abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218975393
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 13:16 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:

[..]
Nee een derde zou haar blijvend in een rolstoel krijgen ofzo. Artsen hadden haar gezegd dat het zeeeeeeeeeeeer onverstandig zou zijn. En het zou noooooit gebeuren.

Voila daar was de derde.

Overigens denk ik dat het laatste kindje zonder traject is verwekt, dus dan kan ik het nog enigszins begrijpen
Dat verhaal had ze al bij de tweede over invaliditeit. Toen dacht ik nog dat ga je toch niet riskeren.
Maar voila de derde kwam ook.
En ik denk de vierde ook.
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_218975395
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 14:08 schreef Henrike het volgende:

[..]
Maarrr zeg er niks van want ze geeft je meteen een veeg uit de pan, ik was dus gisteren diegene die reageerde dat ik het zielig vind zo'n 40 urige week voor de kinderen.
Ik begreep niets van hb, die kinderen moesten anders worden benaderd.
Ja joh, jij laat je maar lekker bijten, niet met de haren vast naar balletles gaan enz...we spreken elkaar weer als ze in de puberteit komt.
Heeft toch niks met hb te maken
Dat heeft ook niks met HB te maken.
Die kinderen (waarbij het daadwerkelijk vastgesteld is😏) benader je wel op een andere manier dan "reguliere" kinderen. Maar dat geldt evengoed voor Adhd en ass. Maar het betekend zeker niet dat je niet op hoeft te voeden.
pi_218975439
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 14:15 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Dat heeft ook niks met HB te maken.
Die kinderen (waarbij het daadwerkelijk vastgesteld is😏) benader je wel op een andere manier dan "reguliere" kinderen. Maar dat geldt evengoed voor Adhd en ass. Maar het betekend zeker niet dat je niet op hoeft te voeden.
Nou dit inderdaad. Ik vroeg me al af wat het was dat me zo stoorde aan die minibelle.

Maar ze voedt niet op en schuift het af op de hoogbegaafdheid.
pi_218975452
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 13:35 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Klopt maar Kyra's leven draait om oer moeder zijn en die vibes geeft Debbie nou niet bepaald.
Dat is waar. Ik heb ook nooit gesnapt waarom Debbie er drie heeft.
pi_218975503
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 13:22 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Zou ze weten dat de meeste mensen ouderschapsverlof hebben op de dag(en) dat de andere ouder werkt? Omdat het een dag opvang scheelt, om juist één op één tijd te hebben? Heeft ook weer niemand verteld natuurlijk.
En nu kwam het toevallig zo uit dat de auto van haar moeder voor de keuring moest, er geen leenauto beschikbaar was, hij nu met het ov terug moest en er ook nog eens een wegafsluiting was.

Hoe vaak gebeuren zulke dingen? Auto keuren = 1x per jaar. En zo vaak zal hij geen andere dingen moeten doen die ten koste gaan van hun ‘samen’ tijd.

En hij is dichterbij/om de hoe gaan werken zodat hij meer tijd heeft met zijn zoon. En dus met haar, want ze gaat nergens heen.
Hoeveel méér wil ze hebben?
pi_218975510
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 14:36 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
En nu kwam het toevallig zo uit dat de auto van haar moeder voor de keuring moest, er geen leenauto beschikbaar was, hij nu met het ov terug moest en er ook nog eens een wegafsluiting was.

Hoe vaak gebeuren zulke dingen? Auto keuren = 1x per jaar. En zo vaak zal hij geen andere dingen moeten doen die ten koste gaan van hun ‘samen’ tijd.

En hij is dichterbij/om de hoe gaan werken zodat hij meer tijd heeft met zijn zoon. En dus met haar, want ze gaat nergens heen.
Hoeveel méér wil ze hebben?
Gewoon, een slaafje, de hele week.

Mijn hemel zij is echt bijna nooit een beetje positief he.
pi_218975513
Die reclame van Milou voor Rosental vind ik nu ook niet echt geweldig. Het resultaat ziet er echt rommelig uit en ik zie ook kleurverschillen in haar gezicht, net of ze het niet goed opgedaan heeft
pi_218975531
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 13:35 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Klopt maar Kyra's leven draait om oer moeder zijn en die vibes geeft Debbie nou niet bepaald.
Debbie kreeg een derde 'omdat het zo hoort'.
Krijg altijd het gevoel dat ze beter na haar dochter had kunnen stoppen.
pi_218975559
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 14:42 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ohh echt, ik wist niet dat dat zo hoorde. Dan heb ik niks gezegd!
pi_218975563
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 14:47 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Ohh echt, ik wist niet dat dat zo hoorde. Dan heb ik niks gezegd!
Haha zo'n gevoel heb ik altijd bij Debbie, dat ze maar kinderen kreeg omdat dat zo moet.
Ik heb geen mening over het aantal kinderen dat iemand al dan niet heeft 🙈
pi_218975591
AM: Dat gek*t van Juul bij die voordeur is toch ook rete-irritant?
pi_218975593
quote:
1s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 14:15 schreef WinnieWana het volgende:

[..]
Dat verhaal had ze al bij de tweede over invaliditeit. Toen dacht ik nog dat ga je toch niet riskeren.
Dat denk ik ook!
pi_218975668
quote:
1s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 14:15 schreef WinnieWana het volgende:

[..]
Dat zou wel bij haar tradwife image passen. :')
Los van de risico's op 'invaliditeit' is EDS genetisch, heeft ze bij 1 van haar dochters al eerder een PPD gehad, een zorgenkind met sonde en volgens haar heeft haar eerste ook van alles. Nogal wat risico's die je neemt door kinderen te blijven krijgen...
pi_218975719
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 15:04 schreef Nieve het volgende:

[..]
Dat zou wel bij haar tradwife image passen. :')
Los van de risico's op 'invaliditeit' is EDS genetisch, heeft ze bij 1 van haar dochters al eerder een PPD gehad, een zorgenkind met sonde en volgens haar heeft haar eerste ook van alles. Nogal wat risico's die je neemt door kinderen te blijven krijgen...
Bij Kyra heb ik altijd het gevoel dat ze veel issues heeft en dat kinderen krijgen haar leven een gevoel van betekenis en er toe doen geven. Dat kan natuurlijk bij meer mensen zo zijn, maar ik denk dat kinderen een aanvulling van je leven zijn en niet een invulling.
pi_218975811
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 15:15 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:

[..]
Bij Kyra heb ik altijd het gevoel dat ze veel issues heeft en dat kinderen krijgen haar leven een gevoel van betekenis en er toe doen geven. Dat kan natuurlijk bij meer mensen zo zijn, maar ik denk dat kinderen een aanvulling van je leven zijn en niet een invulling.
Zij heeft zeker veel issues... Ik ben wel blij om te zien dat ze zich nu een beetje gedeisd houdt op insta, eerder was het echt toxic wat zij allemaal deed en deelde daar.
pi_218975817
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 14:42 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Omdat het zo hoort? Waar? Bij wie? Hoor ik er dus weer niet bij.
pi_218975829
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 12:33 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
Ik dacht trouwens dat Jet een paar maanden geleden toe was aan een passende fiets?

Dat stuk is heel herkenbaar hier, al onze kinderen waren ook bang voor een grotere fiets. Voor hen moest het ook heel lang formaat loopfiets zijn.

Maar als ze aangaven dat ze een stap groter konden deden we dat wel meteen. Een te kleine fiets is tenslotte niet zonder risico's. Jet slingert ook steeds meer.

En Lot zou ook leren fietsen zonder zijwielen? moeder heeft nu geen tijd meer denk ik.
Nou ja, het komt natuurlijk ook echt vanzelf wel een keer goed. Het is alleen zo zielig dat je alleen mag oefenen als moeder even niets te doen heeft.

Tablet tijd is belangrijker waarschijnlijk. Of spelen met je gesponsorde speelgoed op verplichte tijden.
Of verplicht in de hottub zitten.
AM gaat echt niet zelf meehollen hoor. Dat mogen MG, Jim of Sam doen. Ze zal het ongetwijfeld wel filmen!
pi_218975872
Zou de juf nu ook pontificaal op insta gezet worden? Of gaat AM een stukje filmen van het bezoek zonder juf en dan uitleggen: dit is voor de volgers🙈.

Ik zou me doodschamen.
pi_218975891
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 12:25 schreef papierentas het volgende:
Minibelle haar kind wilde niet naar school,, dus bijt ze haar moeder. Echt, wat is dat daar.
Gebrek aan grenzen stellen door moeder zelf. Wie z'n billen brandt....
pi_218975906
Ik dacht dat Sanneke laatst eens zei dat ze niet zoveel uitjes enzo postte omdat ze niet alles wat ze doen van Mijan wilde posten.

Maar zoveel content gaat over Mijan. Zelfs als hij ziek is of eruit ziet dat het niet goed met hem gaat (mag je dit zo zeggen?)
pi_218976090
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 15:47 schreef Utopica het volgende:
Ik dacht dat Sanneke laatst eens zei dat ze niet zoveel uitjes enzo postte omdat ze niet alles wat ze doen van Mijan wilde posten.

Maar zoveel content gaat over Mijan. Zelfs als hij ziek is of eruit ziet dat het niet goed met hem gaat (mag je dit zo zeggen?)
Ze heeft nog nooit gepost dat ze lekker met hem buiten wandelt/naar de eendjes gaat kijken oid. En 1 keer een paar seconden dat ze met de bakfiets fietste.

Voor de rest filmt ze veel gemompel, geschreeuw, haar kruis en haar zoveelste aankoop.

Het lijkt me heel sterk dat ze de dingen die ze met M zou doen, niet filmt en post.
pi_218976210
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 16:06 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ze heeft nog nooit gepost dat ze lekker met hem buiten wandelt/naar de eendjes gaat kijken oid. En 1 keer een paar seconden dat ze met de bakfiets fietste.

Voor de rest filmt ze veel gemompel, geschreeuw, haar kruis en haar zoveelste aankoop.

Het lijkt me heel sterk dat ze de dingen die ze met M zou doen, niet filmt en post.
Precies dit.
Ook gaf ze trouwens in een van haar verhalen aan dat ze niet zoveel (meer) doet voor haar moeder.
Dacht dat ze het oh zo zwaar had met mantelzorgen ( terwijl ze dus geen vervoer heeft? )
pi_218976282
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 15:34 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Omdat het zo hoort? Waar? Bij wie? Hoor ik er dus weer niet bij.
Er waren er toen meer in haar omgeving die nog een kind kregen, ik denk dus dat dat haar gevoel was.

Ik vind niet dat dat zo hoort 🙈
pi_218976299
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 16:06 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]

In de stories die ze gisteren plaatste schreef ze dat ze weinig beweegt. Dat geloof ik direct. Van bed naar bank en terug is inderdaad weinig.
pi_218976323
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 16:30 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Er waren er toen meer in haar omgeving die nog een kind kregen, ik denk dus dat dat haar gevoel was.

Ik vind niet dat dat zo hoort 🙈
Snap ik hoor, dat jij dat niet vindt😉.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')