne heet.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 10:56 schreef mignonne het volgende:
[..]
T mens heet toch Annemarie, geen Anne?
Jij gaat teleurgesteld worden. Natuurlijk stopt ze niet. Ze verdiend er flink geld mee (over de ruggen van haar kinderen) en ze kan het lekker uitmelken met haar dozen, een planner-met-een-nieuwe-kaft en haar tour door het land met een gesponsorde overnachting her en der.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 11:11 schreef Tarantelle het volgende:
En ik hoop nog steeds dat Annemarie in het boek tot de conclusie komt dat influencen de leegte die ze ervaart niet gaat opvullen en dus besluit te stoppen en haar marketingtalenten (die ze absoluut heeft) besluit in een dienstverband of andere constructie in te zetten.
Want hoe lekker die endorfine- en dopamine-momentjes ook zijn, het neemt het zicht weg op wat het echte probleem is (en dit schrijvende besef ik mij dat ik binnenkort een week vakantie ga nemen om ons kind op te zoeken in het buitenland en niet dat veel te leuke project op het werk ga doen, want ja, ook ik struggle soms met de balans werk/privé, niets menselijiks is mij vreemd).
En Saar heet officieel Sarah, toch?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 11:22 schreef Harper het volgende:
[..]
"T mens" wordt door intimi Anne genoemd. Net als dat Suus eigenlijk Suzanne heet.
En ik dacht: Verandering van spijs doet eten![]()
Verder vind ik je bewoording nogal grof (eroverheen gaan).
Ook dat. Sara zonder h denk ik.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 11:25 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
En Saar heet officieel Sarah, toch?
Dit. Influencer zijn heeft haar uit de thuiszittende huisvrouwen-rol getrokken. Influencen zorgt ervoor dat ze belangrijk gevonden wordt, ze wordt gevraagd voor interviews en het schrijven van een boek. Influencen zorgt voor een kudde volgers die haar bewonderen.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 11:24 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Jij gaat teleurgesteld worden. Natuurlijk stopt ze niet. Ze verdiend er flink geld mee (over de ruggen van haar kinderen) en ze kan het lekker uitmelken met haar dozen, een planner-met-een-nieuwe-kaft en haar tour door het land met een gesponsorde overnachting her en der.
Aah op die fiets. Een insiders ding dus. I stand corrected, my bad.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 11:22 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
‘t mens’ wordt regelmatig door haar man Anne genoemd.
Gut.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 11:22 schreef Harper het volgende:
[..]
"T mens" wordt door intimi Anne genoemd. Net als dat Suus eigenlijk Suzanne heet.
En ik dacht: Verandering van spijs doet eten![]()
Verder vind ik je bewoording nogal grof (eroverheen gaan).
Een van de eerste? Niet echt hoor.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 11:37 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
AM heeft absoluut talent. Ze begreep als een van de eerste Nederlandse content creators dat daar goed geld mee te verdienen valt, dat je volgers gewoon kunt kopen, wat troll accounts zijn en hoe je dat handig kunt gebruiken.
Ze was daarom toch wel één van de eerste?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 11:52 schreef Harper het volgende:
[..]
Een van de eerste? Niet echt hoor.
Nederland heeft al lang vele content creators die er veel meer geld meer verdienen als AM. Ook die hun kinderen gebruiken/tentoonstellen.
Nee, Jim was niet de bedoeling maar bleek een leuke invulling van haar leventje. Dat ze het toen al niet aankon, daar maakt ze geen geheim van. En ook nu moet ze alles tot op de minuut plannen, en mogen de kinderen niets zelf bepalen, anders krijgt ze ( nog meer) stress.quote:
Ze heeft al stress van een gesponsord regenpak wat ze over een half jaar gaat gebruiken. Koekoek.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 11:58 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
[..]
Nee, Jim was niet de bedoeling maar bleek een leuke invulling van haar leventje. Dat ze het toen al niet aankon, daar maakt ze geen geheim van. En ook nu moet ze alles tot op de minuut plannen, en mogen de kinderen niets zelf bepalen, anders krijgt ze ( nog meer) stress.
Nikkie de Jager, Enzo Knol, de Bellinga´s.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 11:56 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
[..]
Ze was daarom toch wel één van de eerste?
Dat anderen hetzelfde doen en/of meer geld verdienen zal best. Ik ken ze verder niet, behalve dan de mensen die al bekend waren en daarna influencer werden. Maar dat is een andere categorie.
Meer dan 10 maanden zelfs...quote:Op donderdag 9 oktober 2025 12:01 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ze heeft al stress van een gesponsord regenpak wat ze over een half jaar gaat gebruiken. Koekoek.
In dat opzicht komen Debbie en annemarie wel overeen.... jim en zoe waren oepsjes en de mannen waren daarna wel klaar en toch kwamen er meer! Duimen voor Roy dat er niet nog meer in haar planning zit... kan natuurlijk wel.. na julia was er een korte stop tot guus kwam .. dus over 2/3 jaar komt de volgendequote:Op donderdag 9 oktober 2025 12:00 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ook dat. 🤪 En ze kreeg er 8, terwijl MG er na 2 al klaar mee was.
Its amaaaaaazing.
Beetje dezelfde tijd toch, behalve Enzo?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 12:02 schreef Harper het volgende:
[..]
Nikkie de Jager, Enzo Knol, de Bellinga´s.
En dichterbij: Familie Nagelkerke.
Ik denk echt niet dat ze een van de eersten was.
What happenend in de bedstee, stays in de bedstee 😁quote:Op donderdag 9 oktober 2025 12:09 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
In dat opzicht komen Debbie en annemarie wel overeen.... jim en zoe waren oepsjes en de mannen waren daarna wel klaar en toch kwamen er meer! Duimen voor Roy dat er niet nog meer in haar planning zit... kan natuurlijk wel.. na julia was er een korte stop tot guus kwam .. dus over 2/3 jaar komt de volgende
Kan me eigenlijk niet voorstellen dat er nog een kind zou komen bij Debbie. Het lijkt er niet op dat het hebben van kinderen invulling geeft aan haar bestaan, ze lijkt ze juist zo veel mogelijk te ontwijken.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 12:09 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
In dat opzicht komen Debbie en annemarie wel overeen.... jim en zoe waren oepsjes en de mannen waren daarna wel klaar en toch kwamen er meer! Duimen voor Roy dat er niet nog meer in haar planning zit... kan natuurlijk wel.. na julia was er een korte stop tot guus kwam .. dus over 2/3 jaar komt de volgende
Echt hèquote:Op donderdag 9 oktober 2025 12:00 schreef Donna het volgende:
Hoe meer Ellen (terugnaarliefde) post dat ze haar emoties los laat, hoe ongeloofwaardiger het wordt.
Dat is natuurlijk ook hetgeen annemarie steeds roept he... ze had helemaal niets met kinderen... 🤷 en ze word helemaal hysterisch van andermans baby's dus wie weet 🤣quote:Op donderdag 9 oktober 2025 12:18 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Kan me eigenlijk niet voorstellen dat er nog een kind zou komen bij Debbie. Het lijkt er niet op dat het hebben van kinderen invulling geeft aan haar bestaan, ze lijkt ze juist zo veel mogelijk te ontwijken.
Ja je weet het nooit. Maar zelfs Debbie snapt wel dat het helemaal nergens op slaat om aan een 4e kind te beginnen als je naar eigen zeggen zo beperkt bent dat je hele dagen op bed moet liggen.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 12:35 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook hetgeen annemarie steeds roept he... ze had helemaal niets met kinderen... 🤷 en ze word helemaal hysterisch van andermans baby's dus wie weet 🤣
Neh denk ook niet dat er een 4e komt (maar ze heeft ons vaker verbaasd) maar vergeet niet dat ze voor haar lc ook al vele zware diagnoses en beperkingen had he.. dus daar zou ik geen 100% zekerheid aan bindenquote:Op donderdag 9 oktober 2025 12:53 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ja je weet het nooit. Maar zelfs Debbie snapt wel dat het helemaal nergens op slaat om aan een 4e kind te beginnen als je naar eigen zeggen zo beperkt bent dat je hele dagen op bed moet liggen.
Ik denk dat Maarten veel meer inhoud heeft dan AM. Een goed stel hersens ook. AM is ook heel veel dominanter waardoor hij ondersneeuwt.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 09:49 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
[..]
Maar dan ben je toch gewoon ook een heel rare man? Echt, ik zou het geen dag uithouden met een persoon die zo weinig inhoud herftm
En ze plant tot op de minuut en vervolgens schuift ze de planning door...quote:Op donderdag 9 oktober 2025 11:58 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
[..]
Nee, Jim was niet de bedoeling maar bleek een leuke invulling van haar leventje. Dat ze het toen al niet aankon, daar maakt ze geen geheim van. En ook nu moet ze alles tot op de minuut plannen, en mogen de kinderen niets zelf bepalen, anders krijgt ze ( nog meer) stress.
Je zou ze de kost moeten geven.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 12:53 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ja je weet het nooit. Maar zelfs Debbie snapt wel dat het helemaal nergens op slaat om aan een 4e kind te beginnen als je naar eigen zeggen zo beperkt bent dat je hele dagen op bed moet liggen.
Nee een derde zou haar blijvend in een rolstoel krijgen ofzo. Artsen hadden haar gezegd dat het zeeeeeeeeeeeer onverstandig zou zijn. En het zou noooooit gebeuren.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 13:11 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
Je zou ze de kost moeten geven.
Kyra heeft toch ook een derde terwijl dat niet verstandig was? (Ik weet even haar insta-naam niet)
Ik bedoel meer een andere inhoud. Een sterke, stabiele persoonlijkheid, met zelfkennis en -respect. Iemand die krachtig in het leven staat.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 13:09 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Ik denk dat Maarten veel meer inhoud heeft dan AM. Een goed stel hersens ook. AM is ook heel veel dominanter waardoor hij ondersneeuwt.
Leuk ook voor de kinderen om dit terug te lezenquote:Op donderdag 9 oktober 2025 10:11 schreef Harper het volgende:
[..]
Terwijl Maarten thuis zit met de kinderen waar hij ongetwijfeld veel van houdt maar die wat hem betreft niet waren gekomen.
Zou ze weten dat de meeste mensen ouderschapsverlof hebben op de dag(en) dat de andere ouder werkt? Omdat het een dag opvang scheelt, om juist één op één tijd te hebben? Heeft ook weer niemand verteld natuurlijk.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 10:45 schreef papierentas het volgende:
Sanneke ook weer lekker aan het zeuren. Dion heeft kennelijk ouderschapsverlof weten te regelen op de woensdag, maar dan moet hij zoveel doen en regelen (die zij niet kan omdat ze geen rijbewijs heeft, waarom heb je die bakfiets ook alweer?), dat ze nog helemaal geen tijd als gezin hebben. Wanneer komt ze zelf eens van die bank af, dan heb je misschien daadwerkelijk iets aan die woensdag.
Dat ookquote:Op donderdag 9 oktober 2025 13:20 schreef Huisopdehoek het volgende:
Het slingeren met fietsen van J zou al veel schelen als ze vooruit kijkt in plaats van iedere keer naar haar filmende moeder.
Bijzonder. Annemarie zit dus continu naar J. te kijken (anders kan ze J. niet zo goed in beeld houden) en J. kijkt haar moeder aan tijdens het fietsen. Beetje eng en ongemakkelijk om te zien. Praten op de fiets is prima, maar leer je kind dan om ogen op de weg te houden. En geef als ouder het goede voorbeeld en houd die telefoon eens een keer in je zak als je fietst. Waar komt die drang om tijdens het fietsen te filmen toch vandaan?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 13:20 schreef Huisopdehoek het volgende:
Het slingeren met fietsen van J zou al veel schelen als ze vooruit kijkt in plaats van iedere keer naar haar filmende moeder.
Was ook wel alweer lang geledenquote:Op donderdag 9 oktober 2025 12:16 schreef Sstt1993 het volgende:
Eindelijk! Milou deelt een linkje van haar horloge, daar zat ik al maaaanden op te wachten
Het is 100% zeker wie en wanneer de telefoon tijdens het fietsen gebruikt wordt - zou een BOA of de politie hier niet iets mee kunnen?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 13:29 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Bijzonder. Annemarie zit dus continu naar J. te kijken (anders kan ze J. niet zo goed in beeld houden) en J. kijkt haar moeder aan tijdens het fietsen. Beetje eng en ongemakkelijk om te zien. Praten op de fiets is prima, maar leer je kind dan om ogen op de weg te houden. En geef als ouder het goede voorbeeld en houd die telefoon eens een keer in je zak als je fietst. Waar komt die drang om tijdens het fietsen te filmen toch vandaan?
Klopt maar Kyra's leven draait om oer moeder zijn en die vibes geeft Debbie nou niet bepaald.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 13:11 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
Je zou ze de kost moeten geven.
Kyra heeft toch ook een derde terwijl dat niet verstandig was? (Ik weet even haar insta-naam niet)
Vast wel, wat wou je doen haar aangeven 🤣quote:Op donderdag 9 oktober 2025 13:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Het is 100% zeker wie en wanneer de telefoon tijdens het fietsen gebruikt wordt - zou een BOA of de politie hier niet iets mee kunnen?
Sanneke wil dat Dion thuis is voor háár en niet perse voor Mijan, zo komt het althans op mij over. Hij moet vooral een ondersteunende rol spelen in haar leven en klusjes doen zodat zij weer kan mekkeren dat hij niet thuis is.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 13:22 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Zou ze weten dat de meeste mensen ouderschapsverlof hebben op de dag(en) dat de andere ouder werkt? Omdat het een dag opvang scheelt, om juist één op één tijd te hebben? Heeft ook weer niemand verteld natuurlijk.
Haha dat voelt toch weer te "nsb" he? Maar vind het gewoon zo storend dat ze zo overal mee lijken weg te komen. Hoorde toevallig van mijn man (die rijdt motor) dat een tijd terug bij een blijkbaar "bekende" motorrijder die altijd gevaarlijke acties uithaalde op de weg en dit dus op Insta deelde, een huiszoeking heeft gehad waarbij van alles in beslag is genomen. Ook dus o.b.v. online beelden.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 13:45 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Vast wel, wat wou je doen haar aangeven 🤣
Neem gelijk Judith ook mee dan 😅
Het is gewoon allemaal heel oneerlijk dat ze niet zomaar geld, een woning, vakanties, etentjes krijgen en dat daar voor gewerkt moet worden.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 13:48 schreef Jenn1806 het volgende:
[..]
Sanneke wil dat Dion thuis is voor háár en niet perse voor Mijan, zo komt het althans op mij over. Hij moet vooral een ondersteunende rol spelen in haar leven en klusjes doen zodat zij weer kan mekkeren dat hij niet thuis is.
Oh ja, ok ergens snap ik dat nog wel met iemand die dodemanscapriolen op een motor uithaalt dat mensen dat gaan melden.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 13:48 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Haha dat voelt toch weer te "nsb" he? Maar vind het gewoon zo storend dat ze zo overal mee lijken weg te komen. Hoorde toevallig van mijn man (die rijdt motor) dat een tijd terug bij een blijkbaar "bekende" motorrijder die altijd gevaarlijke acties uithaalde op de weg en dit dus op Insta deelde, een huiszoeking heeft gehad waarbij van alles in beslag is genomen. Ook dus o.b.v. online beelden.
Maarrr zeg er niks van want ze geeft je meteen een veeg uit de pan, ik was dus gisteren diegene die reageerde dat ik het zielig vind zo'n 40 urige week voor de kinderen.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 12:25 schreef papierentas het volgende:
Minibelle haar kind wilde niet naar school,, dus bijt ze haar moeder. Echt, wat is dat daar.
Content!quote:Op donderdag 9 oktober 2025 13:29 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Bijzonder. Annemarie zit dus continu naar J. te kijken (anders kan ze J. niet zo goed in beeld houden) en J. kijkt haar moeder aan tijdens het fietsen. Beetje eng en ongemakkelijk om te zien. Praten op de fiets is prima, maar leer je kind dan om ogen op de weg te houden. En geef als ouder het goede voorbeeld en houd die telefoon eens een keer in je zak als je fietst. Waar komt die drang om tijdens het fietsen te filmen toch vandaan?
Dat verhaal had ze al bij de tweede over invaliditeit. Toen dacht ik nog dat ga je toch niet riskeren.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 13:16 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
[..]
Nee een derde zou haar blijvend in een rolstoel krijgen ofzo. Artsen hadden haar gezegd dat het zeeeeeeeeeeeer onverstandig zou zijn. En het zou noooooit gebeuren.
Voila daar was de derde.
Overigens denk ik dat het laatste kindje zonder traject is verwekt, dus dan kan ik het nog enigszins begrijpen
Dat heeft ook niks met HB te maken.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 14:08 schreef Henrike het volgende:
[..]
Maarrr zeg er niks van want ze geeft je meteen een veeg uit de pan, ik was dus gisteren diegene die reageerde dat ik het zielig vind zo'n 40 urige week voor de kinderen.
Ik begreep niets van hb, die kinderen moesten anders worden benaderd.
Ja joh, jij laat je maar lekker bijten, niet met de haren vast naar balletles gaan enz...we spreken elkaar weer als ze in de puberteit komt.
Heeft toch niks met hb te maken
Nou dit inderdaad. Ik vroeg me al af wat het was dat me zo stoorde aan die minibelle.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 14:15 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
Dat heeft ook niks met HB te maken.
Die kinderen (waarbij het daadwerkelijk vastgesteld is😏) benader je wel op een andere manier dan "reguliere" kinderen. Maar dat geldt evengoed voor Adhd en ass. Maar het betekend zeker niet dat je niet op hoeft te voeden.
Dat is waar. Ik heb ook nooit gesnapt waarom Debbie er drie heeft.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 13:35 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Klopt maar Kyra's leven draait om oer moeder zijn en die vibes geeft Debbie nou niet bepaald.
En nu kwam het toevallig zo uit dat de auto van haar moeder voor de keuring moest, er geen leenauto beschikbaar was, hij nu met het ov terug moest en er ook nog eens een wegafsluiting was.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 13:22 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Zou ze weten dat de meeste mensen ouderschapsverlof hebben op de dag(en) dat de andere ouder werkt? Omdat het een dag opvang scheelt, om juist één op één tijd te hebben? Heeft ook weer niemand verteld natuurlijk.
Gewoon, een slaafje, de hele week.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 14:36 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
En nu kwam het toevallig zo uit dat de auto van haar moeder voor de keuring moest, er geen leenauto beschikbaar was, hij nu met het ov terug moest en er ook nog eens een wegafsluiting was.
Hoe vaak gebeuren zulke dingen? Auto keuren = 1x per jaar. En zo vaak zal hij geen andere dingen moeten doen die ten koste gaan van hun ‘samen’ tijd.
En hij is dichterbij/om de hoe gaan werken zodat hij meer tijd heeft met zijn zoon. En dus met haar, want ze gaat nergens heen.
Hoeveel méér wil ze hebben?
Debbie kreeg een derde 'omdat het zo hoort'.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 13:35 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Klopt maar Kyra's leven draait om oer moeder zijn en die vibes geeft Debbie nou niet bepaald.
Ohh echt, ik wist niet dat dat zo hoorde. Dan heb ik niks gezegd!quote:Op donderdag 9 oktober 2025 14:42 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Debbie kreeg een derde 'omdat het zo hoort'.
Krijg altijd het gevoel dat ze beter na haar dochter had kunnen stoppen.
Haha zo'n gevoel heb ik altijd bij Debbie, dat ze maar kinderen kreeg omdat dat zo moet.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 14:47 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ohh echt, ik wist niet dat dat zo hoorde. Dan heb ik niks gezegd!
Dat denk ik ook!quote:Op donderdag 9 oktober 2025 14:15 schreef WinnieWana het volgende:
[..]
Dat verhaal had ze al bij de tweede over invaliditeit. Toen dacht ik nog dat ga je toch niet riskeren.
Maar voila de derde kwam ook.
En ik denk de vierde ook.
Dat zou wel bij haar tradwife image passen.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 14:15 schreef WinnieWana het volgende:
[..]
Dat verhaal had ze al bij de tweede over invaliditeit. Toen dacht ik nog dat ga je toch niet riskeren.
Maar voila de derde kwam ook.
En ik denk de vierde ook.
Bij Kyra heb ik altijd het gevoel dat ze veel issues heeft en dat kinderen krijgen haar leven een gevoel van betekenis en er toe doen geven. Dat kan natuurlijk bij meer mensen zo zijn, maar ik denk dat kinderen een aanvulling van je leven zijn en niet een invulling.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 15:04 schreef Nieve het volgende:
[..]
Dat zou wel bij haar tradwife image passen.![]()
Los van de risico's op 'invaliditeit' is EDS genetisch, heeft ze bij 1 van haar dochters al eerder een PPD gehad, een zorgenkind met sonde en volgens haar heeft haar eerste ook van alles. Nogal wat risico's die je neemt door kinderen te blijven krijgen...
Zij heeft zeker veel issues... Ik ben wel blij om te zien dat ze zich nu een beetje gedeisd houdt op insta, eerder was het echt toxic wat zij allemaal deed en deelde daar.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 15:15 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
[..]
Bij Kyra heb ik altijd het gevoel dat ze veel issues heeft en dat kinderen krijgen haar leven een gevoel van betekenis en er toe doen geven. Dat kan natuurlijk bij meer mensen zo zijn, maar ik denk dat kinderen een aanvulling van je leven zijn en niet een invulling.
Omdat het zo hoort? Waar? Bij wie? Hoor ik er dus weer niet bij.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 14:42 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Debbie kreeg een derde 'omdat het zo hoort'.
Krijg altijd het gevoel dat ze beter na haar dochter had kunnen stoppen.
AM gaat echt niet zelf meehollen hoor. Dat mogen MG, Jim of Sam doen. Ze zal het ongetwijfeld wel filmen!quote:Op donderdag 9 oktober 2025 12:33 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
Ik dacht trouwens dat Jet een paar maanden geleden toe was aan een passende fiets?
Dat stuk is heel herkenbaar hier, al onze kinderen waren ook bang voor een grotere fiets. Voor hen moest het ook heel lang formaat loopfiets zijn.
Maar als ze aangaven dat ze een stap groter konden deden we dat wel meteen. Een te kleine fiets is tenslotte niet zonder risico's. Jet slingert ook steeds meer.
En Lot zou ook leren fietsen zonder zijwielen? moeder heeft nu geen tijd meer denk ik.
Nou ja, het komt natuurlijk ook echt vanzelf wel een keer goed. Het is alleen zo zielig dat je alleen mag oefenen als moeder even niets te doen heeft.
Tablet tijd is belangrijker waarschijnlijk. Of spelen met je gesponsorde speelgoed op verplichte tijden.
Of verplicht in de hottub zitten.
Gebrek aan grenzen stellen door moeder zelf. Wie z'n billen brandt....quote:Op donderdag 9 oktober 2025 12:25 schreef papierentas het volgende:
Minibelle haar kind wilde niet naar school,, dus bijt ze haar moeder. Echt, wat is dat daar.
Ze heeft nog nooit gepost dat ze lekker met hem buiten wandelt/naar de eendjes gaat kijken oid. En 1 keer een paar seconden dat ze met de bakfiets fietste.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 15:47 schreef Utopica het volgende:
Ik dacht dat Sanneke laatst eens zei dat ze niet zoveel uitjes enzo postte omdat ze niet alles wat ze doen van Mijan wilde posten.
Maar zoveel content gaat over Mijan. Zelfs als hij ziek is of eruit ziet dat het niet goed met hem gaat (mag je dit zo zeggen?)
Precies dit.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 16:06 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ze heeft nog nooit gepost dat ze lekker met hem buiten wandelt/naar de eendjes gaat kijken oid. En 1 keer een paar seconden dat ze met de bakfiets fietste.
Voor de rest filmt ze veel gemompel, geschreeuw, haar kruis en haar zoveelste aankoop.
Het lijkt me heel sterk dat ze de dingen die ze met M zou doen, niet filmt en post.
Er waren er toen meer in haar omgeving die nog een kind kregen, ik denk dus dat dat haar gevoel was.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 15:34 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Omdat het zo hoort? Waar? Bij wie? Hoor ik er dus weer niet bij.
In de stories die ze gisteren plaatste schreef ze dat ze weinig beweegt. Dat geloof ik direct. Van bed naar bank en terug is inderdaad weinig.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 16:06 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ze heeft nog nooit gepost dat ze lekker met hem buiten wandelt/naar de eendjes gaat kijken oid. En 1 keer een paar seconden dat ze met de bakfiets fietste.
Voor de rest filmt ze veel gemompel, geschreeuw, haar kruis en haar zoveelste aankoop.
Het lijkt me heel sterk dat ze de dingen die ze met M zou doen, niet filmt en post.
Snap ik hoor, dat jij dat niet vindt😉.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 16:30 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Er waren er toen meer in haar omgeving die nog een kind kregen, ik denk dus dat dat haar gevoel was.
Ik vind niet dat dat zo hoort 🙈
Haha gelukkig, dat ik niet gezien wordt als iemand die denkt dat vrouwen broedmachines zijn 😂quote:Op donderdag 9 oktober 2025 16:33 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Snap ik hoor, dat jij dat niet vindt😉.
Er is nog zo'n soort account die ik een poos gevolgd heb (Anna spreekt). Daar lijkt het nu wel goed mee te gaan na net zo'n soort traject. Die was in het ziekenhuis ook een soort van opgegeven. Die loopt nu maanden erna weer rond ipv in de rolstoel. Zal vast ook niet altijd goed gaan, maar het kan dus wel. Als ze zelf echt willen? Misschien dat ze haar daar ook niet kunnen houden als ze zelf van mening zijn dat het goed gaat?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 16:56 schreef Marielle8585 het volgende:
Pascalvdhaas: het lijkt mij ook vrij dubieus dat ze nu al klaar is met de behandeling in de kliniek. Volgens mij lag ze minstens 6 weken in het ziekenhuis omdat ze op het randje vd dood lag door extreem laag gewicht en uitgehongerd/uitgedroogd.. 6 weken alleen voeding (geen behandeling) en dan nu na max 3 weken al ontslagen uit de eetkliniek. Ze geeft wel aan dat ze zich nu beter voelt dan ooit, maar lijkt mij niet realistisch. Volgens mij zei ze ook dat ze daar weken/maanden zou verblijven. Wat is een eetstoornis ook vreselijk ingewikkeld. Ik gun haar zo erg een leven zonder de eetstoornis. Maar heb zelf het idee dat ze niet ontslagen is daar omdat het zo goed met haar gaat.
Nou werkelijk...of ze kletst uit dr nek en de juf is allang weg of ze is nog gekker dan ik dacht.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 16:54 schreef Lodelie het volgende:
De juf is op huisbezoek.
Am: ik ga koken, Jet mag de juf zelf rondleiden.
Ik volg Anna al een hele tijd. Het gaat redelijk met haar, helpt ook dat ze sinds een tijdje een nieuwe relatie heeft. Het lijkt mij vreselijk die ziekte. Begrijpen doe ik het ook niet.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 16:59 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:
[..]
Er is nog zo'n soort account die ik een poos gevolgd heb (Anna spreekt). Daar lijkt het nu wel goed mee te gaan na net zo'n soort traject. Die was in het ziekenhuis ook een soort van opgegeven. Die loopt nu maanden erna weer rond ipv in de rolstoel. Zal vast ook niet altijd goed gaan, maar het kan dus wel. Als ze zelf echt willen? Misschien dat ze haar daar ook niet kunnen houden als ze zelf van mening zijn dat het goed gaat?
Ik interpreteerde dat ook zo.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:10 schreef Iris2.0 het volgende:
Ja, daarom vond ze dat ze recht hadden op een huis in Hellevoetsluis, omdat ze mantelzorger is 🙄quote:Op donderdag 9 oktober 2025 16:19 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Precies dit.
Ook gaf ze trouwens in een van haar verhalen aan dat ze niet zoveel (meer) doet voor haar moeder.
Dacht dat ze het oh zo zwaar had met mantelzorgen ( terwijl ze dus geen vervoer heeft? )
Nee dat dacht ik ook niet hoor!quote:Op donderdag 9 oktober 2025 14:49 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Haha zo'n gevoel heb ik altijd bij Debbie, dat ze maar kinderen kreeg omdat dat zo moet.
Ik heb geen mening over het aantal kinderen dat iemand al dan niet heeft 🙈
Extreem irritant! Ik vond dat AM nog behoorlijk geduldig reageerde, ik kreeg echt plaatsvervangende behoefte om die deur een douw te geven 😅quote:Op donderdag 9 oktober 2025 14:53 schreef Vingerkeautje het volgende:
AM: Dat gek*t van Juul bij die voordeur is toch ook rete-irritant?
AM heeft content (hele sneue, vind ik dan) als Julia dit doet, dus die gaat die deur niet openbeuken.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 18:12 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Extreem irritant! Ik vond dat AM nog behoorlijk geduldig reageerde, ik kreeg echt plaatsvervangende behoefte om die deur een douw te geven 😅
redbull is geen drinken he, is haar brandstof om haar ADHD te optimaliseren.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 18:38 schreef Danielle_ het volgende:
Jullie vanmorgen ook zo gelachen dat DBM in haar hyperfocus nog helemaal niks gedronken had, terwijl ze vanmorgen de dag begon met een winters red bulletje in de auto? Die vrouw weet half niet wat ze deelt hoor 🤣
Nouja, ze kan moeilijk de auto van haar moeder in de bakfiets doen. Want daar ging het vandaag om.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 10:45 schreef papierentas het volgende:
Sanneke ook weer lekker aan het zeuren. Dion heeft kennelijk ouderschapsverlof weten te regelen op de woensdag, maar dan moet hij zoveel doen en regelen (die zij niet kan omdat ze geen rijbewijs heeft, waarom heb je die bakfiets ook alweer?), dat ze nog helemaal geen tijd als gezin hebben. Wanneer komt ze zelf eens van die bank af, dan heb je misschien daadwerkelijk iets aan die woensdag.
Jaaaaaaaren geleden had AM die slechte vlogs van dr op YouTube. Toen speelde Enzo Knol nog buiten geloof ik.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 12:02 schreef Harper het volgende:
[..]
Nikkie de Jager, Enzo Knol, de Bellinga´s.
En dichterbij: Familie Nagelkerke.
Ik denk echt niet dat ze een van de eersten was.
Haar ramen mag ze ook wel wat vaker schoonmaken 🫣quote:Op donderdag 9 oktober 2025 18:38 schreef Danielle_ het volgende:
Jullie vanmorgen ook zo gelachen dat DBM in haar hyperfocus nog helemaal niks gedronken had, terwijl ze vanmorgen de dag begon met een winters red bulletje in de auto? Die vrouw weet half niet wat ze deelt hoor 🤣
Ik vrees het ook.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 16:56 schreef Marielle8585 het volgende:
Pascalvdhaas: het lijkt mij ook vrij dubieus dat ze nu al klaar is met de behandeling in de kliniek. Volgens mij lag ze minstens 6 weken in het ziekenhuis omdat ze op het randje vd dood lag door extreem laag gewicht en uitgehongerd/uitgedroogd.. 6 weken alleen voeding (geen behandeling) en dan nu na max 3 weken al ontslagen uit de eetkliniek. Ze geeft wel aan dat ze zich nu beter voelt dan ooit, maar lijkt mij niet realistisch. Volgens mij zei ze ook dat ze daar weken/maanden zou verblijven. Wat is een eetstoornis ook vreselijk ingewikkeld. Ik gun haar zo erg een leven zonder de eetstoornis. Maar heb zelf het idee dat ze niet ontslagen is daar omdat het zo goed met haar gaat.
Ja, dit ging te snel. Het zal even goed gaan denk ik want ik geloof echt wel dat ze er nu echt zo over denkt.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 16:56 schreef Marielle8585 het volgende:
Nou ik had die deur echt een zwaai gegeven, dan hing ze met haar hoody aan het seksvlogger haakje🤣quote:Op donderdag 9 oktober 2025 14:53 schreef Vingerkeautje het volgende:
AM: Dat gek*t van Juul bij die voordeur is toch ook rete-irritant?
Dan ontvolg je tochquote:Op donderdag 9 oktober 2025 19:32 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Ik vraag mij af waarom ik Kelly Beukers nog volg. Wat voor content heeft zij nu nog? Werkelijk niets toch? Ik weet maar hoe 1 kant van haar gezicht eruit ziet en dat gemiep over haar gewicht kan ik ook niets mee.
Eens.. ze doet net of ze in de brugklas zit... zo raarquote:Op donderdag 9 oktober 2025 20:05 schreef Muisjeruisje het volgende:
Ik vind Zoë trouwens ook nog best jong voor een tweede gaatje in haar oren. Debbie kijkt haar gewoon groot volgens mij
Lijkt interessant. Is het niet.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:51 schreef Moondance het volgende:
Ik vond die tekst onder MB haar laatste post vooral totaal onleesbaar. Die ellenlange zinnen met weet ik hoeveel komma’s en bijzinnen zijn echt niet te volgen.
Haar oudste is haar beste vriend. Die zal haar wel helpen.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:42 schreef Lampje88 het volgende:
Mb gaat naar de Antillen met vrienden op loopafstand. Maar de vlucht wel alleen met 4 kids, best pittig ook
Reis naar de Antillen , geld klotst tegen de plinten daarquote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:44 schreef JaNeeDan het volgende:
MB heeft weer een tekst geplaatst met een schreeuw om schouderklopjes en hartjes.
Goed geld verdienen en hebben, daar is niks mis mee. Geld verdienen aan je kinderen, daar is heel veel mis mee.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:58 schreef Lovelii2026 het volgende:
[..]
Reis naar de Antillen , geld klotst tegen de plinten daar
Ja die wordt klaargestoomd voor extra mantelzorgerquote:Op donderdag 9 oktober 2025 20:05 schreef Muisjeruisje het volgende:
Ik vind Zoë trouwens ook nog best jong voor een tweede gaatje in haar oren. Debbie kijkt haar gewoon groot volgens mij
Anna is volgens mij zelf aan de slag gegaan en is niet in een kliniek geweest. Ik heb bewondering voor haar hoe ze elke keer weer bij de dood weg weet te krabbelen.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 16:59 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:
[..]
Er is nog zo'n soort account die ik een poos gevolgd heb (Anna spreekt). Daar lijkt het nu wel goed mee te gaan na net zo'n soort traject. Die was in het ziekenhuis ook een soort van opgegeven. Die loopt nu maanden erna weer rond ipv in de rolstoel. Zal vast ook niet altijd goed gaan, maar het kan dus wel. Als ze zelf echt willen? Misschien dat ze haar daar ook niet kunnen houden als ze zelf van mening zijn dat het goed gaat?
De oudste is wel een heel verstandig mannetje,ik denk sowieso dat ze best wel wat aan die oudste 2 heeft aan hulp,ze zijn daar in ieder geval wel heel lief voor elkaar.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:57 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Haar oudste is haar beste vriend. Die zal haar wel helpen.
Ik zou ook gaan als ik kon , helaas klotst het hier niet zo😅quote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:58 schreef Lovelii2026 het volgende:
[..]
Reis naar de Antillen , geld klotst tegen de plinten daar
Achterlijke naam. Maar Jantje glimt van trots!quote:Op donderdag 9 oktober 2025 19:41 schreef Lalaland79 het volgende:
De Nagelkerkjes openen nu een delicatessen zaak als ik het goed begrijp. Snap alleen de naam niet, vindt hem erg kinderlijk overkomen. Maar hij is vast vernoemd naar Jan himzelf.
Het zijn kinderen. Die zouden lekker kind moeten mogen zijn en geen mini- volwassenen.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:21 schreef Henrike het volgende:
[..]
De oudste is wel een heel verstandig mannetje,ik denk sowieso dat ze best wel wat aan die oudste 2 heeft aan hulp,ze zijn daar in ieder geval wel heel lief voor elkaar.
In Brabant (en misschien ook in andere delen van het land?) bestaat er een lekkere dingetjes delicatesse franchise 'Kaatje Jans' daar moest ik eigenlijk meteen aan denken.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 19:41 schreef Lalaland79 het volgende:
De Nagelkerkjes openen nu een delicatessen zaak als ik het goed begrijp. Snap alleen de naam niet, vindt hem erg kinderlijk overkomen. Maar hij is vast vernoemd naar Jan himzelf.
Hij is 9. Een kind. Een kind hoort kind te zijn.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:21 schreef Henrike het volgende:
[..]
De oudste is wel een heel verstandig mannetje,ik denk sowieso dat ze best wel wat aan die oudste 2 heeft aan hulp,ze zijn daar in ieder geval wel heel lief voor elkaar.
Niet zoals bij minibelle die nog niet eens met 1 kind op stap kan en 3 die altijd ruzie hebben.
Ik vind het een hele uitdaging met 4 kids vliegen( en dan heeft zij geen zonnebloemketting he😅)
Scheelt wel dat ze vaak vliegen
Misschien had ze een coltrui aan toen ze bezig was met plamuren.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:38 schreef Hocuspocus2 het volgende:
MB: die foto in de hal met 2 collega’s. Die plamuur laag valt daar zo enorm op. En dan vooral ook het contrast met haar hals. Dat ze dat zelf niet ziet joh.
Great minds think alike 😉quote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:42 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Hij is 9. Een kind. Een kind hoort kind te zijn.
🙂quote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:46 schreef lila01 het volgende:
[..]
Great minds think alike 😉
Ik schreef hetzelfde
Hoe heet de zaak?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:36 schreef Snaky het volgende:
[..]
Achterlijke naam. Maar Jantje glimt van trots!
🤥 ze was onlangs nog met één van de tweeling alleen in Nederland onder het mom van quality time. Ik krijg echt de kriebels van dit mens.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:39 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Elise boers die beweert nog nooit met maar 1 kind geweest te zijn. De jongens mochten logeren en nou was ze alleen met Coco. Ze zijn wel vaker alleen met Coco geweest 🤷♀️.
Ach ik zie ze altijd vrolijk voetballen en met vriendjes spelen.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:41 schreef lila01 het volgende:
[..]
Het zijn kinderen. Die zouden lekker kind moeten mogen zijn en geen mini- volwassenen.
Alsof hij slechter word van mama een beetje helpen tijdens de vlucht, dat deed mijn oudste ook. Zit 7 jaar tussen met de jongste.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:42 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Precies. Hij is haar emotional support buddy. Daar zijn je kinderen niet voor. Ze kan het geld dat ze aan haar kinderen op IG verdient beter aan de kant zetten voor hun toekomstige therapie.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:42 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik weet niet of jullie kinderen hebben in die leeftijd, maar hoeven die dan nooit iets te doen of een keer helpen?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:46 schreef lila01 het volgende:
[..]
Great minds think alike 😉
Ik schreef hetzelfde
En dat mag dan ook toch?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 00:19 schreef slowie het volgende:
Mijn kind van 4 kan zelfs even een tas pakken of z'n zusje's hand vasthouden. Wat is daar erg aan?
En soms heeft hij er geen zin in, heb ik pech 😂
En ik vind dat een aanname, je ziet maar kleine stukjes en om daar gelijk een stempel op te drukken vind ik ver gaan.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 00:36 schreef lila01 het volgende:
Het gaat niet om een tas dragen, de tafel dekken of een klusje doen.
Wij hebben het over parentificatie.
Dat hij gevoelig is heeft ze idd vaak gezegd, je ziet het ook aan hem.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 00:44 schreef lila01 het volgende:
Wij zien inderdaad maar kleine stukjes, dat klopt. We kijken blijkbaar ieder met een andere blik en dat mag.
Ik zie in de oudste vaak een jongetje dat veel op zijn schouders neemt en gevoelig is voor hoe het met zijn moeder gaat.
Ik zou willen dat MB, net als Jacq, haar kinderen meer zou afschermen. Dat vind ik pas liefdevol.
Ze wil nog wel een drukker schema? Die vrouw klaagt vaak genoeg steen en been over het drukke programma. Ze begint al net zo slap te lullem als DBM. Die weet ook vaak niet meer wat ze eerder heeft geroepen.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:54 schreef Lalaland79 het volgende:
En minibelle die zegt dat het voor haar nog wel een drukker schema mag/ kan zijn. Ik word al moe als ik het lees. En ze kan beter een dag van te voren gaan koken. Kan ze het eten van gister snel opwarmen en daarna de maaltijd voor de volgende dag voorbereiden. Eten de kinderen misschien iets vroeger. Kan ook weer meewerken aan een beter humeur. Hongerige kinderen hebben vaak een korter lontje. Helemaal einde van de dag.
Precies, niemand vindt het toch raar dat een 9 jarige een tasje moet dragen?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 00:36 schreef lila01 het volgende:
Het gaat niet om een tas dragen, de tafel dekken of een klusje doen.
Wij hebben het over parentificatie.
Plus de teksten die ze over hem schrijft. Hij is idd haar emotional support buddy, en dát maakt het zorgelijk.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 07:18 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
Precies, niemand vindt het toch raar dat een 9 jarige een tasje moet dragen?
Knuffeliger dan gemiddeld is iets heel anders dan de filmpjes die zij laat zien. Laatst in die auto...de manier waarop. En eerder al toen hij op zo'n vreemde manier over dr gezicht wreef.
Ze moet weer iets hebben om over te zeiken. Ik heb verder niks met of tegen Halloween, maar hoe legt ze uit dat ze naar fright nights gaat?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 07:30 schreef WinnieWana het volgende:
Hoe tegenstrijdig kan je zijn zeg. Dbm is tegen Halloween, want als we bovengronds dat gaan vieren worden ondergrondse satanische krachten groter.
Maar verder koopt ze met enige moeite een Halloween trui en gaat naar een pretpark om Halloween te vieren![]()
En ik denk dat ieder weldenkend mens tegen misbruik is dus waarom dat er bij wordt gehaald.
Volgens mij heet die zaak al jaren zo. Ging even zoeken op Google en zag dat hij jaren geleden overgenomen is en toen ook al zo heette.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 19:41 schreef Lalaland79 het volgende:
Ik heb kinderen, inmiddels volwassen. Zij hebben nooit iets hoeven doen. Mijn ervaring is dat ze dan uit zichzelf wel dingen deden. Het gaat hier alleen niet om even een tas dragen of een handje van het jongere zusje vasthouden. Het gaat hier om veel meer dan dat.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 00:15 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ik weet niet of jullie kinderen hebben in die leeftijd, maar hoeven die dan nooit iets te doen of een keer helpen?
Komt misschien omdat ik wat ouder ben maar mijn kinderen(3) moesten altijd wel iets doen, tafel dekken.
Even op hun zusje letten.
Mijn man werkte veel ivm eigen zaak en ik weet dat onze oudste ook graag mee wou helpen, gewoon kleine dingen dan hè.
Ik vind dat heel normaal maar blijkbaar is dat niet voor iedereen zo.
En we weten ook niet hoe mb dit aanpakt he, was een aanname van iemand hier dat de oudste wel zou helpen?
Het probleem is gewoon dat het hele gezin daar om MB draait. Een beetje wat ze vroeger tekort is gekomen? Ook altijd dat verheerlijken van haar eigen gezin, zo bijzonder bladibla. Gewoon een doorsnee brabants gezin 🙄.. Denk dat JvP en Koen ergens wel blij zijn dat die verheerlijking en geklit voorbij ziinquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 07:24 schreef Hyacinth het volgende:
[..]
Plus de teksten die ze over hem schrijft. Hij is idd haar emotional support buddy, en dát maakt het zorgelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |