🙂quote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:46 schreef lila01 het volgende:
[..]
Great minds think alike 😉
Ik schreef hetzelfde
Hoe heet de zaak?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:36 schreef Snaky het volgende:
[..]
Achterlijke naam. Maar Jantje glimt van trots!
🤥 ze was onlangs nog met één van de tweeling alleen in Nederland onder het mom van quality time. Ik krijg echt de kriebels van dit mens.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:39 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Elise boers die beweert nog nooit met maar 1 kind geweest te zijn. De jongens mochten logeren en nou was ze alleen met Coco. Ze zijn wel vaker alleen met Coco geweest 🤷♀️.
Ach ik zie ze altijd vrolijk voetballen en met vriendjes spelen.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:41 schreef lila01 het volgende:
[..]
Het zijn kinderen. Die zouden lekker kind moeten mogen zijn en geen mini- volwassenen.
Alsof hij slechter word van mama een beetje helpen tijdens de vlucht, dat deed mijn oudste ook. Zit 7 jaar tussen met de jongste.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:42 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Hij is 9. Een kind. Een kind hoort kind te zijn.
Precies. Hij is haar emotional support buddy. Daar zijn je kinderen niet voor. Ze kan het geld dat ze aan haar kinderen op IG verdient beter aan de kant zetten voor hun toekomstige therapie.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:42 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Hij is 9. Een kind. Een kind hoort kind te zijn.
Ik weet niet of jullie kinderen hebben in die leeftijd, maar hoeven die dan nooit iets te doen of een keer helpen?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:46 schreef lila01 het volgende:
[..]
Great minds think alike 😉
Ik schreef hetzelfde
En dat mag dan ook toch?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 00:19 schreef slowie het volgende:
Mijn kind van 4 kan zelfs even een tas pakken of z'n zusje's hand vasthouden. Wat is daar erg aan?
En soms heeft hij er geen zin in, heb ik pech 😂
En ik vind dat een aanname, je ziet maar kleine stukjes en om daar gelijk een stempel op te drukken vind ik ver gaan.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 00:36 schreef lila01 het volgende:
Het gaat niet om een tas dragen, de tafel dekken of een klusje doen.
Wij hebben het over parentificatie.
Dat hij gevoelig is heeft ze idd vaak gezegd, je ziet het ook aan hem.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 00:44 schreef lila01 het volgende:
Wij zien inderdaad maar kleine stukjes, dat klopt. We kijken blijkbaar ieder met een andere blik en dat mag.
Ik zie in de oudste vaak een jongetje dat veel op zijn schouders neemt en gevoelig is voor hoe het met zijn moeder gaat.
Ik zou willen dat MB, net als Jacq, haar kinderen meer zou afschermen. Dat vind ik pas liefdevol.
Ze wil nog wel een drukker schema? Die vrouw klaagt vaak genoeg steen en been over het drukke programma. Ze begint al net zo slap te lullem als DBM. Die weet ook vaak niet meer wat ze eerder heeft geroepen.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:54 schreef Lalaland79 het volgende:
En minibelle die zegt dat het voor haar nog wel een drukker schema mag/ kan zijn. Ik word al moe als ik het lees. En ze kan beter een dag van te voren gaan koken. Kan ze het eten van gister snel opwarmen en daarna de maaltijd voor de volgende dag voorbereiden. Eten de kinderen misschien iets vroeger. Kan ook weer meewerken aan een beter humeur. Hongerige kinderen hebben vaak een korter lontje. Helemaal einde van de dag.
Precies, niemand vindt het toch raar dat een 9 jarige een tasje moet dragen?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 00:36 schreef lila01 het volgende:
Het gaat niet om een tas dragen, de tafel dekken of een klusje doen.
Wij hebben het over parentificatie.
Plus de teksten die ze over hem schrijft. Hij is idd haar emotional support buddy, en dát maakt het zorgelijk.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 07:18 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
Precies, niemand vindt het toch raar dat een 9 jarige een tasje moet dragen?
Knuffeliger dan gemiddeld is iets heel anders dan de filmpjes die zij laat zien. Laatst in die auto...de manier waarop. En eerder al toen hij op zo'n vreemde manier over dr gezicht wreef.
Ze moet weer iets hebben om over te zeiken. Ik heb verder niks met of tegen Halloween, maar hoe legt ze uit dat ze naar fright nights gaat?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 07:30 schreef WinnieWana het volgende:
Hoe tegenstrijdig kan je zijn zeg. Dbm is tegen Halloween, want als we bovengronds dat gaan vieren worden ondergrondse satanische krachten groter.
Maar verder koopt ze met enige moeite een Halloween trui en gaat naar een pretpark om Halloween te vieren![]()
En ik denk dat ieder weldenkend mens tegen misbruik is dus waarom dat er bij wordt gehaald.
Volgens mij heet die zaak al jaren zo. Ging even zoeken op Google en zag dat hij jaren geleden overgenomen is en toen ook al zo heette.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 19:41 schreef Lalaland79 het volgende:
De Nagelkerkjes openen nu een delicatessen zaak als ik het goed begrijp. Snap alleen de naam niet, vindt hem erg kinderlijk overkomen. Maar hij is vast vernoemd naar Jan himzelf.
Ik heb kinderen, inmiddels volwassen. Zij hebben nooit iets hoeven doen. Mijn ervaring is dat ze dan uit zichzelf wel dingen deden. Het gaat hier alleen niet om even een tas dragen of een handje van het jongere zusje vasthouden. Het gaat hier om veel meer dan dat.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 00:15 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ik weet niet of jullie kinderen hebben in die leeftijd, maar hoeven die dan nooit iets te doen of een keer helpen?
Komt misschien omdat ik wat ouder ben maar mijn kinderen(3) moesten altijd wel iets doen, tafel dekken.
Even op hun zusje letten.
Mijn man werkte veel ivm eigen zaak en ik weet dat onze oudste ook graag mee wou helpen, gewoon kleine dingen dan hè.
Ik vind dat heel normaal maar blijkbaar is dat niet voor iedereen zo.
En we weten ook niet hoe mb dit aanpakt he, was een aanname van iemand hier dat de oudste wel zou helpen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |