Je hebt iedereen wel stil gekregen.quote:
ssst geniet nou van een bakjequote:Op maandag 6 oktober 2025 13:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je hebt iedereen wel stil gekregen.
quote:
Ik had een uitje het weekend met wat oude vrienden, blijkt een maat van mij roeiboten te verkopen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
quote:Op maandag 6 oktober 2025 21:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik had een uitje het weekend met wat oude vrienden, blijkt een maat van mij roeiboten te verkopen.
Ik heb hem beloofd dat ik er jouw een paar aan zou smerenPortugees merk geloof ik. Die zijn bekender in kano's maar je komt ze af en toe tegenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.More elephants stomping on big game hunters please.
Ja klopt, Portugeesquote:Op maandag 6 oktober 2025 21:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Portugees merk geloof ik. Die zijn bekender in kano's maar je komt ze af en toe tegen
Nee, aan zee. Had niets met roeien te maken.quote:
Nee de roeiwereld is extreem conservatief. Bijna onmogelijk er als nieuw merk tussen te komenquote:Op maandag 6 oktober 2025 21:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja klopt, Portugees
Hij importeert ze... maar het loopt nog niet storm
Hij heeft geloof ik een paar demo boten uit staan.. maar echt lang hebben we het er niet over gehad.quote:Op maandag 6 oktober 2025 21:07 schreef pullup het volgende:
De importeur die ik kende kwam uit Tilburg maar is er ondertussen mee gekapt. Deze meneer ken ik niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |