Hoe je er ook in staat, ik vind het beschamend om dat precies vandaag te gaan doen.quote:
Dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 08:55 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Hoe je er ook in staat, ik vind het beschamend om dat precies vandaag te gaan doen.
Dat station zijn ze aan het verbouwen toch?quote:
De hal op het moment niet.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 08:58 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Dat station zijn ze aan het verbouwen toch?
Gaat een tijdje dicht hoorde ik...?quote:
Dat dus. Geen respect voor de slachtoffers van 7 oktober.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 08:55 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Hoe je er ook in staat, ik vind het beschamend om dat precies vandaag te gaan doen.
Zit een nieuwe vloer in.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 09:07 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Gaat een tijdje dicht hoorde ik...?
Ze zijn er wel mee bezig. Aoibhin en ik waren er vorige week nog.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 09:07 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Gaat een tijdje dicht hoorde ik...?
Ik vind het echt asociaal overkomen...quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 09:12 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat dus. Geen respect voor de slachtoffers van 7 oktober.
Wat ze ook hebben gedaan.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 09:20 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik vind het echt asociaal overkomen...
Beetje hetzelfde dat ze op 4 mei wouden demonstreren.
Klopt.quote:
Marco die pissebed?quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 09:26 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Klopt.
Marco Kroon niet vervolgd voor ingrijpen toen. En terecht.
Kroon heet hij.quote:
Wie moeten daar dan in?quote:
40plussers...?quote:
Maar wie zijn de populisten?quote:
Geen idee, ik roep dat niet..quote:
Afwerken als in polijsten ?quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 10:31 schreef Puzzie het volgende:
[ afbeelding ]
De ringen na electroforming, nu verder met het afwerken
![]()
@:Shii
Inmiddels druk bezig met het inkopen van een kit en alles om straks zelf verder thuis te electroformen.
Eind oktober gaan we naar een edelstenen en mineralen beurs om stenen in te slaan![]()
Beurs is in Boxmeer @:engine
Ja en oneffenheden weg vijlen, het is nu koper gewordenquote:
SBE will survive..quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 10:53 schreef marcb1974 het volgende:
Ohoh, er is weer vogelgriep.
Zou SBE al ingeënt zijn? Of moeten ze hem deze keer ook ruimen?
Germquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 10:53 schreef marcb1974 het volgende:
Ohoh, er is weer vogelgriep.
Zou SBE al ingeënt zijn? Of moeten ze hem deze keer ook ruimen?
Ophokken die vogels.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 10:56 schreef Puzzie het volgende:
Als Eend maar wel uitkijkt met die kleine meid van hem
Denken die mensen nou echt dat ze daar iets mee winnen? Sympathie sowieso niet lijkt me.quote:
Maak je dit helemaal zelf?quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 10:31 schreef Puzzie het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Inmiddels druk bezig met het inkopen van een kit en alles om straks zelf verder thuis te electroformen.
Eind oktober gaan we naar een edelstenen en mineralen beurs om stenen in te slaan![]()
Schande. En daar moet je dan begrip voor hebbenquote:
Lol jij had laatst toch een Free Palestine TT hierquote:
Kan gebeurenquote:
Dit was een workshop electroforming , iets wat ik werkelijk al meer dan 15 jaar wil/de gaan doen maar waar weinig over te vinden was , behalve op YT , maar hoe de hele procedure ging en wat je precies nodig hebt was altijd wat vaagquote:
Leuk hoorquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 12:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dit was een workshop electroforming , iets wat ik werkelijk al meer dan 15 jaar wil/de gaan doen maar waar weinig over te vinden was , behalve op YT , maar hoe de hele procedure ging en wat je precies nodig hebt was altijd wat vaag
Als je nou iets beter zou lezen , dan zou dat een hoop schelenquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 12:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Lol jij had laatst toch een Free Palestine TT hier
quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 11:59 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Schande. En daar moet je dan begrip voor hebben
They accused him now.quote:
Lijkt me wel mooi werk om te doen.quote:
Ewoutquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 13:04 schreef RedShoe het volgende:
Ik kijk wel vaak die politie series. Met Ewout etc...
Ik kijk nu de Wijk Agent.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 13:04 schreef RedShoe het volgende:
Ik kijk wel vaak die politie series. Met Ewout etc...
quote:
Dat is Ewout ja.quote:
Aan de ene kant wel. Je dagen zijn nooit hetzelfde, je kunt mensen helpen. Maar aan de andere kant, als ik de boeken die ik lees van politieagenten mag geloven, word je niet goed ondersteund als je gewond raakt tijdens je werk. Wel door collega's, maar niet door de politie als organisatie.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 13:03 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Lijkt me wel mooi werk om te doen.
Politie bedoel ik
Altijd wel boeiend om te zien..quote:
Die muts loopt nu te liegen dat ze bedreigd zou zijnquote:
Ook de politie is gewoon gebonden aan regels en die worden door de politiek opgelegd.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 13:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Aan de ene kant wel. Je dagen zijn nooit hetzelfde, je kunt mensen helpen. Maar aan de andere kant, als ik de boeken die ik lees van politieagenten mag geloven, word je niet goed ondersteund als je gewond raakt tijdens je werk. Wel door collega's, maar niet door de politie als organisatie.
Ik las het , dit was ook iets te hoog gegrepen, dus een mooi excuus.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 13:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Die muts loopt nu te liegen dat ze bedreigd zou zijn
Daar gaat ze al de fout in, want je moet altijd een id bij je hebbenquote:
Ik las al de vraag waarom ze dan niet even haar chauffeur dat pakje had laten kopenquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 13:17 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Daar gaat ze al de fout in, want je moet altijd een id bij je hebben
Maar daar mag wel eens wat aan veranderd worden voor agenten. Zeker als je wat aan de tekorten wil doen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 13:17 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ook de politie is gewoon gebonden aan regels en die worden door de politiek opgelegd.
Zo slim is ze niet.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 13:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik las al de vraag waarom ze dan niet even haar chauffeur dat pakje had laten kopen
En ook daar zit ze gewoon glashard te liegen met dat berichtjequote:
Henk schijnt haar te rijden.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 13:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik las al de vraag waarom ze dan niet even haar chauffeur dat pakje had laten kopen
Mee eens ja. Sowieso minder regels, dat is wel een ding in Nederland.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 13:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar daar mag wel eens wat aan veranderd worden voor agenten. Zeker als je wat aan de tekorten wil doen.
Ben al weer weg.quote:
Nee manquote:
Henk is nog dommer dan zijzelfquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 13:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Henk schijnt haar te rijden.
[ afbeelding ]
Nou echtquote:
Bij mij al heel lang niet meer, maar ik kom ook eigenlijk niet meer op Xquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 13:31 schreef RedShoe het volgende:
![]()
https://x.com/InternetH0F/status/1975335414043914556
Twitter werkt nog steeds niet op Fok...
Hier gewoon al de hele dag zwaar bewolkt, geen moer aanquote:
Hier schijnt de zon en kan je in je shirtje naar buitenquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 13:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Hier gewoon al de hele dag zwaar bewolkt, geen moer aan
Hier ook, net heerlijk in de zon zitten lunchenquote:
Dat vond de wijkagent dus ook.quote:
Ik had ze gezien bij dat tuincentrum: een hele hal volquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 12:41 schreef pullup het volgende:
Stukje Dom voor @:domnivoor ?
https://www.ad.nl/utrecht(...)atste-kans~ac99bc88/
Maar is die hele Dom zoals die er nu staat gewoon nep en ligt die echte gewoon in het tuincentrum?quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 13:59 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik had ze gezien bij dat tuincentrum: een hele hal vol
Leuk om te hebben maar mijn tuin is niet zo groot.
Ze moeten wel het goede voorbeeld gevenquote:
Die Rene Teuben is de laatste tijd ook weer online. Soms gaat het goed, en soms iets minder.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 14:13 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ze moeten wel het goede voorbeeld geven
Goeie vraagquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 14:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Maar is die hele Dom zoals die er nu staat gewoon nep en ligt die echte gewoon in het tuincentrum?
Vorig jaar zag ik hem veel op de pier met zijn dronken kop.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 14:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die Rene Teuben is de laatste tijd ook weer online. Soms gaat het goed, en soms iets minder.
Hij woont nu bij zijn moeder. Op FB onder de naamquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 14:21 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Vorig jaar zag ik hem veel op de pier met zijn dronken kop.
Ik vraag me weleens af waar die gast nu woont.
Waar volg je hem online dan?
Het was nogal nat daar waar ik was, dus maar terug naar huis gegaanquote:
quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 14:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het was nogal nat daar waar ik was, dus maar terug naar huis gegaan
We hebben een beetje pech inderdaad zo lijkt hetquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 14:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het was nogal nat daar waar ik was, dus maar terug naar huis gegaan
Hier dus niet, in Aken wel.quote:
Zijn moeder is ook de jongste niet meer...die heeft heel wat ellende gehad met hem.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 14:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij woont nu bij zijn moeder. Op FB onder de naam
https://www.facebook.com/woundeddog2018
Ik nietquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 14:30 schreef pullup het volgende:
[..]
We hebben een beetje pech inderdaad zo lijkt het
Nee, de fiets is het echt te ver voor hier met die heuvelsquote:
Wat dat betreft is pullup een heldquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 14:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, de fiets is het echt te ver voor hier met die heuvels
Ben Pullup niet zeg maar.
Gewoon trein en bus
Aken is wel superleuk als het droog isquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 14:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, de fiets is het echt te ver voor hier met die heuvels
Ben Pullup niet zeg maar.
Gewoon trein en bus
Nou ja heel veel heuvels heb je hier niet hoorquote:
Nee hier is fietsen een stuk makkelijkerquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 14:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Nou ja heel veel heuvels heb je hier niet hoor
Aken is zeker leuk, kom er best regelmatig.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 14:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Aken is wel superleuk als het droog is
Toen ik hier net woonde wilde ik naar Margraten. Dus de fiets op.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 14:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Nou ja heel veel heuvels heb je hier niet hoor
En overal goed witbier uit de tapquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 14:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Aken is zeker leuk, kom er best regelmatig.
Haha en dat is dan nog via de grote weg denk ik. Ze hebben daar wel echt van die kuitenbijters waar ze de weg echt bijna recht tegen de heuvel hebben aangelegdquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 14:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Toen ik hier net woonde wilde ik naar Margraten. Dus de fiets op.
Er is tussen hier en daar 1 heuvel, ik reed nog net 12 km/u toen ik bijna boven was
Als hij te dronken is moet hij in de berging slapen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 14:32 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Zijn moeder is ook de jongste niet meer...die heeft heel wat ellende gehad met hem.
Deze:quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 14:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha en dat is dan nog via de grote weg denk ik. Ze hebben daar wel echt van die kuitenbijters waar ze de weg echt bijna recht tegen de heuvel hebben aangelegd
Ook weer even checken, ben gewaarschuwd voor de laatste nuquote:
Oh ja dat is wel de hoofdweg, even later richting Gulpen gaat het er nog wel wat steiler an toe meen ikquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 14:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Deze:
https://www.google.nl/map(...)IKXMDSoASAFQAw%3D%3D
699quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 14:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Ook weer even checken, ben gewaarschuwd voor de laatste nu
Ik zat ergens in Braziliequote:Op dinsdag 7 oktober 2025 14:53 schreef pullup het volgende:
[..]
699
Ik had Mexico city goed dus zat punten daar
Lolquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 14:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als hij te dronken is moet hij in de berging slapen.
Even gekeken waar dat isquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 10:31 schreef Puzzie het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Mijn moeder is er al eens geweest , schijnt behoorlijk groot te zijnquote:
Ja is het ook wel. Ik heb er vroeger zwemles gehadquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 17:26 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mijn moeder is er al eens geweest , schijnt behoorlijk groot te zijn
Oh echt??quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 17:29 schreef engine het volgende:
[..]
Ja is het ook wel. Ik heb er vroeger zwemles gehaden zo zit er vanalles in dat complex.
Dat is best wel een goed idee.quote:
Wat ga je eten?quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 17:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is best wel een goed idee.
Ik ben net thuis, geen idee wat er in de koelkast ligt.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 17:42 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Wat ga je eten?
Hier Boerenkool met worst
Hoezo weet je niet wat je in de koelkast hebt ?quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 17:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben net thuis, geen idee wat er in de koelkast ligt.
Ik weet niet wat mijn parkiet uit mijn koelkast heeft gepakt toen ik afwezig was.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 17:54 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hoezo weet je niet wat je in de koelkast hebt ?
Een slot op de koelkast deur maken?quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 17:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik weet niet wat mijn parkiet uit mijn koelkast heeft gepakt toen ik afwezig was.
Heb je geen ringdeurbel op je koelkast?quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 17:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik weet niet wat mijn parkiet uit mijn koelkast heeft gepakt toen ik afwezig was.
Tijd voor een spuitje dusquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 17:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Oh wat gaaf geworden.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 10:31 schreef Puzzie het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
André the Giant kon stevig zuipenquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 19:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik was lui vandaag... en heb sinds kort André the Giant ontdekt in de Jumbo.
Moet eerlijk zeggen dat ik het spul goed te eten vind en ik word er nog sterk van ook![]()
Vandaag had ik: High Protein Meal Kip Döner – Aardappelgratin – Hollandse Snijbonen – 450g
Hij leeft toch nog?quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 19:20 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
André the Giant kon stevig zuipen
was gewone kip doner niet genoeg?quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 19:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik was lui vandaag... en heb sinds kort André the Giant ontdekt in de Jumbo.
Moet eerlijk zeggen dat ik het spul goed te eten vind en ik word er nog sterk van ook![]()
Vandaag had ik: High Protein Meal Kip Döner – Aardappelgratin – Hollandse Snijbonen – 450g
Dat heb ik laatst ook ontdekt... Kip Donner in de airfryert, wit broodje en BangBang saus... mjammiequote:Op dinsdag 7 oktober 2025 19:40 schreef maily het volgende:
[..]
was gewone kip doner niet genoeg?
al dat gezeik over extra proteïne
Of het is een Anderé?quote:
Dat wordt gewoon een extra beetje vet, als ........ etcquote:
En rip the Terminator.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 20:17 schreef marcb1974 het volgende:
RIP superman
Bekijk deze YouTube-video
Kijk jij wel eens naar poolstokhoogspringen uit Noorwegen?quote:
Nee dat niet maar wel eens naar Noorwegen en ook wel eens naar polstokhoogspringenquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 21:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kijk jij wel eens naar poolstokhoogspringen uit Noorwegen?
Owquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 21:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee dat niet maar wel eens naar Noorwegen en ook wel eens naar polstokhoogspringen
bedoelde U polsstokhoogspringen?quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 21:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee dat niet maar wel eens naar Noorwegen en ook wel eens naar polstokhoogspringen
Nee, eiersalade bedoelde hij.quote:
Met of zonder uitjes?quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 21:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nee, eiersalade bedoelde hij.
die je parkiet al uit de koelkast had opgesnoeptquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 21:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nee, eiersalade bedoelde hij.
Hoi hoiquote:
Hoi Eend.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 17:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heer sly.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 22:53 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hoi hoi.
Zijn een paar vage debielen die dat organiseren en uitvoeren.
Een m.i. te verwaarlozen actie en nauwelijks de moeite waard om over te forummen hiero, vuile onz-dissident.
Zeker als je kijkt naar de moordpartijen in Gaza door dat fucking nazi-regime aldaar.
Big deal, die twaalf nietszeggende ontspoorde dildo's die sneu doen op een station in Ljouwert![]()
Ga dan hier liever lopen janken over de echte misstanden, naast die andere wegkijkers in deze slow chat![]()
[ afbeelding ]
Groetnis út Ljouwert
Dan komt stokslobberje meer in de buurt.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 23:02 schreef sly-nl het volgende:
[..]
In google translate kom ik dan op "kontbeffen" uit. Klopt dat?
Hoi! Mooi!quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 23:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dikke prima hier. Hoe kom je bij onz dissident ?![]()
En hoe gaat het met u ?
[ afbeelding ]
Klopt ja, in Leeuwarden en dat bevalt prima. Moai stadsje.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 23:07 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hoi! Mooi!
Door dat dinges met dat 'bolken' in onz waar je frequent op non-actief wordt gezet, tochhhhhhh?![]()
Alles goed, thanks. Een paar borrels op, want Alkmaars. en liet me ff gaan![]()
Je woont, by the way, toch in Leeuwarden of in de buurt?
Mooi nummer voor op de begrafenis van Nethanjoehoequote:Op dinsdag 7 oktober 2025 23:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Klopt ja, in Leeuwarden en dat bevalt prima. Moai stadsje.
Lekker hoor wat borrelen.![]()
Goed nummer, zeg, weer ff angezwengeldquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 23:13 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Mooi nummer voor op de begrafenis van Nethanjoehoe![]()
Ik wilde deze van repliek voorzienquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 23:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Klopt ja, in Leeuwarden en dat bevalt prima. Moai stadsje.
Lekker hoor wat borrelen.![]()
Geen probleem Ketelkruiper.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 23:17 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ik wilde deze van repliek voorzienScusi
Ik had wat met een Friezin earder die in haar slaap Fries ging praten. Schattigquote:
En dan ook haar hoofd 360 graden draaien ?quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 23:22 schreef sly-nl het volgende:
[..]
I, had wat met een Friezin earder die in haar slaap Fries ging praten. Schattig
Nee, dat dan weer nietquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 23:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En dan ook haar hoofd 360 graden draaien ?
Lekker sliepe. Leuk je even gesproken te hebben. Ik ga nog even naar de buren.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 23:28 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Nee, dat dan weer niet. Alleen wat groene kots voor de preester van dienst.
ik ga pitten zo. Laters en snurk ze, Fred fruit. Take care
Hopelijk is alles goed SBEquote:Op woensdag 8 oktober 2025 08:53 schreef Superbadeendje het volgende:
Morge, ik mag zo weer naar het ziekenhuis voor controle.
Morguh Pullup, thnx voor de veugeltjesquote:
Sterkte eend!!quote:Op woensdag 8 oktober 2025 08:53 schreef Superbadeendje het volgende:
Dus wat heb je nu geleerd...na zuipen je tekst controleren voordat je het verzend....quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 23:07 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hoi! Mooi!
Door dat dinges met dat 'bolken' in onz waar je frequent op non-actief wordt gezet, tochhhhhhh?![]()
Alles goed, thanks. Een paar borrels op, want Alkmaars ontzet en liet me ff gaan![]()
Je woont, by the way, toch in Leeuwarden of in de buurt?
** woordje vergeten, zag ik nu netttt
Sterkte, succes, genoeg mensen die je het beste wensen iig, ook voor een controle.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 08:53 schreef Superbadeendje het volgende:
Toen hadden we al kleurenfoto's in de rest van Nederland.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 10:01 schreef Domnivoor het volgende:
Leeuwarden, 1985. Er is weinig veranderd.
[ afbeelding ]
Bron: Vroeger in Leeuwarden, Facebook
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 10:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Toen hadden we al kleurenfoto's in de rest van Nederland.
Wow ik herken het inderdaad echt nog zoquote:Op woensdag 8 oktober 2025 10:01 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
Die vrouw zit daar nog steeds te paffenquote:Op woensdag 8 oktober 2025 10:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wow ik herken het inderdaad echt nog zo
De trein naar Harlingen vertrekt ook nog steeds vanaf hetzelfde perronquote:Op woensdag 8 oktober 2025 10:01 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
Even een goed lijstje vragen opstellen zodat ze deze keer duidelijker naar je kunnen zijn wat de plannen worden en wat er mis isquote:Op woensdag 8 oktober 2025 08:53 schreef Superbadeendje het volgende:
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 09:46 schreef ChocoFan het volgende:
En goedemorgen voor alle mensjes hier.
Die gast zit er vast ook nog steedsquote:Op woensdag 8 oktober 2025 10:01 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
Een lijst of een boek?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 11:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Even een goed lijstje vragen opstellen zodat ze deze keer duidelijker naar je kunnen zijn wat de plannen worden en wat er mis is
Lul.quote:
Wat?quote:
Ik heb het niet helemaal bekeken maar goed dat dit gedocumenteerd is sowiesoquote:Op woensdag 8 oktober 2025 15:05 schreef marcb1974 het volgende:
Voor de WO2 geïnteresseerden EN voor de amsterdammerts
Het einde laat nog even zien hoe schofterig NL reageerde na wo2 op de joden, maar eigenlijk ook andere gevangenen, die terugkeerdenquote:Op woensdag 8 oktober 2025 15:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb het niet helemaal bekeken maar goed dat dit gedocumenteerd is sowieso
Dat weten een heleboel mensen niet idd.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 15:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het einde laat nog even zien hoe schofterig NL reageerde na wo2 op de joden, maar eigenlijk ook andere gevangenen, die terugkeerden
Dat is het wel heel lief stellenquote:Op woensdag 8 oktober 2025 16:38 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Dat weten een heleboel mensen niet idd.
Ze werden niet als helden onthaald.
Netjesquote:
Opgeruimd staat ......quote:
Je weet dat er vogelgriep is in NL he?quote:
Maar hoe ging het vandaag? Meer duidelijkheid?quote:
Zou wel mooi zijn maar ik vrees het ergste met die doktoren van hemquote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar hoe ging het vandaag? Meer duidelijkheid?
Nog niet, ik heb wel gehoord dat er een "vlek" te zien is in mijn oog. Ik heb gevraagd of ik ook mocht kijken.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar hoe ging het vandaag? Meer duidelijkheid?
Heb je problemen met zien?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nog niet, ik heb wel gehoord dat er een "vlek" te zien is in mijn oog. Ik heb gevraagd of ik ook mocht kijken.Over ruim 2 weken wordt ik gebeld door de oogarts en dan hoor ik meer. Maar dat zal niet zo zijn dat ik krijg te horen; Komt wel weer goed Badeend.
Ik ken zeker 1 persoon die daar anders over denkt ...quote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Terwijl ik naar een aflevering van Itchy Boots in Afganistan keek.. zat ik te bedenken dat Nederland vast wel de meest wereldberoemde mensen heeft geproduceerd, zeker relatief tot onze grootte.
En wat blijkt... we are number one![]()
[ afbeelding ]
En welk land is het dan?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ken zeker 1 persoon die daar anders over denkt ...
Dat moet je nog vragen ?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En welk land is het dan?
Toch niet die rare Spanjolen ?quote:
Nee en Columbus heeft America ook niet gevonden .... dat waren de Noormannenquote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Toch niet die rare Spanjolen ?
KIjk PIcasso en Dali konden leuk kliederen, Gaudie lekker kleiën en Penélope Cruz ...![]()
Maar het land is veeeel groter.... dus vallen ze af!
Ik ben blind aan mijn linker oog.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Heb je problemen met zien?
Zelfs die kwamen op bezoekquote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee en Columbus heeft America ook niet gevonden .... dat waren de Noormannen
OOh, heftig! Beterschap! Ik hoop dat ze iets kunnen doen voor je!quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben blind aan mijn linker oog.
Niet waar, dat waren de indianen.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee en Columbus heeft America ook niet gevonden .... dat waren de Noormannen
waarom diequote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nog niet, ik heb wel gehoord dat er een "vlek" te zien is in mijn oog. Ik heb gevraagd of ik ook mocht kijken.Over ruim 2 weken wordt ik gebeld door de oogarts en dan hoor ik meer. Maar dat zal niet zo zijn dat ik krijg te horen; Komt wel weer goed Badeend.
Waarschijnlijk niet, het zal een kwestie zijn mee leren leven. Dat lukt mij overigens best wel.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
OOh, heftig! Beterschap! Ik hoop dat ze iets kunnen doen voor je!
Ja, heb (tijdelijke) ervaring gehad met één oog, het is prima te doen... maar het feit dat je er nog maar eentje over hebt... is scary.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet, het zal een kwestie zijn mee leren leven. Dat lukt mij overigens best wel.
Neefje van mij kreeg op zn 17e of zo een basketbal tegen zn oog ... sindsdien doet ie het ook met het zicht van 1 oog .... het is te doen ..quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet, het zal een kwestie zijn mee leren leven. Dat lukt mij overigens best wel.
Beetje wel, beter wordt het niet ik kan er beter om lachen en doorgaan met het leven.quote:
Dat is fijn dat je er nu zo over denktquote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Beetje wel, beter wordt het niet ik kan er beter om lachen en doorgaan met het leven.
Het is ook wel beangstigend om er nog maar één oog te hebben. Maar tja dat verander ik niet zo maar even. Ik mis het vooral in het verkeer, ik heb meer moeite om afstanden of snelheid in te schatten.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja, heb (tijdelijke) ervaring gehad met één oog, het is prima te doen... maar het feit dat je er nog maar eentje over hebt... is scary.
Van alle zintuigen vind ik zien toch wel de belangrijkste.
Anyway! Succes !
Pro-tip: Boem = Ho.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is ook wel beangstigend om er nog maar één oog te hebben. Maar tja dat verander ik niet zo maar even. Ik mis het vooral in het verkeer, ik heb meer moeite om afstanden of snelheid in te schatten.
Maar dan lig ik wel onder een auto.quote:
en hoogte .... met traplopen bijvoorbeeld ....quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is ook wel beangstigend om er nog maar één oog te hebben. Maar tja dat verander ik niet zo maar even. Ik mis het vooral in het verkeer, ik heb meer moeite om afstanden of snelheid in te schatten.
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar dan lig ik wel onder een auto.
Met traplopen heb ik geen moeite. Dat komt ook omdat de treehoogtes bij één trap gelijk zijn.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:24 schreef maily het volgende:
[..]
en hoogte .... met traplopen bijvoorbeeld ....
Dan lig jij eronderquote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Ik dacht dat je zelf reed... Sorry!
Ik laat mijn parkiet altijd rijden.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Ik dacht dat je zelf reed... Sorry!
quote:
dat is toch normaal?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Met traplopen heb ik geen moeite. Dat komt ook omdat de treehoogtes bij één trap gelijk zijn.
quote:
Meestal is dat zo, maar het is, zeker bij iets oudere trappen, geen gegeven.quote:
Klopt, staat ook in het bouwbesluit. Alleen de optrede vd eerste trede mag afwijken.quote:
RIP Random Robertquote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Een van mijn favo youtubers van al lang geleden is heen gegaan. Excentriek figuur, niet mainstream. Na de dood van zijn vrouw heeft hij de weg niet meer gevonden.
RIP Robert a curious mind.![]()
Even gedacht welke video van hem ik zou plaatsen.. heb besloten voor deze random video, omdat hij juist zo random was!
Als je als eerste aan water denkt?quote:
jij dacht natuurlijk aan chocolademelkquote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als je als eerste aan water denkt?
Echt wel
Bijvoorbeeld jaquote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:05 schreef maily het volgende:
[..]
jij dacht natuurlijk aan chocolademelk
Zo heb ik het vaak gehoord, boem is ho, plons is water.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als je als eerste aan water denkt?
Echt wel
Eigenlijk niet,quote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zo heb ik het vaak gehoord, boem is ho, plons is water.![]()
En af en toe wil ik door bepaalde dingen andere bepaalde dingen zeggen of typen, dus toen ik boem is ho las, moest ik plons is water tikken. Snappie?![]()
Niets is lekkerder dan vrij associërenquote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zo heb ik het vaak gehoord, boem is ho, plons is water.![]()
En af en toe wil ik door bepaalde dingen andere bepaalde dingen zeggen of typen, dus toen ik boem is ho las, moest ik plons is water tikken. Snappie?![]()
Ik dacht aan iets anders hoor, maar dat kan prima met chocoladequote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:07 schreef ChocoFan het volgende:
Maak ik mensen soms blij met mijn naam, als ze het in huis hebben, chocola, anders niet heb ik al ontdekt.
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik dacht aan iets anders hoor, maar dat kan prima met chocolade
Hoe zou dat nou komen.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:06 schreef ChocoFan het volgende:
Zo raar dat iedereen gelijk aan chocola denkt bij mij.
Ik stond 2 weken geleden geregeld in een lift die een bepaalde pling had waardoor ik bijna iedere keer zei, speciale aanbieding of u heeft station.... bereikt.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Niets is lekkerder dan vrij associëren
Ben je zelf geen fan?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:06 schreef ChocoFan het volgende:
Zo raar dat iedereen gelijk aan chocola denkt bij mij.
Ben allang blij dat ik er zelf geen last van heb.quote:
Precies datquote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik stond 2 weken geleden geregeld in een lift die een bepaalde pling had waardoor ik bijna iedere keer zei, speciale aanbieding of u heeft station.... bereikt.
Wat een zooitjequote:
Gelukkig heb alleen jij daar last van.quote:
Piano?quote:
Zo heb ik bij van die openschuifdeuren de neiging om op en neer te springenquote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik stond 2 weken geleden geregeld in een lift die een bepaalde pling had waardoor ik bijna iedere keer zei, speciale aanbieding of u heeft station.... bereikt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Gelukkig had ik dat toen er iemand bij stond.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Precies dat
En nog beter als je iemand bij je hebt die dat dan ook zonder uitleg begrijpt
Dusquote:
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hier ontstaat iets mooisquote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Precies dat
En nog beter als je iemand bij je hebt die dat dan ook zonder uitleg begrijpt
je hoeft het niet een hele dag te snoepenquote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Niet meer zo van chocola, iets met, niet goed voor je.
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo heb ik bij van die openschuifdeuren de neiging om op en neer te springen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben altijd wel blij als ik hoor of lees dat best veel mensen dat met zulke dingen hebben.
![]()
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo heb ik bij van die openschuifdeuren de neiging om op en neer te springen
Wha.. ik heb ook een tik bij die dingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik er op af loop... knip ik met mijn vingers, en de kick is dat het dan exact op dat moment open gaat.. en als dat lukt... Dat voelt goed!![]()
Is gewoon een automatisme geworden..:DJe ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
Ik ben ook een matig gebruiker, maar vind het wel heel lekker en gun mezelf op zaterdag in het weekend vaak een wit puntbroodje met roomboter en XXL pure hagelslagquote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Niet meer zo van chocola, iets met, niet goed voor je.
Dat klopt. En doe ik niet meer vaak dus is het ook wel een feestje als ik het wel eet.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:13 schreef maily het volgende:
[..]
je hoeft het niet een hele dag te snoepen
Dit is een hele geruststelling toch?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Ik ben altijd wel blij als ik hoor of lees dat best veel mensen dat met zulke dingen hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |