Hoe je er ook in staat, ik vind het beschamend om dat precies vandaag te gaan doen.quote:
Dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 08:55 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Hoe je er ook in staat, ik vind het beschamend om dat precies vandaag te gaan doen.
Dat station zijn ze aan het verbouwen toch?quote:
De hal op het moment niet.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 08:58 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Dat station zijn ze aan het verbouwen toch?
Gaat een tijdje dicht hoorde ik...?quote:
Dat dus. Geen respect voor de slachtoffers van 7 oktober.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 08:55 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Hoe je er ook in staat, ik vind het beschamend om dat precies vandaag te gaan doen.
Zit een nieuwe vloer in.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 09:07 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Gaat een tijdje dicht hoorde ik...?
Ze zijn er wel mee bezig. Aoibhin en ik waren er vorige week nog.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 09:07 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Gaat een tijdje dicht hoorde ik...?
Ik vind het echt asociaal overkomen...quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 09:12 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat dus. Geen respect voor de slachtoffers van 7 oktober.
Wat ze ook hebben gedaan.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 09:20 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik vind het echt asociaal overkomen...
Beetje hetzelfde dat ze op 4 mei wouden demonstreren.
Klopt.quote:
Marco die pissebed?quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 09:26 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Klopt.
Marco Kroon niet vervolgd voor ingrijpen toen. En terecht.
Kroon heet hij.quote:
Wie moeten daar dan in?quote:
40plussers...?quote:
Maar wie zijn de populisten?quote:
Geen idee, ik roep dat niet..quote:
Afwerken als in polijsten ?quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 10:31 schreef Puzzie het volgende:
[ afbeelding ]
De ringen na electroforming, nu verder met het afwerken
![]()
@:Shii
Inmiddels druk bezig met het inkopen van een kit en alles om straks zelf verder thuis te electroformen.
Eind oktober gaan we naar een edelstenen en mineralen beurs om stenen in te slaan![]()
Beurs is in Boxmeer @:engine
Ja en oneffenheden weg vijlen, het is nu koper gewordenquote:
SBE will survive..quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 10:53 schreef marcb1974 het volgende:
Ohoh, er is weer vogelgriep.
Zou SBE al ingeënt zijn? Of moeten ze hem deze keer ook ruimen?
Germquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 10:53 schreef marcb1974 het volgende:
Ohoh, er is weer vogelgriep.
Zou SBE al ingeënt zijn? Of moeten ze hem deze keer ook ruimen?
Ophokken die vogels.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 10:56 schreef Puzzie het volgende:
Als Eend maar wel uitkijkt met die kleine meid van hem
Denken die mensen nou echt dat ze daar iets mee winnen? Sympathie sowieso niet lijkt me.quote:
Maak je dit helemaal zelf?quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 10:31 schreef Puzzie het volgende:
[ afbeelding ]
De ringen na electroforming, nu verder met het afwerken
![]()
@:Shii
Inmiddels druk bezig met het inkopen van een kit en alles om straks zelf verder thuis te electroformen.
Eind oktober gaan we naar een edelstenen en mineralen beurs om stenen in te slaan![]()
Beurs is in Boxmeer @:engine
Schande. En daar moet je dan begrip voor hebbenquote:
Lol jij had laatst toch een Free Palestine TT hierquote:
Kan gebeurenquote:
Dit was een workshop electroforming , iets wat ik werkelijk al meer dan 15 jaar wil/de gaan doen maar waar weinig over te vinden was , behalve op YT , maar hoe de hele procedure ging en wat je precies nodig hebt was altijd wat vaagquote:
Leuk hoorquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 12:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dit was een workshop electroforming , iets wat ik werkelijk al meer dan 15 jaar wil/de gaan doen maar waar weinig over te vinden was , behalve op YT , maar hoe de hele procedure ging en wat je precies nodig hebt was altijd wat vaag
Als je nou iets beter zou lezen , dan zou dat een hoop schelenquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 12:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Lol jij had laatst toch een Free Palestine TT hier
quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 11:59 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Schande. En daar moet je dan begrip voor hebben
They accused him now.quote:
Lijkt me wel mooi werk om te doen.quote:
Ewoutquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 13:04 schreef RedShoe het volgende:
Ik kijk wel vaak die politie series. Met Ewout etc...
Ik kijk nu de Wijk Agent.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 13:04 schreef RedShoe het volgende:
Ik kijk wel vaak die politie series. Met Ewout etc...
quote:
Dat is Ewout ja.quote:
Aan de ene kant wel. Je dagen zijn nooit hetzelfde, je kunt mensen helpen. Maar aan de andere kant, als ik de boeken die ik lees van politieagenten mag geloven, word je niet goed ondersteund als je gewond raakt tijdens je werk. Wel door collega's, maar niet door de politie als organisatie.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 13:03 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Lijkt me wel mooi werk om te doen.
Politie bedoel ik
Altijd wel boeiend om te zien..quote:
Die muts loopt nu te liegen dat ze bedreigd zou zijnquote:
Ook de politie is gewoon gebonden aan regels en die worden door de politiek opgelegd.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 13:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Aan de ene kant wel. Je dagen zijn nooit hetzelfde, je kunt mensen helpen. Maar aan de andere kant, als ik de boeken die ik lees van politieagenten mag geloven, word je niet goed ondersteund als je gewond raakt tijdens je werk. Wel door collega's, maar niet door de politie als organisatie.
Ik las het , dit was ook iets te hoog gegrepen, dus een mooi excuus.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 13:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Die muts loopt nu te liegen dat ze bedreigd zou zijn
Daar gaat ze al de fout in, want je moet altijd een id bij je hebbenquote:
Ik las al de vraag waarom ze dan niet even haar chauffeur dat pakje had laten kopenquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 13:17 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Daar gaat ze al de fout in, want je moet altijd een id bij je hebben
Maar daar mag wel eens wat aan veranderd worden voor agenten. Zeker als je wat aan de tekorten wil doen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 13:17 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ook de politie is gewoon gebonden aan regels en die worden door de politiek opgelegd.
Zo slim is ze niet.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 13:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik las al de vraag waarom ze dan niet even haar chauffeur dat pakje had laten kopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |