En tuurlijk markeert ze alleen de teksten die ze volledig in haar voordeel kan gebruiken of ter ondersteuning van de derde akte van haar toneelstuk. Je blijft je verbazen over onze Debbie 🫣quote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:37 schreef Noor_ het volgende:
Zien jullie dat stuk wat Debbie gemarkeerd heeft in dat boek mer een dikke uitroep teken erbij.
Ze heeft meer rust nodig om te herstellen... 🤔🫣😅
Dat begreep ik hoor maar M en J zie ik niet samen. En ik bedoelde dat K er waarschijnlijk niet op zit te wachten om bij M in beeld te komen.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:31 schreef Tweetheelepels het volgende:
[..]
Nee bedoelde m en j. Denk zeker niet dat k nog zit te wachten op mb. Dat snap ik ergens ook wel, zij is zo niet meer ‘het meisje’ van 10-15 jaar geleden waar hij verliefd op werd. Dat je groeit a la maar zij is echt 180 graden gedraaid.
Nog meer rust? Buiten selfcare doet ze al niks.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:37 schreef Noor_ het volgende:
Zien jullie dat stuk wat Debbie gemarkeerd heeft in dat boek mer een dikke uitroep teken erbij.
Dat was het niet. Het was anders, kan het niet goed uitleggen. En toen de poly begon was er zakelijk nog geen verbintenis.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:39 schreef Henrike het volgende:
[..]
Dan zal ze het misschien zakelijk bedoelen? Iris is al wel jaren een ervaren onderneemster.
En wanneer krijgt ze een aangepaste woning?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:30 schreef JaNeeDan het volgende:
Vandaag reed ik achter een rolstoelbus en in gedachten zag ik Debbie zitten. Bij het idee alleen al moest ik al lachen.
Zou ze voor nu eigenlijk een invalidenparkeerkaart hebben?
Met ondergoed is het spannender 😜. Als milf van alle kanten en die van kwartetten houdt maakt ze goeie kans 🤭quote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:49 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Geen idee, volgens mij kan er van alles, als er maar animo voor is
Maar waarom, waarom in godsnaam ga je dat filmen en plaatsen?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:45 schreef Maremare het volgende:
[..]
En tuurlijk markeert ze alleen de teksten die ze volledig in haar voordeel kan gebruiken of ter ondersteuning van de derde akte van haar toneelstuk. Je blijft je verbazen over onze Debbie 🫣
Misschien kunnen ze een aanbouw regelen, slaap- en badkamer beneden.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:51 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
En wanneer krijgt ze een aangepaste woning?
Aangepaste woning, verzorgingshuis, hospice?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:51 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
En wanneer krijgt ze een aangepaste woning?
Ze moet in een bejaardenhuis gaan wonen ofzoquote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:37 schreef Noor_ het volgende:
Lijkt mij juist heel verwarrend voor de kinderen om elkaar te blijven zien. Wel denk ik dat J het heel lastig vindt om het meisje niet meer te zien.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:37 schreef Henrike het volgende:
He
[..]
b het niet geluisterd, maar in wat voor opzicht dan?
Ik blijf het wel bijzonder vinden dat de kinderen elkaar en hun bonusmoeder niet meer zien.
Ze waren zo gek met elkaars kids, wat zou er dan zijn voorgevallen?
Te druk, moet ze naar de bingo enzo.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:54 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ze moet in een bejaardenhuis gaan wonen ofzo
Maximaal aandacht vragen. En legitimeren dat ze toch echt de hele dag in haar bed moet gaan liggen sudderen.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:53 schreef Henrike het volgende:
[..]
Maar waarom, waarom in godsnaam ga je dat filmen en plaatsen?
En een traplift, en een huiskraan om haar uit bed te tillenquote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:53 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze een aanbouw regelen, slaap- en badkamer beneden.
Dat telt als me-time. En zonder kinderen.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:56 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Te druk, moet ze naar de bingo enzo.
Maar dan kan ze wel zooi winnenquote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:56 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Te druk, moet ze naar de bingo enzo.
Zouden het niet teveel prikkels zijn? En met oordoppen in kan ze niet horen welke nummers er worden opgeroepen, dus oordoppen is geen optie.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:57 schreef Maremare het volgende:
[..]
Dat telt als me-time. En zonder kinderen.
Zonnebloemketting om, dan komen ze haar helpen met het afstrepen van de nummertjes.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 22:02 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Zouden het niet teveel prikkels zijn? En met oordoppen in kan ze niet horen welke nummers er worden opgeroepen, dus oordoppen is geen optie.
En dan als een dolle wheelies doen met haar rollie als ze wint en haar prijsje op kan halenquote:Op woensdag 8 oktober 2025 22:06 schreef Maremare het volgende:
[..]
Zonnebloemketting om, dan komen ze haar helpen met het afstrepen van de nummertjes.
et ergste is dat ze haar gelivenquote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:54 schreef Blossemtje_twente het volgende:
[..]
Aangepaste woning, verzorgingshuis, hospice?
Wanneer gaat ze stoppen met al dat overdrijven voor een uitkering 🤮
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |