abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218976421
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 16:33 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Snap ik hoor, dat jij dat niet vindt😉.
Haha gelukkig, dat ik niet gezien wordt als iemand die denkt dat vrouwen broedmachines zijn 😂
pi_218976468
De juf is op huisbezoek.

Am: ik ga koken, Jet mag de juf zelf rondleiden.
pi_218976473
Pascalvdhaas: het lijkt mij ook vrij dubieus dat ze nu al klaar is met de behandeling in de kliniek. Volgens mij lag ze minstens 6 weken in het ziekenhuis omdat ze op het randje vd dood lag door extreem laag gewicht en uitgehongerd/uitgedroogd.. 6 weken alleen voeding (geen behandeling) en dan nu na max 3 weken al ontslagen uit de eetkliniek. Ze geeft wel aan dat ze zich nu beter voelt dan ooit, maar lijkt mij niet realistisch. Volgens mij zei ze ook dat ze daar weken/maanden zou verblijven. Wat is een eetstoornis ook vreselijk ingewikkeld. Ik gun haar zo erg een leven zonder de eetstoornis. Maar heb zelf het idee dat ze niet ontslagen is daar omdat het zo goed met haar gaat.
pi_218976490
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 16:56 schreef Marielle8585 het volgende:
Pascalvdhaas: het lijkt mij ook vrij dubieus dat ze nu al klaar is met de behandeling in de kliniek. Volgens mij lag ze minstens 6 weken in het ziekenhuis omdat ze op het randje vd dood lag door extreem laag gewicht en uitgehongerd/uitgedroogd.. 6 weken alleen voeding (geen behandeling) en dan nu na max 3 weken al ontslagen uit de eetkliniek. Ze geeft wel aan dat ze zich nu beter voelt dan ooit, maar lijkt mij niet realistisch. Volgens mij zei ze ook dat ze daar weken/maanden zou verblijven. Wat is een eetstoornis ook vreselijk ingewikkeld. Ik gun haar zo erg een leven zonder de eetstoornis. Maar heb zelf het idee dat ze niet ontslagen is daar omdat het zo goed met haar gaat.
Er is nog zo'n soort account die ik een poos gevolgd heb (Anna spreekt). Daar lijkt het nu wel goed mee te gaan na net zo'n soort traject. Die was in het ziekenhuis ook een soort van opgegeven. Die loopt nu maanden erna weer rond ipv in de rolstoel. Zal vast ook niet altijd goed gaan, maar het kan dus wel. Als ze zelf echt willen? Misschien dat ze haar daar ook niet kunnen houden als ze zelf van mening zijn dat het goed gaat?
pi_218976643
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 16:54 schreef Lodelie het volgende:
De juf is op huisbezoek.

Am: ik ga koken, Jet mag de juf zelf rondleiden.
Nou werkelijk...of ze kletst uit dr nek en de juf is allang weg of ze is nog gekker dan ik dacht.
pi_218976666
Misschien ben ik mosterd, maar in een storie zegt AM dat ze de rustige donderdag zonder kinderen mist. Dat het al heel lang geleden is dat alle kinderen op de basisschool zaten. Of ik snap niet wat ze schrijft of ik ben dom. 8 kinderen tussen de 25 en 5 kunnen toch niet allemaal tegelijk op de basisschool hebben gezeten? Het zal de vermoeidheid wel zijn dat ik het niet begrijp.
pi_218976761
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 16:59 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:

[..]
Er is nog zo'n soort account die ik een poos gevolgd heb (Anna spreekt). Daar lijkt het nu wel goed mee te gaan na net zo'n soort traject. Die was in het ziekenhuis ook een soort van opgegeven. Die loopt nu maanden erna weer rond ipv in de rolstoel. Zal vast ook niet altijd goed gaan, maar het kan dus wel. Als ze zelf echt willen? Misschien dat ze haar daar ook niet kunnen houden als ze zelf van mening zijn dat het goed gaat?
Ik volg Anna al een hele tijd. Het gaat redelijk met haar, helpt ook dat ze sinds een tijdje een nieuwe relatie heeft. Het lijkt mij vreselijk die ziekte. Begrijpen doe ik het ook niet.
pi_218976765
Alle kinderen die ze op dat moment had. Begreep ik er uit.
pi_218976792
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 21:10 schreef Iris2.0 het volgende:
Oke wat mij opviel aan de podcast, en correct me if i'am wrong, dat je bij Iris tussen de regels een beetje hoorde dat ze wat van JvP vond/vindt 🙈 Ben ik de enige die dat zo interpreteerde?
Ik interpreteerde dat ook zo.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_218976810
quote:
1s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 16:19 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Precies dit.
Ook gaf ze trouwens in een van haar verhalen aan dat ze niet zoveel (meer) doet voor haar moeder.
Dacht dat ze het oh zo zwaar had met mantelzorgen ( terwijl ze dus geen vervoer heeft? )
Ja, daarom vond ze dat ze recht hadden op een huis in Hellevoetsluis, omdat ze mantelzorger is 🙄

En die loopband zal ze wel gebruiken om
de was overheen te hangen, of hij staat al op marktplaats.
pi_218976886
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 14:49 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Haha zo'n gevoel heb ik altijd bij Debbie, dat ze maar kinderen kreeg omdat dat zo moet.
Ik heb geen mening over het aantal kinderen dat iemand al dan niet heeft 🙈
Nee dat dacht ik ook niet hoor!
pi_218976894
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 14:53 schreef Vingerkeautje het volgende:
AM: Dat gek*t van Juul bij die voordeur is toch ook rete-irritant?
Extreem irritant! Ik vond dat AM nog behoorlijk geduldig reageerde, ik kreeg echt plaatsvervangende behoefte om die deur een douw te geven 😅
pi_218977051
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 18:12 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Extreem irritant! Ik vond dat AM nog behoorlijk geduldig reageerde, ik kreeg echt plaatsvervangende behoefte om die deur een douw te geven 😅
AM heeft content (hele sneue, vind ik dan) als Julia dit doet, dus die gaat die deur niet openbeuken.
pi_218977056
Jullie vanmorgen ook zo gelachen dat DBM in haar hyperfocus nog helemaal niks gedronken had, terwijl ze vanmorgen de dag begon met een winters red bulletje in de auto? Die vrouw weet half niet wat ze deelt hoor 🤣
pi_218977416
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 18:38 schreef Danielle_ het volgende:
Jullie vanmorgen ook zo gelachen dat DBM in haar hyperfocus nog helemaal niks gedronken had, terwijl ze vanmorgen de dag begon met een winters red bulletje in de auto? Die vrouw weet half niet wat ze deelt hoor 🤣
redbull is geen drinken he, is haar brandstof om haar ADHD te optimaliseren.
pi_218977502
Ik vraag mij af waarom ik Kelly Beukers nog volg. Wat voor content heeft zij nu nog? Werkelijk niets toch? Ik weet maar hoe 1 kant van haar gezicht eruit ziet en dat gemiep over haar gewicht kan ik ook niets mee.
pi_218977523
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 10:45 schreef papierentas het volgende:
Sanneke ook weer lekker aan het zeuren. Dion heeft kennelijk ouderschapsverlof weten te regelen op de woensdag, maar dan moet hij zoveel doen en regelen (die zij niet kan omdat ze geen rijbewijs heeft, waarom heb je die bakfiets ook alweer?), dat ze nog helemaal geen tijd als gezin hebben. Wanneer komt ze zelf eens van die bank af, dan heb je misschien daadwerkelijk iets aan die woensdag.
Nouja, ze kan moeilijk de auto van haar moeder in de bakfiets doen. Want daar ging het vandaag om.
pi_218977616
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 12:02 schreef Harper het volgende:

[..]
Nikkie de Jager, Enzo Knol, de Bellinga´s.
En dichterbij: Familie Nagelkerke.
Ik denk echt niet dat ze een van de eersten was.
Jaaaaaaaren geleden had AM die slechte vlogs van dr op YouTube. Toen speelde Enzo Knol nog buiten geloof ik.
pi_218977654
De Nagelkerkjes openen nu een delicatessen zaak als ik het goed begrijp. Snap alleen de naam niet, vindt hem erg kinderlijk overkomen. Maar hij is vast vernoemd naar Jan himzelf.
pi_218977772
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 18:38 schreef Danielle_ het volgende:
Haar ramen mag ze ook wel wat vaker schoonmaken 🫣
pi_218977927
Ik v
quote:
Ik vrees het ook.
Had eerder het idee dat ze niet helemaal eerlijk was over alles, snackbakjes , haar eten wat ze at.
Maar ik vind dat moeilijk om daar over te discussiėren, ze is echt ernstig ziek.
Maar volgens mij mag ze zelf beslissen, dan houdt het voor de artsen ook op.
Hoop dat het goed gaat met haar.
pi_218977955
quote:
Ja, dit ging te snel. Het zal even goed gaan denk ik want ik geloof echt wel dat ze er nu echt zo over denkt.
Maar de ziekte is een sloper, die heb je niet met 3 weken behandeld. Ik vrees dat zij enorm gaat terugvallen. Onder haar post waren ook genoeg kritische reacties. Daar werd ook druk geswifferd.

En wbt ‘Anna spreekt’ die heeft insta ook een tijd gelaten voor wat het is en is nog lang niet hersteld. Ze schrijft ook letterlijk dat het nog altijd een gevecht is. Het is niet in een paar weken over.
pi_218978062
Ik vind Zoė trouwens ook nog best jong voor een tweede gaatje in haar oren. Debbie kijkt haar gewoon groot volgens mij
pi_218978078
Kyra die het maar niet kan laten om haar baby aan haar borst te hangen. Ik vind dat echt bijzonder hoor als je geen voeding meer hebt, dan gebruik je jezelf dus gewoon als levende speen.. Maar goed you do you en ze heeft weer een tiet foto voor de socials 👌
pi_218978418
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 14:53 schreef Vingerkeautje het volgende:
AM: Dat gek*t van Juul bij die voordeur is toch ook rete-irritant?
Nou ik had die deur echt een zwaai gegeven, dan hing ze met haar hoody aan het seksvlogger haakje🤣
Maaaaaar, AM lacht altijd om Juul dr "grappige" dingen dus ze roept het wel over zichzelf af.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')