Als je nou iets beter zou lezen , dan zou dat een hoop schelenquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 12:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Lol jij had laatst toch een Free Palestine TT hier
quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 11:59 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Schande. En daar moet je dan begrip voor hebben
They accused him now.quote:
Lijkt me wel mooi werk om te doen.quote:
Ewoutquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 13:04 schreef RedShoe het volgende:
Ik kijk wel vaak die politie series. Met Ewout etc...
Ik kijk nu de Wijk Agent.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 13:04 schreef RedShoe het volgende:
Ik kijk wel vaak die politie series. Met Ewout etc...
quote:
Dat is Ewout ja.quote:
Aan de ene kant wel. Je dagen zijn nooit hetzelfde, je kunt mensen helpen. Maar aan de andere kant, als ik de boeken die ik lees van politieagenten mag geloven, word je niet goed ondersteund als je gewond raakt tijdens je werk. Wel door collega's, maar niet door de politie als organisatie.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 13:03 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Lijkt me wel mooi werk om te doen.
Politie bedoel ik
Altijd wel boeiend om te zien..quote:
Die muts loopt nu te liegen dat ze bedreigd zou zijnquote:
Ook de politie is gewoon gebonden aan regels en die worden door de politiek opgelegd.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 13:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Aan de ene kant wel. Je dagen zijn nooit hetzelfde, je kunt mensen helpen. Maar aan de andere kant, als ik de boeken die ik lees van politieagenten mag geloven, word je niet goed ondersteund als je gewond raakt tijdens je werk. Wel door collega's, maar niet door de politie als organisatie.
Ik las het , dit was ook iets te hoog gegrepen, dus een mooi excuus.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 13:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Die muts loopt nu te liegen dat ze bedreigd zou zijn
Daar gaat ze al de fout in, want je moet altijd een id bij je hebbenquote:
Ik las al de vraag waarom ze dan niet even haar chauffeur dat pakje had laten kopenquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 13:17 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Daar gaat ze al de fout in, want je moet altijd een id bij je hebben
Maar daar mag wel eens wat aan veranderd worden voor agenten. Zeker als je wat aan de tekorten wil doen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 13:17 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ook de politie is gewoon gebonden aan regels en die worden door de politiek opgelegd.
Zo slim is ze niet.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 13:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik las al de vraag waarom ze dan niet even haar chauffeur dat pakje had laten kopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |