Hoe je er ook in staat, ik vind het beschamend om dat precies vandaag te gaan doen.quote:
Dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 08:55 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Hoe je er ook in staat, ik vind het beschamend om dat precies vandaag te gaan doen.
Dat station zijn ze aan het verbouwen toch?quote:
De hal op het moment niet.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 08:58 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Dat station zijn ze aan het verbouwen toch?
Gaat een tijdje dicht hoorde ik...?quote:
Dat dus. Geen respect voor de slachtoffers van 7 oktober.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 08:55 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Hoe je er ook in staat, ik vind het beschamend om dat precies vandaag te gaan doen.
Zit een nieuwe vloer in.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 09:07 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Gaat een tijdje dicht hoorde ik...?
Ze zijn er wel mee bezig. Aoibhin en ik waren er vorige week nog.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 09:07 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Gaat een tijdje dicht hoorde ik...?
Ik vind het echt asociaal overkomen...quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 09:12 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat dus. Geen respect voor de slachtoffers van 7 oktober.
Wat ze ook hebben gedaan.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 09:20 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik vind het echt asociaal overkomen...
Beetje hetzelfde dat ze op 4 mei wouden demonstreren.
Klopt.quote:
Marco die pissebed?quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 09:26 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Klopt.
Marco Kroon niet vervolgd voor ingrijpen toen. En terecht.
Kroon heet hij.quote:
Wie moeten daar dan in?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |