Ik kijk er naar uit.quote:
Die lag nog op de bank, en ik niet.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 20:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Je hebt een afstandsbediening voor je afstandsbediening nodig
Nog steeds wel mijn favo bondfilmquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 20:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is al beter dan die vorige film
Zijn al halverwege geloof ikquote:
Ik heb er al een zooi langs zien komen ja vorige weekquote:
Wat denk jij, wint J.B. deze keer weer?quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 21:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb er al een zooi langs zien komen ja vorige week
En hij krijgt het meisjequote:Op zaterdag 4 oktober 2025 22:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat denk jij, wint J.B. deze keer weer?
Ghostbusters!quote:
Toch weer een verrassend einde danquote:
Met kerst pas he, dat is nog een paar weken.quote:
Relatief ook nieuwerquote:
Dan deed je het niet heel serieusquote:
Nee ik zat er echt hele continenten naast steedsquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 22:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan deed je het niet heel serieus
Ah, dat helpt niet nee. Ik had 414 op locatie lees ik net.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 22:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee ik zat er echt hele continenten naast steeds
Ik 142quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 22:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, dat helpt niet nee. Ik had 414 op locatie lees ik net.
Das nie heel veelquote:
Nee daar kom je gewoonlijk met 2 vragen al bovenuitquote:
En deze.quote:
Ook die van mij.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 20:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nog steeds wel mijn favo bondfilm
Die wil ik wel weer eens zien eigenlijkquote:
Ik ook.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 22:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die wil ik wel weer eens zien eigenlijk
Dan moet FF maar eens gelijk krijgen,quote:
Ik heb hem al zo lang niet meer gezien dat ik niet eens meer weet waarover die gaat.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 23:03 schreef Soury het volgende:
Wordt die dan vaak rond Kerst uitgezonden? Ik heb die ook sinds het uitkomen nooit meer gezien.
Zwelgje![]()
Ik heb deze
[ link | afbeelding ]
Ik ook niet, ik heb het dus in 1983 gezien. Is wel te downloaden zie ik.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 23:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb hem al zo lang niet meer gezien dat ik niet eens meer weet waarover die gaat.
Ach, hij staat ook op youtube.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 23:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik heb het dus in 1983 gezien. Is wel te downloaden zie ik.
Zal ook wel, maar dat het zo'n typische kerstfilm was wist ik niet.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 23:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ach, hij staat ook op youtube.
Ik ken hem ook niet als typische kerstfilm.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 23:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Zal ook wel, maar dat het zo'n typische kerstfilm was wist ik niet.
https://www.mrsstilletto.(...)kijken-met-kerstmis/quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 23:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ken hem ook niet als typische kerstfilm.
Staat er toch nog 1 op die ik nog wel eens wil kijken met kerst.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 23:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
https://www.mrsstilletto.(...)kijken-met-kerstmis/
Annie ?quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 23:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Staat er toch nog 1 op die ik nog wel eens wil kijken met kerst.
Live of Brian is de enige die gezien moet worden.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 23:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
https://www.mrsstilletto.(...)kijken-met-kerstmis/
Ik nog lang niet.quote:Op zondag 5 oktober 2025 00:02 schreef Domnivoor het volgende:
Goedenavond![]()
Ah, de pepernoten liggen nog maar net in de winkels maar jullie zitten al in de kerstsfeer 🎄
Net de trailer bekeken, die lijkt mij ook wel gaaf om te kijken.quote:Op zondag 5 oktober 2025 00:04 schreef Soury het volgende:
Polar Express. Die is gaaf in 3d. Ik heb een 3d TV maar die was echt super om te kijken.
Doen ! Aanraderquote:Op zondag 5 oktober 2025 00:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Net de trailer bekeken, die lijkt mij ook wel gaaf om te kijken.
De LOTR versie jaquote:
Maar wat kijk jij? De Kameleon serie?quote:
Die heb ik wel allemaal gekeken. maar niet met kerst.quote:Op zondag 5 oktober 2025 00:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar wat kijk jij? De Kameleon serie?
Ook een oudje alquote:Op zondag 5 oktober 2025 00:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die heb ik wel allemaal gekeken. maar niet met kerst.
Ik blijf deze wel leuk vinden rond die tijd,
[ afbeelding ]
Had ik ook in gigantisch formaatquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 23:03 schreef Soury het volgende:
Wordt die dan vaak rond Kerst uitgezonden? Ik heb die ook sinds het uitkomen nooit meer gezien.
Zwelgje![]()
Ik heb deze
[ link | afbeelding ]
Morguh Pullupquote:
ALtijd mooi die vroege vogelsquote:
Deze is ook groot. 37 cm breed. Die kleine kartonnen boekjes hadden we vroeger ook hele stapels.quote:Op zondag 5 oktober 2025 06:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Had ik ook in gigantisch formaat
Al heel lang niet gezien eigenlijk, eens zoeken later
Met Zwelgjequote:
Deze heeft zijn pyjama nog half aanquote:
quote:
Mogguh eendjequote:
Die kan verder bouwen aan zijn eierdozenfortquote:Op zondag 5 oktober 2025 11:36 schreef Superbadeendje het volgende:
Zojuist iemand blij gemaakt met een stapel eierdozen.
quote:Op zondag 5 oktober 2025 11:37 schreef drakin het volgende:
[..]
Die kan verder bouwen aan zijn eierdozenfort
Een eierdozenbank is wel een stuk saaierquote:Op zondag 5 oktober 2025 11:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Eigenlijk was het iemand vd voedselbank.
Ik kan ze nu niet meer terugvragen.quote:Op zondag 5 oktober 2025 11:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Een eierdozenbank is wel een stuk saaier
Wil je ze dan weer hebben?quote:Op zondag 5 oktober 2025 11:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kan ze nu niet meer terugvragen.
Eigenlijk niet, ben blij dat ik er af ben.quote:
Aanbreken dan.quote:Op zondag 5 oktober 2025 12:46 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik vind ook nog een pakje onaangebroken thee, tht 10-2017.
Ben je mooi op tijdquote:Op zondag 5 oktober 2025 12:46 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik drink nooit thee, geen idee hoe ik er ooit aan ben gekomen.quote:Op zondag 5 oktober 2025 12:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben je mooi op tijdheb je zolang je kasten niet opgeruimd
Dan blijft zo pakkie wel vergeten in de kast staan.quote:Op zondag 5 oktober 2025 12:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik drink nooit thee, geen idee hoe ik er ooit aan ben gekomen.
Warme melk met honingquote:Op zondag 5 oktober 2025 12:56 schreef marcb1974 het volgende:
Honing met thee werkt prima als je ziek bent
Als het droog is, kan je het gewoon nog drinken..quote:Op zondag 5 oktober 2025 12:46 schreef Superbadeendje het volgende:
Moet jij een bakkie?quote:
Zal iets qua smaak minder zijn.quote:Op zondag 5 oktober 2025 13:26 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Als het droog is, kan je het gewoon nog drinken..
Ik dus ook.quote:
Nou ja, over het algemeen kan je droge dingen dus niet drinken.quote:Op zondag 5 oktober 2025 13:26 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Als het droog is, kan je het gewoon nog drinken..
quote:Op zondag 5 oktober 2025 13:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou ja, over het algemeen kan je droge dingen dus niet drinken.
quote:Op zondag 5 oktober 2025 13:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zal je het proeven?quote:
Sharp as a knifequote:Op zondag 5 oktober 2025 13:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zeker wel, thee is al een matige drank maar dat is echt hooiquote:
Ik drink liever thee, dan koffie.quote:Op zondag 5 oktober 2025 13:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Zeker wel, thee is al een matige drank maar dat is echt hooi
Moet jij niet rellen nu?quote:Op zondag 5 oktober 2025 13:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Zeker wel, thee is al een matige drank maar dat is echt hooi
Behalve als het over wijn gaat.quote:Op zondag 5 oktober 2025 13:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die is nog steeds vloeibaar, dus nat.quote:
Rode lijn vormen bedoel je?quote:
Terroristen steunen en dus rellen jaquote:Op zondag 5 oktober 2025 17:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Rode lijn vormen bedoel je?
Ik kan goed multitasken hoor
Te makkelijkquote:Op zondag 5 oktober 2025 17:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Terroristen steunen en dus rellen ja
Thee is niet lekker dus dat lijkt me onmogelijk.quote:
Deze is echt lekker en jij krijgt niksquote:Op zondag 5 oktober 2025 18:00 schreef engine het volgende:
[..]
Thee is niet lekker dus dat lijkt me onmogelijk.
Wat is dat voor soort dan?quote:Op zondag 5 oktober 2025 18:19 schreef drakin het volgende:
[..]
Deze is echt lekker en jij krijgt niks
Klaptheequote:
hot chocolate chai staat op het zakje. oa stukjes cacao nibs, gember en kaneelquote:
Mmm lekker maar klinkt niet als thee.quote:Op zondag 5 oktober 2025 18:30 schreef drakin het volgende:
[..]
hot chocolate chai staat op het zakje. oa stukjes cacao nibs, gember en kaneel
thee zonder theebladerenquote:
Dat heet warme chocomelk.quote:Op zondag 5 oktober 2025 18:35 schreef drakin het volgende:
[..]
thee zonder theebladeren
kruidenmixdrank dan?
1 post boven jequote:
Ik had hem gezien maar dat was na mijn post.quote:
Ziet er wel lekker uit, waar haal je dat?quote:Op zondag 5 oktober 2025 18:40 schreef drakin het volgende:
Foto gemaakt, merk heet artisan tea, heb veel thee van dit merk in huis.
Maar het is dus een infusie als ik het goed zie
[ afbeelding ]
In de groothandel of bij mijquote:Op zondag 5 oktober 2025 18:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ziet er wel lekker uit, waar haal je dat?
Ohquote:
Deze is net over datum en mag niet meer verkocht, dus drink ik deze zelf op.quote:
Blij met een dooie parkiet musquote:Op zondag 5 oktober 2025 18:51 schreef drakin het volgende:
[..]
Deze is net over datum en mag niet meer verkocht, dus drink ik deze zelf op.
Ik had geen idee dat je interesse in mijn thee zou hebben.quote:
Nou ja die met chocola ziet er wel lekker uit hoor.quote:Op zondag 5 oktober 2025 18:55 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik had geen idee dat je interesse in mijn thee zou hebben.
Wen er maar aan het is oktober (in Nederland). Ik hou wel van een lekkere storm als ik binnen zit.quote:
Ik niet.quote:Op zondag 5 oktober 2025 19:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Wen er maar aan het is oktober (in Nederland). Ik hou wel van een lekkere storm als ik binnen zit.
Je hoeft geen 40 te zijn om hier te postenquote:Op zondag 5 oktober 2025 19:55 schreef kwiwi het volgende:
Hoi@:bomenverzameling stuurde me hier naartoe, maar eigenlijk heb ik nog een jaartje voordat ik 40 word
Is het hier gezellig?
Oh ik dacht dat je al zo oud was.quote:Op zondag 5 oktober 2025 19:55 schreef kwiwi het volgende:
Hoi@:bomenverzameling stuurde me hier naartoe, maar eigenlijk heb ik nog een jaartje voordat ik 40 word
Is het hier gezellig?
Klopt ja het is weer wat heftiger qua verspreiding dan de laatste twee jarenquote:Op zondag 5 oktober 2025 20:19 schreef RedShoe het volgende:
Jongste zoon heeft corona..
Het gaat weer rond.
De lijn stijgt weer idd. Zal op de scholen wel weer als een gek rond gaan.quote:Op zondag 5 oktober 2025 20:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Klopt ja het is weer wat heftiger qua verspreiding dan de laatste twee jaren
Wist niet dat daar nog op getest werd eigenlijk.quote:Op zondag 5 oktober 2025 20:19 schreef RedShoe het volgende:
Het gaat weer rond.
Beterschap voor RedShoe jr.quote:Op zondag 5 oktober 2025 20:19 schreef RedShoe het volgende:
Het gaat weer rond.
Ik heb zelf nog van die testen thuis.quote:Op zondag 5 oktober 2025 20:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wist niet dat daar nog op getest werd eigenlijk.
Allang niet meerquote:Op zondag 5 oktober 2025 20:32 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik heb zelf nog van die testen thuis.
quote:Op zondag 5 oktober 2025 20:31 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Beterschap voor RedShoe jr.
Ik ga weer een prik halen.
Het kan nu...quote:Op zondag 5 oktober 2025 20:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Allang niet meer
We zien het wel ik ga denk ik nog wel zo'n prik halen
Ik hoef niet perse meer. Ik val weliswaar onder de risicogroep voor de griep(prik). Maar mensen van mijn leeftijd hoeven zich niet meer te melden voor de COVID prik las ik laatst.quote:Op zondag 5 oktober 2025 20:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Allang niet meer
We zien het wel ik ga denk ik nog wel zo'n prik halen
Ach ja niemand hoeft ook meer maar ik doe het toch maar gewoon weer, tot nu toe heb ik het daadwerkelijk nog niet gehad volgens mij dus dat houden we als het even kan zoquote:Op zondag 5 oktober 2025 21:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik hoef niet perse meer. Ik val weliswaar onder de risicogroep voor de griep(prik). Maar mensen van mijn leeftijd hoeven zich niet meer te melden voor de COVID prik las ik laatst.
Weet je zeker dat je het niet gehad hebt?quote:Op zondag 5 oktober 2025 21:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Ach ja niemand hoeft ook meer maar ik doe het toch maar gewoon weer, tot nu toe heb ik het daadwerkelijk nog niet gehad volgens mij dus dat houden we als het even kan zo
Neequote:Op zondag 5 oktober 2025 21:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je het niet gehad hebt?
Ik misschien een maand terug, maar ga toch regelen dat ik die prik krijg deze ronde.quote:Op zondag 5 oktober 2025 21:33 schreef pullup het volgende:
[..]
NeeDat kan ook niet echt he maar ben niet heel erg grieperig geweest wat jaartjes nu
Ik was ook nog geen 40 toen ik hier begon met posten.quote:Op zondag 5 oktober 2025 19:55 schreef kwiwi het volgende:
Is het hier gezellig?
Hoi.quote:Op zondag 5 oktober 2025 19:55 schreef kwiwi het volgende:
Is het hier gezellig?
Oh dat is wel een upgradequote:Op zondag 5 oktober 2025 22:02 schreef marcb1974 het volgende:
Wat een overgang in films
Van Tomeraider gaan we naar Full Metal Jacket
Ik heb het wel gehad. Dat is me slecht bevallen, dus ik ga die prik gewoon halen.quote:Op zondag 5 oktober 2025 21:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Ach ja niemand hoeft ook meer maar ik doe het toch maar gewoon weer, tot nu toe heb ik het daadwerkelijk nog niet gehad volgens mij dus dat houden we als het even kan zo
T was nog niet de goede Tombraider ookquote:
30 jaar geleden voor het laatst gedaanquote:
Domnivoor doet goede pogingen er eentje op te zetten jaquote:Op zondag 5 oktober 2025 22:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
30 jaar geleden voor het laatst gedaanHebben jullie een 40+ korfbal team?
Ik heb het ooit wel gespeeld maar dat is nog wel langer geleden dan kwiwiquote:Op zondag 5 oktober 2025 22:32 schreef chufi het volgende:
Vroeger alleen op gym en dan noch unisex... Maar wat jaren terug had ik een collega die scheids was bij korfballen ....
Ah, nog een actieve korfballer. Jij mag in het eerste teamquote:Op zondag 5 oktober 2025 22:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
30 jaar geleden voor het laatst gedaanHebben jullie een 40+ korfbal team?
quote:Op zondag 5 oktober 2025 22:34 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ah, nog een actieve korfballer. Jij mag in het eerste team![]()
Wij zijn het beste korfbalteam van heel 40+
Er worden hier spelletjes zat gespeeldquote:Op zondag 5 oktober 2025 22:27 schreef pullup het volgende:
Het eerste spel moet ooit nog gespeeld worden
Zo is dat.quote:Op zondag 5 oktober 2025 22:34 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Klopt ik sta op doelquote:Op zondag 5 oktober 2025 22:34 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja hier ookquote:Op zondag 5 oktober 2025 22:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb het ooit wel gespeeld maar dat is nog wel langer geleden dan kwiwi
normaal zou ik nu al in bed liggen.quote:Op zondag 5 oktober 2025 23:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik zou eigenlijk ook moeten slapen, maar geen zin ofzo
Nog wel.quote:
Soort van jaquote:
Slaap lekker. Mocht je nog even willen lachen:quote:Op maandag 6 oktober 2025 00:06 schreef mschol het volgende:
ik ga nu mn bed in
morgen weer een vroege, drukke en lange dag
Je hebt iedereen wel stil gekregen.quote:
ssst geniet nou van een bakjequote:Op maandag 6 oktober 2025 13:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je hebt iedereen wel stil gekregen.
quote:
Ik had een uitje het weekend met wat oude vrienden, blijkt een maat van mij roeiboten te verkopen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
quote:Op maandag 6 oktober 2025 21:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik had een uitje het weekend met wat oude vrienden, blijkt een maat van mij roeiboten te verkopen.
Ik heb hem beloofd dat ik er jouw een paar aan zou smerenPortugees merk geloof ik. Die zijn bekender in kano's maar je komt ze af en toe tegenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.More elephants stomping on big game hunters please.
Ja klopt, Portugeesquote:Op maandag 6 oktober 2025 21:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Portugees merk geloof ik. Die zijn bekender in kano's maar je komt ze af en toe tegen
Nee, aan zee. Had niets met roeien te maken.quote:
Nee de roeiwereld is extreem conservatief. Bijna onmogelijk er als nieuw merk tussen te komenquote:Op maandag 6 oktober 2025 21:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja klopt, Portugees
Hij importeert ze... maar het loopt nog niet storm
Hij heeft geloof ik een paar demo boten uit staan.. maar echt lang hebben we het er niet over gehad.quote:Op maandag 6 oktober 2025 21:07 schreef pullup het volgende:
De importeur die ik kende kwam uit Tilburg maar is er ondertussen mee gekapt. Deze meneer ken ik niet
Gecheckt op de site. Ze zien er nog min of meer het zelfde uit als ik me herinnerde. Vast en zeker fijne bootjes voor veel clubs hoor en niet perse concurrerend met het top materiaal maar ze zijn dan ook de helft van die prijs.quote:Op maandag 6 oktober 2025 21:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hij heeft geloof ik een paar demo boten uit staan.. maar echt lang hebben we het er niet over gehad.
Kost zo'n topboot duur?quote:Op maandag 6 oktober 2025 21:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Gecheckt op de site. Ze zien er nog min of meer het zelfde uit als ik me herinnerde. Vast en zeker fijne bootjes voor veel clubs hoor en niet perse concurrerend met het top materiaal maar ze zijn dan ook de helft van die prijs.
Voor een skiff 15.000 euro, een top acht al snel 70.000quote:
Zeker, gezandstraald op het strand... maar het was heerlijk uit waaien.quote:Op maandag 6 oktober 2025 21:14 schreef pullup het volgende:
Het was wel een bijzonder weekeinde om aan de kust te zitten
Heel tofquote:Op maandag 6 oktober 2025 21:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zeker, gezandstraald op het strand... maar het was heerlijk uit waaien.
[ afbeelding ]
Dat zijn beste sprongen.quote:Op maandag 6 oktober 2025 21:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zeker, gezandstraald op het strand... maar het was heerlijk uit waaien.
[ afbeelding ]
Goede prijzen welquote:Op maandag 6 oktober 2025 21:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Voor een skiff 15.000 euro, een top acht al snel 70.000
Kijk je rtl 7 nu?quote:
Het was windkracht 9... dus diegene die het nog aan durfden.. waren redelijke pro's had ik het ideequote:
Oei ik ben toch niets aan het missen hoop ikquote:Op maandag 6 oktober 2025 21:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kijk je rtl 7 nu?
Jouw favo vrouw (geloof ik) zit erin
Wel een topshowtjequote:Op maandag 6 oktober 2025 21:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
De dame in questie:![]()
[ afbeelding ]
quote:
Die jaquote:Op maandag 6 oktober 2025 21:27 schreef pullup het volgende:
Oh Grace Jones
Ja die heb ik al wel eens gezien deze Bond natuurlijk
Zou wel voor een concert naar Grace gaan maar niet speciaal naar de bios
Springtij en nogal wat wind ... zag her en der wat beelden en overstromingenquote:Op maandag 6 oktober 2025 21:14 schreef pullup het volgende:
Het was wel een bijzonder weekeinde om aan de kust te zitten
Hee dat is bij Scharendijkequote:Op maandag 6 oktober 2025 21:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
En wij zaten helemaal in het hoekje rechts, achter dat glas... kun je zien hoe hoog wij al zaten en daar sprongen ze ver bovenuit.
De zee is wel ietwat rustiger op deze foto
[ afbeelding ]
Gaaf zeg, je had een prima weekend aan zee.quote:Op maandag 6 oktober 2025 21:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
De dame in questie:![]()
[ afbeelding ]
Heftig jaquote:Op maandag 6 oktober 2025 21:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Springtij en nogal wat wind ... zag her en der wat beelden en overstromingen
quote:
ICE gaat met heel veel aanwezig zijn. Dus rellen, dus de nationale garde zal er ook wel zijnquote:Op maandag 6 oktober 2025 21:33 schreef pullup het volgende:
Hey dat valt nog niet eens tegen die Bad Bunny. Ik was even aan het checken omdat er wat ophef was over het feit dat hij de half time show bij de Superbowl gaat verzorgen
Bekijk deze YouTube-video
Ik zie het nog wel niet doorgaan ook jaquote:Op maandag 6 oktober 2025 21:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
ICE gaat met heel veel aanwezig zijn. Dus rellen, dus de nationale garde zal er ook wel zijn
Dat is ook de plek waar ik altijd zomers kwam, heerlijk!quote:Op maandag 6 oktober 2025 21:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Prachtig plekje, wij zaten aan de andere kant van de duinen en liepen daar zo naar toe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
quote:Op maandag 6 oktober 2025 21:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ons huisje, met 5 volwassenen erin gepropt... slaapzakken, lekker spartaans.Wow wat een mooi plekjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hebben jullie gestapeld?
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
quote:Op maandag 6 oktober 2025 21:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ons huisje, met 5 volwassenen erin gepropt... slaapzakken, lekker spartaans.Ziet er nauwelijks uit als in NederlandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
More elephants stomping on big game hunters please.
Soort vanquote:Op maandag 6 oktober 2025 21:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wow wat een mooi plekje![]()
Hebben jullie gestapeld?
Er staan er een paar op een puntje in de Grevelingenquote:Op maandag 6 oktober 2025 21:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Ziet er nauwelijks uit als in Nederland
Geen kacheltje nodigquote:Op maandag 6 oktober 2025 21:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Soort van
Er passen officieel zelfs 7 man in
Maar met 5 kon je je kont al niet meer keren.
quote:Op maandag 6 oktober 2025 21:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wow wat een mooi plekje![]()
Hebben jullie gestapeld?
quote:Op maandag 6 oktober 2025 21:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Er staan er een paar op een puntje in de Grevelingen
Dit is de KabbelaarsbankSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
quote:
Gezelligquote:Op maandag 6 oktober 2025 21:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Volgende keer mag je er bij
Dit is vanuit de andere hoek, en meer is er ook echt niet.quote:
quote:Op maandag 6 oktober 2025 21:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dit is vanuit de andere hoek, en meer is er ook echt niet.de tafel was wat klein voor iedereen..
Mocht de pret niet drukken.De locatie en uitzicht maakt veel goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was er wel een toilet?Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Bier, wijn en snacks, kaas en...en.... Als mannen inkopen gaan doen.. is er altijd genoegquote:
Idd.quote:Op maandag 6 oktober 2025 21:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die van jou reageert ook zo he
Vind wel altijd op weg er naar toe.. als je door dat industriegebied rijdt.. (botlek?) man wat een depressieve zooi...quote:Op maandag 6 oktober 2025 21:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De locatie en uitzicht maakt veel goed
Was er wel een toilet?
Ja dat is het ook, maar als je daar eenmaal voorbij bent ben je dat snel vergetenquote:Op maandag 6 oktober 2025 21:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Vind wel altijd op weg er naar toe.. als je door dat industriegebied rijdt.. (botlek?) man wat een depressieve zooi...
Eenschquote:Op maandag 6 oktober 2025 22:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat is het ook, maar als je daar eenmaal voorbij bent ben je dat snel vergeten
Dat is het zeker, en natuurlijk lekker een visje etenquote:Op maandag 6 oktober 2025 22:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Eensch
Prachtige omgeving, en ik houd van de zee.. vind de havens met de zeeschepen ook prachtig.. de visafslag, ging ik als kind altijd vroeg opstaan om de vangsten binnen te zien komen. Mooi stukje Nederland
Wel verse vis toch?quote:Op maandag 6 oktober 2025 22:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is het zeker, en natuurlijk lekker een visje eten
Eet jij eigenlijk visch?quote:
Ja Trump valt een beetje door de mand met al zn reacties en acties momenteel als ik de media moet geloven ...quote:Op maandag 6 oktober 2025 21:33 schreef pullup het volgende:
Hey dat valt nog niet eens tegen die Bad Bunny. Ik was even aan het checken omdat er wat ophef was over het feit dat hij de half time show bij de Superbowl gaat verzorgen
Zou er nog wel gebowld worden ?quote:Op maandag 6 oktober 2025 21:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
ICE gaat met heel veel aanwezig zijn. Dus rellen, dus de nationale garde zal er ook wel zijn
Ik ziee eigelijk aan iets anders dan een banaan als ik zo kijkquote:
Hey Puzziequote:
Het heeft wel iets van een boemerang jaquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 08:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ziee eigelijk aan iets anders dan een banaan als ik zo kijk
Ja dat dusquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 08:38 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het heeft wel iets van een boemerang ja
En de Pallie aanhangers gaan vandaag sit ins houden op stations.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 08:45 schreef RedShoe het volgende:
Israël herdenkt aanslagen, 2 jaar geleden...
Tsjaaa...quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 08:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En de Pallie aanhangers gaan vandaag sit ins houden op stations.
Lekker de populist uithangen met je palliequote:Op dinsdag 7 oktober 2025 08:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En de Pallie aanhangers gaan vandaag sit ins houden op stations.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |