Dan ontvolg je tochquote:Op donderdag 9 oktober 2025 19:32 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Ik vraag mij af waarom ik Kelly Beukers nog volg. Wat voor content heeft zij nu nog? Werkelijk niets toch? Ik weet maar hoe 1 kant van haar gezicht eruit ziet en dat gemiep over haar gewicht kan ik ook niets mee.
Eens.. ze doet net of ze in de brugklas zit... zo raarquote:Op donderdag 9 oktober 2025 20:05 schreef Muisjeruisje het volgende:
Ik vind Zoë trouwens ook nog best jong voor een tweede gaatje in haar oren. Debbie kijkt haar gewoon groot volgens mij
Lijkt interessant. Is het niet.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:51 schreef Moondance het volgende:
Ik vond die tekst onder MB haar laatste post vooral totaal onleesbaar. Die ellenlange zinnen met weet ik hoeveel komma’s en bijzinnen zijn echt niet te volgen.
Haar oudste is haar beste vriend. Die zal haar wel helpen.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:42 schreef Lampje88 het volgende:
Mb gaat naar de Antillen met vrienden op loopafstand. Maar de vlucht wel alleen met 4 kids, best pittig ook
Reis naar de Antillen , geld klotst tegen de plinten daarquote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:44 schreef JaNeeDan het volgende:
MB heeft weer een tekst geplaatst met een schreeuw om schouderklopjes en hartjes.
Goed geld verdienen en hebben, daar is niks mis mee. Geld verdienen aan je kinderen, daar is heel veel mis mee.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:58 schreef Lovelii2026 het volgende:
[..]
Reis naar de Antillen , geld klotst tegen de plinten daar
Ja die wordt klaargestoomd voor extra mantelzorgerquote:Op donderdag 9 oktober 2025 20:05 schreef Muisjeruisje het volgende:
Ik vind Zoë trouwens ook nog best jong voor een tweede gaatje in haar oren. Debbie kijkt haar gewoon groot volgens mij
Anna is volgens mij zelf aan de slag gegaan en is niet in een kliniek geweest. Ik heb bewondering voor haar hoe ze elke keer weer bij de dood weg weet te krabbelen.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 16:59 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:
[..]
Er is nog zo'n soort account die ik een poos gevolgd heb (Anna spreekt). Daar lijkt het nu wel goed mee te gaan na net zo'n soort traject. Die was in het ziekenhuis ook een soort van opgegeven. Die loopt nu maanden erna weer rond ipv in de rolstoel. Zal vast ook niet altijd goed gaan, maar het kan dus wel. Als ze zelf echt willen? Misschien dat ze haar daar ook niet kunnen houden als ze zelf van mening zijn dat het goed gaat?
De oudste is wel een heel verstandig mannetje,ik denk sowieso dat ze best wel wat aan die oudste 2 heeft aan hulp,ze zijn daar in ieder geval wel heel lief voor elkaar.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:57 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Haar oudste is haar beste vriend. Die zal haar wel helpen.
Ik zou ook gaan als ik kon , helaas klotst het hier niet zo😅quote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:58 schreef Lovelii2026 het volgende:
[..]
Reis naar de Antillen , geld klotst tegen de plinten daar
Achterlijke naam. Maar Jantje glimt van trots!quote:Op donderdag 9 oktober 2025 19:41 schreef Lalaland79 het volgende:
De Nagelkerkjes openen nu een delicatessen zaak als ik het goed begrijp. Snap alleen de naam niet, vindt hem erg kinderlijk overkomen. Maar hij is vast vernoemd naar Jan himzelf.
Het zijn kinderen. Die zouden lekker kind moeten mogen zijn en geen mini- volwassenen.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:21 schreef Henrike het volgende:
[..]
De oudste is wel een heel verstandig mannetje,ik denk sowieso dat ze best wel wat aan die oudste 2 heeft aan hulp,ze zijn daar in ieder geval wel heel lief voor elkaar.
In Brabant (en misschien ook in andere delen van het land?) bestaat er een lekkere dingetjes delicatesse franchise 'Kaatje Jans' daar moest ik eigenlijk meteen aan denken.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 19:41 schreef Lalaland79 het volgende:
De Nagelkerkjes openen nu een delicatessen zaak als ik het goed begrijp. Snap alleen de naam niet, vindt hem erg kinderlijk overkomen. Maar hij is vast vernoemd naar Jan himzelf.
Hij is 9. Een kind. Een kind hoort kind te zijn.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:21 schreef Henrike het volgende:
[..]
De oudste is wel een heel verstandig mannetje,ik denk sowieso dat ze best wel wat aan die oudste 2 heeft aan hulp,ze zijn daar in ieder geval wel heel lief voor elkaar.
Niet zoals bij minibelle die nog niet eens met 1 kind op stap kan en 3 die altijd ruzie hebben.
Ik vind het een hele uitdaging met 4 kids vliegen( en dan heeft zij geen zonnebloemketting he😅)
Scheelt wel dat ze vaak vliegen
Misschien had ze een coltrui aan toen ze bezig was met plamuren.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:38 schreef Hocuspocus2 het volgende:
MB: die foto in de hal met 2 collega’s. Die plamuur laag valt daar zo enorm op. En dan vooral ook het contrast met haar hals. Dat ze dat zelf niet ziet joh.
Great minds think alike 😉quote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:42 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Hij is 9. Een kind. Een kind hoort kind te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |