Deze is echt lekker en jij krijgt niksquote:Op zondag 5 oktober 2025 18:00 schreef engine het volgende:
[..]
Thee is niet lekker dus dat lijkt me onmogelijk.
Wat is dat voor soort dan?quote:Op zondag 5 oktober 2025 18:19 schreef drakin het volgende:
[..]
Deze is echt lekker en jij krijgt niks
Klaptheequote:
hot chocolate chai staat op het zakje. oa stukjes cacao nibs, gember en kaneelquote:
Mmm lekker maar klinkt niet als thee.quote:Op zondag 5 oktober 2025 18:30 schreef drakin het volgende:
[..]
hot chocolate chai staat op het zakje. oa stukjes cacao nibs, gember en kaneel
thee zonder theebladerenquote:
Dat heet warme chocomelk.quote:Op zondag 5 oktober 2025 18:35 schreef drakin het volgende:
[..]
thee zonder theebladeren
kruidenmixdrank dan?
1 post boven jequote:
Ik had hem gezien maar dat was na mijn post.quote:
Ziet er wel lekker uit, waar haal je dat?quote:Op zondag 5 oktober 2025 18:40 schreef drakin het volgende:
Foto gemaakt, merk heet artisan tea, heb veel thee van dit merk in huis.
Maar het is dus een infusie als ik het goed zie
[ afbeelding ]
In de groothandel of bij mijquote:Op zondag 5 oktober 2025 18:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ziet er wel lekker uit, waar haal je dat?
Ohquote:
Deze is net over datum en mag niet meer verkocht, dus drink ik deze zelf op.quote:
Blij met een dooie parkiet musquote:Op zondag 5 oktober 2025 18:51 schreef drakin het volgende:
[..]
Deze is net over datum en mag niet meer verkocht, dus drink ik deze zelf op.
Ik had geen idee dat je interesse in mijn thee zou hebben.quote:
Nou ja die met chocola ziet er wel lekker uit hoor.quote:Op zondag 5 oktober 2025 18:55 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik had geen idee dat je interesse in mijn thee zou hebben.
Wen er maar aan het is oktober (in Nederland). Ik hou wel van een lekkere storm als ik binnen zit.quote:
Ik niet.quote:Op zondag 5 oktober 2025 19:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Wen er maar aan het is oktober (in Nederland). Ik hou wel van een lekkere storm als ik binnen zit.
Je hoeft geen 40 te zijn om hier te postenquote:Op zondag 5 oktober 2025 19:55 schreef kwiwi het volgende:
Hoi@:bomenverzameling stuurde me hier naartoe, maar eigenlijk heb ik nog een jaartje voordat ik 40 word
Is het hier gezellig?
Oh ik dacht dat je al zo oud was.quote:Op zondag 5 oktober 2025 19:55 schreef kwiwi het volgende:
Hoi@:bomenverzameling stuurde me hier naartoe, maar eigenlijk heb ik nog een jaartje voordat ik 40 word
Is het hier gezellig?
Klopt ja het is weer wat heftiger qua verspreiding dan de laatste twee jarenquote:Op zondag 5 oktober 2025 20:19 schreef RedShoe het volgende:
Jongste zoon heeft corona..
Het gaat weer rond.
De lijn stijgt weer idd. Zal op de scholen wel weer als een gek rond gaan.quote:Op zondag 5 oktober 2025 20:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Klopt ja het is weer wat heftiger qua verspreiding dan de laatste twee jaren
Wist niet dat daar nog op getest werd eigenlijk.quote:Op zondag 5 oktober 2025 20:19 schreef RedShoe het volgende:
Het gaat weer rond.
Beterschap voor RedShoe jr.quote:Op zondag 5 oktober 2025 20:19 schreef RedShoe het volgende:
Het gaat weer rond.
Ik heb zelf nog van die testen thuis.quote:Op zondag 5 oktober 2025 20:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wist niet dat daar nog op getest werd eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |