Net de trailer bekeken, die lijkt mij ook wel gaaf om te kijken.quote:Op zondag 5 oktober 2025 00:04 schreef Soury het volgende:
Polar Express. Die is gaaf in 3d. Ik heb een 3d TV maar die was echt super om te kijken.
Doen ! Aanraderquote:Op zondag 5 oktober 2025 00:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Net de trailer bekeken, die lijkt mij ook wel gaaf om te kijken.
De LOTR versie jaquote:
Maar wat kijk jij? De Kameleon serie?quote:
Die heb ik wel allemaal gekeken. maar niet met kerst.quote:Op zondag 5 oktober 2025 00:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar wat kijk jij? De Kameleon serie?
Ook een oudje alquote:Op zondag 5 oktober 2025 00:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die heb ik wel allemaal gekeken. maar niet met kerst.
Ik blijf deze wel leuk vinden rond die tijd,
[ afbeelding ]
Had ik ook in gigantisch formaatquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 23:03 schreef Soury het volgende:
Wordt die dan vaak rond Kerst uitgezonden? Ik heb die ook sinds het uitkomen nooit meer gezien.
Zwelgje![]()
Ik heb deze
[ link | afbeelding ]
Morguh Pullupquote:
ALtijd mooi die vroege vogelsquote:
Deze is ook groot. 37 cm breed. Die kleine kartonnen boekjes hadden we vroeger ook hele stapels.quote:Op zondag 5 oktober 2025 06:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Had ik ook in gigantisch formaat
Al heel lang niet gezien eigenlijk, eens zoeken later
Met Zwelgjequote:
Deze heeft zijn pyjama nog half aanquote:
quote:
Mogguh eendjequote:
Die kan verder bouwen aan zijn eierdozenfortquote:Op zondag 5 oktober 2025 11:36 schreef Superbadeendje het volgende:
Zojuist iemand blij gemaakt met een stapel eierdozen.
quote:Op zondag 5 oktober 2025 11:37 schreef drakin het volgende:
[..]
Die kan verder bouwen aan zijn eierdozenfort
Een eierdozenbank is wel een stuk saaierquote:Op zondag 5 oktober 2025 11:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Eigenlijk was het iemand vd voedselbank.
Ik kan ze nu niet meer terugvragen.quote:Op zondag 5 oktober 2025 11:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Een eierdozenbank is wel een stuk saaier
Wil je ze dan weer hebben?quote:Op zondag 5 oktober 2025 11:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kan ze nu niet meer terugvragen.
Eigenlijk niet, ben blij dat ik er af ben.quote:
Aanbreken dan.quote:Op zondag 5 oktober 2025 12:46 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik vind ook nog een pakje onaangebroken thee, tht 10-2017.
Ben je mooi op tijdquote:Op zondag 5 oktober 2025 12:46 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik drink nooit thee, geen idee hoe ik er ooit aan ben gekomen.quote:Op zondag 5 oktober 2025 12:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben je mooi op tijdheb je zolang je kasten niet opgeruimd
Dan blijft zo pakkie wel vergeten in de kast staan.quote:Op zondag 5 oktober 2025 12:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik drink nooit thee, geen idee hoe ik er ooit aan ben gekomen.
Warme melk met honingquote:Op zondag 5 oktober 2025 12:56 schreef marcb1974 het volgende:
Honing met thee werkt prima als je ziek bent
Als het droog is, kan je het gewoon nog drinken..quote:Op zondag 5 oktober 2025 12:46 schreef Superbadeendje het volgende:
Moet jij een bakkie?quote:
Zal iets qua smaak minder zijn.quote:Op zondag 5 oktober 2025 13:26 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Als het droog is, kan je het gewoon nog drinken..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |