abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218969445
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_218969454
Hopelijk heb ik het goed gedaan. Had even geen inspiratie voor een titel. Iemand anders?
pi_218969458
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 18:08 schreef Noor_ het volgende:

[..]
@ henrike, Waar staat dat artikel? Bah dat vind ik wel wat eng idd.

Voor Debbie is dit natuurlijk wel weer iets wat in een # kan komen te staan.
pi_218969613
Volgt iemand pascalvdhaas? Zij is na 3 weken in de eetstoorniskliniek te zijn geweest alweer thuis.. ze gaf eerder aan dat ze sowieso 5 weken zou blijven daar? 3 weken kan toch gewoon ook niet voldoende zijn?
pi_218969681
Ik volg haar ook. Lijkt me een superlieve meid. Echt een vechter ook. Ze is al zo vaak behandeld en eerder gestopt omdat het niet meer ging. Arme meid.
pi_218969726
Ik volg haar ook. Ze is natuurlijk voor die 3 weken in de kliniek ook al weken in het ziekenhuis bezig geweest met het werken aan een beter voedingspatroon etc.
pi_218969739
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 18:11 schreef Noor_ het volgende:

[..]

Ik zoek even, las het in een forum over long COVID.
Weet niet hoe betrouwbaar dat is hè
pi_218969760
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 18:11 schreef Noor_ het volgende:

[..]

https://www.msn.com/nl-nl(...)6c63b8fac70610&ei=25
En iemand die dit artikel plaatst als reactie iets over epilepsie , maar volgens mij niet aangetoond.
Weet dat dit off topic is maar wou toch even linkje delen.
pi_218969762
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 18:40 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Volgt iemand pascalvdhaas? Zij is na 3 weken in de eetstoorniskliniek te zijn geweest alweer thuis.. ze gaf eerder aan dat ze sowieso 5 weken zou blijven daar? 3 weken kan toch gewoon ook niet voldoende zijn?
Het zal mij benieuwen of het goed blijft gaan.
pi_218969769
I
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 19:08 schreef Moedervan4kids het volgende:

[..]
Het zal mij benieuwen of het goed blijft gaan.
k volgde haar anoniem maar dat lukt niet meer, staat op privé.
Hoeft ook niet, hoop alleen dat het goed met haar gaat.
pi_218969848
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 19:10 schreef Henrike het volgende:
I
[..]
k volgde haar anoniem maar dat lukt niet meer, staat op privé.
Hoeft ook niet, hoop alleen dat het goed met haar gaat.
Ik zie d'r account open staan anders?
pi_218970064
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 18:10 schreef Noor_ het volgende:
Hopelijk heb ik het goed gedaan. Had even geen inspiratie voor een titel. Iemand anders?
Jengelen over juffen?
Hengelen naar horloges?
Tetteren over tourschema's?
pi_218970341
Waarom zet AM die meiden niet ff onder de douche nadat ze op de boerderij hebben gespeeld? 🫣 Ach ja, dom van me, het is geen badder/douche dag dus dan kan het niet natuurlijk..
pi_218970404
Wat een zooi heeft Milou. No spend maand zal haar beter doen 🤣
pi_218970482
En dan die vieze hand ingezoomd voor de camera met een knutsel van Jim.
" Knap hoor Jim", zegt ze dan ook nog🙈
Echt, serieus! Je zoon is 25, dat is een volwassen MAN!!
Hoewel.....als je op die leeftijd nog zo ziekelijk aan papa en mama hangt is er in het proces naar volwassenheid misschien ook iets niet goed gegaan.
pi_218970591
DBM is ook weer f****** trots.
Echt die kinderen hoeven alleen maar adem te halen voor een cadeautje daar.
pi_218970595
Annemarie 22 november in de regio, ach jammer nou zeg… Die dag heb ik al plannen! 🤣
pi_218970670
Am zit weer aan tafel achter haar telefoon. Terwijl zij druk is om Jim's knutselwerkje te filmen, zegt ze tegen Maarten dat er twee kinderen zijn ontsnapt.

Ik denk echt mens leg die telefoon weg en voed je kinderen op! Als je ze aandacht had gegeven waren ze waarschijnlijk niet eens van tafel gegaan.

Het is echt emotionele armoede daar.
pi_218970702
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 18:40 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Ik vind het echt zonde dat ze iedere keer zo snel alweer naar huis gaat.
pi_218970845
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 20:25 schreef Lodelie het volgende:

[..]
Ik vind het echt zonde dat ze iedere keer zo snel alweer naar huis gaat.
Soms heb je niks te willen he, bvb bij een bepaalde bmi mag je naar huis. Of bij bepaald gewicht ben je niet meer in levensgevaar dus kun je alles op dagbehandeling volgen oid. Kan zoveel redenen hebben. Maar mogelijk dus ook zelf naar huis zijn gegaan.
pi_218970911
JvP had een oepsie moment. Ze was een ondergoed reclame aan het opnemen toen er iemand voor het raam langs liep. Meid, je hebt 100K volgers die je alles laat zien.
pi_218970934
Benieuwd waar Mb naartoe gaat op vakantie en of het echt alleen met de kids is of dat daar ook een leger aan “vrienden” aanwezig is om haar te ondersteunen. Is ‘ver weg’ aldus MB.
  woensdag 8 oktober 2025 @ 20:45:29 #23
179307 Saboo
Hoi ik zit op fok
pi_218970941
quote:
1s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 20:36 schreef Nooomi het volgende:

[..]
Soms heb je niks te willen he, bvb bij een bepaalde bmi mag je naar huis. Of bij bepaald gewicht ben je niet meer in levensgevaar dus kun je alles op dagbehandeling volgen oid. Kan zoveel redenen hebben. Maar mogelijk dus ook zelf naar huis zijn gegaan.
Heb je foto’s gezien? In mijn tijd zat je met zo’n bmi maandenlang op de high care met strenge beweegrestricties en controles, en werd je hoogstend weggestuurd als je niet behandelbaar was of je niet aan afspraken hield.

Wil niet zeggen dat dat gebeurd is, hoor (of dat dat nog steeds zo werkt, geen idee). Maar een behandelaar die voor dagbehandeling kiest bij deze ernst; ik kan het mij moeilijk voorstellen.
pi_218970955
Wat een vreselijke ongemakkelijk en bijna ongepast kus filmpje heeft MB weer met haar oudste zoon in de auto.
pi_218970999
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 20:46 schreef Moondance het volgende:
Wat een vreselijke ongemakkelijk en bijna ongepast kus filmpje heeft MB weer met haar oudste zoon in de auto.
Wat mij betreft mag ‘bijna’ weggelaten worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')