abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218974684
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 12:00 schreef Donna het volgende:
Hoe meer Ellen (terugnaarliefde) post dat ze haar emoties los laat, hoe ongeloofwaardiger het wordt. |:(
Echt hè
De ogen worden met dag dikker en roder
pi_218974692
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 12:18 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Kan me eigenlijk niet voorstellen dat er nog een kind zou komen bij Debbie. Het lijkt er niet op dat het hebben van kinderen invulling geeft aan haar bestaan, ze lijkt ze juist zo veel mogelijk te ontwijken.
Dat is natuurlijk ook hetgeen annemarie steeds roept he... ze had helemaal niets met kinderen... 🤷 en ze word helemaal hysterisch van andermans baby's dus wie weet 🤣
pi_218974821
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 12:35 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Dat is natuurlijk ook hetgeen annemarie steeds roept he... ze had helemaal niets met kinderen... 🤷 en ze word helemaal hysterisch van andermans baby's dus wie weet 🤣
Ja je weet het nooit. Maar zelfs Debbie snapt wel dat het helemaal nergens op slaat om aan een 4e kind te beginnen als je naar eigen zeggen zo beperkt bent dat je hele dagen op bed moet liggen.
pi_218974881
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 12:53 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Ja je weet het nooit. Maar zelfs Debbie snapt wel dat het helemaal nergens op slaat om aan een 4e kind te beginnen als je naar eigen zeggen zo beperkt bent dat je hele dagen op bed moet liggen.
Neh denk ook niet dat er een 4e komt (maar ze heeft ons vaker verbaasd) maar vergeet niet dat ze voor haar lc ook al vele zware diagnoses en beperkingen had he.. dus daar zou ik geen 100% zekerheid aan binden
pi_218974906
Wat doen Julia oervervelend/kinderachtig bij die deur. Daar zou ik als ouder echt snel klaar mee zijn..
pi_218974942
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 09:49 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]
Maar dan ben je toch gewoon ook een heel rare man? Echt, ik zou het geen dag uithouden met een persoon die zo weinig inhoud herftm
Ik denk dat Maarten veel meer inhoud heeft dan AM. Een goed stel hersens ook. AM is ook heel veel dominanter waardoor hij ondersneeuwt.
pi_218974951
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 11:58 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]
Nee, Jim was niet de bedoeling maar bleek een leuke invulling van haar leventje. Dat ze het toen al niet aankon, daar maakt ze geen geheim van. En ook nu moet ze alles tot op de minuut plannen, en mogen de kinderen niets zelf bepalen, anders krijgt ze ( nog meer) stress.
En ze plant tot op de minuut en vervolgens schuift ze de planning door...
pi_218974955
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 12:53 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Je zou ze de kost moeten geven.

Kyra heeft toch ook een derde terwijl dat niet verstandig was? (Ik weet even haar insta-naam niet)
pi_218974989
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 13:11 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]

Kyra heeft toch ook een derde terwijl dat niet verstandig was? (Ik weet even haar insta-naam niet)
Nee een derde zou haar blijvend in een rolstoel krijgen ofzo. Artsen hadden haar gezegd dat het zeeeeeeeeeeeer onverstandig zou zijn. En het zou noooooit gebeuren.

Voila daar was de derde.

Overigens denk ik dat het laatste kindje zonder traject is verwekt, dus dan kan ik het nog enigszins begrijpen
pi_218974994
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 13:09 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Ik denk dat Maarten veel meer inhoud heeft dan AM. Een goed stel hersens ook. AM is ook heel veel dominanter waardoor hij ondersneeuwt.
Ik bedoel meer een andere inhoud. Een sterke, stabiele persoonlijkheid, met zelfkennis en -respect. Iemand die krachtig in het leven staat.
Maarten komt op mij over als een grote sukkel, eerlijk gezegd, met die eeuwige grimas.
pi_218975006
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 10:11 schreef Harper het volgende:

[..]
Terwijl Maarten thuis zit met de kinderen waar hij ongetwijfeld veel van houdt maar die wat hem betreft niet waren gekomen.
Leuk ook voor de kinderen om dit terug te lezen
pi_218975017
Het slingeren met fietsen van J zou al veel schelen als ze vooruit kijkt in plaats van iedere keer naar haar filmende moeder.
pi_218975024
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 10:45 schreef papierentas het volgende:
Sanneke ook weer lekker aan het zeuren. Dion heeft kennelijk ouderschapsverlof weten te regelen op de woensdag, maar dan moet hij zoveel doen en regelen (die zij niet kan omdat ze geen rijbewijs heeft, waarom heb je die bakfiets ook alweer?), dat ze nog helemaal geen tijd als gezin hebben. Wanneer komt ze zelf eens van die bank af, dan heb je misschien daadwerkelijk iets aan die woensdag.
Zou ze weten dat de meeste mensen ouderschapsverlof hebben op de dag(en) dat de andere ouder werkt? Omdat het een dag opvang scheelt, om juist één op één tijd te hebben? Heeft ook weer niemand verteld natuurlijk.
pi_218975029
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 13:20 schreef Huisopdehoek het volgende:
Het slingeren met fietsen van J zou al veel schelen als ze vooruit kijkt in plaats van iedere keer naar haar filmende moeder.
Dat ook
pi_218975115
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 13:20 schreef Huisopdehoek het volgende:
Bijzonder. Annemarie zit dus continu naar J. te kijken (anders kan ze J. niet zo goed in beeld houden) en J. kijkt haar moeder aan tijdens het fietsen. Beetje eng en ongemakkelijk om te zien. Praten op de fiets is prima, maar leer je kind dan om ogen op de weg te houden. En geef als ouder het goede voorbeeld en houd die telefoon eens een keer in je zak als je fietst. Waar komt die drang om tijdens het fietsen te filmen toch vandaan?
pi_218975118
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 12:16 schreef Sstt1993 het volgende:
Eindelijk! Milou deelt een linkje van haar horloge, daar zat ik al maaaanden op te wachten
Was ook wel alweer lang geleden
  donderdag 9 oktober 2025 @ 13:32:35 #192
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_218975154
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 13:29 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Bijzonder. Annemarie zit dus continu naar J. te kijken (anders kan ze J. niet zo goed in beeld houden) en J. kijkt haar moeder aan tijdens het fietsen. Beetje eng en ongemakkelijk om te zien. Praten op de fiets is prima, maar leer je kind dan om ogen op de weg te houden. En geef als ouder het goede voorbeeld en houd die telefoon eens een keer in je zak als je fietst. Waar komt die drang om tijdens het fietsen te filmen toch vandaan?
Het is 100% zeker wie en wanneer de telefoon tijdens het fietsen gebruikt wordt - zou een BOA of de politie hier niet iets mee kunnen?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_218975181
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 13:11 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]

Klopt maar Kyra's leven draait om oer moeder zijn en die vibes geeft Debbie nou niet bepaald.
pi_218975227
quote:
17s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 13:32 schreef Debsterr het volgende:

[..]
Het is 100% zeker wie en wanneer de telefoon tijdens het fietsen gebruikt wordt - zou een BOA of de politie hier niet iets mee kunnen?
Vast wel, wat wou je doen haar aangeven 🤣

Neem gelijk Judith ook mee dan 😅
pi_218975259
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 13:22 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Zou ze weten dat de meeste mensen ouderschapsverlof hebben op de dag(en) dat de andere ouder werkt? Omdat het een dag opvang scheelt, om juist één op één tijd te hebben? Heeft ook weer niemand verteld natuurlijk.
Sanneke wil dat Dion thuis is voor háár en niet perse voor Mijan, zo komt het althans op mij over. Hij moet vooral een ondersteunende rol spelen in haar leven en klusjes doen zodat zij weer kan mekkeren dat hij niet thuis is.
  donderdag 9 oktober 2025 @ 13:48:26 #196
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_218975260
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 13:45 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Vast wel, wat wou je doen haar aangeven 🤣

Neem gelijk Judith ook mee dan 😅
Haha dat voelt toch weer te "nsb" he? Maar vind het gewoon zo storend dat ze zo overal mee lijken weg te komen. Hoorde toevallig van mijn man (die rijdt motor) dat een tijd terug bij een blijkbaar "bekende" motorrijder die altijd gevaarlijke acties uithaalde op de weg en dit dus op Insta deelde, een huiszoeking heeft gehad waarbij van alles in beslag is genomen. Ook dus o.b.v. online beelden.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_218975313
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 13:48 schreef Jenn1806 het volgende:

[..]
Sanneke wil dat Dion thuis is voor háár en niet perse voor Mijan, zo komt het althans op mij over. Hij moet vooral een ondersteunende rol spelen in haar leven en klusjes doen zodat zij weer kan mekkeren dat hij niet thuis is.
Het is gewoon allemaal heel oneerlijk dat ze niet zomaar geld, een woning, vakanties, etentjes krijgen en dat daar voor gewerkt moet worden.
pi_218975323
quote:
17s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 13:48 schreef Debsterr het volgende:

[..]
Haha dat voelt toch weer te "nsb" he? Maar vind het gewoon zo storend dat ze zo overal mee lijken weg te komen. Hoorde toevallig van mijn man (die rijdt motor) dat een tijd terug bij een blijkbaar "bekende" motorrijder die altijd gevaarlijke acties uithaalde op de weg en dit dus op Insta deelde, een huiszoeking heeft gehad waarbij van alles in beslag is genomen. Ook dus o.b.v. online beelden.
Oh ja, ok ergens snap ik dat nog wel met iemand die dodemanscapriolen op een motor uithaalt dat mensen dat gaan melden.
pi_218975365
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 12:25 schreef papierentas het volgende:
Minibelle haar kind wilde niet naar school,, dus bijt ze haar moeder. Echt, wat is dat daar.
Maarrr zeg er niks van want ze geeft je meteen een veeg uit de pan, ik was dus gisteren diegene die reageerde dat ik het zielig vind zo'n 40 urige week voor de kinderen.
Ik begreep niets van hb, die kinderen moesten anders worden benaderd.
Ja joh, jij laat je maar lekker bijten, niet met de haren vast naar balletles gaan enz...we spreken elkaar weer als ze in de puberteit komt.
Heeft toch niks met hb te maken
pi_218975381
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 13:29 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Content!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')