Hoe je er ook in staat, ik vind het beschamend om dat precies vandaag te gaan doen.quote:
Dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 08:55 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Hoe je er ook in staat, ik vind het beschamend om dat precies vandaag te gaan doen.
Dat station zijn ze aan het verbouwen toch?quote:
De hal op het moment niet.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 08:58 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Dat station zijn ze aan het verbouwen toch?
Gaat een tijdje dicht hoorde ik...?quote:
Dat dus. Geen respect voor de slachtoffers van 7 oktober.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 08:55 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Hoe je er ook in staat, ik vind het beschamend om dat precies vandaag te gaan doen.
Zit een nieuwe vloer in.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 09:07 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Gaat een tijdje dicht hoorde ik...?
Ze zijn er wel mee bezig. Aoibhin en ik waren er vorige week nog.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 09:07 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Gaat een tijdje dicht hoorde ik...?
Ik vind het echt asociaal overkomen...quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 09:12 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat dus. Geen respect voor de slachtoffers van 7 oktober.
Wat ze ook hebben gedaan.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 09:20 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik vind het echt asociaal overkomen...
Beetje hetzelfde dat ze op 4 mei wouden demonstreren.
Klopt.quote:
Marco die pissebed?quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 09:26 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Klopt.
Marco Kroon niet vervolgd voor ingrijpen toen. En terecht.
Kroon heet hij.quote:
Wie moeten daar dan in?quote:
40plussers...?quote:
Maar wie zijn de populisten?quote:
Geen idee, ik roep dat niet..quote:
Afwerken als in polijsten ?quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 10:31 schreef Puzzie het volgende:
[ afbeelding ]
De ringen na electroforming, nu verder met het afwerken
![]()
@:Shii
Inmiddels druk bezig met het inkopen van een kit en alles om straks zelf verder thuis te electroformen.
Eind oktober gaan we naar een edelstenen en mineralen beurs om stenen in te slaan![]()
Beurs is in Boxmeer @:engine
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |