Ja die jongen....komt niet goed ben ik bang.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 09:39 schreef Ouder1980-3de het volgende:
[..]
Hier viel ik ook over. Dat het leuk is als je ouders trots op je zijn, dat snap ik. Maar hij staat als een kleuter te springen bij de deur in afwachting van zijn moeder en steekt dan van wal over de rekentoets (dat was eerder deze week denk ik) zonder een leuke 'hoi mam' of ander leeftijdsadequaat gedrag. Ik vind het heel bijzonder. Zij had op die leeftijd al haar eerste kind of was in verwachting en hij kan naar het schijnt niks zelf zonder goedkeuring of bejubeling van zijn moeder. het is een bijzondere symbiose.
Maak daar maar 70 van. Lot is pas 5, of zal die ook op haar 21e moeten vertrekken? Als Lot tot haar 25e thuis blijft is ze 70. (Ongeveer)quote:Op donderdag 9 oktober 2025 09:52 schreef Lodelie het volgende:
[..]
Ook een hele simpele, domme er redenering van haar. Op het moment zelf dus maar een kind erbij om die leegte op te vullen.
Gevolg is dus wel dat zij tot ongeveer haar 60e met kinderen thuis zit. Zij heeft nu al niet meer de energie en vitaliteit die zij bij haar oudste wel had.
Ze had beter kunnen gaan werken in de tijd dat de kinderen op school zaten.
Je merkt dat ze nu al in de knel komt, ze gaat alleen op vakantie, weekenden weg en dat terwijl ze gewoon nog kleine kinderen thuis heeft.
Oh ja, ik vergis me gewoon 10 jaar.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 10:02 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Maak daar maar 70 van. Lot is pas 5, of zal die ook op haar 21e moeten vertrekken? Als Lot tot haar 25e thuis blijft is ze 70. (Ongeveer)
Het ging over HVK, niet AM 😁quote:Op donderdag 9 oktober 2025 09:58 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Ze moesten pas ook de vaatwasser inruimen en dat was heeeelemaal verkeerd gegaan aldus AM, inclusief meerdere zuchten. Die vervloekte tweeling ook, die maken haar leven tot een hel en dat al vanaf hun geboorte!!!!
Terwijl Maarten thuis zit met de kinderen waar hij ongetwijfeld veel van houdt maar die wat hem betreft niet waren gekomen.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 09:52 schreef Lodelie het volgende:
Je merkt dat ze nu al in de knel komt, ze gaat alleen op vakantie, weekenden weg en dat terwijl ze gewoon nog kleine kinderen thuis heeft.
Plus mijn hartslag bleef tussen de 90 en 100, bloeddruk rondom 145/95.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 07:12 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ja het werkt... maar zou het niet zomaar slikken voor het afvallen 🤣 het heeft ook nog andere bijwerkingen en als je het slíkt terwijl je het niet nodig hebt kan je nogal bijzonder reageren 😉
(Manisch en hyper... 🤔 )
Ik zit een beetje in een boeken wereldje met mijn rechtervoet en ken best veel lezers... en ik ken maar 1 persoon die in 1 boek schrijft (gelovig persoon die in haar bijbel aantekeningen maakt)quote:Op donderdag 9 oktober 2025 10:01 schreef Kaatjepuk het volgende:
Wellicht ben ik mosterd want gisteren een hele drukke middag en avond gehad. Maar is het normaal om in leesboeken noties te maken? Debbie maakt overal aantekeningen van.
Gelukkig heeft ze wel nieuwe nagels.
Ach ja waarom zou je dat nog in stand houden? Wordt het alleen maar verdrietiger van en miss wil J haar ex dit ook wel niet he. Lijkt me niet geheel onterecht ookquote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:37 schreef Henrike het volgende:
He
[..]
b het niet geluisterd, maar in wat voor opzicht dan?
Ik blijf het wel bijzonder vinden dat de kinderen elkaar en hun bonusmoeder niet meer zien.
Ze waren zo gek met elkaars kids, wat zou er dan zijn voorgevallen?
Echt zo'n foute reden om nog meer kinderen te krijgen! Zij heeft zichzelf jarenlang in een isolement gezet, haar kinderen zijn haar hele sociale kring en identiteit. Jammer dat Maarten niet meer op zijn strepen is gaan staan, hij heeft waarschijnlijk ook niet naar de reden gezocht achter de drang voor kinderen. Nu probeert AM dwangmatig alle "verloren tijd" in te halen, wil ze rust om zich heen terwijl ze zelf deze "situatie" heeft gecreëerd. Jammer dat Maarten en de volwassen kinderen zich voor het karretje laten spannen zodat AM haar tweede jeugd kan beleven..quote:Op donderdag 9 oktober 2025 09:53 schreef Harper het volgende:
Wat zegt Anne nu allemaal? Steeds weer een kind willen om de leegte op te vullen. Doelen als tip aan de horizon voor geluk maar het geluk bleef uit. Dus de (laatste) kinderen gaven geen geluk/voldoening?
Zou ze zelf nog snappen wat ze schrijft?
Oohhhh lees er helemaal overheen. Bij HVK kijk ik nooit want dat vind ik kinderverwaarlozing daar.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 10:10 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Het ging over HVK, niet AM 😁
Weet je als ze aantekeningen wil maken in haar boeken moet ze natuurlijk helemaal zelf weten maar dat ze dan precies het stukje waarin staat dat je meer rust moet nemen markeert en dat online plaatst is dan weer typisch Debbie.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 10:22 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
Heel veel mensen maken aantekeningen in boeken. Voor sommigen niet te begrijpen, voor anderen onbegrijpelijk dat je dat niet doet😊
Als je niet aan fatsoenlijke anticonceptie doet, mag je wat mij betreft niet spreken over ongeplande kinderen. Die beslissing maak je alleen als je ergens nog een kind wilt (en dat wilde Annemarie, zelfs tot ver na L. nog). Maarten had gewoon beter kunnen doorpakken en een knoop er in kunnen leggen, maar ik denk dat hij dan dacht dat de relatie vrij onmogelijk werd.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 10:00 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
AM overdrijft graag, mee eens. Alleen ik denk wel dat het klopt dat Maarten geen kinderwens meer had na de eerste 3. En nr was ook ongepland trouwens. Want dit is een van de dingen die ze in de loop der jaren wel consequent is blijven herhalen.
T mens heet toch Annemarie, geen Anne?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 09:53 schreef Harper het volgende:
Wat zegt Anne nu allemaal? Steeds weer een kind willen om de leegte op te vullen. Doelen als tip aan de horizon voor geluk maar het geluk bleef uit. Dus de (laatste) kinderen gaven geen geluk/voldoening?
Zou ze zelf nog snappen wat ze schrijft?
‘t mens’ wordt regelmatig door haar man Anne genoemd.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 10:56 schreef mignonne het volgende:
[..]
T mens heet toch Annemarie, geen Anne?
Ik vind het wel bijzonder dat je het als man zo ver laat komen. Als je zelf echt geen kinderen meer wil en er komt er nog eentje dan lijkt me dat je begrijpt dat je dus voorzichtiger moet doen.
Hij gaat er zelf overheen, hij was erbij toen ze verwekt werdenWat iemand eerder al zei, hij had er ook een knoop in kunnen laten leggen.
Los daarvan vind ik het ziekelijk dat AM alles ook op zijn beloop heeft gelaten ondanks dat ze wist hoe hij er in stond.
"T mens" wordt door intimi Anne genoemd. Net als dat Suus eigenlijk Suzanne heet.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 10:56 schreef mignonne het volgende:
[..]
T mens heet toch Annemarie, geen Anne?
Jij gaat teleurgesteld worden. Natuurlijk stopt ze niet. Ze verdiend er flink geld mee (over de ruggen van haar kinderen) en ze kan het lekker uitmelken met haar dozen, een planner-met-een-nieuwe-kaft en haar tour door het land met een gesponsorde overnachting her en der.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 11:11 schreef Tarantelle het volgende:
En ik hoop nog steeds dat Annemarie in het boek tot de conclusie komt dat influencen de leegte die ze ervaart niet gaat opvullen en dus besluit te stoppen en haar marketingtalenten (die ze absoluut heeft) besluit in een dienstverband of andere constructie in te zetten.
Want hoe lekker die endorfine- en dopamine-momentjes ook zijn, het neemt het zicht weg op wat het echte probleem is (en dit schrijvende besef ik mij dat ik binnenkort een week vakantie ga nemen om ons kind op te zoeken in het buitenland en niet dat veel te leuke project op het werk ga doen, want ja, ook ik struggle soms met de balans werk/privé, niets menselijiks is mij vreemd).
En Saar heet officieel Sarah, toch?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 11:22 schreef Harper het volgende:
[..]
"T mens" wordt door intimi Anne genoemd. Net als dat Suus eigenlijk Suzanne heet.
En ik dacht: Verandering van spijs doet eten![]()
Verder vind ik je bewoording nogal grof (eroverheen gaan).
Ook dat. Sara zonder h denk ik.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 11:25 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
En Saar heet officieel Sarah, toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |