abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218974247
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 11:24 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Jij gaat teleurgesteld worden. Natuurlijk stopt ze niet. Ze verdiend er flink geld mee (over de ruggen van haar kinderen) en ze kan het lekker uitmelken met haar dozen, een planner-met-een-nieuwe-kaft en haar tour door het land met een gesponsorde overnachting her en der.
Dit. Influencer zijn heeft haar uit de thuiszittende huisvrouwen-rol getrokken. Influencen zorgt ervoor dat ze belangrijk gevonden wordt, ze wordt gevraagd voor interviews en het schrijven van een boek. Influencen zorgt voor een kudde volgers die haar bewonderen.
Dat gaat ze echt niet zomaar opgeven.
pi_218974258
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 11:22 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
‘t mens’ wordt regelmatig door haar man Anne genoemd.
Aah op die fiets. Een insiders ding dus. I stand corrected, my bad.
:)
pi_218974262
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 11:22 schreef Harper het volgende:

[..]
"T mens" wordt door intimi Anne genoemd. Net als dat Suus eigenlijk Suzanne heet.
En ik dacht: Verandering van spijs doet eten ;)
Verder vind ik je bewoording nogal grof (eroverheen gaan).
Gut.
Okay. Hij bedrijft de liefde met haar.
:)
pi_218974311
AM heeft absoluut talent. Ze begreep als een van de eerste Nederlandse content creators dat daar goed geld mee te verdienen valt, dat je volgers gewoon kunt kopen, wat troll accounts zijn en hoe je dat handig kunt gebruiken.

Dat ze daarvoor haar gezin inzet en schijt heeft aan wat zij vinden en voelen is zeer ernstig. Ernstiger nog dan dat veel mensen beseffen. Ze zijn beschadigd voor de rest van hun leven, hebben duidelijk geen gezonde ontwikkeling en hiermee doet AM dus exact wat ze haar ouders nu verwijt.

Ze is verstrikt geraakt in haar eigen gefantaseerde werkelijkheid, een online werkelijkheid. Ze is duidelijk verslaafd, en ik vrees dat dit ook niet meer goed komt. Tenzij er door iemand of iets wordt ingegrepen.
pi_218974362
Natuurlijk was Maarten er zelf bij toen de kinderen verwekt werden. Het zegt heel veel over de dynamiek in hun relatie, en daar is Maarten idd net zoveel onderdeel van.
Snap nu wel beter waarom Maarten elke avond de garage in vlucht.
pi_218974412
Toch denk ik dat Maarten de grond kust waarop ze loopt en dat ze heel erg in haar handjes mag knijpen daarom.
pi_218974415
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 11:37 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
AM heeft absoluut talent. Ze begreep als een van de eerste Nederlandse content creators dat daar goed geld mee te verdienen valt, dat je volgers gewoon kunt kopen, wat troll accounts zijn en hoe je dat handig kunt gebruiken.
Een van de eerste? Niet echt hoor.
Nederland heeft al lang vele content creators die er veel meer geld meer verdienen als AM. Ook die hun kinderen gebruiken/tentoonstellen.
pi_218974422
Je gunt Maarten eigenlijk een betere tweede helft van zn leven.

Al 35 jaar zijn zielige buurmeisje op sleeptouw, dat is toch best heftig.
pi_218974440
AM: ze had toch geen kinderwens?
pi_218974445
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 11:52 schreef Harper het volgende:

[..]
Een van de eerste? Niet echt hoor.
Nederland heeft al lang vele content creators die er veel meer geld meer verdienen als AM. Ook die hun kinderen gebruiken/tentoonstellen.
Ze was daarom toch wel één van de eerste?

Dat anderen hetzelfde doen en/of meer geld verdienen zal best. Ik ken ze verder niet, behalve dan de mensen die al bekend waren en daarna influencer werden. Maar dat is een andere categorie.
pi_218974457
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 11:56 schreef Miepje77 het volgende:
Nee, Jim was niet de bedoeling maar bleek een leuke invulling van haar leventje. Dat ze het toen al niet aankon, daar maakt ze geen geheim van. En ook nu moet ze alles tot op de minuut plannen, en mogen de kinderen niets zelf bepalen, anders krijgt ze ( nog meer) stress.
pi_218974464
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 11:56 schreef Miepje77 het volgende:
Ook dat. 🤪 En ze kreeg er 8, terwijl MG er na 2 al klaar mee was.

Its amaaaaaazing.
  Moderator/colorchick donderdag 9 oktober 2025 @ 12:00:41 #163
382129 crew  Donna
pi_218974468
Hoe meer Ellen (terugnaarliefde) post dat ze haar emoties los laat, hoe ongeloofwaardiger het wordt. |:(
pi_218974479
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 11:58 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]
Nee, Jim was niet de bedoeling maar bleek een leuke invulling van haar leventje. Dat ze het toen al niet aankon, daar maakt ze geen geheim van. En ook nu moet ze alles tot op de minuut plannen, en mogen de kinderen niets zelf bepalen, anders krijgt ze ( nog meer) stress.
Ze heeft al stress van een gesponsord regenpak wat ze over een half jaar gaat gebruiken. Koekoek.
pi_218974483
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 11:56 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]
Ze was daarom toch wel één van de eerste?

Dat anderen hetzelfde doen en/of meer geld verdienen zal best. Ik ken ze verder niet, behalve dan de mensen die al bekend waren en daarna influencer werden. Maar dat is een andere categorie.
Nikkie de Jager, Enzo Knol, de Bellinga´s.
En dichterbij: Familie Nagelkerke.
Ik denk echt niet dat ze een van de eersten was.
pi_218974490
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 12:01 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ze heeft al stress van een gesponsord regenpak wat ze over een half jaar gaat gebruiken. Koekoek.
Meer dan 10 maanden zelfs...
pi_218974514
Ook wel fijn dat je als aanhang of kind leest dat het wel gezellig is dat je langskomt, maar dat je moeder er soms totaal geen zin in heeft. Ik zou gelijk niet meer durven komen denk ik.

De uitwonende kinderen zullen vast wel langskomen omdat het thuis oprecht gezellig is (en er gratis eten is), maar het blijft toch wel apart. Gelukkig sprak ik gisteren een collega wiens kinderen vlakbij wonen en ook zelden thuis komen sinds ze uit huis zijn.
pi_218974529
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 12:00 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ook dat. 🤪 En ze kreeg er 8, terwijl MG er na 2 al klaar mee was.

Its amaaaaaazing.
In dat opzicht komen Debbie en annemarie wel overeen.... jim en zoe waren oepsjes en de mannen waren daarna wel klaar en toch kwamen er meer! Duimen voor Roy dat er niet nog meer in haar planning zit... kan natuurlijk wel.. na julia was er een korte stop tot guus kwam .. dus over 2/3 jaar komt de volgende
pi_218974556
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 12:02 schreef Harper het volgende:

[..]
Nikkie de Jager, Enzo Knol, de Bellinga´s.
En dichterbij: Familie Nagelkerke.
Ik denk echt niet dat ze een van de eersten was.
Beetje dezelfde tijd toch, behalve Enzo?
Nagelkerkjes waren al bekend.

Maar goed, doet er ook niet toe en doet zeker niets af aan haar skills.
pi_218974559
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 12:09 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
In dat opzicht komen Debbie en annemarie wel overeen.... jim en zoe waren oepsjes en de mannen waren daarna wel klaar en toch kwamen er meer! Duimen voor Roy dat er niet nog meer in haar planning zit... kan natuurlijk wel.. na julia was er een korte stop tot guus kwam .. dus over 2/3 jaar komt de volgende
What happenend in de bedstee, stays in de bedstee 😁
pi_218974567
Eindelijk! Milou deelt een linkje van haar horloge, daar zat ik al maaaanden op te wachten
pi_218974582
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 12:09 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Kan me eigenlijk niet voorstellen dat er nog een kind zou komen bij Debbie. Het lijkt er niet op dat het hebben van kinderen invulling geeft aan haar bestaan, ze lijkt ze juist zo veel mogelijk te ontwijken.
pi_218974620
Minibelle haar kind wilde niet naar school,, dus bijt ze haar moeder. Echt, wat is dat daar.
pi_218974641
En DBM alweer naar de Action. Hele week niet gesport ook weer.
pi_218974682
Ik dacht trouwens dat Jet een paar maanden geleden toe was aan een passende fiets?

Dat stuk is heel herkenbaar hier, al onze kinderen waren ook bang voor een grotere fiets. Voor hen moest het ook heel lang formaat loopfiets zijn.

Maar als ze aangaven dat ze een stap groter konden deden we dat wel meteen. Een te kleine fiets is tenslotte niet zonder risico's. Jet slingert ook steeds meer.

En Lot zou ook leren fietsen zonder zijwielen? moeder heeft nu geen tijd meer denk ik.
Nou ja, het komt natuurlijk ook echt vanzelf wel een keer goed. Het is alleen zo zielig dat je alleen mag oefenen als moeder even niets te doen heeft.
Tablet tijd is belangrijker waarschijnlijk. Of spelen met je gesponsorde speelgoed op verplichte tijden.
Of verplicht in de hottub zitten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')