Tssss hoezo cancel jij je plannen niet voor de bestsellerauteurquote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:16 schreef Danielle_ het volgende:
Annemarie 22 november in de regio, ach jammer nou zeg… Die dag heb ik al plannen! 🤣
Misschien dacht degene dat ze voor Onlyfans aan het filmen was 🫣quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:42 schreef JaNeeDan het volgende:
JvP had een oepsie moment. Ze was een ondergoed reclame aan het opnemen toen er iemand voor het raam langs liep. Meid, je hebt 100K volgers die je alles laat zien.
Met 4 kids waarvan 2 kleintjes lijkt me het wel verstandig om met meerdere te gaan, alleen al voor een paar extra ogen en de gezelligheid.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:44 schreef Annika2016 het volgende:
Benieuwd waar Mb naartoe gaat op vakantie en of het echt alleen met de kids is of dat daar ook een leger aan “vrienden” aanwezig is om haar te ondersteunen. Is ‘ver weg’ aldus MB.
Ik kan het mezelf ook moeilijk voorstellen, maar het zijn helaas allemaal speculaties. Ze komt met een up-date geeft ze aan. Ben benieuwd.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:45 schreef Saboo het volgende:
[..]
Heb je foto’s gezien? In mijn tijd zat je met zo’n bmi maandenlang op de high care met strenge beweegrestricties en controles, en werd je hoogstend weggestuurd als je niet behandelbaar was of je niet aan afspraken hield.
Wil niet zeggen dat dat gebeurd is, hoor (of dat dat nog steeds zo werkt, geen idee). Maar een behandelaar die voor dagbehandeling kiest bij deze ernst; ik kan het mij moeilijk voorstellen.
Is dat met ondergoed?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:59 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Misschien dacht degene dat ze voor Onlyfans aan het filmen was 🫣
Nee, denk het niet. En Jacqueline zat laatst heel gezellig met Koen op kantoor te werken (hij lachtte zelfs).quote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:05 schreef Tweetheelepels het volgende:
Mb. Je ziet jvp nog wel terug in de stories van mb; maar Koen is echt nergens te bekennen he. Tussen jac en haar ziet er ook echt nog heel gezellig uit ofzo, niet pijnlijk ongemakkelijk zoals je dat wel vaak hebt bij exen. Gaan zij niet nog met z’n 2en door? 🤭
Klopt, zo kwam het inderdaad over. Moet wel zeggen dat ik niet heel goed heb geluisterd. Ook bij deze haakte ik binnen een paar minuten af. Later, tijdens het schoonmaken, toch weer aangezet maar dus niet echt goed geluisterd. Wat mij ook opviel was dat Iris iets zei over Koen maar dat werd niet afgemaakt.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:10 schreef Iris2.0 het volgende:
Oke wat mij opviel aan de podcast, en correct me if i'am wrong, dat je bij Iris tussen de regels een beetje hoorde dat ze wat van JvP vond/vindt 🙈 Ben ik de enige die dat zo interpreteerde?
En wat was de mening van Iris dan? Ben nu wel nieuwsgierig maar trek het niet om zelf die podcast te beluisteren 😆quote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:10 schreef Iris2.0 het volgende:
Oke wat mij opviel aan de podcast, en correct me if i'am wrong, dat je bij Iris tussen de regels een beetje hoorde dat ze wat van JvP vond/vindt 🙈 Ben ik de enige die dat zo interpreteerde?
Dat laatste denk ik niet. Persoonlijk denk ik dat K niet zo zit te wachten op M.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:05 schreef Tweetheelepels het volgende:
Mb. Je ziet jvp nog wel terug in de stories van mb; maar Koen is echt nergens te bekennen he. Tussen jac en haar ziet er ook echt nog heel gezellig uit ofzo, niet pijnlijk ongemakkelijk zoals je dat wel vaak hebt bij exen. Gaan zij niet nog met z’n 2en door? 🤭
Dat is het nou juist, er wordt niks echt uitgesproken/besproken. Beetje vage voorzetjes en dan stopt het.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:21 schreef Gooischevrouw het volgende:
[..]
En wat was de mening van Iris dan? Ben nu wel nieuwsgierig maar trek het niet om zelf die podcast te beluisteren 😆
Nee bedoelde m en j. Denk zeker niet dat k nog zit te wachten op mb. Dat snap ik ergens ook wel, zij is zo niet meer ‘het meisje’ van 10-15 jaar geleden waar hij verliefd op werd. Dat je groeit a la maar zij is echt 180 graden gedraaid.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:21 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dat laatste denk ik niet. Persoonlijk denk ik dat K niet zo zit te wachten op M.
Gisteren zat hij naast mb op kantoor zag ik op een post van mbquote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:05 schreef Tweetheelepels het volgende:
b het niet geluisterd, maar in wat voor opzicht dan?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:10 schreef Iris2.0 het volgende:
Dan zal ze het misschien zakelijk bedoelen? Iris is al wel jaren een ervaren onderneemster.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:33 schreef Limburgsemeid het volgende:
Iris zei direct 3 kapiteinen op een schip is er 1 te veel.
En ze had ‘altijd een bepaald gevoel’ maar was altijd fan van Koen.
Ze was in ieder geval sceptisch en het er niet mee
Eens maar kon niet de vinger erop leggen waarom.
Werd weer snel overheen geluld hoe geweldig MB is dat ze zich overal zo vol passie in stort 🙄
Nog meer rust? Hoe dan??!! Ze slaapt 18 uur per dag en als ze wakker is heeft ze me-time of ligt ze te scrollen in bed met een thermometer in haar ****quote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:37 schreef Noor_ het volgende:
Zien jullie dat stuk wat Debbie gemarkeerd heeft in dat boek mer een dikke uitroep teken erbij.
Ze heeft meer rust nodig om te herstellen... 🤔🫣😅
Nou dan moet ze zich in slaap laten brengen, want nog meer rust kan niet, ze is nu al aan het vegeteren.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:37 schreef Noor_ het volgende:
Zien jullie dat stuk wat Debbie gemarkeerd heeft in dat boek mer een dikke uitroep teken erbij.
Echt deze vrouw is echt knetter hoor. Dit doen toch alleen pubers met aantekeningen in hun boeken?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:37 schreef Noor_ het volgende:
Net of was ze niet erg fan... Zo klonk hetquote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:21 schreef Gooischevrouw het volgende:
[..]
En wat was de mening van Iris dan? Ben nu wel nieuwsgierig maar trek het niet om zelf die podcast te beluisteren 😆
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |