Dubbelquote:Op woensdag 8 oktober 2025 22:02 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Zouden het niet teveel prikkels zijn? En met oordoppen in kan ze niet horen welke nummers er worden opgeroepen, dus oordoppen is geen optie.
Waar wil je aanbouwen? 🤔 eventueel de mini tuin volbouwen? De pluktuin staat toch voor de deur onder de boom dus zou kunnen 🤔quote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:53 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze een aanbouw regelen, slaap- en badkamer beneden.
Ieder pondje gaat door het mondje behalve bij dbm daar zij allerlei randzaken waar het aan ligt🫠quote:Op woensdag 8 oktober 2025 22:59 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Late night snack gevulde eieren 👌 daar reken je ongeveer 150kcal per ei voor weet niet of dit haar bordje is of dat ze samen doen
Maar ligt 750 op dat bord dus de helft is al best veel 🤣 daarnaast moet je na een bepaald tijdstip sowieso niet meer eten als je af wilt vallen 🤦♂️
Ow ik ook hoor 👌 ben ook bewust bezig met eten 🤣 ik heb ook medicijnen waar in de bijsluiter staat bij bijwerkingen dat je gewichts toename kan krijgen 👍 en dat merken we 😅 dus extra oppassen (gelukkig ook methylfenidaat dus geregeld weinig trek)quote:Op woensdag 8 oktober 2025 23:03 schreef Lampje88 het volgende:
[..]
Ieder pondje gaat door het mondje behalve bij dbm daar zij allerlei randzaken waar het aan ligt🫠
Ik heb zelf trouwens ook wat pondjes te veel maar dat heb ik toch echt aan mezelf te danken🫣
Eiwitten hč😂dat gele telt ze nietquote:Op woensdag 8 oktober 2025 22:59 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Late night snack gevulde eieren 👌 daar reken je ongeveer 150kcal per ei voor weet niet of dit haar bordje is of dat ze samen doen
Maar ligt 750 op dat bord dus de helft is al best veel 🤣 daarnaast moet je na een bepaald tijdstip sowieso niet meer eten als je af wilt vallen 🤦♂️
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:57 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Tssss hoezo cancel jij je plannen niet voor de bestsellerauteur
In mijn geval wel.. maar niet dat ik er blij van werd. Eten stond mijn de eerste 2/3 weken écht tegen tot aan kokhalzend mijzelf dwingen om te gaan eten.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 23:29 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Helpt methylfenidaat echt tegen trek?
Want heb nog voor maanden liggen wel
over datum maar goed. 😊
(Ze vonden dat mijn zoon het nodig had. Gewoon opgehaald en gezegd dat hij het slikte) 🤫
Dat was de paaz afdeling en die waren er alleen om het fysieke stukje aan te pakken. Dus niets van het geestelijke stuk.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:01 schreef Noor_ het volgende:
Ik volg haar ook. Ze is natuurlijk voor die 3 weken in de kliniek ook al weken in het ziekenhuis bezig geweest met het werken aan een beter voedingspatroon etc.
Zo’n mooie meid. Hopelijk gaat het haar allemaal helpen.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 00:03 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Dat was de paaz afdeling en die waren er alleen om het fysieke stukje aan te pakken. Dus niets van het geestelijke stuk.
Geen fijne bijwerking.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 23:44 schreef Celess het volgende:
[..]
In mijn geval wel.. maar niet dat ik er blij van werd. Eten stond mijn de eerste 2/3 weken écht tegen tot aan kokhalzend mijzelf dwingen om te gaan eten.
Ik vrees met grote vrezen. Maar ik hoop het voor haar.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 00:07 schreef Blossemtje_twente het volgende:
[..]
Zo’n mooie meid. Hopelijk gaat het haar allemaal helpen.
Ik ben al een tijd geleden gestopt. Ik ben maar liefst 10 kilo aangekomen. Janken gewoon. Maar idd gewoon 0 trek als ik het gebruikte. Lisdex hetzelfde verhaal.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 23:44 schreef Celess het volgende:
[..]
In mijn geval wel.. maar niet dat ik er blij van werd. Eten stond mijn de eerste 2/3 weken écht tegen tot aan kokhalzend mijzelf dwingen om te gaan eten.
Tsja als je hele dagen in bed ligt ben je in de avond niet moe.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 00:39 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Over Debbie gesproken. Die ligt op dit moment nog altijd te scrollen.
MB: OMG de jongste heeft een felgekleurde trui aan? Wat is daar gebeurd? 😱
Dit is een fabeltje, je moet gewoon binnen je calorie inname blijven. En als dat lukt met een bord gevulde eieren is er niks aan de hand. Maar DBM eet toch zo weinig? 🙈quote:Op woensdag 8 oktober 2025 22:59 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Wat is haar account ?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:51 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Ik vind het knap hoe Tamara het doet met zoveel kinderen. Geen reclames etcetera maar dat kan natuurlijk ook niet met een bijstand uitkering.
Zal vast een hoop toeslagen binnenkomen naast de uitkering maar het zal geen vet pot zijn. Toch knap al die maaltijden.
Haar ex partner zal waarschijnlijk niet werken met z’n problematiek dus van alimentatie hoeft geen sprake te zijn
Geen idee verder.. dit is wat mij altijd verteld word door diverse diëtisten 🤷 wat ik wel weet is dat als ik een keer na 8 uur iets eet ik nog meer wakker lig van buik kramp... dus ik doe het sowieso zo min mogelijk (en zeker niet iets met een +300 waarde 😅)quote:Op donderdag 9 oktober 2025 06:34 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Dit is een fabeltje, je moet gewoon binnen je calorie inname blijven. En als dat lukt met een bord gevulde eieren is er niks aan de hand. Maar DBM eet toch zo weinig? 🙈
Ja het werkt... maar zou het niet zomaar slikken voor het afvallen 🤣 het heeft ook nog andere bijwerkingen en als je het slíkt terwijl je het niet nodig hebt kan je nogal bijzonder reageren 😉quote:Op woensdag 8 oktober 2025 23:29 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Helpt methylfenidaat echt tegen trek?
Want heb nog voor maanden liggen wel
over datum maar goed. 😊
(Ze vonden dat mijn zoon het nodig had. Gewoon opgehaald en gezegd dat hij het slikte) 🤫
Vreemd dat Roy daar niks van zegtquote:Op donderdag 9 oktober 2025 04:52 schreef Henrike het volgende:
[..]
Tsja als je hele dagen in bed ligt ben je in de avond niet moe.
👀quote:Op donderdag 9 oktober 2025 07:12 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ja het werkt... maar zou het niet zomaar slikken voor het afvallen 🤣 het heeft ook nog andere bijwerkingen en als je het slíkt terwijl je het niet nodig hebt kan je nogal bijzonder reageren 😉
(Manisch en hyper... 🤔 )
Ik denk dat hij nergens wat van zegt, alleen maar ja mag knikken.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 07:56 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Vreemd dat Roy daar niks van zegt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |