Dat is ook de plek waar ik altijd zomers kwam, heerlijk!quote:Op maandag 6 oktober 2025 21:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Prachtig plekje, wij zaten aan de andere kant van de duinen en liepen daar zo naar toe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
quote:Op maandag 6 oktober 2025 21:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ons huisje, met 5 volwassenen erin gepropt... slaapzakken, lekker spartaans.Wow wat een mooi plekjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hebben jullie gestapeld?
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
quote:Op maandag 6 oktober 2025 21:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ons huisje, met 5 volwassenen erin gepropt... slaapzakken, lekker spartaans.Ziet er nauwelijks uit als in NederlandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
More elephants stomping on big game hunters please.
Soort vanquote:Op maandag 6 oktober 2025 21:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wow wat een mooi plekje![]()
Hebben jullie gestapeld?
Er staan er een paar op een puntje in de Grevelingenquote:Op maandag 6 oktober 2025 21:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Ziet er nauwelijks uit als in Nederland
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
Geen kacheltje nodigquote:Op maandag 6 oktober 2025 21:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Soort van
Er passen officieel zelfs 7 man in
Maar met 5 kon je je kont al niet meer keren.
quote:Op maandag 6 oktober 2025 21:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wow wat een mooi plekje![]()
Hebben jullie gestapeld?
quote:Op maandag 6 oktober 2025 21:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Er staan er een paar op een puntje in de Grevelingen
Dit is de KabbelaarsbankSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
quote:
Gezelligquote:Op maandag 6 oktober 2025 21:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Volgende keer mag je er bij
Dit is vanuit de andere hoek, en meer is er ook echt niet.quote:
quote:Op maandag 6 oktober 2025 21:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dit is vanuit de andere hoek, en meer is er ook echt niet.de tafel was wat klein voor iedereen..
Mocht de pret niet drukken.De locatie en uitzicht maakt veel goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was er wel een toilet?Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Bier, wijn en snacks, kaas en...en.... Als mannen inkopen gaan doen.. is er altijd genoegquote:
Idd.quote:Op maandag 6 oktober 2025 21:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die van jou reageert ook zo he
Bekijk deze YouTube-video
Vind wel altijd op weg er naar toe.. als je door dat industriegebied rijdt.. (botlek?) man wat een depressieve zooi...quote:Op maandag 6 oktober 2025 21:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De locatie en uitzicht maakt veel goed
Was er wel een toilet?
Ja dat is het ook, maar als je daar eenmaal voorbij bent ben je dat snel vergetenquote:Op maandag 6 oktober 2025 21:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Vind wel altijd op weg er naar toe.. als je door dat industriegebied rijdt.. (botlek?) man wat een depressieve zooi...
Eenschquote:Op maandag 6 oktober 2025 22:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat is het ook, maar als je daar eenmaal voorbij bent ben je dat snel vergeten
Dat is het zeker, en natuurlijk lekker een visje etenquote:Op maandag 6 oktober 2025 22:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Eensch
Prachtige omgeving, en ik houd van de zee.. vind de havens met de zeeschepen ook prachtig.. de visafslag, ging ik als kind altijd vroeg opstaan om de vangsten binnen te zien komen. Mooi stukje Nederland
Wel verse vis toch?quote:Op maandag 6 oktober 2025 22:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is het zeker, en natuurlijk lekker een visje eten
Eet jij eigenlijk visch?quote:
Ja Trump valt een beetje door de mand met al zn reacties en acties momenteel als ik de media moet geloven ...quote:Op maandag 6 oktober 2025 21:33 schreef pullup het volgende:
Hey dat valt nog niet eens tegen die Bad Bunny. Ik was even aan het checken omdat er wat ophef was over het feit dat hij de half time show bij de Superbowl gaat verzorgen
Bekijk deze YouTube-video
Zou er nog wel gebowld worden ?quote:Op maandag 6 oktober 2025 21:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
ICE gaat met heel veel aanwezig zijn. Dus rellen, dus de nationale garde zal er ook wel zijn
Ik ziee eigelijk aan iets anders dan een banaan als ik zo kijkquote:
Hey Puzziequote:
Het heeft wel iets van een boemerang jaquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 08:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ziee eigelijk aan iets anders dan een banaan als ik zo kijk
Ja dat dusquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 08:38 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het heeft wel iets van een boemerang ja
En de Pallie aanhangers gaan vandaag sit ins houden op stations.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 08:45 schreef RedShoe het volgende:
Israël herdenkt aanslagen, 2 jaar geleden...
Tsjaaa...quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 08:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En de Pallie aanhangers gaan vandaag sit ins houden op stations.
Lekker de populist uithangen met je palliequote:Op dinsdag 7 oktober 2025 08:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En de Pallie aanhangers gaan vandaag sit ins houden op stations.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |