abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218973014
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 07:05 schreef QuintyQ het volgende:

[..]
Wat is haar account ?
greatgrandemultimama is het account van Tamara
pi_218973056
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 07:58 schreef Henrike het volgende:
Ik lees toch nu wat moois: je kunt bij een zorgorganisatie een rolstoel bus huren, en hij heeft een zonnebloem bestickering.
Ik tel af...
Misschien gaat ze op tournee, net als AM, het hele land door. Kan ze haar successvolle boekje uitprinten en bestempelen
pi_218973136
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 08:23 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Misschien gaat ze op tournee, net als AM, het hele land door. Kan ze haar successvolle boekje uitprinten en bestempelen
Beknijpen. Powervrouw!
pi_218973148
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 08:50 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Beknijpen. Powervrouw!
😆
pi_218973181
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 07:56 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Vreemd dat Roy daar niks van zegt
Die ligt dan waarschijnlijk wel gewoon te slapen 🙈
pi_218973197
Blijf de boodschappen van AM wel enorm vinden.
Als jezelf zo goed verdiend en kan besteden, zou je toch ook iets terug willen doen voor mensen die het minder hebben?
pi_218973225
I
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 08:03 schreef Nooomi het volgende:
Ik ben benieuwd hoe kim haar ooglidcorrectie er dadelijk uit ziet als het genezen is.
Ik ook. Het ziet er heel heftig uit
pi_218973236
Bleghh dat gemekker van AM weer over een leeg huis (of niet). " en dan toch maar weer een kind".
Lekkere basis ook zien we nu wel weer.
pi_218973315
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 09:04 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Blijf de boodschappen van AM wel enorm vinden.
Als jezelf zo goed verdiend en kan besteden, zou je toch ook iets terug willen doen voor mensen die het minder hebben?
Gekkie! 😂
pi_218973334
AM doet nog maar eens uit de doeken dat zij telkens haar kinderwens heeft doorgedrukt tegen de zin van Maarten in.
Als je tegen je zin 8 kinderen krijgt ja dan snap ik ook wel dat hij niks in te brengen heeft over wat er online verschijnt.
pi_218973340
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 09:11 schreef Lovemykidsz het volgende:
I
[..]
Ik ook. Het ziet er heel heftig uit
Dat is altijd de eerste dagen het gaat vast heel mooi genezen
pi_218973375
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 09:32 schreef Missinglink24 het volgende:
AM doet nog maar eens uit de doeken dat zij telkens haar kinderwens heeft doorgedrukt tegen de zin van Maarten in.
Als je tegen je zin 8 kinderen krijgt ja dan snap ik ook wel dat hij niks in te brengen heeft over wat er online verschijnt.
Het was beter geweest als ze na Julia gestopt waren.
pi_218973386
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 20:08 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
En dan die vieze hand ingezoomd voor de camera met een knutsel van Jim.
" Knap hoor Jim", zegt ze dan ook nog🙈
Echt, serieus! Je zoon is 25, dat is een volwassen MAN!!
Hoewel.....als je op die leeftijd nog zo ziekelijk aan papa en mama hangt is er in het proces naar volwassenheid misschien ook iets niet goed gegaan.
Hier viel ik ook over. Dat het leuk is als je ouders trots op je zijn, dat snap ik. Maar hij staat als een kleuter te springen bij de deur in afwachting van zijn moeder en steekt dan van wal over de rekentoets (dat was eerder deze week denk ik) zonder een leuke 'hoi mam' of ander leeftijdsadequaat gedrag. Ik vind het heel bijzonder. Zij had op die leeftijd al haar eerste kind of was in verwachting en hij kan naar het schijnt niks zelf zonder goedkeuring of bejubeling van zijn moeder. het is een bijzondere symbiose.
pi_218973438
quote:
Dit vind ik ook schokkend, vooral omdat zij nu ervaart wat MG al 6 kinderen geleden ervaarde. En zij het toen niet wilde accepteren.
pi_218973444
De meiden bij HVK moeten sinds kort hun bed zelf opmaken. Dat is hun enige taak in huis.

Ik zou toch beginnen met ‘opruimen’ en af en toe helpen met de afwas, als eerste taak.
pi_218973456
quote:
Die natte tosti heeft daar dan zelf ook geen maatregelen voor genomen.

Maar ik denk dat het weer schromelijk overdreven is van de CEO.
Lekker even provoceren.
pi_218973463
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 09:36 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Het was beter geweest als ze na Julia gestopt waren.
Of in ieder geval na de tweeling, die haar leven Zo Zwaar hebben gemaakt. Nog steeds.
pi_218973474
quote:
Maar dan ben je toch gewoon ook een heel rare man? Echt, ik zou het geen dag uithouden met een persoon die zo weinig inhoud herftm
pi_218973488
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 09:48 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Of in ieder geval na de tweeling, die haar leven Zo Zwaar hebben gemaakt. Nog steeds.
Je bedoelt de PuBeRs🤪?
pi_218973511
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 09:14 schreef Ballerina888 het volgende:
Bleghh dat gemekker van AM weer over een leeg huis (of niet). " en dan toch maar weer een kind".
Lekkere basis ook zien we nu wel weer.
Ook een hele simpele, domme er redenering van haar. Op het moment zelf dus maar een kind erbij om die leegte op te vullen.

Gevolg is dus wel dat zij tot ongeveer haar 60e met kinderen thuis zit. Zij heeft nu al niet meer de energie en vitaliteit die zij bij haar oudste wel had.

Ze had beter kunnen gaan werken in de tijd dat de kinderen op school zaten.

Je merkt dat ze nu al in de knel komt, ze gaat alleen op vakantie, weekenden weg en dat terwijl ze gewoon nog kleine kinderen thuis heeft.
pi_218973512
- dit kan best wat minder -

[ Bericht 52% gewijzigd door Deisyy op 09-10-2025 13:48:19 ]
pi_218973518
Wat zegt Anne nu allemaal? Steeds weer een kind willen om de leegte op te vullen. Doelen als tip aan de horizon voor geluk maar het geluk bleef uit. Dus de (laatste) kinderen gaven geen geluk/voldoening?
Zou ze zelf nog snappen wat ze schrijft?
pi_218973544
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 09:45 schreef Ouder1980-3de het volgende:

[..]
Dit vind ik ook schokkend, vooral omdat zij nu ervaart wat MG al 6 kinderen geleden ervaarde. En zij het toen niet wilde accepteren.
En daarna nog de toevoeging dat ze op zoek was naar geluk maar dit uitbleef. Ze werd helemaal niet gelukkig van al die kinderen.
pi_218973547
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 09:46 schreef Huisopdehoek het volgende:
De meiden bij HVK moeten sinds kort hun bed zelf opmaken. Dat is hun enige taak in huis.

Ik zou toch beginnen met ‘opruimen’ en af en toe helpen met de afwas, als eerste taak.
Ze moesten pas ook de vaatwasser inruimen en dat was heeeelemaal verkeerd gegaan aldus AM, inclusief meerdere zuchten. Die vervloekte tweeling ook, die maken haar leven tot een hel en dat al vanaf hun geboorte!!!!
pi_218973554
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 09:47 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Die natte tosti heeft daar dan zelf ook geen maatregelen voor genomen.

Maar ik denk dat het weer schromelijk overdreven is van de CEO.
Lekker even provoceren.
AM overdrijft graag, mee eens. Alleen ik denk wel dat het klopt dat Maarten geen kinderwens meer had na de eerste 3. En nr was ook ongepland trouwens. Want dit is een van de dingen die ze in de loop der jaren wel consequent is blijven herhalen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')