SBE will survive..quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 10:53 schreef marcb1974 het volgende:
Ohoh, er is weer vogelgriep.
Zou SBE al ingeënt zijn? Of moeten ze hem deze keer ook ruimen?
Germquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 10:53 schreef marcb1974 het volgende:
Ohoh, er is weer vogelgriep.
Zou SBE al ingeënt zijn? Of moeten ze hem deze keer ook ruimen?
Ophokken die vogels.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 10:56 schreef Puzzie het volgende:
Als Eend maar wel uitkijkt met die kleine meid van hem
Denken die mensen nou echt dat ze daar iets mee winnen? Sympathie sowieso niet lijkt me.quote:
Maak je dit helemaal zelf?quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 10:31 schreef Puzzie het volgende:
[ afbeelding ]
De ringen na electroforming, nu verder met het afwerken
![]()
@:Shii
Inmiddels druk bezig met het inkopen van een kit en alles om straks zelf verder thuis te electroformen.
Eind oktober gaan we naar een edelstenen en mineralen beurs om stenen in te slaan![]()
Beurs is in Boxmeer @:engine
Schande. En daar moet je dan begrip voor hebbenquote:
Lol jij had laatst toch een Free Palestine TT hierquote:
Kan gebeurenquote:
Dit was een workshop electroforming , iets wat ik werkelijk al meer dan 15 jaar wil/de gaan doen maar waar weinig over te vinden was , behalve op YT , maar hoe de hele procedure ging en wat je precies nodig hebt was altijd wat vaagquote:
Leuk hoorquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 12:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dit was een workshop electroforming , iets wat ik werkelijk al meer dan 15 jaar wil/de gaan doen maar waar weinig over te vinden was , behalve op YT , maar hoe de hele procedure ging en wat je precies nodig hebt was altijd wat vaag
Als je nou iets beter zou lezen , dan zou dat een hoop schelenquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 12:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Lol jij had laatst toch een Free Palestine TT hier
quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 11:59 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Schande. En daar moet je dan begrip voor hebben
They accused him now.quote:
Lijkt me wel mooi werk om te doen.quote:
Ewoutquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 13:04 schreef RedShoe het volgende:
Ik kijk wel vaak die politie series. Met Ewout etc...
Ik kijk nu de Wijk Agent.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 13:04 schreef RedShoe het volgende:
Ik kijk wel vaak die politie series. Met Ewout etc...
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |