Je hebt iedereen wel stil gekregen.quote:
ssst geniet nou van een bakjequote:Op maandag 6 oktober 2025 13:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je hebt iedereen wel stil gekregen.
quote:
Ik had een uitje het weekend met wat oude vrienden, blijkt een maat van mij roeiboten te verkopen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
quote:Op maandag 6 oktober 2025 21:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik had een uitje het weekend met wat oude vrienden, blijkt een maat van mij roeiboten te verkopen.
Ik heb hem beloofd dat ik er jouw een paar aan zou smerenPortugees merk geloof ik. Die zijn bekender in kano's maar je komt ze af en toe tegenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.More elephants stomping on big game hunters please.
Ja klopt, Portugeesquote:Op maandag 6 oktober 2025 21:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Portugees merk geloof ik. Die zijn bekender in kano's maar je komt ze af en toe tegen
Nee, aan zee. Had niets met roeien te maken.quote:
Nee de roeiwereld is extreem conservatief. Bijna onmogelijk er als nieuw merk tussen te komenquote:Op maandag 6 oktober 2025 21:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja klopt, Portugees
Hij importeert ze... maar het loopt nog niet storm
Hij heeft geloof ik een paar demo boten uit staan.. maar echt lang hebben we het er niet over gehad.quote:Op maandag 6 oktober 2025 21:07 schreef pullup het volgende:
De importeur die ik kende kwam uit Tilburg maar is er ondertussen mee gekapt. Deze meneer ken ik niet
Gecheckt op de site. Ze zien er nog min of meer het zelfde uit als ik me herinnerde. Vast en zeker fijne bootjes voor veel clubs hoor en niet perse concurrerend met het top materiaal maar ze zijn dan ook de helft van die prijs.quote:Op maandag 6 oktober 2025 21:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hij heeft geloof ik een paar demo boten uit staan.. maar echt lang hebben we het er niet over gehad.
Kost zo'n topboot duur?quote:Op maandag 6 oktober 2025 21:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Gecheckt op de site. Ze zien er nog min of meer het zelfde uit als ik me herinnerde. Vast en zeker fijne bootjes voor veel clubs hoor en niet perse concurrerend met het top materiaal maar ze zijn dan ook de helft van die prijs.
Voor een skiff 15.000 euro, een top acht al snel 70.000quote:
Zeker, gezandstraald op het strand... maar het was heerlijk uit waaien.quote:Op maandag 6 oktober 2025 21:14 schreef pullup het volgende:
Het was wel een bijzonder weekeinde om aan de kust te zitten
Heel tofquote:Op maandag 6 oktober 2025 21:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zeker, gezandstraald op het strand... maar het was heerlijk uit waaien.
[ afbeelding ]
Dat zijn beste sprongen.quote:Op maandag 6 oktober 2025 21:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zeker, gezandstraald op het strand... maar het was heerlijk uit waaien.
[ afbeelding ]
Goede prijzen welquote:Op maandag 6 oktober 2025 21:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Voor een skiff 15.000 euro, een top acht al snel 70.000
Kijk je rtl 7 nu?quote:
Het was windkracht 9... dus diegene die het nog aan durfden.. waren redelijke pro's had ik het ideequote:
Oei ik ben toch niets aan het missen hoop ikquote:Op maandag 6 oktober 2025 21:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kijk je rtl 7 nu?
Jouw favo vrouw (geloof ik) zit erin
Wel een topshowtjequote:Op maandag 6 oktober 2025 21:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
De dame in questie:![]()
[ afbeelding ]
quote:
Die jaquote:Op maandag 6 oktober 2025 21:27 schreef pullup het volgende:
Oh Grace Jones
Ja die heb ik al wel eens gezien deze Bond natuurlijk
Zou wel voor een concert naar Grace gaan maar niet speciaal naar de bios
Springtij en nogal wat wind ... zag her en der wat beelden en overstromingenquote:Op maandag 6 oktober 2025 21:14 schreef pullup het volgende:
Het was wel een bijzonder weekeinde om aan de kust te zitten
Hee dat is bij Scharendijkequote:Op maandag 6 oktober 2025 21:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
En wij zaten helemaal in het hoekje rechts, achter dat glas... kun je zien hoe hoog wij al zaten en daar sprongen ze ver bovenuit.
De zee is wel ietwat rustiger op deze foto
[ afbeelding ]
Gaaf zeg, je had een prima weekend aan zee.quote:Op maandag 6 oktober 2025 21:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
De dame in questie:![]()
[ afbeelding ]
Heftig jaquote:Op maandag 6 oktober 2025 21:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Springtij en nogal wat wind ... zag her en der wat beelden en overstromingen
quote:
ICE gaat met heel veel aanwezig zijn. Dus rellen, dus de nationale garde zal er ook wel zijnquote:Op maandag 6 oktober 2025 21:33 schreef pullup het volgende:
Hey dat valt nog niet eens tegen die Bad Bunny. Ik was even aan het checken omdat er wat ophef was over het feit dat hij de half time show bij de Superbowl gaat verzorgen
Bekijk deze YouTube-video
Ik zie het nog wel niet doorgaan ook jaquote:Op maandag 6 oktober 2025 21:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
ICE gaat met heel veel aanwezig zijn. Dus rellen, dus de nationale garde zal er ook wel zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |